LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Oliver on flegmaattinen ja ällö. En ymmärrä suosiota naisten keskuudessa. Onko naiset noin pituuden perään?
Musta Oliver on vähän kuin viime kauden Anku. Miellyttävän näköinen ja oloinen, mutta valju luonne ainakin päällepäin, ja vaikuttaa kiltiltä, niin tuollaiseen on helppo maalailla omia toiveita. Anku vaikutti kyllä aidosti kiltiltä ja toisille kivalta, vaikka ei mikään mun lemppari ollutkaan. Oliverista en mene takuuseen.
Eetu tekee sekavia suunnitelmia ja Reetu puristelee käsivarresta mustapäitä...
Niin miksi tuo Reetu on tosiaan tuolla? Ei ole kiinnostunut naisista ollenkaan eikä puhu koskaan millaista etsii.
Oli kyllä niin laimeat treffit kun olla ja voi Eetulla ja Sofialla. Näillä kahdella ei ole minkäänlaista kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliver on flegmaattinen ja ällö. En ymmärrä suosiota naisten keskuudessa. Onko naiset noin pituuden perään?
Musta Oliver on vähän kuin viime kauden Anku. Miellyttävän näköinen ja oloinen, mutta valju luonne ainakin päällepäin, ja vaikuttaa kiltiltä, niin tuollaiseen on helppo maalailla omia toiveita. Anku vaikutti kyllä aidosti kiltiltä ja toisille kivalta, vaikka ei mikään mun lemppari ollutkaan. Oliverista en mene takuuseen.
Minä alan pikkuhiljaa lämmetä Oliverille. Välillä näyttää ihan komealta, välillä taas valjulta.
Vierailija kirjoitti:
Nätti tuo Inka 😊
Nätti kokonaisuus, vaikka onkin kunnon tuulenhalkoja nenänä. Noihin kasvoihin sopisi paremmin sellainen pieni nöpönenä, niin pehmentäisi vähän piirteitä :) Mukavaa vaihtelua kuitenkin, että saatiin eksoottista ulkonäköä mukaan ettei jokainen uusi tulija ole tuota tuttua elovenablondia!
Ihana Reetu ! Jenni joutais jo ulos, en usko että villaan tulee ketään joka ois hänen tyyppiään.
Alan myös tykätä Tommysta, joka selvästi on tunnelman nostatattaja ja sitoo porukkaa enemmän yhteen.
Tommy on niitä ihmisiä, joiden mielestä saa sanoa, mitä tahansa "koska mä nyt vaan olen tällainen, en mä mitään pahaa tarkoita"
Vierailija kirjoitti:
Eetu tekee sekavia suunnitelmia ja Reetu puristelee käsivarresta mustapäitä...
Varsinainem Love Island :D.
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi tuo Reetu on tosiaan tuolla? Ei ole kiinnostunut naisista ollenkaan eikä puhu koskaan millaista etsii.
Reetu on vähän niinkuin viime kauden Sami. Siis ei ole naistenmies vaan miestenmies.
Mikä herrasmies-Reetu "mä en ainakaan lähtis sun kaa". Ai että, oikein unelma!
Vierailija kirjoitti:
Tommy on niitä ihmisiä, joiden mielestä saa sanoa, mitä tahansa "koska mä nyt vaan olen tällainen, en mä mitään pahaa tarkoita"
Itsekeskeinen kakara.
Vierailija kirjoitti:
Ketäs tämä uusi tulokas ulkonäöltään muistuttaa?
Itsellänikin oli mielessä juuri Noora-Lotta Neziri ja Nasima Razmyar, kun tein tuon kysymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Reetu ! Jenni joutais jo ulos, en usko että villaan tulee ketään joka ois hänen tyyppiään.
Ihana Reetu, niin ystävällinen ja hienotunteinen pariaan kohtaan.
"Keksikää itsse ohjelmaa", tuotanto ettekö parempaan enää pysty? Tuolla ei tapahdu yhtään mitään ja tuotanto nukkuu.
Reetu ei vaikuta tippaakaan romanttiselta luonteelta, ei ole puhunut juuri naisista eikä ole kiinnostunut kestään. Puhuu olevansa kilpailuhaluinen eli sekö hänen motiivinsa on olla tuolla? Kilpailla.