LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kuinka täällä vaihtuu mielipiteet ihmisistä nopeasti. Esim. aluksi ei tykätty Vanessasta kun se vaan löhöää sängyssä, polttaa ja kiukuttelee ja nyt se on suosikki koska se löhöää sängyssä ja polttaa ja kiukuttelee.
En ole katsonut paria viimeistä jaksoa enää kun ei tuolla enää mitään tapahdu, mutta minusta tuo Liisa on ollut alusta saakka aivan omituinen tosikko. Ei ihme jos Oliver ei lämpene hänelle.
Täällä kirjoittelee eri ihmiset, sen takia mielipiteet on eri 😂 Itse olen alusta alkaen tykännyt Vanessasta, ja sitten täällä on monia jotka ei ole siitä tykänneet missään kohtaa. Ja varmaan tästä välimaastosta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kuinka täällä vaihtuu mielipiteet ihmisistä nopeasti. Esim. aluksi ei tykätty Vanessasta kun se vaan löhöää sängyssä, polttaa ja kiukuttelee ja nyt se on suosikki koska se löhöää sängyssä ja polttaa ja kiukuttelee.
En ole katsonut paria viimeistä jaksoa enää kun ei tuolla enää mitään tapahdu, mutta minusta tuo Liisa on ollut alusta saakka aivan omituinen tosikko. Ei ihme jos Oliver ei lämpene hänelle.
Täällä kirjoittelee eri ihmiset, sen takia mielipiteet on eri 😂 Itse olen alusta alkaen tykännyt Vanessasta, ja sitten täällä on monia jotka ei ole siitä tykänneet missään kohtaa. Ja varmaan tästä välimaastosta jne.
Niin ja sitten täällä tuntuu olevan vielä yksi joka ei voi sietää häntä ja tekee sen joka viestissä selväksi. Aina sama kiukkuinen kommentti laiskuudesta ja röökaamisesta. Aluksi oli myös feikkaaminen ja nyt kun Reetu on valittanut tekemättömyydestä niin on saatu sekin listan kärkeen.
Mielenkiinnosta kaikki te Vanessa-fanit, mikä hänessä on parasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sitten täällä tuntuu olevan vielä yksi joka ei voi sietää häntä ja tekee sen joka viestissä selväksi. Aina sama kiukkuinen kommentti laiskuudesta ja röökaamisesta. Aluksi oli myös feikkaaminen ja nyt kun Reetu on valittanut tekemättömyydestä niin on saatu sekin listan kärkeen.
Minusta tuntuu, että täällä harva tykkää Vanessasta. Aika moni ei tykkää alapeukutusten mukaan. Toivottavasti Reetu löytää arvoisensa naisen pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä pituinen toi Juho oikeesti on? Melkoisen lyhyt kuitenkin.
Ihan riittävän pitkä, jos Tommy on 176 ja Juho on muutaman sentin pitempi, niin siitä voi jokainen laskea.
Ihan riittävän pitkä, siis mihin riittävä?Malliksiko?
Tuon mukaan Jenni olisi yli 180 cm.Tommy ei kyllä oo 170. Jos olisi olisin itse yli 180. Näkeehän tuon Tommyn ja Aleksin pienuuden. Melkein päätä lyhyempi Jenniä. Tommy ehkä 169.
Malliksi, mieheksi, kumppaniksi, ihan mihin tahansa, järki-ihmiselle ei pitäisi pituuden olla mikään ongelma.
Niin, minunkin mieheni pituus on 176 cm, itse olen 170 cm. Kuinka ollakaan vierekkäin seisten mieheni näyttää puoli päätä lyhyemmältä kuin minä.Mistäs jouhuutkaan.
Onko Jenni siis noin 180 cm?
Minusta taas on kummallista kuinka kaikissa naisissa tuntuu olevan jotenkin hirveästi kaikkea pielessä Kommentoijien mukaan ja niitä dissataan milloin mistäkin, ulkonäöstä käyttäytymiseen. Mutta sitten suurin osa noista miehistä kuitenkin ”ansaitsisi” jotenkin hirveästi paljon parempaa vaikkei heitä edes kritisoida saman mittataulukon mukaan kuin villan naisia.
Naiset kun ei selkeästi saisi käyttää kirosanoja, kritisoida mitään, olla liian innokkaita, löhötä sängyssä, osoittaa tunteita, olla huonolla tuulella tai mitään muutakaan. Miten joku Reetu vaikkapa ansaitsee jonkun täydellisen naisen, kun hän mm. töksäyttelee todella tökeröjä juttuja, tarkoituksella ärsyttää ihmistä joka on pyytänyt saada olla rauhassa ja kiivastuu jos toinen yrittää rauhallisesti selittää poikkeavan mielipiteensä hänelle?
