LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Olin alussa epävarma tuon Sofian tunteista Eetua kohtaan, mutta nyt uskon niiden olevan aitoja. Sofia kertoi, että häntä on aiemmin petetty ja perjaatteessa Eetu oli vielä valehdellut hänelle tuosta, joten tottakai se vähän mietityttää. Tänää muuten jakautui todella epätasaisesti ruutu aika.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä on telakoituminen toisen miehen kanssa?
Vastaus:
Veljellinen riitti, jossa kaksi miestä laittaa peniksensä yhteen ja toinen venyttää esinahan toisen peniksen päälle.
Nikita näytti kyllä syötävän hyvältä illan jaksossa 😍
Vierailija kirjoitti:
Sofia petaa hyvää syytä lempata Eetu; "olen täällä tosissani etsimässä sitä oikeaa ja tollanen pettäminen ei sovi minulle.." ja hups, niin jää Eetu kuin nalli kalliolle.
Höpö höpö. Just toi paljastaa että Sofialla oli kiinnostusta, kun tuolla pettämisasialla on merkitystä. Ei toisen ihmisen puolesta tarvitse sanoa, onko joku oikea syy antaa kiinnostuksen lopahtaa vai ei. Mulle ois ihan itsestään selvää, etten itsekään etenisi miehen kanssa joka on joskus pettänyt. Ihmeen normaalina tunnutte täällä pitävän sitä että on joskus pettänyt, mutta eipä se kaikille onneksi ole
Säälittää kauheasti Joel... Hän oli niin innoissaan päästäkseen Merin pariksi, todella aidosti innoissaan, enemmän aidosti innoissaan kuin kukaan muu on tuolla ollut.
Joel varmasti haluaisi löytää tuolta tyttöystävän, mutta ei taida löytyä, ellei tule uusia naisia taloon.
Miksi ei ketään pudotettu viime viikolla?
Reetu ja Vanessa ovat ihastuneita. Kaunis pari, eikä tuossa pusussa ollut mitään noloa.
Tommy ja Reetu näyttävät tulevan hyvin toimeen keskenään. Sanokaa, mitä sanotte, niin talo olisi paljon tylsempi ilman tuota sähläävää ja höpöttävää porilaista palomiestä.
Minkä takia katsojat äänestäny joelin merin pariksi... oon niiiin pettyny. Olis ny ollu vaikka tommy!! Miksei tuonne voida laittaa jotain tummia ja tulisia mimmejä tai äijiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni... Etkö oppinu ettei kannata heti olla liian innokas.
Eikä siinä innokkuudessa mitään, mutta tuo että on noin epätoivoisesti jokaisen kaksilahkeisen perään.. Mulle kelpaa kuka vaan, kunhan on joku vaan on täydellinen turn-off.
Tämä Jenniviha on aivan koomista. Koko ketjun alku motkotettiin siitä kuinka "se kana vaan negatiivisena motkottaa eikä itse tee mitään, kuvitteleeko olevansa joku prinsessa hlvetti. Eikö sille kelpaa nuo miehet? Tuollaisella kummallisella kallon muodolla ja rasvaprosentilla ketään voi saadakaan."
Sitten Jenni aktivoitu, ja "Voi miten epätoivoinen ja säälittävä, ihan liian päällekäyvä ja hyökkäävä. Tuo miesnainen jolla ei edes tissejä."
No Jenni pysy edelleen aktiivisena mutta rauhoittu huomattavasti aloitteellisuudessaan, näyttäen ja kertoen kuitenkin kiinnostuksen kun sitä oli: "Epätoivoinen edelleen, jokaisen kaksilahkeisen perään"
Ja jokainen palstailija peukuttaa innoissaan tyystin unohtaen, että muutama kymmenen sivua sitten peukutti ihan vastakkaisesta käytöksestä esitettyä "kritiikkiä"..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nea hörppäsi, eli ei ole ihastunut.
Toki tuon on jo huomannut hölmömpikin. Viime aikoina näyttänyt siltä, että Oliverin läsnäolokin on sille vastenmielistä.
Hörppäys kylläkin tarkoitti sitä että on ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että Petterin joutui tulemaan tuonne yksin ja valinnatkin hoidettiin sen puolesta valmiiksi. Uudet miehet saa varmaan tehdä valintansa itse.
Miksi jauhatte tästä koko ajan? Petterillä on kyllä mahdollisuus iskeä tuolla nainen, jos hän niin haluaa. Uskotko oikeesti, että olisivat sopineet yhteen Inkan kanssa?
Ei Inkan, mutta Nean kanssa kyllä.
No Neallakin on varmaan sanottavaa kenen kaa haluas olla. Ja hän haluaa olla Oliverin kanssa. Miksei tätä voi kunnioittaa? Katkeruus huipussaan täällä
Voidaan kunnioittaa Nean haluja seuraavalla kerralla kun katsojilla on mahdollista äänestää putoajia. Nea ulos, kun Oliverkaan ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä siinä innokkuudessa mitään, mutta tuo että on noin epätoivoisesti jokaisen kaksilahkeisen perään.. Mulle kelpaa kuka vaan, kunhan on joku vaan on täydellinen turn-off.
