LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Toivottavasti miesten pitää valita jatkaako vanhan parin kans vai ottaako uuden näkemättä vanhoja naisia. Saavat elää mielikuvassa että naisillakin olis siellä muka uusia miehiä joiden väliltä valita.
Naisten naamat vähän venähti..
Nyt loppu naisten kissanpäivät. 😆
Miten noilla lähes kaikilla uusilla tytöillä on noin iso rintavarustus?
Yksi uusista tytöistä on media-alan freelancer, tarkoittanee siis IG herutuskuvilla tienaamisen yrittämistä?
Huhh, tuo Roosa on kyllä hyvän näköinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Roosa on ollut suurin piirtein kahden vuoden ajan sinkkuna ja on erittäin valmis löytämään elämänsä rakkauden.
– Seurustelin kahden vuoden ajan minua viisi vuotta vanhemman miehen kanssa. Asuimme silloin yhdessä, ja ehkä kun on asunut kaksi vuotta toisen kanssa, niin nyt kaipaa sitä yhteistä arkea jonkun kanssa.”
- 18-vuotias
- ollut noin kaksi vuotta sinkkuna eli noin 16-vuotiaasta
- asunut kaksi vuotta miehen kanssa eli 14/15-vuotiaana muuttanut asumaan 19/20-vuotiaan kanssa😳😳😳🤔
Voiko 18-vuotias edes sanoa olleensa kaksi vuotta sinkku...? Yläkoululainen sinkku?
T. Kukkahattutäti
Samaa mietin. Mä olin vielä neitsyt 18 v täyttäessäni...
Öö siis lähteekö nyt sit 6 naista himaan vai miten tää homma etenee?
Vierailija kirjoitti:
Nämä ei muutenkaan ollut niin sporttista sakkia kuin nuo alkuperäiset saarelaiset vaan enempi kuin Vanessa. Ja ihan hirmu nuoria, liiankin. Eipä oikein vakuuttanut ainakaan ensivilkaisulla. No tuo Liisa voisi kyllä ollakin Oliverille ihan jees ja varmasti ulkoisesti enempi makuun kuin nykyinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ei muutenkaan ollut niin sporttista sakkia kuin nuo alkuperäiset saarelaiset vaan enempi kuin Vanessa. Ja ihan hirmu nuoria, liiankin. Eipä oikein vakuuttanut ainakaan ensivilkaisulla. No tuo Liisa voisi kyllä ollakin Oliverille ihan jees ja varmasti ulkoisesti enempi makuun kuin nykyinen pari.
Luulen, et tuo Michelle viehättää Oliveria enemmän. Aku oli myös kiinnostunut hänestä, mut luulen ettei kiinnostus ole molemminpuolista.
Uudet on liian nuoria, lapsia.
Jes Nea nirppanokka unohtu heti ku Michelle väläytti hymyään!
Miks htossa toi Aku on aina heti kyselemässä, että mikä fiilis ja heti perään jatkokysymässä mikä fiilis musta?
Oho, luulin jo hetken että Eerika on tullu saarelle.
Oliver lahnaa selällään mutisemassa -Kyl mä oon heittäytyjä!
Nää pojat on ku jossai 15-vuotiaiden pojan kolttiaisten kesäleirillä. 😀