LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Tulispa villaan joku Reetun tyylinen mimmi. Vaikuttaa symppikseltä tyypiltä, ois kiva nähä millainen on kun tulee enempi kuorestaan kauden edetessä. Nyt villassa on lähinnä just Oliverille ja Tommylle sopivia muiduja. Tarvittais joku söpö hipahtava surffityttö mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Eetu ja Sofia on harvinaisen epäsopiva pari.
Nikita ja Tommy ovat tähän asti ainoa kunnon match.
Mielikuvitukseni ei riitä muodostamaan muita sopivia pareja nykyisistä asukkaista. Kuka tytöistä esimerkiksi Reetulle tai Joelille? Kuka kumppaniksi Sannille tai Jennille?
Nyt tarvitaan joku upea mies ja sellainen tyttö, joka ei halua flegmaattista farmaseuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Oliverin annettiin valita ensom, jotta villaan saataisiin toinenkin (mahdollisesti) vahva pari. Vähän tylsäksi käy pelkkä kaverimeininki pidemmän päälle.
Olisihan Arttu ja Neakin voineet olla se vahva pari ihan yhtä lailla.
Miten ne ois vahvoja, jos Nea oli kiinnostunu nimenomaan Oliverista?
Vierailija kirjoitti:
Olen sivusilmällä seurannut sarjaa, teinini kun on ihan innoissaan ohjelmasta (olen siis ihan yli-ikäinen kukkahattutäti tänne kommentoimaan). Ärsyttää, miten epäselvästi varsinkin kaikki miehet puhuvat, puoliakaan puheista saa selvää, vaikka telkka huutaa täysillä.. Olen myös pannut merkille, että Nikita hengailee joko Tommyn kanssa tai Tommyn kanssa muiden miesten seurassa. Eikai ole käynyt tyypillisesti; kun nainen alkaa seurustella, naispuoliset ystävät jäävät ja elämä pyörii miehen ympärillä?
Kysehän ei voi missään nimessä olla siitä että on ystävystynyt saaren miesten kanssa ja tykkää viettää aikaa heidän kanssa. Mies ja nainen kun eivät tunnetusti voi olla ystäviä.
Mollyn kertoman mukaan Tommy ja Nikita ovat saaren "isä ja äiti" jotka auttavat muita parhaansa mukaan
Vierailija kirjoitti:
Joku ehdotti että tonne hakeutuis 30- vuotiaita. No hei kuka 30v nyt tonne muka hakeutuis? 😂😂
Viime kaudella oli mukana Alexander 31v ja Markus 29v. Eli kyllä sinne kolmenkympin tienoissa oleviakin hakee.
Vierailija kirjoitti:
Olen sivusilmällä seurannut sarjaa, teinini kun on ihan innoissaan ohjelmasta (olen siis ihan yli-ikäinen kukkahattutäti tänne kommentoimaan). Ärsyttää, miten epäselvästi varsinkin kaikki miehet puhuvat, puoliakaan puheista saa selvää, vaikka telkka huutaa täysillä.. Olen myös pannut merkille, että Nikita hengailee joko Tommyn kanssa tai Tommyn kanssa muiden miesten seurassa. Eikai ole käynyt tyypillisesti; kun nainen alkaa seurustella, naispuoliset ystävät jäävät ja elämä pyörii miehen ympärillä?
Ei kai tuolla ole parin päivän jälkeen ystäviä - ei nais- eikä miespuolisia.
Mä en kestä noita Tommyn naisneuvoja, ihan ku Oliverkaan ei olis ikinä naista nähny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuolla ole parin päivän jälkeen ystäviä - ei nais- eikä miespuolisia.
Eikä tuolla kukaan myöskään seurustele. Pussailu ei ole seurustelua.
Onko se nykyajan sinkkujen ongelma, että jos ei heti ns. kolahda niin ei anneta toiselle edes mahdollisuutta. Vanessa ei näe häntä ja Joelia alttarilla yhdessä eli Joel ei kiinnosta. Sofia ei ole ihastunut vielä ja Eetukin haluaa edetä hitaasti, niin täällä ollaan heti että Sofia leikkii tms.. ja odottaa uutta uljasta saapuvaksi. Mutta jos Sofia haluaakin todella ensin tutustua Eetuun, niin sekään ei ole monen mielestä hyvä asia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on teistä talon pahin pleijeri?
