LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Miksi tuota tyttöjen uimahyppykisaa ei näytetty ohjelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Heteromies kirjoitti:
Siis mun päähän ei mahdu ei sitten millään, että miksi Tommy saa täällä niin paljon vihaa niskaansa.
Villa olisi todella paljon tylsempi paikka ja Love Island todella paljon tylsempi ohjelma, jos Tommya ei mukana olisi. Hänen huumorinsa ja itsevarmuutensa sekä intohimoinen ja leikkisä suhteensa Nikitaan on todella virkistävää kun on muutaman minuutin seurannut esim. Oliverin tai Eetun puuduttavan monotonista muminaa ja kiusallista small talkia omien pariensa kanssa.
Muutenkin tämän kauden kilpailijat ovat ainakin toistaiseksi luonteiltaan todella mitäänsanomattomia, kun vertaa esim. viime kauden Patrickiin, Jeffiin, Samiin, Veeraan ja kumppaneihin, joten en tiedä jaksaisinko edes katsoa ohjelmaa, ellei Tommy pelastaisi jokaista jaksoa vekkulimaisella persoonallaan.
Onko kyse kenties palstamammojen katkeruudesta, kun eivät itse koskaan ole saaneet elämäänsä yhtä itsevarmaa, energistä ja viehättävää miestä?
Ystävällisin terveisin, heteromies.
Samaa mieltä.
Oma mieheni on Tommyn kaltainen (ei toki ulkonäöltään). Hän on seurallinen, puhelias, utelias ja usein juhlien keskipiste ihan vaan omana, rentona itsenään.
Ei ole tullut mieleenikään, että hänen pitäisi jotenkin "pienentää" persoonaansa ja olla vähemmän näkyvä.
Eetun kaltaista jahnailijaa jaksaisin kuunnella ehkä kymmenen minuuttia.
Hauskaa, kun itse taas jaksaisin Tommyn kaltaisen tyypin luonnetta ehkä juuri ja juuri yhtien bileiden verran, mutta Eetun kaltaisen luonteen omaavan miehen voisin sitten taas ottaa vaikka kumppaniksi. :D
Oliver on sitä tyyppiä, joka komistuu auringossa, kun tukka vaalenee ja iho päivettyy.
Reetu käräytti heti poskensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on teistä talon pahin pleijeri?
Tommy siinä mielessä, että on heti tarrannut kiinni yhteen naiseen ja varmasti meinaa pelata sillä, että pysyvät yhdessä.
Mä oikeesti pahoin pelkään, et tuos tulee käymään vielä niin et Nikita ihastuu Tommyyn enemmänki, Tommy ei kuitenkaa halua oikeasti sitoutua ja sit tulee itku ja poru. Toivottavasti olen väärässä, mut vähän pleijeri-vibat Tommysta tulee
Voihan siinä käydä kuten Patille ja Ankulle. Silloinkin suurin osa veikkasi et Patrick on pleijeri (koska näytti siltä) ja Ankulle tulee vielä itku ja poru kun ohjelma loppuu ja Patrick pääsee liihottamaan taas tampereen yöhön. Toisin kävi.
Just näin. Jotenkin ihan vtun rasittavaa että aina oletetaan (vai jopa toivotaan?) jokaisen komean/hyvännäköisen olevan vaan k*sipää häntäheikki joka dumppaa parinsa heti sopivan tilaisuuden tullen. Tai että on vaan s*ksiä vailla. Ja tietenkään ei unohdeta haukkua sitä komistuksen naista (viime kaudella anku, tällä nikita) rumaksi/helpoksi/tyhmäksi/ripustautuvaksi/tavikseksi/ei minkään näköiseksi/ epätoivoiseksi/u name it
Kuitenkin anku ja pati oli viimekaudella niin ne toistensa vastakappaleet niin ulkoisesti kuin luonteeltaankin ja ihan sama juttu näyttäisi olevan nikitalla ja tommylla.
Sanos muuta. Huvittavinta on kun perusteluna käytetään sitä, etä nämä on niin nähty tai peräti oltu itse just kyseisen tyypin kanssa tekemisissä. No daa, sitähän on itse ollut väärä tyypille (ja samalla tietty se tyyppi myös sulle) joten onko ihmekään jos on ollut jotain hankausta? Jokaiselle on jossain se oikea (ellei montakin) ja se hyvännäköinen ihastuu/rakastuu siinä missä taviksempikin. Minusta ainakin on ihana katsoa kun ihmiset ihastuu ja rakastuu toisiinsa.
Kertoo paljon ihmisestä, kuinka hyvin hän kohtelee niitä, jotka eivät ole hänelle "se oikea". Ihmisiä pitää kohdella aina kunnioittavasti, rakastui heihin tai ei.
