Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
8421/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sekä Reetu että Vanessa käyttäytyvät ajoittain lapsellisesti. Mutta tuonikäisinä (toki vanhempanakin välillä ) sitä vielä on lapsellinen, normaalia.

Mielestäni Reetu kiusoittelee vähän liikaa, ja Vanessa narisee vähän liikaa. MUTTA molemmat yrittävät kovasti, ja ainahan se on aluksi tuollaista rajojen etsimistä uudessa suhteessa. Ovat hyvin ihastuneita toisiinsa, ja se on hyvä motivaattori miettiä omaa käytöstään.

Joku ihmetteli, miksi Reetu pyysi anteeksi. Vanhan naisen ohje: hyvä parisuhde perustuu siihen, että ollaan valmiina näkemään oma osuutensa suhteessa, ja tarkoittaa käytännössä, että pitää pyytää ja antaa anteeksi aika päivittäin. Parisuhteessa on aina pari muuttujaa, ei vähäisimmin kaksi erilaista erilaisista taustoista tullutta ihmistä. Hiomista vaatii!

Toivon, että Vanessa ja Reetu jaksavat tehdä nyt hyvin pohjatyön, jos jaksavat niin saattaa tulla hieno ja pitkä liitto <3

Hyvä motivaattori miettiä omaa käytöstään, mutta ainakin Vanessa näytti näkevän vikaa vain Reetussa eikä itsessään.

Kyllähän Vanessakin pyysi anteeksi, eikö?

Vierailija
8422/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy dominoi ja se varmasti tuntuu pakottamiselta. Arvostan Nikitaa siitä, että uskaltaa pitää päänsä eikä lähde esittämään.

Itse en osaa olla ehdoton, vaan olisin heti mennyt siihen Vanessan ja Sofian ehdotukseen järjestää pojille jotain kivaa, ehkä me emme nähneet juuri sitä kohtausta, jonka takia Nikita oli suutahtanut Tommylle.

Sitäpaitsi olihan Tommyllä montakin mahdollisuutta vaihtaa helpompaan kumppaniin, mutta näköjään nauttii haasteesta. Kertoilee siitä kuin sulasta hatussaan.

Toista ei voi muuttaa väkisin, vain itseään voi.

Luojan kiitos ne hatut on taas vähäksi aikaa laitettu hyllylle.

Aleksin ei pitäisi pitää tuota lippistä eikä Jennille se sovi senkään vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8423/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, Aleksi alkaa vaikuttaa oikeasti hyvältä tyypiltä. Fiksu, hyvät keskustelutaidot, huomaavainen.

Ei se ulkonäkö pidemmän päälle ole se tärkein juttu.

Siitä samaa mieltä, et ulkonäkö ei ole pidemmän päälle ollenkaan tärkein juttu. Mutta minusta Aleksissa on jotain creepyä, en tiedä oikein et mikä... Ja puhuu jotenkin oudosti. 

Ei ketään voi pakottaa tutustumaan, niin se vain on.

Vierailija
8424/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Aleksi alkaa vaikuttaa oikeasti hyvältä tyypiltä. Fiksu, hyvät keskustelutaidot, huomaavainen.

Ei se ulkonäkö pidemmän päälle ole se tärkein juttu.

Siitä samaa mieltä, et ulkonäkö ei ole pidemmän päälle ollenkaan tärkein juttu. Mutta minusta Aleksissa on jotain creepyä, en tiedä oikein et mikä... Ja puhuu jotenkin oudosti. 

Ei ketään voi pakottaa tutustumaan, niin se vain on.

Pitäisi olla todella nokkela, huumorintajuinen ja älykäs, että syntyisi aitoa keskustelua ja mielenkiintoa.

Tuonne näyttää kertyneen sellainen ulkonäkökeskeinen kerma, joltain punttisaleilta, jotka eivät ole todellakaan joutuneet harjoittelemaan keskustelutaitojaan kuplan ulkopuolella elävien kanssa.

