LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Mikä biisi tuossa Sofian Ja Jennin taustalla soi, toi "She loves you" jne. Oliko Terent dArcy vai mikä se yksi oli?
Jenny kyl hehkuu. Ihastuminen sää ihmisen loistamaan. Kumpa tuo olisi molemminpuolista. Nuohan ois Juhon kaa rento, kiva pari.
Noi Aleksin shortsit on kauheet. Muuta en viitsi sanoo.
Onks toi Aleksi puoliksi kalju, näyttää tukka lähteneen?
Janitan paljonpuhuva ilme, kun michelle hössöttää aamiaiskananmunista.
Michelle: Ihihiii mä en kestä ku tommy teki mulle erilaisen!
Janita: ........
😆😆😆
Nii ku Niiku Niiku Niiku Aleksi...
En vain voi sille mitään, että Juhosta on alusta asti tullut Auervaara vibat.
Minkä pituinen toi Juho oikeesti on? Melkoisen lyhyt kuitenkin.
Aina monta jaksoa olen jo skipannut. Kylläpä onkin pitkäveteinen ohjelma. Olisi nyt se casa amore mikälie kestänyt vaikka sen viikon niin ois saattanut olla jotain kontenttia..kai sinne naisten villaan olisi löytynyt edes kaksi miestä jotka tappelis naisten huomiosta..
Jenni alkaa käydä rasittavaksi; samat yli-innokkaat mäenkestätääonniinsiistii -kliseet joka kuvauskerralla
Aleksi on ällöttävä sössöttäjä
Vierailija kirjoitti:
Onko Aleksi kalju?
Siltä näytti ja ihan kuin olisin nähnyt hänet vilaukselta myös jonkun toisen tv-ohjelman trailerissa, olisko ollut The wall, kukaan muu huomannut?
Juhon ilme aina kun ovat suudelleet Jennin kanssa on jotenkin... kuin hakisi oikeaa ilmettä.
Michelle on lapsellinen ja Liisa negatiivinen. Että sellasta säpinää sitten toivat taloon 😝
Juho on älyttömän hyvän näkönen, ihan supersöde. Ei ihme et Jenni on ihan liekeissä.
Liisa on tosiaan marissut tän koko jakson!
En tajua näitä jotka valittaa keskustelun tyylistä tässä ketjussa.
Jos tuossa ohjelmassa ei oikeasti tapahdu enää yhtään mitään mielenkiintoista, pitäisikö täällä tekohengittää hauskaa meininkiä ja kommentoida niinkuin siellä muka jotain elämää olisi? Mitään skepuloitavaakaan kun ei meinaa enää löytyä, jännintä on tyyliin se kuka polttaa tupakkaa.
Draaman kaari on nyt täysin lässähtänyt ja kai sen nyt voi ääneen todeta.