LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Eetun kaltaisia symppiksiä haluaisin ohjelmaa lisää. Toivottavasti seuraavaksi tulisi kaksi ihmistä. Maanläheisiä ja symppiksia.
Vierailija kirjoitti:
Eetun kaltaisia symppiksiä haluaisin ohjelmaa lisää. Toivottavasti seuraavaksi tulisi kaksi ihmistä. Maanläheisiä ja symppiksia.
Juuri näin. Ei jaksa nämä pinnalliset instabeibet oikein kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan, että jos ohjelma on täynnä Eetun kaltaisia tyyppejä, niin eipä siinä ole juurikaan mitään katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan, että jos ohjelma on täynnä Eetun kaltaisia tyyppejä, niin eipä siinä ole juurikaan mitään katsottavaa.
Voisi ollakin. Kun itseään esille tyrkyttävät typykät/poitsut vietäisiin pois, saisivat nämä hiljaisemmat enemmän tilaa. Sieltä voisi paljastua yllättävänkin mielenkiintoista seurattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoisin sata kertaa mieluummin eetu/reetu-tyyppisten ihmisten toimintaa kuin näitä sanneja, tommeja, mollyja yms.
Mä en halua Tommyn kaltaista ohjelmaan siksi, kun tuollainen persoona vie sosiaalisissa tilanteissa usein kaiken tilan. Jos olisi enemmän esim Eetun ja Reetun kaltaisia, niin sellaiset kyllä saavat toisensa ulos kuoresta ja keskustelut voivat olla tosi mielenkiintoista seurattavaa, toisin kuin joku luuli, että viidessä minuutissa vaihdettaisiin pari ympäripyöreää sanaa. :D Tommy ja Nikita ovat luonteeltaan niin perus. Sosiaalisia ja huolettomia ekstroverttejä, mutta ei minusta henkilökohtaisesti yhtään kiinnostavia. Minua nimittäin ei kiinnosta katsoa mitään iloista pallon potkimista, vaan juuri keskusteluja, joissa nuo hieman taka-alalle jäävät mutta kiinnostavat tarkkailijaluonteet usein loistavat. Mutta taitaa kuitenkin valitettavasti olla niin, että ohjelma on tarkoitettu tuollaisille kuin Tommy ja Nikita. Kai he ovat suurimman osan mielestä viihdyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua Tommyn kaltaista ohjelmaan siksi, kun tuollainen persoona vie sosiaalisissa tilanteissa usein kaiken tilan. Jos olisi enemmän esim Eetun ja Reetun kaltaisia, niin sellaiset kyllä saavat toisensa ulos kuoresta ja keskustelut voivat olla tosi mielenkiintoista seurattavaa, toisin kuin joku luuli, että viidessä minuutissa vaihdettaisiin pari ympäripyöreää sanaa. :D Tommy ja Nikita ovat luonteeltaan niin perus. Sosiaalisia ja huolettomia ekstroverttejä, mutta ei minusta henkilökohtaisesti yhtään kiinnostavia. Minua nimittäin ei kiinnosta katsoa mitään iloista pallon potkimista, vaan juuri keskusteluja, joissa nuo hieman taka-alalle jäävät mutta kiinnostavat tarkkailijaluonteet usein loistavat. Mutta taitaa kuitenkin valitettavasti olla niin, että ohjelma on tarkoitettu tuollaisille kuin Tommy ja Nikita. Kai he ovat suurimman osan mielestä viihdyttäviä.
Itse koen olevani juuri tälläinen hiljaisempi tarkkailija luonne, mutta täysin päinvastaiset ihmiset saavat minut nopeammin ulos kuorestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse koen olevani juuri tälläinen hiljaisempi tarkkailija luonne, mutta täysin päinvastaiset ihmiset saavat minut nopeammin ulos kuorestani.
Minä taas näen Eetussa paljon itseäni, kuin naispuolinen Eetu. :DD Minusta myös ekstoverttien kanssa on ihan kiva hengailla, mutta esim. Nikitan kaltaisen naisen kanssa en varmaan pystyisi oikein olemaan oma itseni, kun oltaisiin niin erilaisia.
Yleensä tuollaisia hassuttelu pätkiä, kuten uimahyppy kisa. Ollaan nähty viikkokatsauksessa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/gladiaattorien-finalistit-selvilla-…
"Tommy Oksa, 28, Pori
Pituus: 176 cm / paino 81 kg
Ammatti: Palomies, fysioterapeutti, crossfitvalmentaja
Lajit: Crossfit, juoksu
Tausta: Sotilas 5-ottelu, taistelulajit, amerikkalainen jalkapallo Pori Bears -seurassa
Suomesta Equadoriin ja Equadorista Suomeen muuttanut palomies Tommy on energinen monitoimimies. Palomiehenä työskentelyn ohella Tommy työskentelee yksityisenä ambulanssikuskina ja crossfitvalmentajana.
