LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Sofia sai nyt syyn ottaa etäisyyttä Eetun kans. "mutku sä oot pettäny joskus"
Vierailija kirjoitti:
Nikita näytti tänää todella nätiltä, kivasti hiukset ja nätit vaatteet :)
Arvelin, että Nikita harrastaa hevosia, ja niinhän se olikin! Entisenä hevostyttönä tunnistin hevostyttökulttuurin vaikutuksen käyttäytymiseen.
Onpa yllättävää, että nuo saaren naiset on olleet pahojenpoikien(ulkonäön) perään ja vielä yllättävämpää, että niitä on sitten petetty.
En siis meinaa että pettäminen olisi ok vaan sitä, että kyllähän sen tietää mitä siitä seuraa jos hakeutuu (kerta toisensa jälkeen) hamesankarin seuraan.
Muutenkin vaikuttaa siltä, ettei edes nämä supersomettaja-sarjadeittaajat ole itsekään fine sen suhteen että p¤nskellaan pitkin ja poikin vailla tunteita. Silti ylläpitävät itse tuota suht sairastakin nykydeittailukulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Nea hörppäsi, eli ei ole ihastunut.
Toki tuon on jo huomannut hölmömpikin. Viime aikoina näyttänyt siltä, että Oliverin läsnäolokin on sille vastenmielistä.
menen love islandiin ja järkytyin kun tänne hakenut mies on pettänyt :DDDDD
Sofia haluaa vain olla telkkarissa
Sofia petaa hyvää syytä lempata Eetu; "olen täällä tosissani etsimässä sitä oikeaa ja tollanen pettäminen ei sovi minulle.." ja hups, niin jää Eetu kuin nalli kalliolle.
Riepu Joel, aina innostuu ja suurin kehu minkä saa on että hälle vois jopa mököttää.
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli tuo transmies Armin K-marketin lihapullamainoksessa.
Mummun elämää suuremmat lihapullat. Bläääh.
Puoli jaksoa menny siihen et suunnitellaan Reetun ja Vanessan pusua :'D
Vaikka Tommyn neuvot on aina välillä aika hulluja, nii mun mielestä silti jotenki hauskaa et tohtii jaella tuollasia aika koomisiakin neuvoja. Kuhan kukaan ei vaan ota liian tosissaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on julkkis-pt mies tai muu urheilijamies. Tai räppäti tai vastaava. Saaren miehet on sitä tasoa, että on vaikeuksia saa miehiä tonne. Tän takia tää ohjelma ei toimi Suomessa. Missä on hunksit??
Räppäti? Tarkoittaako räppäriä vai räpätätiä?
Vai räptähteä? Hmm.
Miksi Reetu juoksi sen pusun jälkeen karkuun sohvalta sängylle? Tai toisaalta söpöä. Kuin pikkupoika, joka tarhassa muiskauttaa nopeasti pusun tytölle, josta tykkää ja juoksee sitten into piukassa pois paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Jenni... Etkö oppinu ettei kannata heti olla liian innokas.
Eikä siinä innokkuudessa mitään, mutta tuo että on noin epätoivoisesti jokaisen kaksilahkeisen perään.. Mulle kelpaa kuka vaan, kunhan on joku vaan on täydellinen turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Jenni sanoi olevansa innoissaan. Uusi mies tuntuu olevan kiinnostunut. Kohta Jenni hyppää syliin eikä päästä irti.
Varmaan syö sen yöllä.
Jenni oli aivan liekeissä ja se kyllä kaunisti häntä, ihan hehkui 😊
Vierailija kirjoitti:
Miksi Reetu juoksi sen pusun jälkeen karkuun sohvalta sängylle? Tai toisaalta söpöä. Kuin pikkupoika, joka tarhassa muiskauttaa nopeasti pusun tytölle, josta tykkää ja juoksee sitten into piukassa pois paikalta.
Söpöä nimenomaan pikkupojalta. Ei aikuiselta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
No ei tod yhtään. Mulle tuli mieleen viime kauden sohvapusu, jossa se radiojuontaja imutti senjan huulikiillot ja jätti sitten sen siihen sohvalle istumaan hoomoilasena.
Just yhtä romanttinen ja herkkä oli tuo Reetun pusu Vanessalle. Ei tuo juttu vaan lähde vaikka kuinka yrittävät.
Toivottavasti seuraavana on miesten valinta ja Petteri (tai ihan kuka vaan) valitsee Nean Oliverilta. Tuota teeskentelyä on jo todella kiusallista katsoa.
Lemppari pari Reetu ja Vanessa! Vielä vähän ujoja keskenään mutta ehkä se kertoo aitoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että Petterin joutui tulemaan tuonne yksin ja valinnatkin hoidettiin sen puolesta valmiiksi. Uudet miehet saa varmaan tehdä valintansa itse.
Miksi jauhatte tästä koko ajan? Petterillä on kyllä mahdollisuus iskeä tuolla nainen, jos hän niin haluaa. Uskotko oikeesti, että olisivat sopineet yhteen Inkan kanssa?
Ei Inkan, mutta Nean kanssa kyllä.
No Neallakin on varmaan sanottavaa kenen kaa haluas olla. Ja hän haluaa olla Oliverin kanssa. Miksei tätä voi kunnioittaa? Katkeruus huipussaan täällä
Nyt Eetu mokas. Siihen tyyliin Sofia mouhoaa. Tai sitten se pitää tota tekosyynä päästä eroon Eetusta kun jompi kumpi uusista miehistä kehaisi sitä 🙄