Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
7921/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauden saarella Liisa aikoo uppoutua erilaisiin keskusteluihin miesten kanssa, joista jotkut saattavat hänen mukaansa saada jopa hieman erikoisen vivahteen. Nainen paljastaa nimittäin, että hänellä on nykyään eräs erikoinen aihe, josta hän tahtoo puhua ihmisille.

– Olen yövuoroissa esimerkiksi lueskellut eläimistä ja eläinkunnasta, vaikka se ei ole mikään mun erityinen intohimo. Ja sitten saatan heittää semmoisia pikku nippelitietoja jostain karhukaisista, yrittää käydä jonkun kanssa karhukaiskeskustelun, mikä ei kiinnosta ketään. Mutta minä en luovuta, minä jään selittämään, Liisa nauraa.

- Lisäksi esittelen ihmisille semmoisen laulun kuin Silakka-apajalla, osaan sen tosi hyvin.

Yes, karhukaiset! ♡ Ne on mustakin tosi mielenkiintoisia ja olis mahtavaa tehdä niistä sympaattisen näköisistä, mutta välillä brutaalisti käyttäytyvistä olennoista gradu (opiskelen bilsaa). Tilasin just karhukaisiin liityyvän paidankin. Ohis. Mut hyvä Liisa! :)

Vierailija
7922/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauden saarella Liisa aikoo uppoutua erilaisiin keskusteluihin miesten kanssa, joista jotkut saattavat hänen mukaansa saada jopa hieman erikoisen vivahteen. Nainen paljastaa nimittäin, että hänellä on nykyään eräs erikoinen aihe, josta hän tahtoo puhua ihmisille.

– Olen yövuoroissa esimerkiksi lueskellut eläimistä ja eläinkunnasta, vaikka se ei ole mikään mun erityinen intohimo. Ja sitten saatan heittää semmoisia pikku nippelitietoja jostain karhukaisista, yrittää käydä jonkun kanssa karhukaiskeskustelun, mikä ei kiinnosta ketään. Mutta minä en luovuta, minä jään selittämään, Liisa nauraa.

- Lisäksi esittelen ihmisille semmoisen laulun kuin Silakka-apajalla, osaan sen tosi hyvin.

Harvemmin kukaan pystyy uppoutumaan keskusteluun aiheesta, josta ei tiedä mitään. Ja esitelmiä tuskin kukaan haluaa kuunnella.

Piti oikein tarkistaa, että Liisa on sairaanhoitaja, koska esittely kuullosti lastentarhanopettajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7923/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin kukaan pystyy uppoutumaan keskusteluun aiheesta, josta ei tiedä mitään. Ja esitelmiä tuskin kukaan haluaa kuunnella.

Piti oikein tarkistaa, että Liisa on sairaanhoitaja, koska esittely kuullosti lastentarhanopettajalta.

Joo, ihan hauskoja jotkut pienet tietoiskut välillä, mutta Liisa vaan onnistui tekemään puisevan esitelmän sinänsä tosi mielenkiintoisesta asiasta. 

Vierailija
7924/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin treffit oman mieleni mukaiseen järjestykseen. Paras ensimmäisenä ja kehnoin kuutosena.

1. Reetu vei flunssaiselle Vanessalle kuumaa juomaa ja Finnrexiniä ja oli pyytänyt soittamaan tämän lempibiisin.

2. Tommyn Nikitalle piirtämä kortti oli ihana, ja öljyhieronta toimii aina.

3. Aku oli kuunnellut Michellen mielitekoja ja näki vaivaa piirtäessään aarrekartan ja piilottaessaan herkkuja.

4. Tommyn patikointiosuus jäi vähän vaatimattomaksi, mutta yhdessä piirtäminen oli mukavaa -varsinkin, kun lopputulos oli hyvä.

5. Oliver saa pisteet pehmolelusta, mutta muuten idea piknikistä ei juuri mielikuvitusta vaadi.

6. Juho ei viitsinyt/osannut panostaa yhtään, mikä oli yllätys.

Vierailija
7925/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä me puhuttiin jo parikymppisinä ihastusten kanssa kaiken maailman eksistentialismista, politiikasta, kirjoista, yhteiskunnallisista asioista yms. mutta nuo eivät koskaan? BB:ssä on nykyään ihan älyllistä keskustelua.

Sitä näytetään mitä tuotanto haluaa.

Vierailija
7926/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden saarelaisen esittely löytyy jo!

Vierailija
7927/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla tulee nyt se tamperelainen skeittari-personal trainer villaan, Jennille täydellinen match! Mun silmiin näyttää että jenni olis vähän "tyytynyt" juhoon ja varmasti sais parempaakin. Varmaan vähän itsetunto otti alkuun kolauksen kun oliver tai petteri ei kiinnostunut ja taso laski väliaikaisesti...

