LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Siis mun päähän ei mahdu ei sitten millään, että miksi Tommy saa täällä niin paljon vihaa niskaansa.
Villa olisi todella paljon tylsempi paikka ja Love Island todella paljon tylsempi ohjelma, jos Tommya ei mukana olisi. Hänen huumorinsa ja itsevarmuutensa sekä intohimoinen ja leikkisä suhteensa Nikitaan on todella virkistävää kun on muutaman minuutin seurannut esim. Oliverin tai Eetun puuduttavan monotonista muminaa ja kiusallista small talkia omien pariensa kanssa.
Muutenkin tämän kauden kilpailijat ovat ainakin toistaiseksi luonteiltaan todella mitäänsanomattomia, kun vertaa esim. viime kauden Patrickiin, Jeffiin, Samiin, Veeraan ja kumppaneihin, joten en tiedä jaksaisinko edes katsoa ohjelmaa, ellei Tommy pelastaisi jokaista jaksoa vekkulimaisella persoonallaan.
Onko kyse kenties palstamammojen katkeruudesta, kun eivät itse koskaan ole saaneet elämäänsä yhtä itsevarmaa, energistä ja viehättävää miestä?
Ystävällisin terveisin, heteromies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ehdotti että tonne hakeutuis 30- vuotiaita. No hei kuka 30v nyt tonne muka hakeutuis? 😂😂
Viime kaudella oli mukana Alexander 31v ja Markus 29v. Eli kyllä sinne kolmenkympin tienoissa oleviakin hakee.
Varmaan aika harva sellainen, joka käy vaikka vakituisesti töissä ellei ole joku yrittäjä/puolijulkkis. (noin lyhyellä varoitusajalla) Olihan tuo Alexanderkin joku radiojuontaja?
Kyllähän nuo nuoremmatkin töissä käyvät. Tai ainakin useimmat heistä. Kun tietää, milloin ohjelmaa aletaan kuvata, voi hyvin järjestää lomansa siihen kohtaan. Ja luulen, että nuo osallistujat on valittu jo ennen kuin ohjelma edes alkaa. Sitten vain yritetään katsojille uskotella, että uudet valittaisiin vasta kun ohjelma on jo alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Onko se nykyajan sinkkujen ongelma, että jos ei heti ns. kolahda niin ei anneta toiselle edes mahdollisuutta. Vanessa ei näe häntä ja Joelia alttarilla yhdessä eli Joel ei kiinnosta. Sofia ei ole ihastunut vielä ja Eetukin haluaa edetä hitaasti, niin täällä ollaan heti että Sofia leikkii tms.. ja odottaa uutta uljasta saapuvaksi. Mutta jos Sofia haluaakin todella ensin tutustua Eetuun, niin sekään ei ole monen mielestä hyvä asia..
Tätähän se tinderin kertakäyttökulttuuri teettää. Tuolla nyt muutenkin pitää olla nopeampi liikkeissään kun aika on rajallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin että Nikita vähän näyttäisi sitä itsevarmaa ja vahvaa naista itsessään tuon Tommyn suhteen. Mä oikeesti pidin silmiä kiinni myötähäpeästä eilen kun Tommy ravisteli nikitan päätä ja komensi että älä suutele mua silmät auki. Nikita vaan nyökyttelee ja hihittelee että "kai se musta tykkää kans...." Ois jumalauta ottanut äijää pillistä kiinni ja sanonut, että mä suutelen sua just niinku mä haluun!" On paljon muitakin juttuja mistä huokuu tää Tommyn dominoinnin tarve, leikkikuristamiset ja leikkihukuttamiset.. taitaa tykätä bdsm.
Joo ei oo Nikitasta sellasta kauhean itsevarma puolta vielä näkynyt, mutta toisaalta voi olla niinkin että jos on itse vahva ja muuten jopa määräilevä, voi tykätä siitä et mies ottaa ohjat käsiin ja toimii, eikä kysele ja himmaile.
Tämä se sitten on jännä, että aina se nainen johon saaren hotein mies ihastuu on palstalaisten mielestä pelkkä lapanen vailla omaa tahtoa ja tekee kaiken kuten mies haluaa.
