Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
8381/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluais kyllä naisena voittaa tuota mutapainia, kertoo vain siitä, että on painavin ja vahvin.

Öööö mitä välii jos on ”painavin ja vahvin”? Ai niin, naisten pitää olla pieniä ja heikkoja... XDD Ite olisin ainaki ylpee ittestäni jos voittaisin.

Vierailija
8382/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommyn jatkuva valitus alkaa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8383/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen toi Juho oikeesti on? Melkoisen lyhyt kuitenkin.

Ihan riittävän pitkä, jos Tommy on 176 ja Juho on muutaman sentin pitempi, niin siitä voi jokainen laskea.

Ihan riittävän pitkä, siis mihin riittävä?Malliksiko?

Tuon mukaan Jenni olisi yli 180 cm.

Malliksi, mieheksi, kumppaniksi, ihan mihin tahansa, järki-ihmiselle ei pitäisi pituuden olla mikään ongelma. 

Niin, minunkin mieheni pituus on 176 cm, itse olen 170 cm. Kuinka ollakaan vierekkäin seisten mieheni näyttää puoli päätä lyhyemmältä kuin minä.Mistäs jouhuutkaan.

Vierailija
8384/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausi pelataan Team JJ:n eduksi.

Vierailija
8385/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina monta jaksoa olen jo skipannut. Kylläpä onkin pitkäveteinen ohjelma. Olisi nyt se casa amore mikälie kestänyt vaikka sen viikon niin ois saattanut olla jotain kontenttia..kai sinne naisten villaan olisi löytynyt edes kaksi miestä jotka tappelis naisten huomiosta..

Vaik Aleksi.

Vierailija
8386/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa jaettais parit uudelleen aivan huviksemme. Useampikin ehdokas sallitaan.

Nikita ja Juho.

Liisa ja Aku

Reetu ja Janita

Janita ja Eetu

Jenni ja Oliver

Tommy ja Michelle

Sofia ja Eetu

Aleksi ja Janita

Vanessa ja Oliver

Vierailija
8387/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikita on rasittava pentu

Just semmone piloille hemmoteltu isin pikku prinsessa.

Vierailija
8388/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommyn jatkuva valitus alkaa riittää.

Siis mikä ihmeen valitus. Alan niin tykästyä tuohon energiseen poikaan. Luulin aluksi, että hän on jotenkin leveilijä. Todellisuudessa on niin jalat maassa oleva , sosiaalinen ja rehti kaveri. Kyllä muakin ottais päähän, jos eukko kiukkuaa kuin lapsi. Eukko makaa ja laiskottelee. Kertoi tottuneensa reippaisiin aamuherääjiin. No niin minäkin! Go Tommy go!

Vierailija
8389/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Sofia tosiaan joku cheerleader? Hän on ihan tavallisen näköinen, jotenkin ajattelin että cheerleaderit olisivat kauniimpia.

Mitens Jenni? On ollut cheerleader myöskin, ihan EM-tasolla. Googlen ihmemaa..

En v...u kyllä haluais Lissua sairaanhoitajakseni. Aika out ja kylmä tapaus.

Tommyn pisteet nousee. Mut ei sen 6-vuotiaan kummitytönkään kuuluis ihan niin käyttäytyä. Eikä Nikitan.

Vierailija
8390/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en mäkään kyllä tykkäis sellasesta kumppanista joka vanuaa sängyssä koko aamupäivän.

Eilisessä jaksossa Vanessa oli koko ajan röökipaikalla. Tupakoijat ei sitä ite ymmärrä, mutta se on tosi ällöttävä tapa.

Vierailija
8391/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten Liisa muuttui täysin! Ensin vaikutti mukavalta ja herttaiselta, nyt vain kiroilee ja valittaa. Ei todellakaan sovi kellekään!

Oon toivonut uusia tyyppejä taloon mutta Liisa ja Michelle olivat molemmat huonoja valintoja! Kai se on vaan niin ettei laadukkaita hakijoita oo tarpeeksi.

Vierailija
8392/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kuinka täällä vaihtuu mielipiteet ihmisistä nopeasti. Esim. aluksi ei tykätty Vanessasta kun se vaan löhöää sängyssä, polttaa ja kiukuttelee ja nyt se on suosikki koska se löhöää sängyssä ja polttaa ja kiukuttelee. 

En ole katsonut paria viimeistä jaksoa enää kun ei tuolla enää mitään tapahdu, mutta minusta tuo Liisa on ollut alusta saakka aivan omituinen tosikko. Ei ihme jos Oliver ei lämpene hänelle.

