LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Täällä kun ei saa mitään negatiivista sanoa niin sanotaanpa sitten nimettömänä... Yhdellä ihmisellä tuolla saarella on aivan harvinaisen ruma nenä sivuprofiilista katsottuna :( Vaikka on muuten hyvännäköinen ilmestys.
Vierailija kirjoitti:
Tommysta alkaa paljastua hankala ja itsekäs luonne.
Miettikää sit miks se on sinkku. Ei kukaan kestä tollasta narsistia.
Vierailija kirjoitti:
Tommy (tai ihan kuka tahansa samoin toimiva mies) olis mulle ja aika monelle tuntemalleni naiselle kyllä ihan totaali turn-off tuon perseelle läiskimisen ja eilisen leikkikuristamisen jälkeen. Ja varsinkin, kun ei edes itse tunnu tajuavan vaan ulkoistaa oman käytöksensä kontrollin muille. "Mä vaan oon tämmöinen, sori jos ette tykkää, sanokaa vaan jos haIttaa, mä jatkan tätä omaa showtani just näin kuin haluun enkä edes yritä itse ymmärtää, missä vois mennä raja."
Ja lisäksi Nikitahan sano jotain että anteeksipyyntö kuulosti siltä että "Ai että mä ja muut ollaan idiootteja"? En kuullut sanatarkasti, saiko joku muu selvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliver on flegmaattinen ja ällö. En ymmärrä suosiota naisten keskuudessa. Onko naiset noin pituuden perään?
Flegmaattinen farmaseutti, jep, eikä luonne vaikuta kaksiselta. Mutta mun mielestä silti komea ja vaikka minuun(kin) tuo pituus vetoaa, niin on siinä muutakin: kiva ystävällisen näköinen hymy, vaaleat hiukset, nam. Tähän ketjuun näyttää osuneen lähes yksinomaan Oliveria/hänen ulkonäköään dissaavia henkilöitä, mikä on minusta yllättävää. Hänellä on suosiota naisten keskuudessa, mutta ei tietenkään av:lla. 🙄 Täällä ketään ei kiinnosta pitkät miehet vai miten se meni... (En mäkään häntä luonteensa vuoksi ottaisi mutta puhun nyt ihan vaan ulkonäöstä.)
Oliver voi olla toisen mielestä flegmaattinen, mutta toisen mielestä ihanan rauhallinen ja tyyni. Fyysinenkin kauneus on usein ja joiltain osin katsojan silmissä. Itse tykkään enemmän tummista miehistä, vaikka vaaleissa ei mitään vikaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella heitellään paljon "munia samaan koriin".
Koriin kyllä heitellään mutta yhtään munaa ei kuiteska korissa eikä muuallakaan näy😂
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään, Tommy on parhaimman näköinen mies talossa.
Ja mikä kimmoisuus kropassa, tekee kevyesti kuperkeikan paikaltaan taakse päin, se ei ihan joka jätkältä onnistu♥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reetu ja Vanukka todellakin!!!!! Miks en heti tajunnut että olisivat ihana pari? Ehkä kun Reetua ei juuri näytetty. Vanukka on tosi symppis ja Reetu vaikuttaa kivalta, ja molemmat tosi hyvännäköisiä. Ps. Mäkin tykkään Vanukan Fuck it-asenteesta niin kuin Reetu!
Mikä hlvetin fuck it-asenne? Vanella on vaan to-del-la vahva wannabe-teinikovisrooli päällä, ei muuta. Yleensä noin 15-vuotiaiden juttu joka menee ohi parissa kuukaudessa.
Asennetta saa tietenkin olla kunhan se on aitoa ja oikeasti sua. Tuo Vanen sen sijaan on päälleliimattua ja siksi ainoastaan noloa.
Olen eri mieltä.
Tuo asenne, kun muut menee treenaamaan, mutta itseä ei kiinnosta, niin ei toimi kuin sopuli vaan on sitten vaikka ainoana treenaamatta.
Tuo että ei yritä miellyttää ketään ja kyseenalaistaa tarpeen tullen.
Reetu selvästi saanut nähdä enemmänkin tuota asennetta. :))))
Tommy nyt on itseään täynnä oleva pikku narsisti.