Se vissiin on ihan mahdoton ajatuskin, että tuollaisen hotinkin kanssa joku nainen "saa olla" ihan vaan oma itsensä ja mies tykkää silti kuin h*llu puurosta.
Tommy ei todellakaan ole hotein :D
Jonku mielestä hotein on Oliver, toisen mielestä Tommy. Jonkun mielestä voi olla Reetu tai Eetu tai Arttu.
Ei ole mitään määritelmää siitä kuka on hot ja kuka ei.
Mitä ylipäänsä tarkottaa että joku on hot? Sekin voi tarkoittaa eri ihmisille eri asioita.
Totta. Silti jotkut tässä keskustelussa vaikuttavat määrittelevän joksikin faktaksi sen, että "Tommy on hotein", ja jos joku ei pidä siitä, se johtuu vain sen hoteimmasta ulkonäöstä ja siitä että pelkästä ulkonäöstä vetäisi jotain johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sivusilmällä seurannut sarjaa, teinini kun on ihan innoissaan ohjelmasta (olen siis ihan yli-ikäinen kukkahattutäti tänne kommentoimaan). Ärsyttää, miten epäselvästi varsinkin kaikki miehet puhuvat, puoliakaan puheista saa selvää, vaikka telkka huutaa täysillä.. Olen myös pannut merkille, että Nikita hengailee joko Tommyn kanssa tai Tommyn kanssa muiden miesten seurassa. Eikai ole käynyt tyypillisesti; kun nainen alkaa seurustella, naispuoliset ystävät jäävät ja elämä pyörii miehen ympärillä?
Kysehän ei voi missään nimessä olla siitä että on ystävystynyt saaren miesten kanssa ja tykkää viettää aikaa heidän kanssa. Mies ja nainen kun eivät tunnetusti voi olla ystäviä.
Mollyn kertoman mukaan Tommy ja Nikita ovat saaren "isä ja äiti" jotka auttavat muita parhaansa mukaan
Jos tuo pitää paikkansa, niin se pistää miettimään kuinka saamattomia nää kisaajat ovat. He ovat olleet tuolla muutaman päivän ja roolittavat jo auktoriteetteja kertomaan mitä seuraavaksi pitää tehdä.
Heteromies kirjoitti:
Siis mun päähän ei mahdu ei sitten millään, että miksi Tommy saa täällä niin paljon vihaa niskaansa.
Villa olisi todella paljon tylsempi paikka ja Love Island todella paljon tylsempi ohjelma, jos Tommya ei mukana olisi. Hänen huumorinsa ja itsevarmuutensa sekä intohimoinen ja leikkisä suhteensa Nikitaan on todella virkistävää kun on muutaman minuutin seurannut esim. Oliverin tai Eetun puuduttavan monotonista muminaa ja kiusallista small talkia omien pariensa kanssa.
Muutenkin tämän kauden kilpailijat ovat ainakin toistaiseksi luonteiltaan todella mitäänsanomattomia, kun vertaa esim. viime kauden Patrickiin, Jeffiin, Samiin, Veeraan ja kumppaneihin, joten en tiedä jaksaisinko edes katsoa ohjelmaa, ellei Tommy pelastaisi jokaista jaksoa vekkulimaisella persoonallaan.
Onko kyse kenties palstamammojen katkeruudesta, kun eivät itse koskaan ole saaneet elämäänsä yhtä itsevarmaa, energistä ja viehättävää miestä?
Miksi aina pitäisi olla katkera jos ei pidä jostain ihmisestä? Eikö sinusta ole mahdollista olla pitämättä vain siksi, ettei ko. henkilö nyt vaan satu olemaan omaan makuun? Minä en haluaisi Tommyn kaltaista miestä, vaikka sellainen tarjottimella eteen tuotaisiin. Pidän enemmän juurikin Eetun ja Reetun kaltaisista hiljaisemmista ja hidasta etenemistä harrastavista miehistä. Tommy on ihan liikaa suuna päänä, että häntä jaksaisin. Eikä tuollainen limainen latinohenkinen look iske minuun ollenkaan. Reetu on mielestäni ulkonäöltään villan viehättävin mies. Ahdistuisin myös suuresti jos joku tulisi iholle ennen kuin on kunnolla edes juteltu keskenään. Senkään takia Tommy ei vetoa yhtään.
