Mitä sanoisit jos saisit joululahjaksi 1000 euroa?
Kommentit (20)
Juu. Ikävä kyllä joutuisin käytännön asioita sillä hoitamaan. Ellei osa olisi varsinainen lahja.
Oih, maksaisin opintolainaa pois.
Kiitos sydämeni pohjasta paljon,
sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ikävä kyllä joutuisin käytännön asioita sillä hoitamaan. Ellei osa olisi varsinainen lahja.
Niin olisihan se ihan kamalaa, että saisi apua käytännön asioihin.
Kiittäisin tietenkin! Olen joskus saanutkin vanhemmiltani rahaa jouluksi, mutta en ihan noin paljoa. Tärkeintä kuitenkin olisi yhdessäolo ja joulun tunnelma, ruuat yms.
Kiittäisin ja lahtoittaisin sen Ukrainalle, ne tarvitsevat sitä enemmän kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa? Tietysti sillä tonnilla voi ja kuuluukin hoitaa käytännön asioita. Mikä muu on varsinainen lahja, jos ei sellainen lahja jolla voi hoitaa käytännön asioitaan?
Kiittäisin ja laittaisin säästöön.
1000€ on kovin eri summa vaikkapa entiselle köyhälle opiskelijalle kuin tälläiselle laiskanpullealle keski-ikäiselle miljonäärille.
Ei kai sitä muuta tartte sanoa ku kiitos.
Kyllä olisin iloinen. Raha menisi säästöön matkustelua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa? Tietysti sillä tonnilla voi ja kuuluukin hoitaa käytännön asioita. Mikä muu on varsinainen lahja, jos ei sellainen lahja jolla voi hoitaa käytännön asioitaan?
Tarkoittaa varmaan, että haluaisi mieluummin käyttää sen johonkin kivaan, harrastuksiin tai itsensä hemmotteluun, eikä laskuihin tai lainan maksuun.
Sanoisin kiitos ja laittaisin rahan säästöön.
Riippuu keneltä. Jos joltain yhdistykseltä niin sanoisin että kiitos, henkilöltä niin kieltäytyisin.
Kiittäisin vuolaasti lahjan antajaa. Ja kertoisin hänelle mitä aion summalla tehdä.
No todellakin olisin iloinen. Olen tällä hetkellä opintovapaalla ja rahasta on tiukkaa.