Tommy siinä mielessä, että on heti tarrannut kiinni yhteen naiseen ja varmasti meinaa pelata sillä, että pysyvät yhdessä.
Mä oikeesti pahoin pelkään, et tuos tulee käymään vielä niin et Nikita ihastuu Tommyyn enemmänki, Tommy ei kuitenkaa halua oikeasti sitoutua ja sit tulee itku ja poru. Toivottavasti olen väärässä, mut vähän pleijeri-vibat Tommysta tulee
Voihan siinä käydä kuten Patille ja Ankulle. Silloinkin suurin osa veikkasi et Patrick on pleijeri (koska näytti siltä) ja Ankulle tulee vielä itku ja poru kun ohjelma loppuu ja Patrick pääsee liihottamaan taas tampereen yöhön. Toisin kävi.
Just näin. Jotenkin ihan vtun rasittavaa että aina oletetaan (vai jopa toivotaan?) jokaisen komean/hyvännäköisen olevan vaan k*sipää häntäheikki joka dumppaa parinsa heti sopivan tilaisuuden tullen. Tai että on vaan s*ksiä vailla. Ja tietenkään ei unohdeta haukkua sitä komistuksen naista (viime kaudella anku, tällä nikita) rumaksi/helpoksi/tyhmäksi/ripustautuvaksi/tavikseksi/ei minkään näköiseksi/ epätoivoiseksi/u name it
Kuitenkin anku ja pati oli viimekaudella niin ne toistensa vastakappaleet niin ulkoisesti kuin luonteeltaankin ja ihan sama juttu näyttäisi olevan nikitalla ja tommylla.
Ei se oletus kusipäisyydestä komeudesta johdu :D Musta kaikki edellisen kauden ja myös tämän kauden miehet ovat enemmän tai vähemmän hyvännäköisiä.
Joissain sitten vain on lisäksi jotain sellaista rivien välistä esiin tulevaa lipevyyttä, esim Tommyssa. Juuri jotain sellaista, mikä jostain ihmeen syystä kuitenkin vetoaa joihinkin naisiin vaikka omasta mielestäni se on hyvin luontaantyöntävää. Sellaista joka saa jopa Nikitan kaltaisen itsevarmalta vaikuttavan naisen jotenkin liian myötäileväksi.
Niin no, sinä et varmasti olekaan tommylle se oikea eikä tommy sinulle. Sinulle tuo piirre on luotaantyöntävä kun taas joku toinen (se oikea(sopiva) pitääkin sitä ihastuttavana. Ihan samoin kuin joku piirre siinä sinun oikeassa/sopivassa on tietenkin sinusta täysin vastustamaton ja muilla se nousee karvat pystyyn.
Ihmiset on erilaisia eikä se, ettet sinä voikaan sietää jotain piirrettä/käytöstä tarkoita sitä, että se olisi jotenkin yleismaailmallisesti väärin. Tai että sille lämpeävä nainen jotenkin sinua huonompi.
Minä en katsele osallistujia siinä mielessä, kuka minulle sopisi. Vaan ihan yleisesti.
Mutta totta, että makuja on monia ja joihinkin tuo vetoaa, niin kuin jo sanoinkin. Eri mieltä olevat saavat varmaan myös kertoa mielipiteensä. :)
Mutta siitä oon kyllä eri mieltä, että "lipevyys" ei yleisestikin luokiteltaisiin negatiivisiin piirteisiin. Ihmettelenkin että eikö jotkut vain huomaa sitä? Jos se esim saa Nikitankin jotenkin pienentämään itseään. Dominoivuuskin on minusta todella rasittavaa, mutta siitä pitämisen ymmärrän hitusen helpommin.
Mutta saa nähdä pitääkö tämä vaikutelma Tommysta paikkansa ja vahvistuuko jaksojen myötä. Olen minä tykännytkin Tommysta joissakin näytetyissä kohtauksissa. Näyttää ottavan muita ihan hyvin huomioon (esim Nea kun hän saapu) ja on tuollainen viihdyttävä ja esillä olemisesta nauttiva, mikä sopii parhaiten tällaisiin ohjelmiin.
