LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Tuleeko noille naisille myös miesvalikoima?
Omar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikita vois lähteä kotiin leikkimään my little poneilla.
Jep. On todella lapsellinen kun vertaa Tommyyn tai vaikkapa muihin tyttöihin. Ei omaa kypsää keskustelukykyä lainkaan. Pari vaihtoon.
Minun mielestäni hänestä nyt vaan annetaan tuollainen kuva. Onko sitten lapsellinen tai muuta, kun on vaan tuollainen tolkun ihminen, paljon hänenlaisiaan tapaa kaikenlaisissa harrastajissa, ei siellä arvosteta keskinäistä juoruilua ja omien asioiden puimista, ne pidetään itsellä ja keskitytään tekemiseen.
Mikäli on vapaa aika kulunut noin niin sääli, et on lähtenyt moiseen ohjelmaan.
Tykkää reippaasta toiminnasta ja kokee varmasti tuolla muutenkin itsensä alieniksi.
Ainut kaveri on ollut Tommy, joka nyt heitti hänet bussin alle ja toisten kaluttavaksi.
Nikitankin asemaan voisi asettua.
Tommy mainitsi ohimennen eilisessä jaksossa, että tietää enemmän Reetusta ja Neasta kuin Nikitasta. Voisiko Neasta ja Tommysta tulla jotain?
Vierailija kirjoitti:
Roosa on todella kaunis, mutta aika nuori.
Vähän mua nauratti, että hän on kiinnostunut Tommysta ja harrastaa ratsastusta 🏇
Nikita vielä viisi vuotta nuorempana :D
Ensisilmäyksellä Sahar, Roosa ja Jonna ovat parhaimman näköiset.
Minea on jotenkin miesmäinen .
Oma veikkaukseni on, että Eetu ja Reetu eivät kiinnostu kenestäkään, mutta Tommylla on jopa kolme vaihtoehtoa.
Liisalle ja Oliverille on yhteistä lääkkeiden ihmeellinen maailma.
Jonna ja Juho ovat tindermatch jo valmiiksi.
Akulle ehkä tuo Michelle.
Roosa on hurmaava, mutta vasta 18-vuotias.
Koiraurheilija kirjoitti:
Omar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikita vois lähteä kotiin leikkimään my little poneilla.
Jep. On todella lapsellinen kun vertaa Tommyyn tai vaikkapa muihin tyttöihin. Ei omaa kypsää keskustelukykyä lainkaan. Pari vaihtoon.
Minun mielestäni hänestä nyt vaan annetaan tuollainen kuva. Onko sitten lapsellinen tai muuta, kun on vaan tuollainen tolkun ihminen, paljon hänenlaisiaan tapaa kaikenlaisissa harrastajissa, ei siellä arvosteta keskinäistä juoruilua ja omien asioiden puimista, ne pidetään itsellä ja keskitytään tekemiseen.
Mikäli on vapaa aika kulunut noin niin sääli, et on lähtenyt moiseen ohjelmaan.
Tykkää reippaasta toiminnasta ja kokee varmasti tuolla muutenkin itsensä alieniksi.
Ainut kaveri on ollut Tommy, joka nyt heitti hänet bussin alle ja toisten kaluttavaksi.
Nikitankin asemaan voisi asettua.
Samaa mieltä.
Muutenkaan ei kannattaisi tehdä kovin jyrkkiä päätelmiä jaksojen perusteella.
Ensin näytettiin kohtauksia, joiden perusteella Nea on kunnon bitch. Seuraavaksi Oliverista tuli takiainen.
Totuus lienee jossakin näiden välillä.
Toi Sahar ois ihan täydellinen Tommylle! Iänkin puolesta ja eksoottinen ulkonäkö. Vaikuttaa herttaiselta, ihan eriltä ku Nikita!
Hetkinen nyt!
Roosa on 18 ja ollut sinkkuna kaksi vuotta ja sitä ennen asunut itseään viisi vuotta vanhemman miehen kanssa kaksi vuotta.
