Miksi joku ei voi syödä suu kiinni
Koko miehen suku mässyttää ruokaa todella kovaäänisesti suu auki. Meillä aina pitänyt omata hyvät pöytätavat oman suvun puolella. Olen myös huomannut, että miehen suvussa mitä kovempaa ruoka on sen kovempiäänisesti sitä purraan. Kaikkein inhottavinta on raaka porkkana ja rouskuvat hedelmät.
Viime viikolla perhepäivällisellä huomasin, että anoppi ja miehen sisarukset ja hänen sisarusten lapset kaikki mussutti. Anoppi ja mies rouskuttaa samanlailla porkkanaa kovaäänisesti suu auki.
Apua. Miten pärjään pääsiäispöydässä näiden kanssa?
Kommentit (40)
Ei bystyis, ei gygenis. Waihtoon mänis.
Huh. Mikä järkytys. Ei varmaan kiva olla siinä paikalla sitä seuraamassa. Pitäisikö sanoa siitä vai et mene samaan tilaan? Loukkaantuvat? Lapsille pitää opettaa tavat..?
Miehelleni olen sanonut asiasta, mutta loukkaantuu.
Omille lapsillemme olen kertonut , että ruokatavat täytyy olla. Meidän lapset ei onneksi mussuta ja sanoo asiasta isälleen.
Voisitteko kuvitella, että koko miehen suku todella korkeasti koulutettuja ihmisiä?
Ap
Mun hermot ei kestäisi tuollaista. Ihan turha sanoa, että no älä sitten kuuntele sitä maiskuttajaa/rouskuttelijaa. Tätä ei voi käsittää sellainen jolla ei ole asiasta omakohtaista kokemusta. Sitä ääntä ei saa suljettua pois ja menee ihan ihon alle ja on niin raastavaa kuunneltavaa.
MÄYS MÄYS MÄYS MÄYS MÄYS RYYYYYYYYST!
Vierailija kirjoitti:
Mun hermot ei kestäisi tuollaista. Ihan turha sanoa, että no älä sitten kuuntele sitä maiskuttajaa/rouskuttelijaa. Tätä ei voi käsittää sellainen jolla ei ole asiasta omakohtaista kokemusta. Sitä ääntä ei saa suljettua pois ja menee ihan ihon alle ja on niin raastavaa kuunneltavaa.
Jep. Mieti, että kuuntelet jopa 30 min tuollaista. Ihan kamalaa.
Meillä kans yhdet perhetutut. Todella mukavia, mutta tämä rouva syö ja koko ajan kuuluu pieni maiskutus samalla . En kestäis
Oksentaisin litrakaupalla koko pöydän täyteen. HYI HELVETTI.
Hyi, mun entinen (nais)kollega mässytti aina. Yritin käydä ruokiksella toiseen aikaan sen talttahampaan kanssa.
Eräs selitteli mässytystään sillä, että se parantaa ruoan makua.
Eikö nää mässääjät huomaa asiaa itse??
Enää tämä rotu, puhuu ruoka suussa.. Kun pitäisi kohteliaisuuttaan katsoa puhujaa, niin se sekoittunut mälli näkyy... Yööökkkk..
Maiskuttele ja mässytä ääneen itsekin ja jos he huomauttavat, niin sanot että tämähän on talon tapa. .
Sano porukalle jotta pitää leipäläpensä kiinni ja tilaa taksi kotiin.
Kai ne samalla ihmettelee, että miksi sinulla ruoka ei pysy suussa muuten kuin sulkemalla se, vaan roiskuu minne sattuu.
No vähästä se ihmisen mieli murtuu.
Mitä sitten vaikka joku mässyttää? Lähinnä huvittavaa.
Sinänsähän se mässytys on ihmiseläimen luonnollinen syöntitapa, ollaanpahan vain keksitty syödä suu kiinni.
Eikä ole suupalan rosvoajia kun syö suu kiinni.
Misofonia on oikeasti olemassa