Eetullaki oli paha päivä, miksei naisilla saisi olla pahoja päiviä, kuten Liisalla juuri oli?
Tommy päällepäsmäröi kaikessa eikä edes suostu kuuntelemaan parinsa mielipiteitä vaan käy heti puhumaan päälle ja käyttää kovin hyökkäävää tyyliä puheessaan ja sen jälkeen valittaa kun Nikita ei kerro mielipiteitään asioista. Ja kun Nikita pyytää vähän etäisyyttä, Tommy ei sitä anna ja valittaa ettei saa tarpeeksi huomiota. Mitä huomioimista on tehdä vaan ne asiat mitä haluaa itse tehdä toiselle, kun ei kunnioita niitä, joita se toinen kokee oikeasti tärkeäksi? Nikitan turhautumisen huomasi siinä naisten vai miesten valintavuoro ”keskustelussakin” erittäin hyvin. Tommy jyrää vaan yli Nikitan mielipiteen ja nainen huokaa tympääntyneenä että ”jahas no me ollaan ilmeisesti sitte sitä mieltä” (ei suora lainaus). Sääliksi käy. Ei ihme jos Nikita on jääny vähän etäiseksi.
Oliverin vatvomiseen ja roikkumiseen sekä Juhon mahdolliseen pelaamiseen täällä sentään ollaan kiinnitetty huomiota. Uusinta tulokasta on vielä hieman paha lähteä analysoimaan koska hän ei ole päässyt vielä kauheammin näyttämään omia puoliaan.
Itse luulen että kaikki noista on oikeasti todella hyviä, toisistaan erilaisia tyyppejä.
Pointtini kuitenkin oli, että eiköhän jokaisella villassa olevalla ole sekä hyviä että huonoja puolia. Ei siellä kukaan ole täydellinen ja niissäkin joita dissataan kovin on varmasti paljon hyviäkin puolia. Ei meille näytetä kaikkea. Michellestäkin saarelaiset juuri puhuivat kuinka hän on aivan ihana, mutta täällä likan päälle sataa vaan kuraa. Eiköhän saarelaisilla ollut täysin pätevät perusteet nähdä asia noin, me ollaan niitä jotka ei itseasiassa tiedetä yhtään mitään ja vedetään vaan johtopäätöksiä sen mukaan mitä editoija ja tuotanto meille leikkaa ruutuun näytettäväksi.
Mä pidin tommya ensin vähän yksinkertaisena. Ehkä ei mikään penaalin terävin kynä olekaan, mutta sillä on sydämen sivistystä huomattavasti keskiverto taapertajaa enemmän.
Ovat Nikitan kanssa aivan vastakohdat.
Oon huomioinut saman että Tommy puhuu toisen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sympatiat oli taas eilen mahtavan Tommyn puolella. Tommy on ihan paras. Niin jalat maassa, niin kohtelias, niin empaattinen ja muut huomioiva, aito, positiivinen, iloinen... Jokainen ihminen tarvitsisi elämäänsä ainakin yhden tuollaisen tommyn. Vaikka tuo on yhdenlaista leikkiä ja peliä, niin mielestäni Tommy ansaitsisi jo tuolla villassa parempaa...
#pelastakaapalomiestommy
Ja Nikita kehtaa vielä sanoa, ettei Tommy ole ansainnut mitään ylimääräistä huomiota niiden omelettien ym. muodossa. Tuntui oikeasti niin pahalta. 💔 Ja sitten Tommy vielä menee ilahduttamaan laululla treffeillä olevia pareja.
Mullaki kävi Tommy sääliksi, ku toisten miesten naiset,Vanessa ja Sofia, halus osoittaa kiitollisuutta miehille treffien muodossa. Ja Nikita oli vaan et ei Tommy oo mitään sellasta ansainnut 😞
Silti Tommy jaksaa siellä ilahduttaa niitä toisia treffeillä olijoita.
En aluksi tykännyt Tommysta ja pidin vähän pelimiehenä, mutta täytyy myöntää että vaikuttaa huomaavaisesta ja mukavalta.
