LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Mua naurattaa ku koko villa on muka niin sekasi tuosta Meristä :D
Ihan tahalleen vähän hämmentää soppaa, selkeesti vähä lämmitelly Reetua, Tommya ja vähän kaikkee.
Vähän kartoittaa vaihtoehtoja, ja varmaan tietää "markkina-arvonsa", nii uskaltaa vähä hämmentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetan seuraamisen ja jatkan sitten kun Vanessa on tippunut! Kamala ihminen!
Ymmärrän tavallaan Vanessaa. Jos minulla olisi hellittelyhetki miehen kanssa ja samaan aikaan joku nainen tulisi lääppimään miestä, en itsekään tykkäisi. Meri lähestyi Reetua vähän liian röyhkeästi.
No öö. Reetu kyllä vaikutti itse kiinnostuneelta Meristä. Eikä Reetu tainnut tuoda esille että olisi mitään "vakavaa" Vanessan kanssa.
Vanessa on meinkannut illaksi itsensä kalkkilaivan kapteeniksi, lievästi sanoen hassunnäköistä kun vahva liian vaalea meikkivoide- ja puuterinaama ruskean kropan jatkeena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanessa ja Reetu ovat just hyvä pari.
Tuota Petteriä on käsitä ollenkaan, eikä tunnu käsittävän kukaan muukaan. Voisi lähteä heti kotiin tapetti-Inkan kanssa ja ottaa vielä Nean mukaansa.
Jennifer on pelottava.Miten niin pelottava?
Minustakin Jenni on jotenkin pelottava, en osaa sanoa miksi. Isokokoinen ja päällekäyvä?
No jopa oli yllättävä käänne... nod. Hyvä että tulevat juttuun, mut mitään yllättävää tuossa ei ollut. Sama meno villalla jatkuu.
Meri on niin ärsyttävä etten kestä. Esittää jotain herttaista lapin tyttöä mutta on oikeasti aivan tietoinen siitä mitä tekee eikä ollenkaan viaton.
En jotenkin tajua, että miksi noi miehet menee Meristä sekaisin. Mun mielestä esim. Nea, Vanessa ja Nikita ovat kauniimpia. Onko Meri vain niin kiva luonne? Toki Merillä on toi peppu, sekö se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanessa on ilkeä ja vähän bitch. Peliin kuuluu parien sekoittaminen ja tottakai pitää valita se, kenestä on kiinnostunut vaikka siinä rikkoisi toisia pareja!!! Mitä ideaa muuten noissa uusissa on?!
Ei kun Vanessa on vaan mustis ja haluaa puolustaa omaa "reviiriään", mikä on täysin inhimillistä.
Kummasta aikaisemmin esitti vaikeasti tavoiteltavaa.
Mä tykkään Vanessasta, ei oo mikään kynnysmatto tai hihittelijä. Toi uus on niin feikki paistaa pitkälle.
Vanessan käytöksessä ei oo mitään inhimillistä. Musta oli tosi pelottava kun räyhäsi ja kiroili.
Säälittää vähän miten jäässä Petteri tuolla on. Se on kuitenkin normisti ihan symppis ja puhelias kaveri, mut yhä edelleen näyttää olevan totaalisen jumissa.
No niin, eihän se Reetu ollut vaihtamassa Vanessaa keneenkään.
Ensin Vanessa oli niiiin vaikea ja etäinen, mutta avautuikin kummasti kun Meri ilmestyi. Laskelmoiva eukko.
Tänään ei taida tippua kukaan? Itse toivon että Vanessa lähetettäisiin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanessa ja Reetu ovat just hyvä pari.
Tuota Petteriä on käsitä ollenkaan, eikä tunnu käsittävän kukaan muukaan. Voisi lähteä heti kotiin tapetti-Inkan kanssa ja ottaa vielä Nean mukaansa.
Jennifer on pelottava.Miten niin pelottava?
Minustakin Jenni on jotenkin pelottava, en osaa sanoa miksi. Isokokoinen ja päällekäyvä?
Se on tosi voimakastahtoinen, mutta ei mitenkään hyvällä tavalla. Siis PT:llä tuollainen päällekäyvyys ja toisen oman tahdon nujertaminen on varmasti aivan loistavia piirteitä asiakkaan näkökulmasta, mutta ei ne muuhun elämään sovi.
Näitä pelottaa tehdä miten oikeasti haluavat. Voittorahat vaan puhuu.
Röökimuija sais lähteä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanessa on ilkeä ja vähän bitch. Peliin kuuluu parien sekoittaminen ja tottakai pitää valita se, kenestä on kiinnostunut vaikka siinä rikkoisi toisia pareja!!! Mitä ideaa muuten noissa uusissa on?!
Ei kun Vanessa on vaan mustis ja haluaa puolustaa omaa "reviiriään", mikä on täysin inhimillistä.
Kummasta aikaisemmin esitti vaikeasti tavoiteltavaa.
Niinpä. Hyvä ettei jo heittäytynyt Reetun eteen selälleen.