Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
2001/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää alan lämmetä tuohon Reetun, heti kun häntä näytettiin vähän enemmän. Ihana ja komistunut jotenkin tosi paljon parissa päivässä. Ensin olin team Oliver mutta Reetu alkaa nyt brunan myötä viemään voiton, kun löytyy myös siniset silmät ja pitkät kutrit.

Muistuttaa vähän nuorta Sebastian Bachia.

Vierailija
2002/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jenni ei ole yhtään miesten mieleen?

Jossain toisessa ohjelmassa ehkä olisi, mutta love island on sen verran pinnallinen että ulkonäkö on aika kaukana saaren muista naisista ja äijämäisyys vetoaa paljon pienempään osaan miehiä. Persoonaa saisi olla myös muutakin kuin "mä haluun löytää miehen missä mun mies"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy on niitä ihmisiä, joiden mielestä saa sanoa, mitä tahansa "koska mä nyt vaan olen tällainen, en mä mitään pahaa tarkoita"

Mulla väkisin tulee mieleen jonkilainen kulttuuriero, vaikka periaatteessa ei senkään taakse saa oikeasti piiloutua.

Mut itse työskennellyt paljon eri maista olevien ihmisten kanssa, ja todella siis todella monella on vaikeuksia ymmärtää meidän suomalaisten rajoja. Niin henkisesti kuin fyysisestikin. Nämäkin mun työkaverit on kaikki ehdottoman hyväntahtoisia ja kilttejä ihmisi, mutta monessa kulttuurissa rajat kulkevat ihan muualla kuin useimmilla suomalaisilla.

Tuo suorasukaisuus ja kettuilevat läpät on myös ehtaa porilaisuutta. Yleensä sillä tarkoitetaan puhtaasti hyvää, Tommysta en osaa sanoa.

Vierailija
2004/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy on niitä ihmisiä, joiden mielestä saa sanoa, mitä tahansa "koska mä nyt vaan olen tällainen, en mä mitään pahaa tarkoita"

Mulla väkisin tulee mieleen jonkilainen kulttuuriero, vaikka periaatteessa ei senkään taakse saa oikeasti piiloutua.

Mut itse työskennellyt paljon eri maista olevien ihmisten kanssa, ja todella siis todella monella on vaikeuksia ymmärtää meidän suomalaisten rajoja. Niin henkisesti kuin fyysisestikin. Nämäkin mun työkaverit on kaikki ehdottoman hyväntahtoisia ja kilttejä ihmisi, mutta monessa kulttuurissa rajat kulkevat ihan muualla kuin useimmilla suomalaisilla.

Tommy on suomalainen ja syntynyt ja kasvanut Suomessa. Ei voi siis tulla yllätyksenä, mikä on Suomessa ok ja mikä ei. Ei ne puoliksi ecuadorilaiset geenit tilannetajua estä. 

Vierailija
2005/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reetu ei vaikuta tippaakaan romanttiselta luonteelta, ei ole puhunut juuri naisista eikä ole kiinnostunut kestään. Puhuu olevansa kilpailuhaluinen eli sekö hänen motiivinsa on olla tuolla? Kilpailla.

Onhan se nyt kiinnostunut Vanesta.

Vierailija
2006/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun tämä ohjelma ei pyöri ryyppäämisen ja kännisekoilujen ympärillä!

Vierailija
2007/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain toisessa ohjelmassa ehkä olisi, mutta love island on sen verran pinnallinen että ulkonäkö on aika kaukana saaren muista naisista ja äijämäisyys vetoaa paljon pienempään osaan miehiä. Persoonaa saisi olla myös muutakin kuin "mä haluun löytää miehen missä mun mies"

Joo, se on vähän äijämäinen. Toisaalta tykkää juoruilusta.

Vierailija
2008/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, noin toki onkin. Mutta Tommy on suomalainen, joten kulttuurierot eivät käy selitykseksi. 

Vierailija
2009/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu on tosi suloinen! Ulkonäköä voisi vähän siistiä mutta on mun mielestä kyllä myös komea. Ja tykkään kun sanoo pohjoiskarjalaisittain "mie". :)

Vierailija
2010/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on pelottava jyrä niine "mun on pakko löytää mies" puheineen.

Vierailija
2011/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy on suomalainen ja syntynyt ja kasvanut Suomessa. Ei voi siis tulla yllätyksenä, mikä on Suomessa ok ja mikä ei. Ei ne puoliksi ecuadorilaiset geenit tilannetajua estä. 