Vierailija
8425/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätettiinkö tahallaan epäselväksi ..valmistiko Nikita ne omeletit? Ainakin se täysin haluton lähtemään Vanessan ja Sofian ehotukseen.

Vierailija
8426/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin ahdistuisin jos oisin Juho. En tykkää Juhosta yhtään, koska todnäk vedättää Jenniä. Mutta en voi sietää jos joku silittelee hiuksiani, koskee päähän tai ylipäänsä koskettaa hiuksiini tai päähän.

Luulen, että suuri osa ihmisistä tykkäävät päänsilittämisestä. Ootko pannu merkille, että Jenni ei silitä SINUN päätä?

Vierailija
8427/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin nähdä Jennin juontohommissa, vaikka jonkun Vappu Pimiän paikalla. Hänessä on luontaista karismaa.

Vierailija
8428/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään vieläkin Liisasta vaikka joo joo.. oon itekki huomannut ett puhuu selän takana tuolla vaikka saarella sekään ei onnistu ku pakoon ei pääse. Tokiha sekin tullut etsii rakkautta ja puheet sitten sen mukaisia ja käytös. Miehen näkökulmasta ku arvostelen hiukka saaren naisia niin jokaisesta löydän ärsyttäviä piirteitä. Miehistä sanon vain sen että Eetu noista kaikkein sympaattisin. Ja ku on tollaisessa laitoksessa useita vkoja samojen kanssa niin on selvää että ristiriitoja tulee samojen naamojen. Kuten sanottu en oo vielä saanut Liisasta tarpeeksi sanotaanko vaikka kuorta auki ja on edelleen kiinnostava.

Vierailija
8429/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Akua ja Janitaa näytetty viime jaksossa muiden parien mukana, kun olivat menneet nukkumaan? Olisin halunnut nähdä, jos Janita todella oli päättänyt potkia Akua oikeaan suuntaan.

Vierailija
8430/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin ahdistuisin jos oisin Juho. En tykkää Juhosta yhtään, koska todnäk vedättää Jenniä. Mutta en voi sietää jos joku silittelee hiuksiani, koskee päähän tai ylipäänsä koskettaa hiuksiini tai päähän.

Luulen, että suuri osa ihmisistä tykkäävät päänsilittämisestä. Ootko pannu merkille, että Jenni ei silitä SINUN päätä?

Mutta kun on kohtauksia, joissa Jenni silittää Juhon hiuksia ihan koko ajan. Täällä joku kirjoittikin, että silittelee ja rapsuttaa Juhoa kuin koiraa.

Vierailija
8431/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätettiinkö tahallaan epäselväksi ..valmistiko Nikita ne omeletit? Ainakin se täysin haluton lähtemään Vanessan ja Sofian ehotukseen.

Klipistä näkee, että Nikita paistoi lupauksensa mukaan omeletit. Hän on koulutukseltaan kokki.

Minua jäi vaivaamaan se, mistä tuo riita alkoi. Jotain Tommy oli tehnyt tai sanonut, koska pyysi anteeksi.

Nyt näytettiin vain Nikitan loukkaantunutta murjotusta ja Tommya meuhkaamassa kaikille muille asukkaille, miten ärsyttävä Nikita on.

Molempien käytöksessä on korjaamisen varaa.

Vierailija
8432/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen toi Juho oikeesti on? Melkoisen lyhyt kuitenkin.

Ihan riittävän pitkä, jos Tommy on 176 ja Juho on muutaman sentin pitempi, niin siitä voi jokainen laskea.

Ihan riittävän pitkä, siis mihin riittävä?Malliksiko?

Tuon mukaan Jenni olisi yli 180 cm.

Tommy ei kyllä oo 170. Jos olisi olisin itse yli 180. Näkeehän tuon Tommyn ja Aleksin pienuuden. Melkein päätä lyhyempi Jenniä. Tommy ehkä 169.