Sofia ei ole Eetuun ihastunut. Sanoikin jotain siitä liiallisesta lähentelystä muille naisille siellä jossain pukkarissa ja Eetukin huomasi sen kyllä jäädessään ynisemään nolona Sofian kaulaa vasten.
Oliver oli lapsellisen onnellinen saatuaan Nean, mutta ei hän Nealle riitä, vaikka sanoikin muuta.
Elekieli kertoo enemmän kuin sanat.
Tommy leikkii jotain kokenutta naisasiantuntijaa noille muille pojille. Nikita olisi varmaan tuonut seurattavaa tähän ohjelmaan, mutta jäi nyt tuon kaverin yksityisomaisuudeksi. Sillee
Vierailija kirjoitti:
Onko se nykyajan sinkkujen ongelma, että jos ei heti ns. kolahda niin ei anneta toiselle edes mahdollisuutta. Vanessa ei näe häntä ja Joelia alttarilla yhdessä eli Joel ei kiinnosta. Sofia ei ole ihastunut vielä ja Eetukin haluaa edetä hitaasti, niin täällä ollaan heti että Sofia leikkii tms.. ja odottaa uutta uljasta saapuvaksi. Mutta jos Sofia haluaakin todella ensin tutustua Eetuun, niin sekään ei ole monen mielestä hyvä asia..
Toivottavasti kyse on siitä että Sofia haluaa tutustua eikä pelaa Eetun kustannuksella. Eetu kun on selvästikin ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin että Nikita vähän näyttäisi sitä itsevarmaa ja vahvaa naista itsessään tuon Tommyn suhteen. Mä oikeesti pidin silmiä kiinni myötähäpeästä eilen kun Tommy ravisteli nikitan päätä ja komensi että älä suutele mua silmät auki. Nikita vaan nyökyttelee ja hihittelee että "kai se musta tykkää kans...." Ois jumalauta ottanut äijää pillistä kiinni ja sanonut, että mä suutelen sua just niinku mä haluun!" On paljon muitakin juttuja mistä huokuu tää Tommyn dominoinnin tarve, leikkikuristamiset ja leikkihukuttamiset.. taitaa tykätä bdsm.
Joo ei oo Nikitasta sellasta kauhean itsevarma puolta vielä näkynyt, mutta toisaalta voi olla niinkin että jos on itse vahva ja muuten jopa määräilevä, voi tykätä siitä et mies ottaa ohjat käsiin ja toimii, eikä kysele ja himmaile.
Tämä se sitten on jännä, että aina se nainen johon saaren hotein mies ihastuu on palstalaisten mielestä pelkkä lapanen vailla omaa tahtoa ja tekee kaiken kuten mies haluaa.
Se vissiin on ihan mahdoton ajatuskin, että tuollaisen hotinkin kanssa joku nainen "saa olla" ihan vaan oma itsensä ja mies tykkää silti kuin h*llu puurosta.
Tommy ei todellakaan ole hotein :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu ja Sofia on harvinaisen epäsopiva pari.
Nikita ja Tommy ovat tähän asti ainoa kunnon match.
Mielikuvitukseni ei riitä muodostamaan muita sopivia pareja nykyisistä asukkaista. Kuka tytöistä esimerkiksi Reetulle tai Joelille? Kuka kumppaniksi Sannille tai Jennille?
Nyt tarvitaan joku upea mies ja sellainen tyttö, joka ei halua flegmaattista farmaseuttia.
Flegmaattinen farmaseutti 😂
Sofiasta tulee mieleen viime vuoden Anku jonka pissitti alkuun Refaita kunnes lankesi patukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin että Nikita vähän näyttäisi sitä itsevarmaa ja vahvaa naista itsessään tuon Tommyn suhteen. Mä oikeesti pidin silmiä kiinni myötähäpeästä eilen kun Tommy ravisteli nikitan päätä ja komensi että älä suutele mua silmät auki. Nikita vaan nyökyttelee ja hihittelee että "kai se musta tykkää kans...." Ois jumalauta ottanut äijää pillistä kiinni ja sanonut, että mä suutelen sua just niinku mä haluun!" On paljon muitakin juttuja mistä huokuu tää Tommyn dominoinnin tarve, leikkikuristamiset ja leikkihukuttamiset.. taitaa tykätä bdsm.