Siinäpä se, kun se yksipuolisen kiinnostunut/ihastunut ei-oikea on melkoisen mahdotonta torjua niin, ettei se pahoita mieltään ja koe itseään jotenkin kaltoinkohdelluksi.
Ei kaikki säädot/tapailut ole niin vakavaa (eikä pidäkään) mutta harvoin niissä ollaan "samalla sivulla" ettei jompikumpi toivo/oletta jutusta enemmän mitä se on. Yleensä se menee niin, että sen paremman näköisen suhteen elätellään turhaakin toivoa ja normaali ystävällisyyskin tulikitaan joksikin ihan muuksi, enemmäksi. Ainakin sitten, kun sitä on kelannut päässään ees ja taas etsien rivien välejä ja pilkun paikkoja joilla voi todistaa itselleen, ettei ne omat tunteet ole yksipuolisia. Jossain vaiheessa sitten sitä joutuu tietenkin sanomaan tiukemmin/suoraan missä mennään ja niin, ettei tulkinnanvaraa enää jää ja kas, tyyppi onkin ylpeä k*sipää joka ei ota toisten tunteita huomioon.
Mukavaa , kun on edes yksi pari jotka on ihastuneet toisiinsa. Toisaalta jatkan katsomista, koska haluan nähdä mihin muiden suhteet on menossa. Ja todellakin tarvitaan monenlaisia ihmisiä kun tehdään tv-ohjelmaa. Hyvää viihdettä kun Tommy antaa suhdeneuvoja. Ei tätä kannata ottaa niin vakavasti.
Ulkonäöstä keskustelu mielestäni kuuluu tähän, mutta vähän hämmentävältä tuntuu avautumiset joissa haukutaan jonkun kilpailijan kaikki piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten niin moni tykkää Nikitasta. Itse taas en pidä ollenkaan ja tylsä tyyppi, sais lähteä mun puolesta jo pois. Toki on selvää ettei lähde kun niin vahva pari ovat Tommyn kanssa.
Tyyppi on siis tylsä ja joutaa pois, jos ei kitise jatkuvasti jostain (turhasta), kuolaa vuoton perään pikkarit märkinä miltei jokaisen miehen perään tai tee muuten itsestään ja tekemisistään numeroa vaan osaa olla rennosti? Lisäksi oikeastaan poikkeuksetta itseironinen ja sarkastinen ihminen mielletään ilkeäksi, inhottavaksi ja tyhmäksi.
Sinänsä ei kyllä yllätä, että just nuo kaksi itsevarminta eli nikita ja vanessa on ne jotka jo esittelyssä kertoi että porukka pitää häntä usein veemäisenä ja/tai b*tchinä, mutta kun tutustuvat niin ovat että sähän ootkin kiva ja hyvä tyyppi.
Eikä ole sattumaa, että nämä "tylsimmät/inhottavimmat/eiminkäännäköiset/joutaa jo pois" on just ne naiset, jotka on eniten miesten mieleen tuolla saarellakin.
Nikitan valintavuorolla kaikki miehet taisi astua askeleen eteen ja Vanessalla taas riittää vientiä noiden halutuimpien miesten parissa.. Ja sama juttu on tällä Nealla joka on myös rento ja itsevarma toisin kuin vaikka Sanni joka olisi halunnut jo vaikka kenet mutta aina jää luu käteen..
Vierailija kirjoitti:
Mutta siitä oon kyllä eri mieltä, että "lipevyys" ei yleisestikin luokiteltaisiin negatiivisiin piirteisiin. Ihmettelenkin että eikö jotkut vain huomaa sitä? Jos se esim saa Nikitankin jotenkin pienentämään itseään. Dominoivuuskin on minusta todella rasittavaa, mutta siitä pitämisen ymmärrän hitusen helpommin.
En huomaa, koska mun mielestä se ei ole lipevä. Eikä saa Nikitaa pienentämään itseään. Ihan tasavertaisina näyttävät hengailevan keskenään. Mutta sinä olet varmasti nähnyt enemmän kuin minä, kun tuollaiset kuvan olet siitä saanut ja oletat että myös muilla pitää olla sama kuva.
Enemmän pidän Oliveria lipevänä, mutta se on niin harmaa ja väritön tapetti, että ehkä jotku ei vaan huomaa sitä lipevyyttä.
Koska nyt on tasaparit, niin kumpaahan sukupuolta tulee villaan seuraavaksi. Brittiversiossa tuli aika usein 2 kerrallaan. Jokohan Suomi-versiossa nähdään Casa Amor- viikko vai tehdäänkö sarja pienemmällä budjetilla.
