Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
3901/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, Vanessalla onkin jo tuommoinen tyypillinen röökimuijan kroppa. Se rööki kun ei laihduta eikä pidä hoikkana vaan tekee juurikin tuollaisen renkaan alaselän ja -vatsan ympärille.

Olipas kivasti sanottu. Naiset on kyllä susia toisilleen. Vanessaa on alusta asti haukuttu palstalla, koska siinä on nainen joka ei suostu kynnusmatoksi. Kateus puhuu, koska niin raadollisesti sitä haukutaan täällä. Vanessa on kaunis ja sillä on hyvä kroppa, joka muuta väittää on sokea. Ei tartte tykätä, mut miksi haukkuminen. Ärsyttää nää Merin fanit, jotka ei tyydy kannattaa Meriä vaan haukkuvat muut naiset julmasti.

Tottahan tuo on eikä yhtään mitään haukkumista, älä nyt suotta keuhkoa. Onhan siitä ihan tutkimuksiakin kuinka tupakointi kasvattaa vyötärönympätystä.

eri

Vierailija
3902/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pökköä pesään tuotanto, kohta ei riitä katsojia enää koska BB. Kukapa jaksaa katsella maalin kuivumista? Akat vaihtoon! Ei oo vähää aikaa ollut edes mitään pudotusta, nyt olisi sen aika ja sassiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3903/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jodelin loveisland-kanavalla fanitetaan juuri jenniä ja vanessaa eniten joten ne ei tuu hevillä tippumaan.. :(

Vierailija
3904/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neaa en muista nähneeni kanakerhossa puhumassa paskaa Meristä/muista. Toivottavasti tulee myös 2 naista tällä viikolla.

Fuckin tuotanto, ihan varmasti äänestystulos oli muuta kuin Joel... Itse äänestin Tommya...

Ja minä Oliveria.. Ja juurikin siksi kun Nea on liian varma Oliverista.

Vierailija
3905/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi lienee paripudotus. Jensseli&Petzku tai Oltsuboy&Nekkuliini sais lentää pihalle. Petterin tulo oli floppi, kun hän ei saanut itse valita pariaa.

Edellisestä pudotuksesta on jo viikko, mikä nyt mättää?! Sanni, Arttu ja Molly vain pudonneet.

Vierailija
3906/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju alkaa käymään hermoille, kun vaan haukutaan saaren naisia. Voisitteko mennä juttelee jollekin patoumia? Ei ole enää tervettä. Naiset on muutakin kuin ulkonäkö. Miksi naisia saa haukkua, jos eivät meikkaa ja ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Eipä noi ole edes haukkunut Meriä, vaan pohtivat mitä se aikoo tehdä.

Reetulla ja Vanessalla oli intiimihetki ja toinen tulee silittää Reetun hiuksia. Pitäisikö Vanessan katsoa vaan hiljaa, kun Meri vikittelee pariaan? Meri oli vielä toitottanit kaikilke, että Reetu kiinnostaa. En usko hetkeäkään, että kukaan katsoisi vain tumput suorina kun omaa paria vikitellään ja josta on kiinnostunut ja toinen takaisin.

Vierailija
3907/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat ladatkaa nyt se äppi jos sitä ei vielä ole, ettei jodelin teinit äänestä sitä Jennulia. Mitä ideaa roikuttaa tuota Jenniä tuolla kun ei ole rakkautta? Huoh...

Vierailija
3908/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko OLiverilla seisokki jonka peitti tyynylllä? Huomasitteko?

Oli. Jotain eloa siis hänessäkin, ettei pelkkää flegmaattisuutta. :D

Oikeasti Oliverilla on mun mielestä todella suloinen hymy <3

Vierailija
3909/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jodelin loveisland-kanavalla fanitetaan juuri jenniä ja vanessaa eniten joten ne ei tuu hevillä tippumaan.. :(

Varmaan samanlaiset nuoret naiset. Paskaa jauhetaan selän takana ja ollaan kateellisia.

Vierailija
3910/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama miltä kukin ulkoisesri näyttää, mutta alkaa ärsyttää jo noi vanhat saarelaiset, etenkin katkerat naama vääränä olevat leidit.

Toivoisin herttaisempaa naista, jolle Eetu olisi se oikea ja hän olisi Eetulle se oikea. Sofian luonne on kamala.

Vierailija
3911/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin nauran Vanessalle jos Reetusta ja Meristä tulee pari.

