LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Eetun kaltaisia symppiksiä haluaisin ohjelmaa lisää. Toivottavasti seuraavaksi tulisi kaksi ihmistä. Maanläheisiä ja symppiksia.
Miksi ihmeessä kun ei nämä kiinnostu edes toisiaan vaan silti haetaan sitä timmiä instabeibiä ja supliikkia hunksia pariksi?
Muutenkin nikitaa ja tommya lukuunottamatta nuo kaikki tuntuu hakevan jotain omituisen epäsopivaa unelmaa ja mihin ei ne omat rahkeet sitten riitäkään. Eetu ja Sofia ei sovi pariksi yhtään, mutta silti Eetu yrittää lämppää Sofiaa ja huonostihan tuossa vielä käy. Sofia sen sijaan voisi olla hyvä match tuon Joelin kanssa. Eetulle taas sopisi parhaiten Jenni. Vanessa on röökimuijana ja ei-niin-sporttisena taas vähän epäsopiva kaikille. Oliver voisi olla super-ulkonäkökeskeisenä sopivin Sannille joka myös kiinnostuu samalla perusteella miehestä, tosin Sanni ei ulkoisesti miellytä Oliveria. Tämä Nea olisi sopivin Artulle tai Reetulle.
Nikitalla on upeat kasvot ilman meikkiä.
Kun meikkaa, niin tekee instameikit ja saa esim silmänsäkin näyttämään pieniltä ja naamankin tusinatavaralta.
Jeffrey tyttöystävänsä kanssa mtv3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on kuvissa paremman "näköinen" , siis love island mielessä, jolta odottaa sellaisia kauniit ja rohkeat tyyppejä.
Uskoisin, että oikeassa elämässä hän olisi just se kivoin kaveri ja harrastuspiireissä miesten mielessä juuri se halutuin, tuolla näyttää seinäruusulta.En usko koska Jenni on todella lihaksikas ja samalla lauta. Lihaksikas nainen ei pääosin miehiä kiinnosta.
No huh huh. Tällä hetkellä lihaksikkaat naiset todellakin kiinnostaa miehiä.
Kiinnostaa joo, mutta vain naisellisen lihaksikkaat, ei siis noin maskuliiniset kuin Jenni joka on melkoisen skrode. Oliver olisi tarpeeksi kookas, mutta sekin viehättyy noista pienistä ja siroista naisista jotka on sitä suunnilleen napaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Sanni on toivoton. Velloo vain omissa (epätoivon) tunteissaan.
Äärimmäisen rasittavaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua Tommyn kaltaista ohjelmaan siksi, kun tuollainen persoona vie sosiaalisissa tilanteissa usein kaiken tilan. Jos olisi enemmän esim Eetun ja Reetun kaltaisia, niin sellaiset kyllä saavat toisensa ulos kuoresta ja keskustelut voivat olla tosi mielenkiintoista seurattavaa, toisin kuin joku luuli, että viidessä minuutissa vaihdettaisiin pari ympäripyöreää sanaa. :D Tommy ja Nikita ovat luonteeltaan niin perus. Sosiaalisia ja huolettomia ekstroverttejä, mutta ei minusta henkilökohtaisesti yhtään kiinnostavia. Minua nimittäin ei kiinnosta katsoa mitään iloista pallon potkimista, vaan juuri keskusteluja, joissa nuo hieman taka-alalle jäävät mutta kiinnostavat tarkkailijaluonteet usein loistavat. Mutta taitaa kuitenkin valitettavasti olla niin, että ohjelma on tarkoitettu tuollaisille kuin Tommy ja Nikita. Kai he ovat suurimman osan mielestä viihdyttäviä.
Itse koen olevani juuri tälläinen hiljaisempi tarkkailija luonne, mutta täysin päinvastaiset ihmiset saavat minut nopeammin ulos kuorestani.
Tarkoitin ryhmädynamiikkaa. Ryhmässä enemmistö yleensä jyrää. En usko, että tuollaiset pinnalliset ja dominoivat sosiaaliset luonteet saavat paljoakaan irti esim Eetusta, joka sen sijaan vaikuttaa syvälliseltä ja fiksulta tarkkailijaluonteelta. Ihmiset hakeutuvat samankaltaisten seuraan, ja tuollaisia Tommyn ja Nikitan kaltaisia on yleensä enemmistö, ja sitten ohjelmakin on vain jotain Tommyn ja Nikitan kevyttä flirttailua ja alistusseksin esileikkejä, vaikka itse katsoisin mielelläni juuri vaikka Eetua keskustelemassa jonkun hänelle sopivan naisen kanssa.
Miksi sinä päättelet että Eetu on jotenkin erityisen syvällinen ja fiksu tarkkailijaluonne vain koska se on hiljaisempi kuin ne joita pidät pinnallisina? Ei tuo minusta ole mitään erityisen syvällistä tai fiksua tuonut vielä itsestään tai ajatuksistaan ilmi.
Mulle tulee Oliverista mieleen Patrik Laine.
Katsottuani muitten maitten k.o. sarjoja jään kaipaamaan sitä huumoria, mitä siellä on löytynyt niin parien kuin muidenkin saarelaisten välillä.
