LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Missä on julkkis-pt mies tai muu urheilijamies. Tai räppäti tai vastaava. Saaren miehet on sitä tasoa, että on vaikeuksia saa miehiä tonne. Tän takia tää ohjelma ei toimi Suomessa. Missä on hunksit??
Räppäti? Tarkoittaako räppäriä vai räpätätiä?
Jenni taas intoilee vähän liikaa. Rauhoittuisi nyt jos haluaa että Akun kiinnostus säilyy. Petteri-paran säikytti silloin alkuunsa.
Inkan ja Petterin olemassaoloa ei kyllä meinaa edes muistaa!
Kyllä ton Inkan pitäs vähän tuoda itseään esille. Eihän se edes näytä olevan kiinnostunut kenestäkään! Ei tee aloitetta, ei juttele. Ehkä ei ole oikea formaatti hänelle.
Uudet miehet liian tavallisia. Joku persoonallisempi mies olisi hyvä lisä. BB:n Kevin?
Merille sopii letit hyvin! Muuten on aika tavis naamasta.
Mä haluisin kuulla noi Tommyn horoskooppi analyysit jokasesta merkistä, et miten ne vietellään 😂😂😜
Akulla hiton rumat tatuoinnit, Kasper ja aika monta muutakin, joilla ei ainakaan paljon tatuointeja, minusta selvää plussaa näille miehille.
Harmi että Petterin joutui tulemaan tuonne yksin ja valinnatkin hoidettiin sen puolesta valmiiksi. Uudet miehet saa varmaan tehdä valintansa itse.
Kyllästyyköhän ihmiset omiin tatuointeihinsa kuin usein...?
Meri tekee ihmisen syvällisyydestä päätelmiä tatuointien perusteella :D
Mä en kestä noita harjoiteltuja keskusteluja🤮
Eka tykkäsin Meristä, mutta nyt jo melkein ärsyttää. En tiedä onko lintu vai kala.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että Petterin joutui tulemaan tuonne yksin ja valinnatkin hoidettiin sen puolesta valmiiksi. Uudet miehet saa varmaan tehdä valintansa itse.
Miksi jauhatte tästä koko ajan? Petterillä on kyllä mahdollisuus iskeä tuolla nainen, jos hän niin haluaa. Uskotko oikeesti, että olisivat sopineet yhteen Inkan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Meri tekee ihmisen syvällisyydestä päätelmiä tatuointien perusteella :D
Tai silleen. :) Niinku.
Joel on edelleenkin erittäin epävarma, vähän niinkuin kokeilis kepillä jäätä, tuskin tietää itsekään, mitä oikeasti haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyyköhän ihmiset omiin tatuointeihinsa kuin usein...?
Ite en oo ainakaan kyllästynyt, vanhimmat on yli 20 vuotta vanhoja. Tuoreimmat pari vuotta vanhoja. Ei niitä yleensä edes tuu ajatelleeksi.
Hahah, ei hitto toi Vanessa ja Reetun pusukohtaus oli hyvä! MÖRKÖ
Jenni sanoi olevansa innoissaan. Uusi mies tuntuu olevan kiinnostunut. Kohta Jenni hyppää syliin eikä päästä irti.
Toi appi-mainos huvittaa aina vaan. Runsaasti lisämateriaalia löytyy uudistuneesta appista. Ihan yhtä köykänen on kuin viime vuonnakin ja ihan yhtä epävarmasti toimii äänestykset, yms. Ei mitään muutosta viime vuoteen, ei ainakaan parempaan päin. Vois luulla että näinä aikoina tommosen kyhääminen ei ihan hirveän vaikea homma oo ammattilaiselle.