Joo ei oo Nikitasta sellasta kauhean itsevarma puolta vielä näkynyt, mutta toisaalta voi olla niinkin että jos on itse vahva ja muuten jopa määräilevä, voi tykätä siitä et mies ottaa ohjat käsiin ja toimii, eikä kysele ja himmaile.
Tämä se sitten on jännä, että aina se nainen johon saaren hotein mies ihastuu on palstalaisten mielestä pelkkä lapanen vailla omaa tahtoa ja tekee kaiken kuten mies haluaa.
Se vissiin on ihan mahdoton ajatuskin, että tuollaisen hotinkin kanssa joku nainen "saa olla" ihan vaan oma itsensä ja mies tykkää silti kuin h*llu puurosta.
Naisen pitää vissiin olla sellainen tylyttävä vttupää kuten pauliina oli villelle viime kaudella niin sitten on hyvä ja ah, true love.
Mitään kultaista keskitietäkö ei näiden ääripäiden välissä ole? Vaikka sellaista kuin Veera?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ehdotti että tonne hakeutuis 30- vuotiaita. No hei kuka 30v nyt tonne muka hakeutuis? 😂😂
Viime kaudella oli mukana Alexander 31v ja Markus 29v. Eli kyllä sinne kolmenkympin tienoissa oleviakin hakee.
Varmaan aika harva sellainen, joka käy vaikka vakituisesti töissä ellei ole joku yrittäjä/puolijulkkis. (noin lyhyellä varoitusajalla) Olihan tuo Alexanderkin joku radiojuontaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu ja Sofia :D Kuin yö ja päivä, eivät sovi toisilleen ollenkaan. Ja kun Eetu kiehnäsi Sofian kaulassa tuli vähän Sofian reaktiota tarkkaillessa sellaiset vibat, että Eetu haisi tai oli muulla tavalla fyysisesti epämiellyttävä. Tukka näytti ainakin nihkeältä ja se suu jonka se avaa vaan 30% auki! Pystyykö se huolehtimaan edes suuhygienista noin pienellä suun avaamisella? Kysyn vaan.
Minulle tulee tästä ja muutamasta muustakin tämän ketjun viestistä sellaiset vibat, että muutamat kirjoittajat purkavat omaa huonoa itsetuntoaan mollaamalla ihmisiä, joita eivät ole koskaan edes tavanneet.
Näinhän se usein menee. Yleensä niillä, joilla on jotakin ongelmia itsensä kanssa, pyrkivät hakemaan muista negatiivisia asioita Ja purkavat sitä omaa oloaan siihen. Se voi olla ihan alitajuntaistakin se oma toiminta.
Kannattaa muutenkin miettiä, miksi reagoi itse joihinkin asioihin voimakkaasti, miksi jotku piirteet ärsyttää niin suunnattomasti jne.
Minua ei ainakaan haittaa jos piirteistä ja käytöksestä keskustellaan. On ihan kiinnostavaa kuulla miten muut jonkun käytöksen kokevat. Eikä se välttämättä aina kerro mitään muuta sanojasta kuin sen, että ei vain pidä kyseisestä ärsyttävästä piirteestä.
Mutta jatkuvaa negistelyä ja valitusta on aivan h*lvetin rasittava lukea, ja yleensähän se kohdistuu noiden ulkonäköön. Ja sitä on paljon tässä ketjussa..
Vierailija kirjoitti:
Eetu on sanonut olevansa ihastunut Sofiaan.
Sofia puolestaan on todennut kameroille, ettei ole ihastunut, mutta hänen käytöksensä Eetun seurassa antaa kyllä ymmärtää muuta.
Miesparka ei näe Sofian kiusaantunutta, jopa torjuvaa ilmettä ja luulee tunteiden olevan molemminpuolisia.
Olisihan Arttu ja Neakin voineet olla se vahva pari ihan yhtä lailla.