Teettäkää heillä edes jotain pliis.
Vierailija kirjoitti:
Sanni on toivoton. Velloo vain omissa (epätoivon) tunteissaan.
Itsekeskeinen. :(
Jokunen Sanni valivaliuliuliasenteineen on tullut pilanneeksi muutamankin duunipaikan kahvi ja ruokatauon huoh.
Ainoa kiinnostava on Oliver. Reetut ja Eetut huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua Tommyn kaltaista ohjelmaan siksi, kun tuollainen persoona vie sosiaalisissa tilanteissa usein kaiken tilan. Jos olisi enemmän esim Eetun ja Reetun kaltaisia, niin sellaiset kyllä saavat toisensa ulos kuoresta ja keskustelut voivat olla tosi mielenkiintoista seurattavaa, toisin kuin joku luuli, että viidessä minuutissa vaihdettaisiin pari ympäripyöreää sanaa. :D Tommy ja Nikita ovat luonteeltaan niin perus. Sosiaalisia ja huolettomia ekstroverttejä, mutta ei minusta henkilökohtaisesti yhtään kiinnostavia. Minua nimittäin ei kiinnosta katsoa mitään iloista pallon potkimista, vaan juuri keskusteluja, joissa nuo hieman taka-alalle jäävät mutta kiinnostavat tarkkailijaluonteet usein loistavat. Mutta taitaa kuitenkin valitettavasti olla niin, että ohjelma on tarkoitettu tuollaisille kuin Tommy ja Nikita. Kai he ovat suurimman osan mielestä viihdyttäviä.
Itse koen olevani juuri tälläinen hiljaisempi tarkkailija luonne, mutta täysin päinvastaiset ihmiset saavat minut nopeammin ulos kuorestani.
Tarkoitin ryhmädynamiikkaa. Ryhmässä enemmistö yleensä jyrää. En usko, että tuollaiset pinnalliset ja dominoivat sosiaaliset luonteet saavat paljoakaan irti esim Eetusta, joka sen sijaan vaikuttaa syvälliseltä ja fiksulta tarkkailijaluonteelta. Ihmiset hakeutuvat samankaltaisten seuraan, ja tuollaisia Tommyn ja Nikitan kaltaisia on yleensä enemmistö, ja sitten ohjelmakin on vain jotain Tommyn ja Nikitan kevyttä flirttailua ja alistusseksin esileikkejä, vaikka itse katsoisin mielelläni juuri vaikka Eetua keskustelemassa jonkun hänelle sopivan naisen kanssa.
Miksi sinä päättelet että Eetu on jotenkin erityisen syvällinen ja fiksu tarkkailijaluonne vain koska se on hiljaisempi kuin ne joita pidät pinnallisina? Ei tuo minusta ole mitään erityisen syvällistä tai fiksua tuonut vielä itsestään tai ajatuksistaan ilmi.
Käytin sanaa "vaikuttaa". Vaikuttaa olevan. Puhun siis näin alussa ohjelmaa vielä aika ensivaikutelmien pohjalta. En siis osaa vielä määritellä miksi Eetusta tulee tuollaiset vibat, mutta ensivaikutelmahan onkin pääosin alitajunnassa tapahtuvaa ajattelua. Kiinnostavaa nähdä jaksojen edetessä miten omat vaikutelmat sinkuista pitää paikkansa.
Jennillä on todella huono ryhti. Olkapäät lähenee toisiaan edessä. Tietää ongelmia tulevaisuudessa.
En yhtään tyttöä kelpuuttaisi yliopistossa opiskelevalle pojalleni.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Oliverista mieleen Patrik Laine.
Mulle taas heti se imitaattori.
Vierailija kirjoitti:
Jennillä on todella huono ryhti. Olkapäät lähenee toisiaan edessä. Tietää ongelmia tulevaisuudessa.
Samoin Oliverilla. Muutenkin olisivat ulkoisesti toisilleen enemmän kuin sopivat.
Sofiasta tulee etäisesti mieleen Taryn Manning.
Joitain samoja piirteitä ja eleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on kuvissa paremman "näköinen" , siis love island mielessä, jolta odottaa sellaisia kauniit ja rohkeat tyyppejä.
Uskoisin, että oikeassa elämässä hän olisi just se kivoin kaveri ja harrastuspiireissä miesten mielessä juuri se halutuin, tuolla näyttää seinäruusulta.En usko koska Jenni on todella lihaksikas ja samalla lauta. Lihaksikas nainen ei pääosin miehiä kiinnosta.
Ei Jenni mikään lauta ole. Huono ryhti. Edessä ei ole rinta, vaan olkapäät.
Ketä äänestitte? Kenellä näette tällä hetkellä yhteistä tulevaisuutta?
Oma ääni meni Tommylle ja Nikitalle, eipä tuolla ole oikeastaan edes muita vaihtoehtoja tällä hetkellä.
Nea näyttää mielestäni youtubettaja Matilda Mäkitalolta ja Jennistä tulee vähän mieleen Skamin Noora