Siis puhutaanko tässä nyt 14-vuotiaasta?
Vierailija kirjoitti:
Toi Sahar ois ihan täydellinen Tommylle! Iänkin puolesta ja eksoottinen ulkonäkö. Vaikuttaa herttaiselta, ihan eriltä ku Nikita!
Plus yhtä isot nenät
Roosa on seurustellut 14-16 vuotiaana viisi vuotta vanhemman kanssa ja ovat asuneetkin yhdessä :O Teinitytön äitinä olen järkyttynyt, miten kenenkään äiti päästään lapsensa avoliittoon noin kakarana...
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen nyt!
Roosa on 18 ja ollut sinkkuna kaksi vuotta ja sitä ennen asunut itseään viisi vuotta vanhemman miehen kanssa kaksi vuotta.
Siis puhutaanko tässä nyt 14-vuotiaasta?
En huomannut tätä, juuri pöyristelin samaa alempana!
En tiedä mikä tossa Jonnassa on mut mua vähän karmii se. Ainut syy siis hakeutua tonne oli se, kun hän matchas tinderis Juhon kanssa ja sekö on nyt joku kohtalon merkki et he kuuluvat yhteen. En tiiä, mä toivon et tää mun ensivaikutelma hänestä olis pahasti pielessä.
Ootte ihan tosissanne, että joku miehistä innostuu noista? Sama juttu silloin kun Meri tuli, kaikki vauhkosi täällä, että nyt tulee säpinää. Toinen samanlainen pannukakku tulossa. Jospa joku edes huolisi Akun.
Juholla varmasti olisi intoa tutustua naisiin paremmin, mutta taitaa voittorahat olla mielessä.
Ymmärrän, että Nikita on sulkeutunut, jos on kerran jätetty aina parin kuukauden jälkeen, vaikka toisaalta kehuskeli kuinka miehet aina rakastuvat häneen, mutta hän ei halua mitään ja jättää miehet. Toisaalta taas Tommyn rehvakkaat puheet siitä, että vieraissa on tullut käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ootte ihan tosissanne, että joku miehistä innostuu noista? Sama juttu silloin kun Meri tuli, kaikki vauhkosi täällä, että nyt tulee säpinää. Toinen samanlainen pannukakku tulossa. Jospa joku edes huolisi Akun.
Juholla varmasti olisi intoa tutustua naisiin paremmin, mutta taitaa voittorahat olla mielessä.
Oma mielipide on, että Eetu ja Reetu ei ainakaan innostu uusista tarjokkaista. Loppupeleissä vaihtamaan lähtee korkeintaan 1-2 (Aku, Oliver?)
Ei millään pahalla, mutta olisivat mieluummin yrittäneet etsiä yhden hyvän jollekin villan miehelle kuin monta naista, jotka ei sovi kenellekään miehelle. En ymmärrä tuotannon logiikkaa.
Jos Juho EI innostu uusista naisista, niin sehän juuri viittaa siihen, että hän pelaa eikä päinvastoin! Sillä tuskinpa katsojien suosikin dumppaaja äänestettäisiin voittoon?
Onko Eetu joutunut jotenkin epäsuosioon noitten muiden poikien taholta?
Ettei se kateus nyt vaan nosta päätään.
Vierailija kirjoitti:
Jos Juho EI innostu uusista naisista, niin sehän juuri viittaa siihen, että hän pelaa eikä päinvastoin! Sillä tuskinpa katsojien suosikin dumppaaja äänestettäisiin voittoon?
No ei tuolla ole ketään kenen takia Juhon tarvis edes pidätellä itseään. Mutta joo, kun katsoo Juhoa Jennin kanssa niin huomaa että feikkaa. Ei katso Jenniä useinkaan, ja kaikki kosketukset on suunniteltuja. Ihastuneet miehet suorastaan tuijottaa alussa ja koskettelee.
Roosa on todella kaunis, mutta aika nuori.
Vähän mua nauratti, että hän on kiinnostunut Tommysta ja harrastaa ratsastusta 🏇