Uusimmalla appin klipillä Nikita potkii poikien kanssa palloa. Mielummin katsoisin tuollaista iloista yhdessäoloa kuin niitä jatkuvia keskusteluja. Harmi ettei näitä hetkiä juurikaan näytetä. Nikita selvästi viihtyy myös poikien kanssa ja on hyvin sosiaalinen eikä mikään tapetti.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ohjelmassa olisi mitään järkeä, jos kaikki osallistujat olisivat hiljaisia ja hitaasti eteneviä.
Taitaa olla niin, että ihan vaan siksi jahkataan ja etsitään mukamas sitä aviomiestyyppiä kun kukaan ei viehätä fyysisesti tarpeeksi. Vanessalle ei kelvannutkaan Oliver eikä vissiin Joelkaan ja joku Sanni taas olisi taatusti kokoajan miehen iholla, jos vaan jompikumpi (tai edes arttu) olisi sen huolinut. Kaikkia kolmea se on jo kuolannut, kahta yrittänyt ja saanut pakit.
Nikita ja Tommy näyttävät osaavan ottaa koko jutun rennosti ilman sen suurempia tulevaisuudensuunnitelmia. Ja h*lluahan se tässä vaiheessa olisikaan mennä asioiden edelle kun on tunnettu alta viikko. Tuolla moni ottaa koko parin löytämisen ihan liian vakavasti.
Kannattaako ladata sovellus?
Vierailija kirjoitti:
Heteromies kirjoitti:
Siis mun päähän ei mahdu ei sitten millään, että miksi Tommy saa täällä niin paljon vihaa niskaansa.
Villa olisi todella paljon tylsempi paikka ja Love Island todella paljon tylsempi ohjelma, jos Tommya ei mukana olisi. Hänen huumorinsa ja itsevarmuutensa sekä intohimoinen ja leikkisä suhteensa Nikitaan on todella virkistävää kun on muutaman minuutin seurannut esim. Oliverin tai Eetun puuduttavan monotonista muminaa ja kiusallista small talkia omien pariensa kanssa.
Muutenkin tämän kauden kilpailijat ovat ainakin toistaiseksi luonteiltaan todella mitäänsanomattomia, kun vertaa esim. viime kauden Patrickiin, Jeffiin, Samiin, Veeraan ja kumppaneihin, joten en tiedä jaksaisinko edes katsoa ohjelmaa, ellei Tommy pelastaisi jokaista jaksoa vekkulimaisella persoonallaan.
Onko kyse kenties palstamammojen katkeruudesta, kun eivät itse koskaan ole saaneet elämäänsä yhtä itsevarmaa, energistä ja viehättävää miestä?
Miksi aina pitäisi olla katkera jos ei pidä jostain ihmisestä? Eikö sinusta ole mahdollista olla pitämättä vain siksi, ettei ko. henkilö nyt vaan satu olemaan omaan makuun? Minä en haluaisi Tommyn kaltaista miestä, vaikka sellainen tarjottimella eteen tuotaisiin. Pidän enemmän juurikin Eetun ja Reetun kaltaisista hiljaisemmista ja hidasta etenemistä harrastavista miehistä. Tommy on ihan liikaa suuna päänä, että häntä jaksaisin. Eikä tuollainen limainen latinohenkinen look iske minuun ollenkaan. Reetu on mielestäni ulkonäöltään villan viehättävin mies. Ahdistuisin myös suuresti jos joku tulisi iholle ennen kuin on kunnolla edes juteltu keskenään. Senkään takia Tommy ei vetoa yhtään.
Ystävällisin terveisin palsta"mamma"
Moi palstamamma, kiitos vastauksesta!
Tottakai ymmärrän, että kaikki ei tykkää kaikista, eivätkä kaikki naiset haluaisi Tommyn kaltaista hyperaktiivista alfaurosta kumppanikseen. Sehän on täysin päivänselvää.
Ihan yhtä lailla ymmärrän, että jotkut tykkäävät parisuhteessaan edetä hitaasti, ehkä muutaman viikon tai kuukauden jälkeen vaihtaa ensimmäisen pusunsa, viettää parisuhdeaikansa sohvalla hiljaa makoillen, kerran viidessä minuutissa muutaman ympäripyöreän sanan vaihtaen. Mitään en heiltä ota pois.
Paitsi, että se ei ole viihdyttävää ja SE nimenomaan oli pointtini.
Love Island Suomi on ennen kaikkea viihdettä. Uskallan väittää, että jos villan jokainen mies olisi luonteeltaan Eetun tai Oliverin kaltainen ja jokainen nainen Sofian kaltainen, se ei olisi suuren yleisön mielestä viihdyttävää.