Harmi, menetit nauruhepulisi.

Vierailija
3912/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi tuolla puhu että katsojat kyllä varmaan tykkää Vanessasta. No, Vanessa voi lukea tän ketjun kun palaa. Että kuinka paljon tykätään 😂

Äänestin Joelia, suurimpana syynä se, että pidän Vanessasta ja Reetusta parina. Hauska seurata, mitä siitä voisi tulla. Reetu vaikuttaa huipputyypiltä. Joelin  sijaan olisin voinut äänestää jotain muutakin, mutta ajattelin, että vaikkapa Oliveria ei monikaan muu äänestä. Ja olisihan se tylsääkin, jos parin valinnasta seuraisi vain se, että uusi "pari" siirtyisi sohvalle nukkumaan. Joelilla ja Merillä voi olla jopa noista eniten mahdollisuuksia. Vanessa - Reetu kaksikollakin voinee sitä draamaa myös syntyä parina enemmän, kuin Reetua äänestämällä olisi tullut. Tai tietty joidenkin mielestä se "draama" on vain sitä että saadaan jonkun mieli pahoitettua, mutta itse nyt en sitä hyvänä tv:nä näkisi.

Vierailija
3913/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ei edes halannut Petteriä kisan päätteeksi. Ihan kuin olisi yksin saavuttanut voiton.

Petterille pitäisi antaa jokin tilaisuus tuoda itseään rauhassa ja omalla mukavuusalueellaan esiin. Söötti kaveri ja varmasti kiltti ja kunnollinen ja täydellistä aviomiesmateriaalia mutta ei ehkä ole bondannut poikienkaan kanssa niin hyvin, että uskaltaisi vähän avautua kuorestaan. Olisin itsekin varmaan tuollainen jos minulla olisi ulkopuolinen olo. Eikö Petteri sanonut, että tykkää pallopeleistä? Nyt Petteri vastaan joku surkimus edustamaan omaa joukkuettaan ja palkinnoksi jotain kivaa niin saadaan Petterille vähän itsevarmuutta.

Vierailija
3914/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku Vanessa vihaaja. Minuutin välein tulee sitä haukkuvia viestejä ja aivan samalla tyylillä kirjoitettu. Tommykin poltti tuolla mutta ei saa vihaa. Hui joku polttaa, onpa kauheaa. Joku katkera Vanessalle 😁

Vierailija
3915/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nyt vaihteeksi haukutaan Vanessaa? Miten itse reagoisitte, jos joku tulisi teidän nenän edessä iskemään teidän miestä?

Vanessahan itse julisti ennen Merin tuloa, että itse ottaisi uutena sen joka kiinnostaa välittämättä pareista, koska se on pelin henki.

Ihminen jolla on omat säännöt muille kuin itselleen on vastenmielinen.

Vierailija
3916/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver yritti pussata Neaa mutta Nea käänsi pään pois. JEP.

Vierailija
3917/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voiko siellä nyt äänestää sitä kenet haluaa pois? tuntuu että tuotanto manipuloi äänestystä, jodlaajatkin olivat äänestäneet tommya tai reetua pariksi.

Vierailija
3918/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Merista mieleen temppis Vilma :D dingdong

Vierailija
3919/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samanlaiset nuoret naiset. Paskaa jauhetaan selän takana ja ollaan kateellisia.

Ja täällä ei jauheta pas kaa?? Älä viitsi. Jodelissa ei keskitytä ulkonäköön kuten täällä. Toivoa uudessa sukupolvessa on. Vanhat äm mät täällä on katkeria naisille, jotka uskaltaa olla meikkaamatta miesten edessä ja miellyttämättä miehiä kuin se on elämäntehtävä.

Vierailija
3920/11060 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku Vanessa vihaaja. Minuutin välein tulee sitä haukkuvia viestejä ja aivan samalla tyylillä kirjoitettu. Tommykin poltti tuolla mutta ei saa vihaa. Hui joku polttaa, onpa kauheaa. Joku katkera Vanessalle 😁

Aivan., ja myös Jenni vihaaja. Tämä koko ketju on täynnä Vanessan ja Jennin arvostelua. Toki myös Meri on saanut paljon kritiikkiä. Nea ja Inka ovat hiljaisia tyyppejä, ja heitä arvostellaan luonnollisesti vähemmän.

Ketju on lukittu.