Ajaa Nikitan puheillaan ulos koko ryhmästä. 😡
Tyyliin, jos et jaksa mua ja mun ecuaporilaista machoesitystä niin osaan kyllä kostaa.
Ihan säälitti se Nikita seisomassa hämmentyneenä mustassa hupparissaan toisten keskellä.
Eetulle sopi se lippis paremmin.
Sofiasta alkaa kuoriutua semmoinen pieni sentraalisantra, mäkin haluun tietää???
Joelista ei ole Inkalle mieheksi.
Inka on kaunis juuri omana itsenään.
Kiva kun porukka alkaa vähän paremmin ryhmäytymään. Nikitakin ottaa enemmän kontaktia muihin, kun Tommyn kans himmaavat nysväämistä.
Inka oli hyvä lisä joukkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä kimmoisuus kropassa, tekee kevyesti kuperkeikan paikaltaan taakse päin, se ei ihan joka jätkältä onnistu♥
Tosi pinnallista. Ulkonäkö ja fyysinen kykeneväisyys. Kannattaa katsoa sen pinnan allekin.
Itse pidän Tommyssa ainoastaan hänen kunnioitettavasta ammatista. Sehän taisi olla palomies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on niitä ihmisiä, joiden mielestä saa sanoa, mitä tahansa "koska mä nyt vaan olen tällainen, en mä mitään pahaa tarkoita"
Mulla väkisin tulee mieleen jonkilainen kulttuuriero, vaikka periaatteessa ei senkään taakse saa oikeasti piiloutua.
Mut itse työskennellyt paljon eri maista olevien ihmisten kanssa, ja todella siis todella monella on vaikeuksia ymmärtää meidän suomalaisten rajoja. Niin henkisesti kuin fyysisestikin. Nämäkin mun työkaverit on kaikki ehdottoman hyväntahtoisia ja kilttejä ihmisi, mutta monessa kulttuurissa rajat kulkevat ihan muualla kuin useimmilla suomalaisilla.Tommy on suomalainen ja syntynyt ja kasvanut Suomessa. Ei voi siis tulla yllätyksenä, mikä on Suomessa ok ja mikä ei. Ei ne puoliksi ecuadorilaiset geenit tilannetajua estä.
Mun muistin mukaan Tommy on asunut ensimmäiset vuodet Ecuadorissa, tyyliin 5 vuotiaaksi. Korjatkaa jos oon väärässä, voin muistaa ihan väärinki!
Mut jos on näin, niin kyllä helpostikin tälläset asiat juurtuu lapseen jo ensimmäisten vuosien aikana. Ne ovat juuri se perusta, minkä varaan koko loppuelämä rakennetaan.
Juupa juu. Vaikka olisi asunut 5 vuotta Ecuadorissa, on asunut yli 20 vuotta Suomessa. Siinä ajassa kyllä ihan hyvin oppii suomalaiset tavat. Ei ne lapsuuden jutut niin tiukkaan juurru, etteikö niistä voi oppia pois jos haluaa. Tommy ei selvästi edes halua oppia toimimaan toisin. Sitä kutsutaan itsekkyydeksi ja k'sipäisyydeksi kulttuurista riippumatta.
Eetu :D Kun katselee sitä puhumassa niin tulee mieleen joku ujo 7-vuotias pikkupoika kertomassa päivän kuulumisia... En voi tälle mitään, anteeksi
"Oootko Eetu yhtään innoissas?
Koppoti koppoti koppoti kop...
Hakekaa joku tämä mikki pois"
Tää selostaja on ihana 😄
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkia paitoja Vanella on näkynyt? Iron Maiden ja Megadeth ainakin..?