Nyreä Nikita ei sovi iloiselle Tommylle.
kyllä aleksille on annettava tunnustus aidosta ja rehellisestä yrityksestä keskustella, esim. liisan kanssa. mutta eihän siitä mitään voi tulla kun vastapuolella ei ole halua eikä kykyä antautua avoimeen keskusteluun. liisa on jumittunut ei kiinnosta -asenteeseensa. aleksi on varmaan oikeasti kokenut että häntä jotenkin pelätään, koska hän nyt vaan sattuu olemukseltaan olemaan sellainen, ettei hänen seuraansa hirveästi hakeuduta. aleksi ja tommi ovat kaikista miehistä kyvykkäimmät ja aktiivisimmat keskustelijat.
Jenni kun silittää Juhon päätä kuin äiti lastaan vailla intohimoa. Ja sitten ne suudelmat. Enpä ihmettelisi jos Juhoa jo kyllästyttää.
Joo, Aleksi alkaa vaikuttaa oikeasti hyvältä tyypiltä. Fiksu, hyvät keskustelutaidot, huomaavainen.
Ei se ulkonäkö pidemmän päälle ole se tärkein juttu.
Vierailija kirjoitti:
Minusta sekä Reetu että Vanessa käyttäytyvät ajoittain lapsellisesti. Mutta tuonikäisinä (toki vanhempanakin välillä ) sitä vielä on lapsellinen, normaalia.
Mielestäni Reetu kiusoittelee vähän liikaa, ja Vanessa narisee vähän liikaa. MUTTA molemmat yrittävät kovasti, ja ainahan se on aluksi tuollaista rajojen etsimistä uudessa suhteessa. Ovat hyvin ihastuneita toisiinsa, ja se on hyvä motivaattori miettiä omaa käytöstään.
Joku ihmetteli, miksi Reetu pyysi anteeksi. Vanhan naisen ohje: hyvä parisuhde perustuu siihen, että ollaan valmiina näkemään oma osuutensa suhteessa, ja tarkoittaa käytännössä, että pitää pyytää ja antaa anteeksi aika päivittäin. Parisuhteessa on aina pari muuttujaa, ei vähäisimmin kaksi erilaista erilaisista taustoista tullutta ihmistä. Hiomista vaatii!
Toivon, että Vanessa ja Reetu jaksavat tehdä nyt hyvin pohjatyön, jos jaksavat niin saattaa tulla hieno ja pitkä liitto <3
Hyvä motivaattori miettiä omaa käytöstään, mutta ainakin Vanessa näytti näkevän vikaa vain Reetussa eikä itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommysta tulee kyllä hyvä ja topakka isä, ei kattelisi rinsessamaista mullittelua päivääkään :D Voi kuvitella kun pitää opetuspuhetta tyttärelleen!
Jennistä olen tykännyt tähän asti, mut nyt kiroilee vähän liikaa, siellä kiipeilypuistossakin :( Lisäksi toivoisin, et antaisi Juhon tehdä niitä pusualoitteita, nyt on itse se joka kurottaa huulia kohti ekana.
Eilen oikein kiinnitin huomiota tähän Jennin ”väkisin” pussailuun. Eikö Jenni huomaa huumassaan, ettei kyseessä ehkä olekaan vuosisadan rakkaustarina? Tuntuu pahalta hänen puolestaan. Ja nyt on alkanut säälittää myös Juho.
Ei tarvitse ollakaan vuosisadan rakkaustarina, mut joka tapauksessa voi antaa toisen tehdä aloitteita joskus ja vähän hillitä omaa pussailua.
Kappas vaan TIIM TSEI TSEI voitti taas... tosi ylläri, että TSEI-Jenni voitti mutapainikisan. Hartiaa ja pituutta riittää kuin miehellä. Sofia (ja kaikki muutkin) oli aivan kääpiöitä sen rinnalla, ei mitään mahdollisuuksia voittaa. Huoh.
Nyt alan pikkuhiljaa uskoa, että ohjelma on käsikirjoitusta täynnä..
Vierailija kirjoitti:
Jenni kun silittää Juhon päätä kuin äiti lastaan vailla intohimoa. Ja sitten ne suudelmat. Enpä ihmettelisi jos Juhoa jo kyllästyttää.
Juholle lisää hammastikkuja huuleen 😇
Mä niin ahdistuisin jos oisin Juho. En tykkää Juhosta yhtään, koska todnäk vedättää Jenniä. Mutta en voi sietää jos joku silittelee hiuksiani, koskee päähän tai ylipäänsä koskettaa hiuksiini tai päähän.
Ja Nikita kehtaa vielä sanoa, ettei Tommy ole ansainnut mitään ylimääräistä huomiota niiden omelettien ym. muodossa. Tuntui oikeasti niin pahalta. 💔 Ja sitten Tommy vielä menee ilahduttamaan laululla treffeillä olevia pareja.