Mä en oo missään vaiheessa tykännyt Tommysta. Alusta asti on ollut minusta liian dominoiva ja muutenkin saan huonoja viboja. Jo viime jaksossa sanoin että Nikita näyttää ehkä vähän kyllästyneeltä ja selvästi on alkanut nyt vähän kyseenalaistamaan heidän suhdetta.

Vierailija
2012/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tää tommyn ja nikitan riita oli mistä vaan puhuttiin? Miksei sitä näytetty? Sen sijaan me katotaan kun porukka kaivaa nenää ja makaa sängyssä.

Vierailija
2013/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu on tosi suloinen! Ulkonäköä voisi vähän siistiä mutta on mun mielestä kyllä myös komea. Ja tykkään kun sanoo pohjoiskarjalaisittain "mie". :)

Mun mielestä Eetu muistuttaa Sam Yaffaa, jos olis vähä tummemmat hiukset. Kommee on mies, ottaisin.

Vierailija
2014/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver ja Nea on tän kauden Pauliina ja Ville: periaatteessa parhaimman näköiset, stadilaisimmat, sivistyneimmät, kokeneimmat. Ja silti kliinisimmät.

Vierailija
2015/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy (tai ihan kuka tahansa samoin toimiva mies) olis mulle ja aika monelle tuntemalleni naiselle kyllä ihan totaali turn-off tuon perseelle läiskimisen ja eilisen leikkikuristamisen jälkeen. Ja varsinkin, kun ei edes itse tunnu tajuavan vaan ulkoistaa oman käytöksensä kontrollin muille. "Mä vaan oon tämmöinen, sori jos ette tykkää, sanokaa vaan jos haIttaa, mä jatkan tätä omaa showtani just näin kuin haluun enkä edes yritä itse ymmärtää, missä vois mennä raja."

Vierailija
2016/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reetu ja Vanukka todellakin!!!!! Miks en heti tajunnut että olisivat ihana pari? Ehkä kun Reetua ei juuri näytetty. Vanukka on tosi symppis ja Reetu vaikuttaa kivalta, ja molemmat tosi hyvännäköisiä. Ps. Mäkin tykkään Vanukan Fuck it-asenteesta niin kuin Reetu!

Mikä hlvetin fuck it-asenne? Vanella on vaan to-del-la vahva wannabe-teinikovisrooli päällä, ei muuta. Yleensä noin 15-vuotiaiden juttu joka menee ohi parissa kuukaudessa.

Asennetta saa tietenkin olla kunhan se on aitoa ja oikeasti sua. Tuo Vanen sen sijaan on päälleliimattua ja siksi ainoastaan noloa.

Vierailija
2017/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se on vähän äijämäinen. Toisaalta tykkää juoruilusta.

Ja tykkääkin ihan liikaa. Muutenkin negatiivinen ihminen.

Vierailija
2018/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tää tommyn ja nikitan riita oli mistä vaan puhuttiin? Miksei sitä näytetty? Sen sijaan me katotaan kun porukka kaivaa nenää ja makaa sängyssä.

Kyllä sitä näytettiin, uima-altaassa vähän kovempia otteita. Tommy myös haukkui Nikitan kotipaikkakuntaa. Jyrää.

Vierailija
2019/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliver on flegmaattinen ja ällö. En ymmärrä suosiota naisten keskuudessa. Onko naiset noin pituuden perään?

Flegmaattinen farmaseutti, jep, eikä luonne vaikuta kaksiselta. Mutta mun mielestä silti komea ja vaikka minuun(kin) tuo pituus vetoaa, niin on siinä muutakin: kiva ystävällisen näköinen hymy, vaaleat hiukset, nam. Tähän ketjuun näyttää osuneen lähes yksinomaan Oliveria/hänen ulkonäköään dissaavia henkilöitä, mikä on minusta yllättävää. Hänellä on suosiota naisten keskuudessa, mutta ei tietenkään av:lla. 🙄 Täällä ketään ei kiinnosta pitkät miehet vai miten se meni... (En mäkään häntä luonteensa vuoksi ottaisi mutta puhun nyt ihan vaan ulkonäöstä.)

Vierailija
2020/11060 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun muistin mukaan Tommy on asunut ensimmäiset vuodet Ecuadorissa, tyyliin 5 vuotiaaksi. Korjatkaa jos oon väärässä, voin muistaa ihan väärinki!

Mut jos on näin, niin kyllä helpostikin tälläset asiat juurtuu lapseen jo ensimmäisten vuosien aikana. Ne ovat juuri se perusta, minkä varaan koko loppuelämä rakennetaan.

Ketju on lukittu.