Tommylla on kehitysvammainen pikkuveli, joka on opettanut Tommyn pitämään jalat maassa. Perhe on tärkeä ja veljeä on hoidettu aina, kun vanhemmat ovat siihen apua tarvinneet
Latinoperheestä oleva Tommy on positiivinen ja temperamenttinen. Gladiaattoreihin hän haki päästäkseen haastamaan itseään."
Miksi se lauta nainen äänestettiin valitsemaan ensiksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se lauta nainen äänestettiin valitsemaan ensiksi?
Koska katsojat pelkäs että Jenni on vaarassa pudota, ellei ole katsojaäänillä turvassa.
Ketään ei kiinnosta se lauta nainen tai miksi se itseään kutsuu. Treenaa koko ajan kroppaansa, lautaa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin ryhmädynamiikkaa. Ryhmässä enemmistö yleensä jyrää. En usko, että tuollaiset pinnalliset ja dominoivat sosiaaliset luonteet saavat paljoakaan irti esim Eetusta, joka sen sijaan vaikuttaa syvälliseltä ja fiksulta tarkkailijaluonteelta. Ihmiset hakeutuvat samankaltaisten seuraan, ja tuollaisia Tommyn ja Nikitan kaltaisia on yleensä enemmistö, ja sitten ohjelmakin on vain jotain Tommyn ja Nikitan kevyttä flirttailua ja alistusseksin esileikkejä, vaikka itse katsoisin mielelläni juuri vaikka Eetua keskustelemassa jonkun hänelle sopivan naisen kanssa.
Oon kiinnittänyt huomiota, että Jennillä on todella pitkä yläkroppa, kun taas jalat/lantio ovat about samalla korkeudella verrattuna muihin, lyhyempiin villan naisiin.
Mutta tuollaisiin asioihinhan kukaan ei voi itse vaikuttaa, vaikka kuinka treenaisi muuten kroppaansa.
Nea on tosiaan ihan omassa sarjassaan verrattuna muihin naisiin.
Arttukin vaikutti vain myötäilevältä pikkupojalta heidän treffeillään.
Oliver on lähinnä sellaista kumppania, joka saattaisi kiinnostaa Neaa jopa saaren ulkopuolella.
Sanni on toivoton. Velloo vain omissa (epätoivon) tunteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on kuvissa paremman "näköinen" , siis love island mielessä, jolta odottaa sellaisia kauniit ja rohkeat tyyppejä.
Uskoisin, että oikeassa elämässä hän olisi just se kivoin kaveri ja harrastuspiireissä miesten mielessä juuri se halutuin, tuolla näyttää seinäruusulta.En usko koska Jenni on todella lihaksikas ja samalla lauta. Lihaksikas nainen ei pääosin miehiä kiinnosta.
No huh huh. Tällä hetkellä lihaksikkaat naiset todellakin kiinnostaa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin ryhmädynamiikkaa. Ryhmässä enemmistö yleensä jyrää. En usko, että tuollaiset pinnalliset ja dominoivat sosiaaliset luonteet saavat paljoakaan irti esim Eetusta, joka sen sijaan vaikuttaa syvälliseltä ja fiksulta tarkkailijaluonteelta. Ihmiset hakeutuvat samankaltaisten seuraan, ja tuollaisia Tommyn ja Nikitan kaltaisia on yleensä enemmistö, ja sitten ohjelmakin on vain jotain Tommyn ja Nikitan kevyttä flirttailua ja alistusseksin esileikkejä, vaikka itse katsoisin mielelläni juuri vaikka Eetua keskustelemassa jonkun hänelle sopivan naisen kanssa.
Mun mielestä taas on hienoa et ryhmässä on kaikenlaisia persoonia, kuitenkin sopivassa suhteessa että homma toimii.
Ja hyvinhän niillä näyttää tuolla juttu luistavan, vallan mainiosta tuossa "tiskaus" -keskustelussa näytti ääneen pääsevän niin Reetut ja Eetut kuin Tommyt ja Artutki. Ei mun mielestä tuossa ole sellaista kuvaa tullut, että nää hiljasemmat jäis jotenki jyrän alle.
Mietin pitkään kenen ääntä ja puhetyyliä Eetun puhuminen muistuttaa. Sitten keksin juontaja näyttelijä Aleksi Sariolan.