Ystävällisin terveisin palsta"mamma"
Heteromies kirjoitti:
Samaa mieltä.
Oma mieheni on Tommyn kaltainen (ei toki ulkonäöltään). Hän on seurallinen, puhelias, utelias ja usein juhlien keskipiste ihan vaan omana, rentona itsenään.
Ei ole tullut mieleenikään, että hänen pitäisi jotenkin "pienentää" persoonaansa ja olla vähemmän näkyvä.
Eetun kaltaista jahnailijaa jaksaisin kuunnella ehkä kymmenen minuuttia.
Heteromies kirjoitti:
Itse tykkäät Tommysta, niin mieleesi jää vain kaikki päinvastaiset mielipiteet hänestä. Yhtälailla täällä jotkut ilmoittavat negatiivisen mielipiteensä Sofiasta, Eetusta, Vanessasta, etenkin Sannista, Jennistä, Oliverista... Makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Oliver tekee ulkonäöllä ensivaikutelman mutta on tosi tylsä tyyppi pidemmän päälle. Joo, eihän hän muuten olisikkaan siellä sinkkuna. Samma häär se toinenkin komistus mies jotka jahtaavat sitä NEAA. Tekopirsi ja tatuoitua naista. Aina kun tulee uusi nainen niin se vie jalat alta kummaltakin. Sitten kun tutustuu paremmin niin ei se kiinnostakkaan.
Samaa mieltä. Sanoin jo aikaisemmin että kun tulee kauniimpi niin entiseen mielenkiinto lopahtaa. Ne miehehet ovat pelimiehiä eikä kiinnostus riitä kauaa. Oliver ei ole minkään näköinen edes mutta isokokoinen. Naamastaastaan pullasorsaa sorttia ja ja sillä toisella pyörii ne tummat silmät kuin pelikoneessa. Kummatkin miehet tyhmiä.
Heteromies kirjoitti:
Niin, se on todella ihmeellistä, etteivät kaikki pidä samanlaisista ihmisistä. Todella vaikea sellaista on päähänsä mahduttaa, eikö olekin?
Vierailija kirjoitti:
Heteromies kirjoitti:
Miksi aina pitäisi olla katkera jos ei pidä jostain ihmisestä? Eikö sinusta ole mahdollista olla pitämättä vain siksi, ettei ko. henkilö nyt vaan satu olemaan omaan makuun? Minä en haluaisi Tommyn kaltaista miestä, vaikka sellainen tarjottimella eteen tuotaisiin. Pidän enemmän juurikin Eetun ja Reetun kaltaisista hiljaisemmista ja hidasta etenemistä harrastavista miehistä. Tommy on ihan liikaa suuna päänä, että häntä jaksaisin. Eikä tuollainen limainen latinohenkinen look iske minuun ollenkaan. Reetu on mielestäni ulkonäöltään villan viehättävin mies. Ahdistuisin myös suuresti jos joku tulisi iholle ennen kuin on kunnolla edes juteltu keskenään. Senkään takia Tommy ei vetoa yhtään.
Ystävällisin terveisin palsta"mamma"
Suomalainen kulttuurikin on kovaa vauhtia menossa siihen suuntaan, että kuvitellaan että vain ekstroversio ja tuollainen dominoivuus voisi olla kunnioitettavaa ja haluttavaa. Ja jotkut yhdistävät sen automaattisesti virheellisesti itsevarmuuteen.
Mä arvasin jo ennen ohjelman alkua et Tommysta tullaan jauhamaan palstalla ja paljon. Aina on ne muutamat tyypit, jotka aiheuttaa keskustelua. Juuri ne on ohjelmalle tärkeimpiä henkilöitä.
Viime vuonna täällä keskusteltiin paljon Aurasta ja Veerasta, ja Patrickista.
Eihän tässä ohjelmassa olisi mitään järkeä, jos kaikki osallistujat olisivat hiljaisia ja hitaasti eteneviä.
Huomaa että ohjelma on jätös sinkkujen pakko naittamisen ohjelma ja kaikki sellaisia sinkkuja jotka eivät ole kenellekkään kelvanneet. Lähelle komekymppiset ovat joa vanhoja ja hihittelevät kaksikymppiset ihan pissiksiä. Kukaan normaali ei meni tuohon ohjelmaan niin että ihme pellejä kaikki.
