Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
4201/11060 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo uudet miehet eivät säväyttäneet.

Ohjelma ei taida enää innostaa kiinnostavia tyyppejä.

Tuliko kenellekään muulle sellainen olo, että Meri tiesi kaksikon tulosta, kun hän alkoi heti tentata molempia sellaiseen "juontaja-tyyliin"?

Vierailija
4202/11060 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksa tätä kolmosen ja nelosen kanavasotaa. Nyt on Love Island ja Big Brother päällekkäin. Kuinka vaikeaa olisi ollut laittaa BB alkamaan tasan kymmeneltä!? Kohta alan boikotoimaan molempia kanavia, ja katson vain Netflixiä ja YleTeemaa.

JA tiistaisin ensitreffit alttarilla!! Samaan aikaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4203/11060 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni... Etkö oppinu ettei kannata heti olla liian innokas.

Eikä siinä innokkuudessa mitään, mutta tuo että on noin epätoivoisesti jokaisen kaksilahkeisen perään.. Mulle kelpaa kuka vaan, kunhan on joku vaan  on täydellinen turn-off.

Tämä Jenniviha on aivan koomista. Koko ketjun alku motkotettiin siitä kuinka "se kana vaan negatiivisena motkottaa eikä itse tee mitään, kuvitteleeko olevansa joku prinsessa hlvetti. Eikö sille kelpaa nuo miehet? Tuollaisella kummallisella kallon muodolla ja rasvaprosentilla ketään voi saadakaan."

Sitten Jenni aktivoitu, ja "Voi miten epätoivoinen ja säälittävä, ihan liian päällekäyvä ja hyökkäävä. Tuo miesnainen jolla ei edes tissejä."

No Jenni pysy edelleen aktiivisena mutta rauhoittu huomattavasti aloitteellisuudessaan, näyttäen ja kertoen kuitenkin kiinnostuksen kun sitä oli: "Epätoivoinen edelleen, jokaisen kaksilahkeisen perään"

Ja jokainen palstailija peukuttaa innoissaan tyystin unohtaen, että muutama kymmenen sivua sitten peukutti ihan vastakkaisesta käytöksestä esitettyä "kritiikkiä"..

Tämä. Jenni ja Vanessa -vihaaja vaan rakastaa vihaa. Kateutta se on. Niin mennyt yli jotkut viestit, pelottavan puolelle jopa.

Jep. Valehtelevat myös villan naisten käytöksestä yrittäen vääristellä näytettyä. Vanessaa esim joku syytti täällä uhosta ja pelottavuudesta, vaikka tosiasiassa Vanessan rajuin sana koko jaksossa oli "ballssit" ja lievä tuohtuminen.

Nuo samat vihaajat myös jauhavat jatkuvasti jostain "paskan" jauhamisesta jos villan naiset keskustelevat. Ja vain naisten kohdalla. Tiettyjen. Paskan puhuminen kun yleensä tarkoittaa epätosien asioiden puhumista tai toisten tarkoituksellista mustamaalausta. Ei tunteiden tai omien mielipiteiden hienovaraista kertomista.

Sanomattakin selvää että nuo purkavat vain jotain omia patoumiaan viattomiin tosi-tv-osallistujiin. Harmi kun pilaavat kivan seurantaketjunkin jatkuvalla vihaamisella, haukkumisella, negatiivisuudella ja liioittelulla, eli käyttäytyvät itse juuri siten mistä syyttävät noita vihaamiaan osallistujia. En tiedä onko tämä ketju edelleen yhtä negatiivinen kuin parikymmentä sivua sitten kun vielä seurasin. Taidan taas lopettaa kirjoittelun tälle sivulle.

- eri jatkuviin haukkumisiin kyllästynyt

Vierailija
4204/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan toisiaan kohtaan. Vanessa alkoi esittää kiinnostunutta samalla sekunnilla kun huomasi uuden naisenkin olevan kiinnostunut Reetusta ja Reetun hänestä.

Kattokaa ohjelmaa ennen kommentointia. Vanessa ja Reetu lähentyivät vuorokausi ENNEN Metin tuloa.

Eikä siinä ole mitään epäaitoa, että kiinnostus herää hiljalleen. Ainakin mulle on käynyt niin, että oon tajunnut vasta jonkin ajan kuluttua, että "tuossa vieressähän se oikea on koko ajan ollut", kun löysin mieheni kaveripiiristä.