Malliksi, mieheksi, kumppaniksi, ihan mihin tahansa, järki-ihmiselle ei pitäisi pituuden olla mikään ongelma. 

Niin, minunkin mieheni pituus on 176 cm, itse olen 170 cm. Kuinka ollakaan vierekkäin seisten mieheni näyttää puoli päätä lyhyemmältä kuin minä.Mistäs jouhuutkaan.

Onko Jenni siis noin 180 cm?

Jenni on noin 183 cm pitkä. Tässä lainaus eräästä artikkelista ennen sarjan alkamista: ”Jennin mukaan olisi plussaa, mikäli hänen tuleva kumppaninsa olisi häntä hieman pidempi: nainen itse on noin 183 senttimetriä pitkä. Mikäli mies on hieman lyhyempi, ei tämä kuitenkaan ole täysi este suhteelle. ”

Vierailija
8433/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriitikko kirjoitti:

Tommy dominoi ja se varmasti tuntuu pakottamiselta. Arvostan Nikitaa siitä, että uskaltaa pitää päänsä eikä lähde esittämään.

Itse en osaa olla ehdoton, vaan olisin heti mennyt siihen Vanessan ja Sofian ehdotukseen järjestää pojille jotain kivaa, ehkä me emme nähneet juuri sitä kohtausta, jonka takia Nikita oli suutahtanut Tommylle.

Sitäpaitsi olihan Tommyllä montakin mahdollisuutta vaihtaa helpompaan kumppaniin, mutta näköjään nauttii haasteesta. Kertoilee siitä kuin sulasta hatussaan.

Nikita ei kieltäytynyt siksi, koska muka pitää oman päänsä. Vaan se takia, koska hän on laiska ja saamaton. Haluaa vain maata sänkyllä. Lisäksi on täysin keskustelutaidoton, hyvä kun suusta tulee joskus edes kokonainen lause. Tommy painii ihan eri sarjassa kun lapsellinen Nikita.

Vierailija
8434/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikita kotiin kasvamaa kirjoitti:

Kriitikko kirjoitti:

Nikita ei kieltäytynyt siksi, koska muka pitää oman päänsä. Vaan se takia, koska hän on laiska ja saamaton. Haluaa vain maata sänkyllä. Lisäksi on täysin keskustelutaidoton, hyvä kun suusta tulee joskus edes kokonainen lause. Tommy painii ihan eri sarjassa kun lapsellinen Nikita.

Laiska ja saamaton Nikita kuitenkin paistoi omeletit!

Vierailija
8435/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelee arkea, jossa vilisee kumppaniehdokkaita riippuen ihan siitä missä aikaansa viettää, niin

esim. kumppanin voi kohdata harrastusten, työn, opiskelujen, vapaa-ajan kautta tai sitten sokkotreffeillä tai muiden tuttujen kautta missä vain tai netin kautta tai ihan vain muuten vain arjessa jne. jne.

Voi rauhassa katsella ympärille ja valita itselle sopivaa tutustumisen kohdetta isommasta joukosta.

Nyt nämä nuoret saarella olevat saavat tosi mini-minimaallisen pienen mahdollisuuden siihen, että löytyisi sitä "oikeaa kumppania" ja parisuhdetta tästä pikku-pikku-pikkuriikkisen pienestä joukosta pienellä saarella.  

Oikeastaan on suuri ihme, että edes jollain tuolla ns. "natsaa" kemiat yhteen ja ihastuu ja rakastuu.

Vierailija
8436/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Sofia ja Eetu ovat jotenkin symppis ja ihana pari tällähetkellä.

ja ovat olleet kyllä alusta saakka.

Vierailija
8437/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää tuon Aleksin puolesta, koska tuo ei ole oikea paikka hänelle. Ymmärrän Liisan ahdistusta jos ainoa mahdollinen pari olisi Aleksi. Toisaalta minusta Liisa olisi voinut sanoa suoraan, että ei koe Aleksia itselleen sopivana ja olla rehellinen. Ihan pelkästään ikäeron puolesta voisi hyvin sanoa, että ei halua Aleksia.