Katson ensimmäistä kertaa ohjelmaa kun ei ole parempaakaan tekemistä tällä hetkellä. Mutta on hauskaa tehdaä psygologista analyysia. Kun ei telkasta tule muutakaan viihdettä nykyään kuin maajussille morsian ja sitten näitä muuta paskaa.
Ohjelmaan pitää saada tarpeeksi tyhmiä että ktsojia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Oliver olis voinut kerrankin pidättäytyä taustaulla ja antaa Artun saada Nea. Oliver näki miten innoissaan Arttu oli Neasta treffien jälkeen - Arttu hyppi ja pomppi, hymyili taukoamatta ja lateli muille miehille Neasta ylistyssanoja. Itse olisin Oliverina vetäytynyt ja antanut kaverin eli Artun kehittää suhdetta Nean kanssa pidemmälle. Jos siitä ei tulisi mitään, sitten voisin näyttää omat korttini. Oliver on muutenkin jo niin monen villan naisen suosikki, joten miksi pitää rohmuta kaikki? Ja kyllä niitä uusia naisiakin vielä tulee... Mutta viekö Oliver nekin? Vaihtaa aina parempaan?
Muuten hyvä joo, mutta Nea kyllä aika nopeasti Villaan saavuttuaan alkoi rupatella ja lähentyä Oliverin kanssa. Eikös se heti ekana iltana sanonut, että ajatteli, et Oliver olisi tullut treffeillä ja että tämä on kiinnostavin Villan miehistä. Miksi Oliver ei olisi valinnut Neaa, joka näytti näin suoraa vihreää valoa? Jututtihan Oliver Arttuakin, että on myös kiinnostunut Neasta. En nää syytä miksi ei olisi valinnut Neaa kerta saaren muita naisia kohtaan kiinnostus ei ollut herännyt.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että ohjelma on jätös sinkkujen pakko naittamisen ohjelma ja kaikki sellaisia sinkkuja jotka eivät ole kenellekkään kelvanneet. Lähelle komekymppiset ovat joa vanhoja ja hihittelevät kaksikymppiset ihan pissiksiä. Kukaan normaali ei meni tuohon ohjelmaan niin että ihme pellejä kaikki.
Katson ensimmäistä kertaa ohjelmaa kun ei ole parempaakaan tekemistä tällä hetkellä. Mutta on hauskaa tehdaä psygologista analyysia. Kun ei telkasta tule muutakaan viihdettä nykyään kuin maajussille morsian ja sitten näitä muuta paskaa.
Miten voi mahduttaa noin monta kirjoitusvirhettä noin lyhyeen tekstiin?
Vierailija kirjoitti:
Ai että oikein psyGologista analyysiä teet "jätös sinkkujen pakko naittamisesta". Kylläpä olet sivistynyt ihminen 😂
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten niin moni tykkää Nikitasta. Itse taas en pidä ollenkaan ja tylsä tyyppi, sais lähteä mun puolesta jo pois. Toki on selvää ettei lähde kun niin vahva pari ovat Tommyn kanssa.
Tyyppi on siis tylsä ja joutaa pois, jos ei kitise jatkuvasti jostain (turhasta), kuolaa vuoton perään pikkarit märkinä miltei jokaisen miehen perään tai tee muuten itsestään ja tekemisistään numeroa vaan osaa olla rennosti? Lisäksi oikeastaan poikkeuksetta itseironinen ja sarkastinen ihminen mielletään ilkeäksi, inhottavaksi ja tyhmäksi.
Sinänsä ei kyllä yllätä, että just nuo kaksi itsevarminta eli nikita ja vanessa on ne jotka jo esittelyssä kertoi että porukka pitää häntä usein veemäisenä ja/tai b*tchinä, mutta kun tutustuvat niin ovat että sähän ootkin kiva ja hyvä tyyppi.
Jonku mielestä hotein on Oliver, toisen mielestä Tommy. Jonkun mielestä voi olla Reetu tai Eetu tai Arttu.
Ei ole mitään määritelmää siitä kuka on hot ja kuka ei.
Mitä ylipäänsä tarkottaa että joku on hot? Sekin voi tarkoittaa eri ihmisille eri asioita.