Mitä tulee tuohon katkeruuskommenttiin, niin en syyttänyt ketään yhtään mistään, heitin teorian ilmoille, koska en keksinyt muutakaan syytä, miksi joku ei haluaisi Tommyn kaltaista persoonaa ohjelmaan, jonka viihdearvo syntyy persoonallisista ihmisistä, hersyvästä huumorista ja ennen kaikkea tulisesta rakkaudesta sekä sen konkreettisesta näyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siitä oon kyllä eri mieltä, että "lipevyys" ei yleisestikin luokiteltaisiin negatiivisiin piirteisiin. Ihmettelenkin että eikö jotkut vain huomaa sitä? Jos se esim saa Nikitankin jotenkin pienentämään itseään. Dominoivuuskin on minusta todella rasittavaa, mutta siitä pitämisen ymmärrän hitusen helpommin.
En huomaa, koska mun mielestä se ei ole lipevä. Eikä saa Nikitaa pienentämään itseään. Ihan tasavertaisina näyttävät hengailevan keskenään. Mutta sinä olet varmasti nähnyt enemmän kuin minä, kun tuollaiset kuvan olet siitä saanut ja oletat että myös muilla pitää olla sama kuva.
Enemmän pidän Oliveria lipevänä, mutta se on niin harmaa ja väritön tapetti, että ehkä jotku ei vaan huomaa sitä lipevyyttä.
Tätä mäkin oon ihmetellyt, että mikä siinä tommyssa on niin pleijeriä kun sillähän on vaan yksi mielenkiinnon kohde eli nikita. Sen sijaan tuo Oliver kuolaa jokaisen hameenhelman perään ja vaihtaa jatkuvasti "parempaan" . Niiden "kaatojensa" määrän perusteella on samanlainen häntäheikki myös normielämässä.
Ja naiset vaan kuolaa sitä ja haluaa sen, vaikka sille ei kelpaa ikein kukaan kuin hetkeksi. En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Olen sivusilmällä seurannut sarjaa, teinini kun on ihan innoissaan ohjelmasta (olen siis ihan yli-ikäinen kukkahattutäti tänne kommentoimaan). Ärsyttää, miten epäselvästi varsinkin kaikki miehet puhuvat, puoliakaan puheista saa selvää, vaikka telkka huutaa täysillä.. Olen myös pannut merkille, että Nikita hengailee joko Tommyn kanssa tai Tommyn kanssa muiden miesten seurassa. Eikai ole käynyt tyypillisesti; kun nainen alkaa seurustella, naispuoliset ystävät jäävät ja elämä pyörii miehen ympärillä?
Ovat tunteneet muutaman päivän. Miten Nikita on voinut jättää ystävät, jos eivät olleet edes vielä ystäviä? :D Jotkut tulee muutenkin paremmin toimeen miesten kanssa ku naisten. Mulla esim. on enempi miehiä ystävänä ku naisia.
Jenni on lippis päässä tasan yhtä viehättävä, kun Honey G...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sivusilmällä seurannut sarjaa, teinini kun on ihan innoissaan ohjelmasta (olen siis ihan yli-ikäinen kukkahattutäti tänne kommentoimaan). Ärsyttää, miten epäselvästi varsinkin kaikki miehet puhuvat, puoliakaan puheista saa selvää, vaikka telkka huutaa täysillä.. Olen myös pannut merkille, että Nikita hengailee joko Tommyn kanssa tai Tommyn kanssa muiden miesten seurassa. Eikai ole käynyt tyypillisesti; kun nainen alkaa seurustella, naispuoliset ystävät jäävät ja elämä pyörii miehen ympärillä?
Ovat tunteneet muutaman päivän. Miten Nikita on voinut jättää ystävät, jos eivät olleet edes vielä ystäviä? :D Jotkut tulee muutenkin paremmin toimeen miesten kanssa ku naisten. Mulla esim. on enempi miehiä ystävänä ku naisia.
Näinhän se on. Olen saanut, myös sellaisen kuvan että nuo muut naiset ovat vähän erilaisia kuin Nikita. Mutta täytyy muistaa että nähdään 40min 24h, joten varmastikin Nikita on myös tyttöjen kanssa ja onhan näytettykin, kun hän juttelee heille.
Jenni on kuvissa paremman "näköinen" , siis love island mielessä, jolta odottaa sellaisia kauniit ja rohkeat tyyppejä.
Uskoisin, että oikeassa elämässä hän olisi just se kivoin kaveri ja harrastuspiireissä miesten mielessä juuri se halutuin, tuolla näyttää seinäruusulta.
Vierailija kirjoitti:
Jenni on kuvissa paremman "näköinen" , siis love island mielessä, jolta odottaa sellaisia kauniit ja rohkeat tyyppejä.
Uskoisin, että oikeassa elämässä hän olisi just se kivoin kaveri ja harrastuspiireissä miesten mielessä juuri se halutuin, tuolla näyttää seinäruusulta.
En usko koska Jenni on todella lihaksikas ja samalla lauta. Lihaksikas nainen ei pääosin miehiä kiinnosta.
Sittenhän sinä sopisit mainiosti ohjelmaan. :D