Harmi kun taloon menevät uudet ei ikinä viitsi mennä vahvojen parien väliin vaan sanovat että ovat kiinnostuneita sinkusta. Olisi hauska nähdä miten jenni reagoi kun aiemmin kannusti/meni itse parien väliin jos nyt uusi mies yrittäisi Jennin ja Juhon väliin =)

Vierailija
7928/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden saarelaisen esittely löytyy jo!

Kenestä lie kiinnostunut?

Vierailija
7929/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian kiukuttelu maassa kun ei saanu suklaata tai skumppaa😂😂

Vierailija
7930/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä tuo Juhon ranneke tuntui aika päälleliimatulta ja laskelmoidulta... Vahvistaa mielikuvaa feikkaamisesta.

Michelle näyttää Christina Ricciltä! Mutta hänkin kyllä pelaa, antoi Akun ymmärtää olevansa kiinnostunut, vaikkei selvästi ollut.

Michelle näyttää 10-vuotiaalta kupoliotsaiselta minnihiireltä. Ja äänikin siihen päälle vielä piipittävän lapsenomainen. En ymmärrä mitä täysi-ikäiset miehet tuossa näkevät viehättävänä? Täysin turnoff, jota eivät edes ruskeat silmät pelasta.

Vierailija
7931/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta kiinnostaa Liisa! Saa nähdä miten Oliver reagoi. Luulen, että Liisaa kiinnostaa enemmän Oliver.

Vierailija
7932/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta kiinnostaa Liisa! Saa nähdä miten Oliver reagoi. Luulen, että Liisaa kiinnostaa enemmän Oliver.

No vaikea sanoa. Ei tuo Oliverin ja Liisan suhde oli vielä mihinkään edennyt, joten kaikki on vielä mahdollista. Tuntuu kyllä oudolta, et jotkut äänestivät heidät jo sviittiin.

Vierailija
7933/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy ja nikita on kun ville ja pauliina.. pelkkää feikkausta alusta loppuun.

Vierailija
7934/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla tulee nyt se tamperelainen skeittari-personal trainer villaan, Jennille täydellinen match! Mun silmiin näyttää että jenni olis vähän "tyytynyt" juhoon ja varmasti sais parempaakin. Varmaan vähän itsetunto otti alkuun kolauksen kun oliver tai petteri ei kiinnostunut ja taso laski väliaikaisesti...

Harmi kun taloon menevät uudet ei ikinä viitsi mennä vahvojen parien väliin vaan sanovat että ovat kiinnostuneita sinkusta. Olisi hauska nähdä miten jenni reagoi kun aiemmin kannusti/meni itse parien väliin jos nyt uusi mies yrittäisi Jennin ja Juhon väliin =)

Olen samaa mieltä, tosin yrittihän Meri ainakin mennä hiplailemaan Reetun rasvalettiä kesken Vanessaan 'tutustumisen'. Ei ollut hyvä idis.

Vierailija
7935/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni taisi itsekin tajuta, ettei Juhon yllätys ollut mistään kotoisin, kun kuunteli muiden tyttöjen kertomuksia.

Vierailija
7936/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan first look.. Tunteeko Jenni ja uusi asukas Aleksi toisensa entuudestaan? 🤔

Vierailija
7937/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illan first look.. Tunteeko Jenni ja uusi asukas Aleksi toisensa entuudestaan? 🤔

No siltä vähän näytti

Vierailija
7938/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy ja nikita on kun ville ja pauliina.. pelkkää feikkausta alusta loppuun.

Voisitko perustella🤔

Minusta Nikita ei edes osaisi teeskennellä mitään. Tommy taas on tyypillinen latino, joka näyttää tunteensa liioitellusti, mutta ei se ole sama asia kuin feikkaaminen.

Vierailija
7939/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Aleksi vie Michellen treffeille.

Tommylla on synttärit. Vanessa sanoo r-sanan.

Ja tosiaankin Jenni ja Aleksi näyttävät olevan kavereita. Pienet on piirit.

Vierailija
7940/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä tuo Juhon ranneke tuntui aika päälleliimatulta ja laskelmoidulta... Vahvistaa mielikuvaa feikkaamisesta.

Michelle näyttää Christina Ricciltä! Mutta hänkin kyllä pelaa, antoi Akun ymmärtää olevansa kiinnostunut, vaikkei selvästi ollut.

Michelle näyttää 10-vuotiaalta kupoliotsaiselta minnihiireltä. Ja äänikin siihen päälle vielä piipittävän lapsenomainen. En ymmärrä mitä täysi-ikäiset miehet tuossa näkevät viehättävänä? Täysin turnoff, jota eivät edes ruskeat silmät pelasta.

Olipa aika ilkeästi sanottu. 😯

Persoonallinen ja jotenkin ranskalainen tyypiltään. Kaikki nuoret ovat kauniita.

Ketju on lukittu.