Vierailija
4205/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan toisiaan kohtaan. Vanessa alkoi esittää kiinnostunutta samalla sekunnilla kun huomasi uuden naisenkin olevan kiinnostunut Reetusta ja Reetun hänestä.

Kattokaa ohjelmaa ennen kommentointia. Vanessa ja Reetu lähentyivät vuorokausi ENNEN Metin tuloa.

Harmi, ettei viestejään voi muokata, mutta Meristä oli tietenkin kyse eikä Metistä.

Vierailija
4206/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä noita kliseitä. Onko näillä siis oletuksena, että ellei ole kiinnostunut toisesta romanttisesti, ei häneen haluta tutustua. Vai miksi pitää aina sanoa "haluan kyllä tutustua sinuun".

Ja onko aina uusia tulijoita tai vieraampaa treffikumppania kohtaan jotenkin huonoja odotuksia, kun aina pitää muistaa mainita, että oli positiivinen yllätys?

Vierailija
4207/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni... Etkö oppinu ettei kannata heti olla liian innokas.

Eikä siinä innokkuudessa mitään, mutta tuo että on noin epätoivoisesti jokaisen kaksilahkeisen perään.. Mulle kelpaa kuka vaan, kunhan on joku vaan  on täydellinen turn-off.

Tämä Jenniviha on aivan koomista. Koko ketjun alku motkotettiin siitä kuinka "se kana vaan negatiivisena motkottaa eikä itse tee mitään, kuvitteleeko olevansa joku prinsessa hlvetti. Eikö sille kelpaa nuo miehet? Tuollaisella kummallisella kallon muodolla ja rasvaprosentilla ketään voi saadakaan."

Sitten Jenni aktivoitu, ja "Voi miten epätoivoinen ja säälittävä, ihan liian päällekäyvä ja hyökkäävä. Tuo miesnainen jolla ei edes tissejä."

No Jenni pysy edelleen aktiivisena mutta rauhoittu huomattavasti aloitteellisuudessaan, näyttäen ja kertoen kuitenkin kiinnostuksen kun sitä oli: "Epätoivoinen edelleen, jokaisen kaksilahkeisen perään"

Ja jokainen palstailija peukuttaa innoissaan tyystin unohtaen, että muutama kymmenen sivua sitten peukutti ihan vastakkaisesta käytöksestä esitettyä "kritiikkiä"..

Tämä. Jenni ja Vanessa -vihaaja vaan rakastaa vihaa. Kateutta se on. Niin mennyt yli jotkut viestit, pelottavan puolelle jopa.

Jep. Valehtelevat myös villan naisten käytöksestä yrittäen vääristellä näytettyä. Vanessaa esim joku syytti täällä uhosta ja pelottavuudesta, vaikka tosiasiassa Vanessan rajuin sana koko jaksossa oli "ballssit" ja lievä tuohtuminen.

Nuo samat vihaajat myös jauhavat jatkuvasti jostain "paskan" jauhamisesta jos villan naiset keskustelevat. Ja vain naisten kohdalla. Tiettyjen. Paskan puhuminen kun yleensä tarkoittaa epätosien asioiden puhumista tai toisten tarkoituksellista mustamaalausta. Ei tunteiden tai omien mielipiteiden hienovaraista kertomista.

Sanomattakin selvää että nuo purkavat vain jotain omia patoumiaan viattomiin tosi-tv-osallistujiin. Harmi kun pilaavat kivan seurantaketjunkin jatkuvalla vihaamisella, haukkumisella, negatiivisuudella ja liioittelulla, eli käyttäytyvät itse juuri siten mistä syyttävät noita vihaamiaan osallistujia. En tiedä onko tämä ketju edelleen yhtä negatiivinen kuin parikymmentä sivua sitten kun vielä seurasin. Taidan taas lopettaa kirjoittelun tälle sivulle.

- eri jatkuviin haukkumisiin kyllästynyt

Erinomainen kirjoitus. Monta kertaa tätä ketjua lukiessa oon ihmetellyt, voivatko ihmiset nähdä eri tilanteet noin eri tavalla vai onko täällä vaan niin ilkeitä ihmisiä että kirjoittavat tahallaan valheita toisista.

Vierailija
4208/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että täällä Vanessaa haukutaan uhoavaksi kovikseksi, kun minusta Nea on sellainen kuningatarmehiläinen, joka yrittää jollekin osoittaa oman paikkansa, kerää ympärillee hovia ja suustaankaan ei ole siisteimmästä päästä. Hän ei vain ole kokenut oloaan uhatuksi vielä, joten siksi ei olla paljon vielä nähty.