Tämä Jenniviha on aivan koomista. Koko ketjun alku motkotettiin siitä kuinka "se kana vaan negatiivisena motkottaa eikä itse tee mitään, kuvitteleeko olevansa joku prinsessa hlvetti. Eikö sille kelpaa nuo miehet? Tuollaisella kummallisella kallon muodolla ja rasvaprosentilla ketään voi saadakaan."
Sitten Jenni aktivoitu, ja "Voi miten epätoivoinen ja säälittävä, ihan liian päällekäyvä ja hyökkäävä. Tuo miesnainen jolla ei edes tissejä."
No Jenni pysy edelleen aktiivisena mutta rauhoittu huomattavasti aloitteellisuudessaan, näyttäen ja kertoen kuitenkin kiinnostuksen kun sitä oli: "Epätoivoinen edelleen, jokaisen kaksilahkeisen perään"
Ja jokainen palstailija peukuttaa innoissaan tyystin unohtaen, että muutama kymmenen sivua sitten peukutti ihan vastakkaisesta käytöksestä esitettyä "kritiikkiä"..
Tämä. Jenni ja Vanessa -vihaaja vaan rakastaa vihaa. Kateutta se on. Niin mennyt yli jotkut viestit, pelottavan puolelle jopa.
No tottakai Sofia saa olla pettynyt ja peloissaan. Ex pettänyt aiempaa kumppaniaan ennen Sofiaa, ja sitten petti myös Sofiaa. Miksi pitäisi olettaa että Eetu olisi erilainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, kuka mitäkin on peukuttanut?
Kai täällä nyt on enemmän kuin 50 kirjoittajaa?
Tää jakso meni jotenki tosi nopeeta, ja tuntu et jotai tyyppejä ei näkyny oikeasti ollenkaan.
Toki tässä ku tuli uusia, nii perehdyttiin paljon heidän fiiliksiin ja tutustumisiin.
Mä kuuntelin ihan kauhusta kankeana niitä Tommyn pusuneuvoja, että onko Tommy ihan seonnut vai vitsaileeko. Että toivottavasti Reetu ei todellakaan mene tekemään tuollaista.
Mutta aww :D Reetu osasi aika hyvin tehdä tuollaisesta hullusta neuvosta ihan suloisen. Juuri oikeanlainen tilanne, hetki, tunnelma, ajoitus, tunteet ja se karkuun lähteminen pusun jälkeen anto täydellisen loppusilauksen tuoden ilmi vähän sellaista ujoutta ja viattomuutta 😂 Koska se Tommyn neuvo väärin tehtynä tai erilaisilla tarkoitusperillä olisi ollut pikemminkin ahdistelua :D Ihana Reetu! Hymyilin ja nauroin sille pusukohtaukselle niin paljon :)
Mun mielestä ei ole millään tavalla tullut esiin että Jenni kelpuuttaisi kenet tahansa miehen?! Reetu jäi kaveritasolle, samoin Joel. Petteri kiinnosti lähinnä ulkonäön perusteella, mutta luonne oli liian erilainen. Miksei saisi olla innoissaan kun tulee hyvän oloinen mies uutena tonne? Pitäisikö negata ja alkaa heti etsiä vikoja?
en tiiä miten sanoiksi pukisin kun samaan aikaan oon edelleen aivan ihastunut vanessaan, mutta myös meri on paljon parempi ku mitä instakuvat ja esittelyvideot sekä ylipäänsä ensivaikutelma on antanut itelleni ymmärtää..mut voi ku ois niin mahtavaa nähdä ilman meikkejä ja ylimääräisiä ripsiä kasvoilla,tykkään todella paljon mertsistä myös..vanukka tykkäs reetun yllätyspususta ilmeestä kyllä näki.. mutta voi joel poikaa kun ei pitänyt puoliaan ja ois ees ajanut toisen puolikkaan autoreissulla..onko tosiaan noin tossun alle haluava..nyt kaksi viimeisintä ovat olleet äärettömän hyviä..nea näytti kiinnostuneen ainakin toisesta uudesta jäbästä ja nyt kun tolla jennillä natsais mutta älä nyt oon vain liian yli-innokas..sofia taasen aidosti eetuun..hyvältä ja mielenkiintoiselta näyttää taasen tääkin kausi..veikataan ett se mies putoaja on petteri!
nyt kaksi viimeisintä jaksoa -sana jäi pois
Ei Meri kiinnostu kenestäkään. Varma homma.
Niin sanoo ja ei kysele kun ei kiinnosta.
Love Iceland oiski ihan hyvä uus nimi, jos ei ala kohta tapahtumaan