LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää huutaa ja kiljua noin paljon yhden viestin takia?
Koska se viesti voi olla päivän ainoa tapahtuma.
Millasta kohtelua Sofia on aiemmin saanut elämässään miehiltä, jos toi hedelmäkippo ja mehu on ihaninta mitä hänelle on tehty??? 😧
Jaa nytkö ne kiikuttaa niitä munia ihan kirjaimellisesti samaan koriin?
Mää alan lämmetä tuohon Reetun, heti kun häntä näytettiin vähän enemmän. Ihana ja komistunut jotenkin tosi paljon parissa päivässä. Ensin olin team Oliver mutta Reetu alkaa nyt brunan myötä viemään voiton, kun löytyy myös siniset silmät ja pitkät kutrit.
Perkele ku samat heput vaan pääsee treffeille (Vanessa 2 ja Joel 2) Tylsäksi käy
Selostajan: "Tämän jakson budjetti meni jo tuohon äskeiseen Robinin biisiin" :D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs tämä uusi tulokas ulkonäöltään muistuttaa?
Itsellänikin oli mielessä juuri Noora-Lotta Neziri ja Nasima Razmyar, kun tein tuon kysymyksen.
Mun mielestä muistuttaa vähän Venla Savikujaa 🙈
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jenni ei ole yhtään miesten mieleen?
Siksi kun sillä on liian miehekkään näköinen ylävartalo. Raaka totuus.
Ihankun Joel olis vähän himmannut Refai - vaihdetta(?) - osaa jopa jutella ihan normaalisti ihmisten kanssa..
Miten tuo juontaja ärsytti viime kaudella, mutta toihan on ihan paras :D
Vierailija kirjoitti:
Tommy on niitä ihmisiä, joiden mielestä saa sanoa, mitä tahansa "koska mä nyt vaan olen tällainen, en mä mitään pahaa tarkoita"
Mulla väkisin tulee mieleen jonkilainen kulttuuriero, vaikka periaatteessa ei senkään taakse saa oikeasti piiloutua.
Mut itse työskennellyt paljon eri maista olevien ihmisten kanssa, ja todella siis todella monella on vaikeuksia ymmärtää meidän suomalaisten rajoja. Niin henkisesti kuin fyysisestikin. Nämäkin mun työkaverit on kaikki ehdottoman hyväntahtoisia ja kilttejä ihmisi, mutta monessa kulttuurissa rajat kulkevat ihan muualla kuin useimmilla suomalaisilla.
Reetu ja Vanukka todellakin!!!!! Miks en heti tajunnut että olisivat ihana pari? Ehkä kun Reetua ei juuri näytetty. Vanukka on tosi symppis ja Reetu vaikuttaa kivalta, ja molemmat tosi hyvännäköisiä. Ps. Mäkin tykkään Vanukan Fuck it-asenteesta niin kuin Reetu!
Mikä tuo Joelin treffiasu oli ensi jakson klipissä? Kauluspaita auki ravintolaan :DD
Vierailija kirjoitti:
Mää alan lämmetä tuohon Reetun, heti kun häntä näytettiin vähän enemmän. Ihana ja komistunut jotenkin tosi paljon parissa päivässä. Ensin olin team Oliver mutta Reetu alkaa nyt brunan myötä viemään voiton, kun löytyy myös siniset silmät ja pitkät kutrit.
Reetusta tulee mulle jotenkin mieleen sellainen vampyyrirakastaja. Olisi sopinut ihan hyvin siihen Twilight -sarjaan.
Parhaat treffit vuosiin, totesi Eetu?