Vierailija
4209/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä pettymys nuo uudet miehet. Aku vaikuttaa vähän miespuoliselta Jenniltä. Olen yllättynyt kun Jenni vielä hehkutti Petterin ulkonäköä. Onko se muka niin hyvännäköinen? Ihan samantasoinen Akun kanssa, mun mielestä. Kasper vaikuttaa tosikolta ja pinnalliselta, sopisi hyvin Nean kanssa. Mutta Nea on varmasti päättänyt mennä Oliverin kanssa loppuun saakka. 

Vierailija
4210/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että täällä Vanessaa haukutaan uhoavaksi kovikseksi, kun minusta Nea on sellainen kuningatarmehiläinen, joka yrittää jollekin osoittaa oman paikkansa, kerää ympärillee hovia ja suustaankaan ei ole siisteimmästä päästä. Hän ei vain ole kokenut oloaan uhatuksi vielä, joten siksi ei olla paljon vielä nähty.

Nea tuntee olonsa varmaksi, koska Oliver on niin ihastunut. Ei tarvitse pelätä pudotusta, koska ovat "varma" pari, hänen mielestään. Itse en näe heillä yhteistä tulevaisuutta, niin voisin pudottaa pariäänestyksessä. Mutta en tiedä miten muut ajattelee. 

Vierailija
4211/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä siinä ole mitään epäaitoa, että kiinnostus herää hiljalleen. Ainakin mulle on käynyt niin, että oon tajunnut vasta jonkin ajan kuluttua, että "tuossa vieressähän se oikea on koko ajan ollut", kun löysin mieheni kaveripiiristä.

Lähentyivät koska tajusivat että ilman paria ovat äkkiä ulkona tuolta. En usko että tuo on aitoa kiinnostusta, peliä peliä. 

Vierailija
4212/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikita näytti tänää todella nätiltä, kivasti hiukset ja nätit vaatteet :)

Arvelin, että Nikita harrastaa hevosia, ja niinhän se olikin! Entisenä hevostyttönä tunnistin hevostyttökulttuurin vaikutuksen käyttäytymiseen.

Miten se näkyy käyttäytymisessä? :)

Vierailija
4213/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten Vanessan mittari kiinnostukselle oli se, että hänen piti nähdä heti kirkonkäytävä ja alttari, muuten ei mitään toivoa. Ja nyt yhtäkkiä onkin kuin salaman iskusta kiinnostunut Reetusta, joka on "koko ajan ollut vieressä". 

Vierailija
4214/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen jakson lopussa näytettiin makkarista kahta paria,Sofia oli silmät auki,Eetu jo unessa. Mut oliko toinen pari Vanessa&Reetu. Kun näytti siltä,että oltiin läheisissä tunnelmissa.

Vierailija
4215/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisen jakson lopussa näytettiin makkarista kahta paria,Sofia oli silmät auki,Eetu jo unessa. Mut oliko toinen pari Vanessa&Reetu. Kun näytti siltä,että oltiin läheisissä tunnelmissa.

Joo oli ne Reetu ja Vanessa, ja tosiaan aika läheisissä tunnelmissa näyttivät olevan.

Vierailija
4216/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo oli ne Reetu ja Vanessa, ja tosiaan aika läheisissä tunnelmissa näyttivät olevan.

Miten nyt noin,jos joidenkin mielestä esim.se eilinen pusu tuli Reetulta vain pelin kannalta. Tai kumpikin esittää kiinnostunutta,ettei putoais. Jos kiinnostusta ei ole,niin miksi pariskunta kuitenkin on sängyssä läheisissä tunnelmissa. Ei he voi tietää,mitkä tilanteet päätyy ohjelmaan.

Vierailija
4217/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä häiritsee tuon muuten hyvin näyttävän Merin sääret. Todella paksut, ei jotenkin sovi hänen vartalolleen.

Vierailija
4218/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Meri on kyllä urheilullinen, mutta yllättävän paljon on kyllä löysää siinä päällä noin niin kuin fitnessmalliksi, huomaa hyvin kun löhöää sohvalla.

Vierailija
4219/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua ei ole kiva lukea, kun joka toinen viesti vain ulkonäön arvostelua. Mitäköhän malleja sieltä kotisohvilta löytyy?

Vierailija
4220/11060 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka paukuttasin miljoona ääntä jollekkin parille niin voi olla täysin turhaa koska noita ääniä ei voi tarkistaa ja tuotanto päättää miten tuo ohjelma etenee!!!

Ketju on lukittu.