LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vanessa puhuu miten naisten pitäis pitää yhtä mutta itse haukkuu toisen lyttyyn. Kaksinaamainen käärme 😝
Nikita inisee ettei oo saanut todellista kuvaa Meristä. Nikita on itse ollut tuolla monta viikkoa ja puhunut ehkä kaks kertaa. Ihan tapettia koko tyyppi!
Hyi olkoon tuota WT-Vaneessaa. Mahtaa haistakin hyvältä, kun vetää röökiä ketjussa.
Ällötys tyyppi tuo Vanessa! Kuvittelee itsestään aivan liikoja.
Ja inhottavaa tuo jatkuva röökin imeminen!
Vanessa on todella epätoivoinen ja omistuksenhaluinen.
Lopetan seuraamisen ja jatkan sitten kun Vanessa on tippunut! Kamala ihminen!
Minä en näe Merin olemisessa mitään aitoa. Voi olla vaikka kuinka mukava ihminen, minä en häntä tunne enkä tiedä ennestään ollenkaan. (Olen ihan liian vanha seuraamaan parikymppisiä somejulkkiksia.) Ainoa tunne, mitä Meri herättää on, että todellakin on tuolla "töissä". Promoamassa itseään ja laittamassa miesten päät sekaisin niin kuin tuotanto on toivonut.
Vanessa kaunis ulkoa mutta sisäisesti todella ruma tyyppi käytöksen perusteella. Meri toistaiseksi upea ulkoisesti ja vaikuttaa aika herttaiselta.
Mä niin nauran Vanessalle jos Reetusta ja Meristä tulee pari.
Karsea tuo röökimuija "mä oon niin vaikee" Vanessa. Ei hyvänen aika.
Vanessa ja Reetu ovat just hyvä pari.
Tuota Petteriä on käsitä ollenkaan, eikä tunnu käsittävän kukaan muukaan. Voisi lähteä heti kotiin tapetti-Inkan kanssa ja ottaa vielä Nean mukaansa.
Jennifer on pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Lopetan seuraamisen ja jatkan sitten kun Vanessa on tippunut! Kamala ihminen!
Ymmärrän tavallaan Vanessaa. Jos minulla olisi hellittelyhetki miehen kanssa ja samaan aikaan joku nainen tulisi lääppimään miestä, en itsekään tykkäisi. Meri lähestyi Reetua vähän liian röyhkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en näe Merin olemisessa mitään aitoa. Voi olla vaikka kuinka mukava ihminen, minä en häntä tunne enkä tiedä ennestään ollenkaan. (Olen ihan liian vanha seuraamaan parikymppisiä somejulkkiksia.) Ainoa tunne, mitä Meri herättää on, että todellakin on tuolla "töissä". Promoamassa itseään ja laittamassa miesten päät sekaisin niin kuin tuotanto on toivonut.
No mitä pahaa siinä on että on tuolla kuin töissä? Eipä noi Inkat sun muut tulokkaat oo onnistuneet herättämään mitään mielenkiintoa.
Vanessa on ihan kauhea!
Kunnon kanalauma nuo nea, sofia ja jenni.
Vanessa on ilkeä ja vähän bitch. Peliin kuuluu parien sekoittaminen ja tottakai pitää valita se, kenestä on kiinnostunut vaikka siinä rikkoisi toisia pareja!!! Mitä ideaa muuten noissa uusissa on?!
Eikö tuo höyhenpöly mene hengitysteihin? Kohta on porukalla poskiontelontulehduksia.
Tän jakson aikana on alkanut taas tuntumaan siltä, että Meri on tuotannon palkkaama.
Vierailija kirjoitti:
Vanessa ja Reetu ovat just hyvä pari.
Tuota Petteriä on käsitä ollenkaan, eikä tunnu käsittävän kukaan muukaan. Voisi lähteä heti kotiin tapetti-Inkan kanssa ja ottaa vielä Nean mukaansa.
Jennifer on pelottava.
Miten niin pelottava?
Mitä tuo tervakeuhko Vanessa muka tuolla juoksee. Painukoon vetämään sitä röökiä kyyryssä niin kuin tähänkin asti on tehnyt.
Just joo. Minusta tuo oli hieno ele Jenniltä, eikä siihen liittynyt mitään manipulointia. Turha vain Jenniä syyttää Merin haukkumisesta. Aivan samalla tavalla siihen syyllistyi muutkin tytöt.