LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
”Roosa on ollut suurin piirtein kahden vuoden ajan sinkkuna ja on erittäin valmis löytämään elämänsä rakkauden.
– Seurustelin kahden vuoden ajan minua viisi vuotta vanhemman miehen kanssa. Asuimme silloin yhdessä, ja ehkä kun on asunut kaksi vuotta toisen kanssa, niin nyt kaipaa sitä yhteistä arkea jonkun kanssa.”
- 18-vuotias
- ollut noin kaksi vuotta sinkkuna eli noin 16-vuotiaasta
- asunut kaksi vuotta miehen kanssa eli 14/15-vuotiaana muuttanut asumaan 19/20-vuotiaan kanssa😳😳😳🤔
Toi on vielä jännä miten se tekee siitä numeron kuinka vanha se jätkä oli??? ”Viisi vuotta vanhemman” ei yleisesti kuulu kenenkään selityksissä kun puhutaan eksistä...
Vierailija kirjoitti:
Latasin appin, mutta äänet ei toimi? Pitääkö kirjautua että saa äänet? Käytössä iphone.
Mulla toimii äänet vaan bluetooth-kuulokkeilla ei muilla. :D
Vierailija kirjoitti:
”Roosa on ollut suurin piirtein kahden vuoden ajan sinkkuna ja on erittäin valmis löytämään elämänsä rakkauden.
– Seurustelin kahden vuoden ajan minua viisi vuotta vanhemman miehen kanssa. Asuimme silloin yhdessä, ja ehkä kun on asunut kaksi vuotta toisen kanssa, niin nyt kaipaa sitä yhteistä arkea jonkun kanssa.”
- 18-vuotias
- ollut noin kaksi vuotta sinkkuna eli noin 16-vuotiaasta
- asunut kaksi vuotta miehen kanssa eli 14/15-vuotiaana muuttanut asumaan 19/20-vuotiaan kanssa😳😳😳🤔
Voiko 18-vuotias edes sanoa olleensa kaksi vuotta sinkku...? Yläkoululainen sinkku?
T. Kukkahattutäti
Onko mun kuulossa vikaa vai puhuuko Roosa jotenki niin, et en tahdo saada mitään selkoa sen puheesta.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, pitäiskö se appi nyt kuitenkin ladata...
Samat klipit löydät Mtv:stä. Toki jos haluat äänestää niin sitten kannattaa.
Oliver on esimerkki lapsesta joka ei ole koskaan oppinut sanaa ei.
"Ettei sille tulis paha mieli"
Onko Nea eka joka sanoi ei? Ja nyt tuli pojalle pakkomielle.
Mut ku mä haluuuuuuuuuun...
Toivottavasti uudet tyypit tois nyt oikeesti säpinää tonne! En jaksa tota samaa lahnailua viikosta toiseen.
Miksei ne syö koskaan muuta kuin aamu-ja iltapalaa?
Vierailija kirjoitti:
Just eilen mietin tätä samaa 😄 missä välissä niille tarjotaan ”lämmintä ruokaa”?
Onpa kökkö käänne, jos ei tuu uusia miehiä ollenkaa..
Vierailija kirjoitti:
Ei oo varmaan hakenu sen vertaa miehiä tonne, että olis saatu kakkoshuvilaan täytettä😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson nyt vasta eilistä. Kylläpä Nikita on lapsellinen... Ei yhtään osaa keskustella tai ottaa palautetta vastaan :/ Tosi defensiivinen. Olen kyllä samaa mieltäTommy kanssa, että kypsymätön.
Vain äidin kanssa haluaa jutella...
Just näin. Yllätyin kanssa kuinka kakaramaisesti käyttäytyy eikä yhtään ottanut kritiikkiä vastaan. Vaikutti TODELLA hemmotellulta. Ja toi "mä leikin jos mua huvittaa". Mitä nekin jutut aiemmin oli että hän aina särkee miesten sydämet ja sit nyt puhui että itse tullut jätetyksi?
Jep. Tuollainen uhoaminen kertoo siitä, että ei tyttöparka osaa kuin jollain omalla tavalla pelailla. Tasaveroinen parisuhde vielä kaukana tulevaisuudessa. Toivottavasti kasvaisi edes vähän tämänkin reissun aikana!
Tytöt lähtevät minilomalle. Siellä ne uudet miehet odottaa.
Oliver ihmetytti kun ei ymmärrä sanaa tai puhetta ettei se kiinnosta. Hän loukkasi herkkää NEAA joka ei pahaa tarkoittanut kun häneen ihastuttiin. Nea ei saa enään tunteita takaisin alkuhuumasta enkä yhtään ihmettele. Tommyn ja Nikitan välit rakoilevat ja Nikita olisi kun löisi sitä äijää kun se painostaa kertomaan tunteistaan ja Nikita ei halua. Tommy on liian vanha nuorelle Nikatelle joka ei ole valmis ollenkaan sellaiseen hiillostukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heillä ihan lounas ja päivällinen tarjoillaan päivittäin mutta se ei päädy telkkariin.
Onpas Tommy järkevä ja ajattelevainen.
Tommy suihkuttelemassa hajuvettään Nikitan mukaan :DD <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo varmaan hakenu sen vertaa miehiä tonne, että olis saatu kakkoshuvilaan täytettä😳
Aika pussinpohjat ne on kyllä ravistellut noiden uusien naistenkin suhteen. Ehkä Juholle/Reetulle voi löytyä jotain mieleistä, mutta muuten kyllä turha käänne. Toki Sofia/Jenni/Vanessa järjestää viihdettä kun vetää jotkut supermustikset draamailut.
SPOILER
SPOILER
Uusien tyttöjen mielestä Oliver on kuin prinssi Uljas.
Miehiä kiinnostaa eniten Michelle, joka onkin paljon söpömpi kuin esittelyvideossa.
Hauskinta jaksossa on, kun miehet joutuvat pakkaamaan naisilleen tavarat yllättävää minilomaa varten.
Tommy ja Reetu menevät nukkumaan samaan sänkyyn. Samoin Eetu ja Juho.
Se pitkätukkainen blondi (Jonna?) päätyy Akun viereen.
Ja Oliver saa viereensä suosikkityttö Michellen.
Latasin appin, mutta äänet ei toimi? Pitääkö kirjautua että saa äänet? Käytössä iphone.