Vierailija
8393/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommysta tulee kyllä hyvä ja topakka isä, ei kattelisi rinsessamaista mullittelua päivääkään :D Voi kuvitella kun pitää opetuspuhetta tyttärelleen!

Jennistä olen tykännyt tähän asti, mut nyt kiroilee vähän liikaa, siellä kiipeilypuistossakin :( Lisäksi toivoisin, et antaisi Juhon tehdä niitä pusualoitteita, nyt on itse se joka kurottaa huulia kohti ekana. 

Vierailija
8394/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan riittävän pitkä, jos Tommy on 176 ja Juho on muutaman sentin pitempi, niin siitä voi jokainen laskea.

Ihan riittävän pitkä, siis mihin riittävä?Malliksiko?

Tuon mukaan Jenni olisi yli 180 cm.

Tommy ei kyllä oo 170. Jos olisi olisin itse yli 180. Näkeehän tuon Tommyn ja Aleksin pienuuden. Melkein päätä lyhyempi Jenniä. Tommy ehkä 169.

Malliksi, mieheksi, kumppaniksi, ihan mihin tahansa, järki-ihmiselle ei pitäisi pituuden olla mikään ongelma. 

Niin, minunkin mieheni pituus on 176 cm, itse olen 170 cm. Kuinka ollakaan vierekkäin seisten mieheni näyttää puoli päätä lyhyemmältä kuin minä.Mistäs jouhuutkaan.

Vierailija
8395/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommysta tulee kyllä hyvä ja topakka isä, ei kattelisi rinsessamaista mullittelua päivääkään :D Voi kuvitella kun pitää opetuspuhetta tyttärelleen!

Jennistä olen tykännyt tähän asti, mut nyt kiroilee vähän liikaa, siellä kiipeilypuistossakin :( Lisäksi toivoisin, et antaisi Juhon tehdä niitä pusualoitteita, nyt on itse se joka kurottaa huulia kohti ekana. 

En minäkään tee pusualoitteita ihmisille joihin en ole ihastunut. Juholle Jenni on vaan kaveri.

Vierailija
8396/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten Liisa muuttui täysin! Ensin vaikutti mukavalta ja herttaiselta, nyt vain kiroilee ja valittaa. Ei todellakaan sovi kellekään!

Oon toivonut uusia tyyppejä taloon mutta Liisa ja Michelle olivat molemmat huonoja valintoja! Kai se on vaan niin ettei laadukkaita hakijoita oo tarpeeksi.

Samaa mieltä, huonoja valintoja ja juonittelijoita. Liisa kaiken lisäksi juoruilee Tommylle miten hän vieroksuu ja inhoaa Aleksia. Ei kovin fiksua. Mikä se Oliverin ja hänen jutun etenemisen esti. Ihan turha Liisa.

Vierailija
8397/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa jaettais parit uudelleen aivan huviksemme. Useampikin ehdokas sallitaan.

Nikita ja Juho.

Liisa ja Aku

Reetu ja Janita

Janita ja Eetu

Jenni ja Oliver

Tommy ja Michelle

Sofia ja Eetu

Aleksi ja Janita

Vanessa ja Oliver

Oliver ja Sofia

Janita ja Tommy

Juho ja Nikita

Reetu ja Liisa

Aku ja Vanessa

Michelle ja Eetu

Jenni ja Aleksi

Vierailija
8398/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatiat oli taas eilen mahtavan Tommyn puolella. Tommy on ihan paras. Niin jalat maassa, niin kohtelias, niin empaattinen ja muut huomioiva, aito, positiivinen, iloinen... Jokainen ihminen tarvitsisi elämäänsä ainakin yhden tuollaisen tommyn. Vaikka tuo on yhdenlaista leikkiä ja peliä, niin mielestäni Tommy ansaitsisi jo tuolla villassa parempaa...

#pelastakaapalomiestommy

Vierailija
8399/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Tommy 176, Juho 180, onkos Jenni 185. Ota nyt 5cm pois heidän pituudestaan.

Vierailija
8400/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oikein kiinnitin huomiota tähän Jennin ”väkisin” pussailuun. Eikö Jenni huomaa huumassaan, ettei kyseessä ehkä olekaan vuosisadan rakkaustarina? Tuntuu pahalta hänen puolestaan. Ja nyt on alkanut säälittää myös Juho.

Ketju on lukittu.