Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytte syömässä työpaikkojenne lounasravintoloissa?

Vierailija
16.11.2022 |

Niiden ruoka on suolaista ja rasvaista. Kotona voi tehdä mm kanaa ja riisiä, joka on terveellistä ruokaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minun työpaikkaruokalassani. Hinta on ihan ok koska salaattipöytä on kattava ja monipuolinen. Ei tavitse kantaa noin suurta määrää eri tarvikkeita kaupasta ja viedä sitten vielä töihin.

Vierailija
2/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Useimmiten ei ole vegaanista vaihtoehtoa tarjolla ja jos on, niin se on niin mautonta ja vetistä, ettei kiinnosta maksaa lähes kymppiä lounaasta, kun samalla hinnalla kokkailee kotona useamman päivän sapuskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy. Useimmiten ei ole vegaanista vaihtoehtoa tarjolla ja jos on, niin se on niin mautonta ja vetistä, ettei kiinnosta maksaa lähes kymppiä lounaasta, kun samalla hinnalla kokkailee kotona useamman päivän sapuskat.

Setämiesvaltaisilla työpaikoilla on usein tuota, että vähemmistöjä ei huomioida, eli vegaanivaihtoehtoa ja/tai halal-vaihtoehtoa ei ole.

Vierailija
4/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. omat eväät jo vuodesta -69?

Vierailija
5/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se työllistää 3 ihmistä.

Vierailija
6/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämiesvaltaisilla työpaikoilla on usein tuota, että vähemmistöjä ei huomioida, eli vegaanivaihtoehtoa ja/tai halal-vaihtoehtoa ei ole.

Kenenkään ei tarvitse syödä mitään vegaanimoskaa tai kidutetuista eläimistä valmistettua halalpaskaa.

Vierailija
7/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla pelkkä kana ja riisi on terveellistä?

Vierailija
8/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse syödä mitään vegaanimoskaa tai kidutetuista eläimistä valmistettua halalpaskaa.

Sinäkö sen määrittelet, mitä toinen tarvitsee. Minä haluan syödä kasvisruokaa. Mitä se on sinulta pois?

Vierailija
9/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halal-ruokaa ei kyllä todella tarvitse missään ollakaan.

10/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka-aineita ei saa ostettua kaupasta lounasseteleillä. 

Vierailija
11/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö sen määrittelet, mitä toinen tarvitsee. Minä haluan syödä kasvisruokaa. Mitä se on sinulta pois?

Kuinka paljon sinua kiinnostaa mitä minä syön?

Vierailija
12/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit popsia kotonasi vaikka omia ulosteitasi jos haluat. Se ei tarkoita sitä, että kaikissa lounaspaikoissa pitää palvella joka ikistä vähemmistöä. Sen tofupaskan tekemiseen menee aikaa ja rahaa, ja se on normaalien ihmisten vaihtoehdoista pois.

Vierailija
13/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen salaattipöytä ja hyvät pääruoat. Olen myös laiska enkä jaksa tehdä itse kotona eväitä.

Vierailija
14/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli puolen tunnin matka kotiin, joten en ehdi kotiin syömään terveysruokaa ruokatunnin aikana.

Vierailija
15/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit popsia kotonasi vaikka omia ulosteitasi jos haluat. Se ei tarkoita sitä, että kaikissa lounaspaikoissa pitää palvella joka ikistä vähemmistöä. Sen tofupaskan tekemiseen menee aikaa ja rahaa, ja se on normaalien ihmisten vaihtoehdoista pois.

Kummasti menee tunteisiin tofupaskat. :D

Vierailija
16/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sinua kiinnostaa mitä minä syön?

Aihe, miksi käytte syömässä työpaikkojenne lounasravintoloissa? En käy...Sana ruoka mainittu niin voikin puhua siitä kuinka olen vegaani.

Vierailija
17/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monipuolinen salaattipöytä ja hyvät pääruoat. Olen myös laiska enkä jaksa tehdä itse kotona eväitä.

Miksi menet täyttämään mahaasi maksullisella lounaalla, jos on kerran tarjolla oikeaa ruokaakin. Lopettakaa tuo salaatti vouhotus, se on maailman kallein tapa siirtää pellolta vettä kotiin (kurkussa yli 95% on vettä)

Vierailija
18/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on useampi vaihtoehto, jossa käydä. Erityisesti yksi paikka tarjoaa kotiruokaa runsaalla salaatilla. Tietysti käytän lounasetuni, koska se on verotettava etuus. Miksi ostaisin eväät ja heittäisin hukkaan sen päivään valmiiksii tarjotun ja maksetun lounaan? On mukava käydä valmiissa ruokapöydässä.

Vierailija
19/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla ihmisellä ei mene tunteisiin se, että joku haluaa syödä kasvisruokaa. Mutta ilmeisesti sinusta on ihan ok syödä tehotuotantoeläimiä. Luulisi jokaisen lihaa syövän ihmisen olevan iloinen kasvissyöjistä kun jokainen kasvissyöjä vähentää käytettävän lihan määrää. 

Vierailija
20/25 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on useampi vaihtoehto, jossa käydä. Erityisesti yksi paikka tarjoaa kotiruokaa runsaalla salaatilla. Tietysti käytän lounasetuni, koska se on verotettava etuus. Miksi ostaisin eväät ja heittäisin hukkaan sen päivään valmiiksii tarjotun ja maksetun lounaan? On mukava käydä valmiissa ruokapöydässä.

Itselläni on etätyösopimus ja käyn hakemassa lounaan mukaan ja siitä syö kaksi kertaa.