Harmittaa vähän tuo Tommin ja Nikitan riitakin, koska Nikita sanoi, että Tommi on itsekäs eikä ansaitse omelettia. Tuntuu, että ehkä Tommikaan ei ole niin puhdas pulmunen kuin väittää. Mutta nyt nähdään vaan Tommi valittamassa Nikitasta ympäriinsä, eikä syytä sille miksi Nikita mököttää. Ja Nikita ei halua edes ulkopuolisille halua kertoa enempää, mikä on ihan ok.

Harmi, kun Janita ei enää yritä Oliverin kanssa, minusta hekin voisivat olla sopiva pari. Oliver tuntui juttelevan Janitan kanssa samalla rennolla tavalla kuin Jennin. Ja minusta Janita on paremman näköinen kuin Michelle. Mutta nämä ovat makuasioita.

En halua kommentoida team JJ:tä. Juho ainakin sanoi, että on saanut jo kaiken mitä lähti hakemaan. Olis aika huvittavaa jos tippuisivat nyt.

Vierailija
8438/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kun ei ole hirveesti tekemistä ja koko ajan ollaan yhdessä, niin mäkin varmaan ahistuisin. Nykyisessä suhteessa tapailtiin 5kk ennen kun olin täysin varma, että haluanko olla yhdessä. Mä oon hitaasti syttyvä luonne ja tarviin aikaa analysoida tunteita. Oon myös todella huono tekemään päätöksiä ja mietin liikaa asioita. Kotona pystyy yksinkin mietimään asioita, mutta tuolla melkein joka toinen päivä joutuu käymään parisuhdekeskustelun, mikä fiilis, missä mennään, onko syttynyt tunteita ym. Hyvä ettei joka päivä käydä keskustelua ainaki uusien parien kohdalla, että mikä fiilis sulla on musta nyt. Öö no sama kuin eilen.. Ulkomaailmassa noita keskusteluita käydään todella paljon vähemmän. 

Vierailija
8439/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyllä talon naiset saa kuraa niskaansa oikein huolella. Mielestäni kukaan naisista ei kyllä ole niin huonosti käyttäytynyt että ansaitsisi tällästä arvostelua kun täällä on näkynyt.. (Esim nyt Vanessa ja Nikita). En itsekään pidä esim Neasta tai Michellestä mutta ei tulisi mieleenkään haukkua heitä maan rakoon anonyyminä netissä.

Mutta itse sarjaan, Liisa hämmensi viimeisimmässä jaksossa. Sanoi heti alussa että Michellen valinta ei haitannut koska olisi joka tapauksessa valinnut ennemmin Aleksin. Tällösestä ei kyllä ollut mitään merkkejä ja myöhemmin valitti kuinka Aleksi ahdistaa. Ja jollekin myös puhui miten Oliverin kanssa oli sujuvampaa. Ei myöskään tuntunut olevan mitenkään päin ärsyyntynyt Michelleen vaikka jaksojen perusteella sai sen kuvan ettei Michelle olisi kauheasti aikeistaan kertonut Liisalle. Ovatko sitten kuitenkin keskustelleet aiheesta ja se ei vaan ole päätynyt telkkariin vai eikö vaan jaksanut turhaa draamaa kun ei Oliverin kanssa juttu muutenkaan edennyt mihinkään.

Vierailija
8440/11060 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikita kotiin kasvamaa kirjoitti:

Kriitikko kirjoitti:

Laiska ja saamaton Nikita kuitenkin paistoi omeletit!

Wau, jotain tehnyt kuukauden aikana. Muuta se ei sitten ole tehnytkään. Avautuisi hieman, niin voisin jotenkin ymmärtää Nikitaa.

Ketju on lukittu.