Suomalaisten lihominen on surkeaa katseltavaa. Uimarannalla sen huomaa. Miksi lihomme?
Suomalaiset lihovat hirvittävällä vauhdilla. Nykyään näkee lihavia lapsiakin. Vähän sääliksi käy, kun he eivät ylipainon takia pysty liikkumaan niin paljon ja ketterästi kuin tervepainoiset lapset. :( No ylipainoisista naisista minulla on mielipide liittyen olemiseen julkisilla uimarannoilla...
Sivistyksen puutteesta lihominen ei voi johtua. Kuntosaleja ja liikuntapaikkoja on paljon enemmän kuin 80-luvulla.
MIKSI SUOMALAISET LIHOVAT!
Kommentit (2134)
Ylitarjonta kohtaa typerän ja heikon ihmisen, ei se sen ihmeellisempää ole, miksi tehä mitään kun kaikki tulee valmiina (ja vähän päälle), hyvä kunto ja terveys vaatii töitä ja itsekuria, se taas tarkottaisi sitä että ihminen joutuisi itse tekemään jotain mikä on ihan ehdoton NO NO
No tietysti he lihovat, kun lihottavat itseään.
Aika moni nykynainen on lihottanut itsensä hedelmättömäksi. Se on monille yllätys, että ylipaino estää hedelmöittymisen.
suomalaiset lihovat koska ovat tyhmiä ja tyhmyydestä sakotetaan
miksi kukaan on läski kun on lääkehoitoa/leikkauksia
läski on lihavan lisäksi tyhmä
Katsoin amerikkalaista lihavista kertovaa tosi-tv-sarjaa. Eräs ERITTÄIN lihava mies söi 7000 kilokalorin iltapalan (mm. litra jäätelöä), mutta silti hän heräsi nälkään ja tankkasi keskellä yötä saadakseen taas unenpäästä kiinni. Päivät hän oli väsynyt ja tankkasi sokeria ja herkkua läpi päivän. Ihmettelen vaan millä rahoilla jenkeissä nää työkyvyttömäksi itsensä lihottaneet tilaavat hirveät määrät roskaruokaa kotiin (KEITTIÖÖN!) kuljetettuna?
Älä mene uimarannalle. Sillähän siitä pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa a. En itse ole huomannut ilmiötä enkä oikeastaan katsonut edes. Oletko ap matkustellut paljon? Jos matkustelisit niin huomaat, että sitä lihavuutta on samalla tavalla muissakin maissa.
T: hoikka
Suomi on eurooan top 2 ylipainoinen maa
Se näkyy myös katukuvassa ihan selkeästi. Mikä se Euroopan top 1 on?
-ulkosuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Ap on ääliö niin kuin ketjun nostanutkin.
Denialismia.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin amerikkalaista lihavista kertovaa tosi-tv-sarjaa. Eräs ERITTÄIN lihava mies söi 7000 kilokalorin iltapalan (mm. litra jäätelöä), mutta silti hän heräsi nälkään ja tankkasi keskellä yötä saadakseen taas unenpäästä kiinni. Päivät hän oli väsynyt ja tankkasi sokeria ja herkkua läpi päivän. Ihmettelen vaan millä rahoilla jenkeissä nää työkyvyttömäksi itsensä lihottaneet tilaavat hirveät määrät roskaruokaa kotiin (KEITTIÖÖN!) kuljetettuna?
Jenkeissä roskaruoka on sikahalpaa. Olen myös käsittänyt, että työkyvyttömyyseläke, jota sairaalloisen lihavat voivat saada, on ihan hyvä. Tästä syntyy vähän nurinkurinen tilanne: lihavana olemisesta tulee työ, ja laihtuessa voi olla vaarassa sekä oma että läheisen elanto. Usein näissä tv-sarjoissa näytetään, miten läheiset sabotoivat laihtumisyrityksiä, sillä muuten he menettäisivät omaishoitajan työn.
minun ei tarvitse lukea tällaisia, siksi poistoon!
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja nuoret syövät suur määriä karuskia ja limpskaa ja jäätelöä sipsiä enerkia juomia SIINÄ SYY, aikuiset kaljaa sidukkaa lonkkeroa pitsukkaa, SIINÄ SYY
Liikunnan puute yhdistettynä tuohon herkuttelukulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene uimarannalle. Sillähän siitä pääsee.
Suosittelen tätä ohjetta kaikille lihaville.
Lihavana esiintyminen uimarannalla on häiriökäyttäymistä ja aiheuttaa julkista pahennusta.
https://www.helsinginuutiset.fi/teemat/8211529
Laihtuminen on vaikeaa ja sen jälkeen tervepainoisena pysyminen äärettömän vaikeaa. Kilot tulevat korkoineen takaisin.
Vikahan ei ole yhtään siinä, että ihmiset syövät liikaa suhteessa kulutukseen.. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä roskaruoka on sikahalpaa. Olen myös käsittänyt, että työkyvyttömyyseläke, jota sairaalloisen lihavat voivat saada, on ihan hyvä. Tästä syntyy vähän nurinkurinen tilanne: lihavana olemisesta tulee työ, ja laihtuessa voi olla vaarassa sekä oma että läheisen elanto. Usein näissä tv-sarjoissa näytetään, miten läheiset sabotoivat laihtumisyrityksiä, sillä muuten he menettäisivät omaishoitajan työn.
Lyhyt ilo tuokin on, koska sairaalloisen lihavat kuolevat alle 40-vuotiaina.
Itse olen vähän lihonut johtuen töistä, en syö paljon mutta liikunta jää minimiin kun töiden ja mahdollisen kauppakäynnin jälkeen ei jaksa kotona liikkua vaan on liian helppoa jäädä sohvalle makaamaan ja lepäämään työpäivän jälkeen. Viikonloppuna taas ei tule liikuttua kun en halua yksin lähteä lenkille vaan tulee sama rutiini mikä työpäivinä eli kotitöiden lisäksi sohvalla makoilua ja tv:n katselua/tietokoneella tai puhelimella roikkumista.
Laihduttamisessa ainakin 80% perustuu syömiseen, loppu liikkumiseen. Turhaa kiduttaa itseään pakkoliikunnalla, jos ei vaan jaksa. Työ, lapset ja koti on pakko hoitaa, muuta tehdään jaksamisen mukaan. Ketään toista ihmistä ei kiinnosta lihavien tai laihojen lähimmäisten liikkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nykynainen on lihottanut itsensä hedelmättömäksi. Se on monille yllätys, että ylipaino estää hedelmöittymisen.
Onkohan noin? Ja miehiähän tämä ei koske?
Toi sokerin tarve tulee just tuosta sokerin syömisestä. Äly hoi!