Eikös formaattiin kuulu, että tuotanto antaa vaatteet? (sponsoroitu?) Kaikilla nimittäin samantyylisiä merkittömiä vaatteita. Ainakin brittien versiossa tuo oli päivänselvää
Tommy tuoksuu vahvasti narsissilta. "Minä teen niin kuin minä haluan. Ihan sama miltä se muista tuntuu. Jos muut moittivat toimiani, sanon että mä nyt vaan olen tällainen. En vahingossakaan pyydä anteeksi, jos loukkaan toista. Sehän on vain niiden toisten vika, jos eivät siedä minun toimintatapaani".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on niitä ihmisiä, joiden mielestä saa sanoa, mitä tahansa "koska mä nyt vaan olen tällainen, en mä mitään pahaa tarkoita"
Mulla väkisin tulee mieleen jonkilainen kulttuuriero, vaikka periaatteessa ei senkään taakse saa oikeasti piiloutua.
Mut itse työskennellyt paljon eri maista olevien ihmisten kanssa, ja todella siis todella monella on vaikeuksia ymmärtää meidän suomalaisten rajoja. Niin henkisesti kuin fyysisestikin. Nämäkin mun työkaverit on kaikki ehdottoman hyväntahtoisia ja kilttejä ihmisi, mutta monessa kulttuurissa rajat kulkevat ihan muualla kuin useimmilla suomalaisilla.Tommy on suomalainen ja syntynyt ja kasvanut Suomessa. Ei voi siis tulla yllätyksenä, mikä on Suomessa ok ja mikä ei. Ei ne puoliksi ecuadorilaiset geenit tilannetajua estä.
Mun muistin mukaan Tommy on asunut ensimmäiset vuodet Ecuadorissa, tyyliin 5 vuotiaaksi. Korjatkaa jos oon väärässä, voin muistaa ihan väärinki!
Mut jos on näin, niin kyllä helpostikin tälläset asiat juurtuu lapseen jo ensimmäisten vuosien aikana. Ne ovat juuri se perusta, minkä varaan koko loppuelämä rakennetaan.Juupa juu. Vaikka olisi asunut 5 vuotta Ecuadorissa, on asunut yli 20 vuotta Suomessa. Siinä ajassa kyllä ihan hyvin oppii suomalaiset tavat. Ei ne lapsuuden jutut niin tiukkaan juurru, etteikö niistä voi oppia pois jos haluaa. Tommy ei selvästi edes halua oppia toimimaan toisin. Sitä kutsutaan itsekkyydeksi ja k'sipäisyydeksi kulttuurista riippumatta.
No eiköhän se etelä-amerikan kulttuuri ole ollut läsnä koko Tommyn elämän, vai asuuko äiti edelleen ecuadorissa?
Itse en edelleenkään näe Tommya mitenkään erityisen itsekkäänä ja kpäänä. Tavallinne jantteri, joka ei jää seinäruusuksi. Erottuu toki joukosta, kun muut miehet on jotenkin niin valjuja. Eiköhän tuo yhteenotto johtunut ihan vaan siitä, että pariskunta on nysvännyt toistensa kanssa viikon. Samanlaista läppää heittää myös turkulaiset ja tamperelaiset toisistaan.
Mitä minulle tapahtuu? Tykkään yleensä Oliverin näköisistä miehistä, mutta nyt olen ihan "rakastunut" Reetuun. Hämmentäviä vaikutuksia tällä ohjelmalla.
Vierailija kirjoitti:
Tommy tuoksuu vahvasti narsissilta. "Minä teen niin kuin minä haluan. Ihan sama miltä se muista tuntuu. Jos muut moittivat toimiani, sanon että mä nyt vaan olen tällainen. En vahingossakaan pyydä anteeksi, jos loukkaan toista. Sehän on vain niiden toisten vika, jos eivät siedä minun toimintatapaani".
Eihän sanonut noin, joten älä syötä omia olettamuksiasi muiden suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi pinnallista. Ulkonäkö ja fyysinen kykeneväisyys. Kannattaa katsoa sen pinnan allekin.
Itse pidän Tommyssa ainoastaan hänen kunnioitettavasta ammatista. Sehän taisi olla palomies?
Tuskin se pinnanalus nyt sinullekaan yhden tv-ohjelman perusteella selviää, kyllä se vaatii henkiökohtaista tutustumista ihmiseen.
Ei taida onnistua, vaikka olisivat söpö pari. Vanukka ei tykkää ylpeän oloisista miehistä, ja Reetu on välillä sellainen.