Tunnetko sellaisen "poolopaitamurjottajan" joka ihmettelee aina kun miehet ei kiinnostu hänestä
Eli ei halua olla yhtään seksikäs, verhoutuu peittäviin vaatteisiin ja on sulkeutunut miesten seurassa. Sitten ihmettelee miksi miehet ei kiinnostu.
Kommentit (56)
Itse olen yrittänyt olla flanelliruutupaita-ja-vaellushousut -murjottaja koko ikäni. Miehenpirulaiset kiinnostuvat silti. Ei auta edes vaikka on silmälasit ja ponnari eikä koskaan meikkiä.
En oikeasti ymmärrä miksi muut naiset viitsivät nähdä vaivaa laittautumisen eteen. Kuinka hemmetisti te sitä huomiota oikein tarvitsette?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen yrittänyt olla flanelliruutupaita-ja-vaellushousut -murjottaja koko ikäni. Miehenpirulaiset kiinnostuvat silti. Ei auta edes vaikka on silmälasit ja ponnari eikä koskaan meikkiä.
En oikeasti ymmärrä miksi muut naiset viitsivät nähdä vaivaa laittautumisen eteen. Kuinka hemmetisti te sitä huomiota oikein tarvitsette?
Vaikutat onnelliselta, olisiko antaa jotain vinkkiä?
t. huomionhakija-murjottaja (?)
Merenpohja
----------------------------------------------
En, jos tuntisin niin menisin iskemään. En pidä iloisista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vetänyt koko ikäni poolopaitamurjottajana, vaikka en todellakaan murjota. Olen vaan niin kaunis, että normaalivaatetuksessa joudun näkemään liikaa vaivaa miesten poishätistelyyn. Rumalla ne vaatteilla koreilee.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä ap oot sellainen vanha kurppa joka luulee että joku viiden tonnin lv laukku, seksikäs kaliis iltapuku, korkokengät ja meikit yhteentoista asti tekee sinusta kauniimman kuin se parikymppinen missituttu.
Vihje: ei ne tee, olet vaan mainostoimiston aivopesun uhri. Ihan sama vaikka se nuori ja kaunis pukeutuisi säkkiin. Hänellä tulee aina olemaan enemmän vientiä vaikka mitä tekisir.
Totuus on että miehet eivät kerta kaikkiaan välitä niin paljon naisten vaatteista. Kyllä se poolopaita murjottaja on oikeassa. Jos hän on joku kauhee possu, niin turha sitä on laittaa huulipunaa. Ei miehiä kiinnosta joka tapauksessa.
Ehkä jos hän on ylipainoinen ja menee plastiikka kirurgille ja laihduttaa niin se voisi auttaa. Mutta montako tapausta tunnet joita nuo ovat auttaneet? Niinpä.
Miehet ei ymmärrä naisten vaatteista, mutta eri vaatteissa nainen voi näyttää todella kiinnostavalta ja toisenlaisissa kledjuissa sellaiselta ettei kiinnosta lainkaan
Ei, kun juuri selitettiin että miestä kiinnostaa enemmän se itse nainen siellä vaatteiden sisällä, vaatteet ovat vain kangasta jota meillä kaikilla täytyy olla päällä julkisilla paikoilla.
Et usko tuohon itsekään. Ulkonäkö on se mikä ensimmäiseksi huomataan, tietenkin. Niin miehistä kuin naisistakin. Luonne ei näy ulospäin.
Siis nimenomaan ulkonäkö. Eli naama ja kroppa. Vaatteet ovat vain kankaanpaloja.
Tunnen muutaman naisen jotka ovat jotenkin katkeria siitä että miehet eivät kiinnostu heistä. Yleensä he elvistelevät sillä kuinka ovat täydellistä vaimomatskua kun eivät koskaan petä ja pitävät hyvää huolta kodista. Sitten ihmettelevät mikseivät miehet tule kosimaan heitä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen muutaman naisen jotka ovat jotenkin katkeria siitä että miehet eivät kiinnostu heistä. Yleensä he elvistelevät sillä kuinka ovat täydellistä vaimomatskua kun eivät koskaan petä ja pitävät hyvää huolta kodista. Sitten ihmettelevät mikseivät miehet tule kosimaan heitä.
No mikä siihen sitten sinusta on syynä? Täällä voit anonyymina sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä se että miehiä kiinnostaa enemmän luonne, ulkonäkö ja seksitaidot. Ainoastaan jotain ihan peräkammarinpoikia jotka eivät osaa itse käyttää moppia ja tiskiharjaa voi naisessa kiinnostaa enemmän tuollaiset asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä se että miehiä kiinnostaa enemmän luonne, ulkonäkö ja seksitaidot. Ainoastaan jotain ihan peräkammarinpoikia jotka eivät osaa itse käyttää moppia ja tiskiharjaa voi naisessa kiinnostaa enemmän tuollaiset asiat.
Tämä on muuten totta. Valtaosa miehistä etsii romanttista ja seksuaalista vetovoimaa, mutta sitten on miehiä joille kelpaisi eukko kuin eukko, kunhan hoitaa talouden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, poolopaita on varmaan eniten rintoja korostava vaate. Itse en viitsi käyttää, kun koko on 75E.
Riippuu ihan kyseisen poolopaidan mallista ja materiaalista.
T. 70E ja kyllä käytän.
Käytän minäkin aina välillä, mutta kyllä se korostaa aivan mahottomasti, eli jotenkin nolottaa ;)
75F
Meikit yhteentoista asti?