LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vanessa on maalannut naaman valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en näe Merin olemisessa mitään aitoa. Voi olla vaikka kuinka mukava ihminen, minä en häntä tunne enkä tiedä ennestään ollenkaan. (Olen ihan liian vanha seuraamaan parikymppisiä somejulkkiksia.) Ainoa tunne, mitä Meri herättää on, että todellakin on tuolla "töissä". Promoamassa itseään ja laittamassa miesten päät sekaisin niin kuin tuotanto on toivonut.
No mitä pahaa siinä on että on tuolla kuin töissä? Eipä noi Inkat sun muut tulokkaat oo onnistuneet herättämään mitään mielenkiintoa.
Vanessa on ihan kauhea!
En tainnut sanoa tai edes vihjata, että siinä olisi jotain pahaa. Kunhan totesin tekemäni tulkinnan ilman arvolatausta suuntaan tai toiseen.
Siis miksi Joel? Ei mitään järkeä taas.
En usko sekunttiakaan että Joel on saanu eniten ääniä.
Häh? Mitä ihmettä, miks Joelin pariks!?
Mikä rakkaussaari tuo on, jos eivät itse saa valita paria?
Näin miehenä olen sitä mieltä, että monella naisista on epäonnistuneet irtoripset tai pidennykset, eikös niiden pitäisi näyttää suht´ luonnollisilta, siis harvuudeltaan, eikä kuten nyt monella, mustilta paloilta, siis aivan liian täyteläisiltä.
Ihan ok valinta toi Joel.
Harmittaa vaan nähdä Vanessan naama, ällöttävä.
Vaikee uskoo et äänestystulos ois pikeesti toi ollu 🧐🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanessa ja Reetu ovat just hyvä pari.
Tuota Petteriä on käsitä ollenkaan, eikä tunnu käsittävän kukaan muukaan. Voisi lähteä heti kotiin tapetti-Inkan kanssa ja ottaa vielä Nean mukaansa.
Jennifer on pelottava.Miten niin pelottava?
Minustakin Jenni on jotenkin pelottava, en osaa sanoa miksi. Isokokoinen ja päällekäyvä?
Se on tosi voimakastahtoinen, mutta ei mitenkään hyvällä tavalla. Siis PT:llä tuollainen päällekäyvyys ja toisen oman tahdon nujertaminen on varmasti aivan loistavia piirteitä asiakkaan näkökulmasta, mutta ei ne muuhun elämään sovi.
Tunnetko oikeesti Jennin? Millä tavalla Jenni on alistanut muita? Ei tuo Petteri saa sanaa suustaan muidenkaan seurassa.
Ai Tommy ja Nikita polttaa myös? 😳
Vierailija kirjoitti:
Jenni olisitko mun ystäväni???! Ihana ihminen ja voi että miten mä oikeesti tahtoisin olla hänen ystävänsä🌻
Sinänsä kätsä ajatus kun et tarvii enää erikseen vihollisia.
Ja olipas typerä äänestys. Paljon melua tyhjästä,
Siis Tommy ja Nikitakin rööki suussa?! 😫
Haluan Vanessan ja Jennin pois tuolta. Kieroja, ilkeitä molemmat.
Äänestikö ihmiset oikeest joelia? Siis mitä aktuaalista paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vaikee uskoo et äänestystulos ois pikeesti toi ollu 🧐🤨
Siis OIKEESTI!
Noi tuolla puhu että katsojat kyllä varmaan tykkää Vanessasta. No, Vanessa voi lukea tän ketjun kun palaa. Että kuinka paljon tykätään 😂
siis kaks uutta miestä villaan :o no nyt on menoa ja meininkiä :D
Jenni olisitko mun ystäväni???! Ihana ihminen ja voi että miten mä oikeesti tahtoisin olla hänen ystävänsä🌻