LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on niitä ihmisiä, joiden mielestä saa sanoa, mitä tahansa "koska mä nyt vaan olen tällainen, en mä mitään pahaa tarkoita"
Mulla väkisin tulee mieleen jonkilainen kulttuuriero, vaikka periaatteessa ei senkään taakse saa oikeasti piiloutua.
Mut itse työskennellyt paljon eri maista olevien ihmisten kanssa, ja todella siis todella monella on vaikeuksia ymmärtää meidän suomalaisten rajoja. Niin henkisesti kuin fyysisestikin. Nämäkin mun työkaverit on kaikki ehdottoman hyväntahtoisia ja kilttejä ihmisi, mutta monessa kulttuurissa rajat kulkevat ihan muualla kuin useimmilla suomalaisilla.Tommy on suomalainen ja syntynyt ja kasvanut Suomessa. Ei voi siis tulla yllätyksenä, mikä on Suomessa ok ja mikä ei. Ei ne puoliksi ecuadorilaiset geenit tilannetajua estä.
Mun muistin mukaan Tommy on asunut ensimmäiset vuodet Ecuadorissa, tyyliin 5 vuotiaaksi. Korjatkaa jos oon väärässä, voin muistaa ihan väärinki!
Mut jos on näin, niin kyllä helpostikin tälläset asiat juurtuu lapseen jo ensimmäisten vuosien aikana. Ne ovat juuri se perusta, minkä varaan koko loppuelämä rakennetaan.Juupa juu. Vaikka olisi asunut 5 vuotta Ecuadorissa, on asunut yli 20 vuotta Suomessa. Siinä ajassa kyllä ihan hyvin oppii suomalaiset tavat. Ei ne lapsuuden jutut niin tiukkaan juurru, etteikö niistä voi oppia pois jos haluaa. Tommy ei selvästi edes halua oppia toimimaan toisin. Sitä kutsutaan itsekkyydeksi ja k'sipäisyydeksi kulttuurista riippumatta.
No eiköhän se etelä-amerikan kulttuuri ole ollut läsnä koko Tommyn elämän, vai asuuko äiti edelleen ecuadorissa?
Itse en edelleenkään näe Tommya mitenkään erityisen itsekkäänä ja kpäänä. Tavallinne jantteri, joka ei jää seinäruusuksi. Erottuu toki joukosta, kun muut miehet on jotenkin niin valjuja. Eiköhän tuo yhteenotto johtunut ihan vaan siitä, että pariskunta on nysvännyt toistensa kanssa viikon. Samanlaista läppää heittää myös turkulaiset ja tamperelaiset toisistaan.
Ei se kommentti siinä isoin ongelma ollutkaan, vaan tapa, jolla Tommy tilanteeseen suhtautui. Nikitaa selvästi loukkasi Tommyn jutut. Normaali ihminen pyytää anteeksi, jos loukkaa toista, vaikka loukkaaminen ei olisikaan ollut tahallista. Tommy kuittasi asian sillä, että hän nyt vaan on tällainen sietäkää tai olkaa sietämättä. Siinä on syy, miksi pidän Tommya itsekkäänä kpäänä. Luulen, että ecuadorilaisessakaan kulttuurissa ei ole ok olla pyytämättä anteeksi, jos loukkaa toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy tuoksuu vahvasti narsissilta. "Minä teen niin kuin minä haluan. Ihan sama miltä se muista tuntuu. Jos muut moittivat toimiani, sanon että mä nyt vaan olen tällainen. En vahingossakaan pyydä anteeksi, jos loukkaan toista. Sehän on vain niiden toisten vika, jos eivät siedä minun toimintatapaani".
Eihän sanonut noin, joten älä syötä omia olettamuksiasi muiden suuhun.
Jotkut eivät kyllä osaa ollenkaan lukea rivien välistä. Toiset taas bongasivat dominoivuuden ja lipevyyden jo ensimmäisissä jaksoissa.
Kirjoittaako joku Eetu-fani noita ihailevia kommentteja? Voisi nyt myös kertoa, mitä tavattoman viisasta Eetu on muka tehnyt tai sanonut.
Ei hitaus tarkoita harkitsevuutta saati älykkyyttä. Se on...hitautta.
Treffit olivat tahattoman koomiset.
Toivottavasti vanessa tippuu seuraavassa äänestyksessä. Saanut jo mahdollisuutensa ohjelmassa. Noin lukossa itsensä kanssa oleva tuskin löytää rakkautta tai edes pientä ihastumista tämän ohjelman puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy tuoksuu vahvasti narsissilta. "Minä teen niin kuin minä haluan. Ihan sama miltä se muista tuntuu. Jos muut moittivat toimiani, sanon että mä nyt vaan olen tällainen. En vahingossakaan pyydä anteeksi, jos loukkaan toista. Sehän on vain niiden toisten vika, jos eivät siedä minun toimintatapaani".
En minä väittänyt, että hän olisi noin sanonut. Kuvailin vain vaikutelmaa, jonka hänen toimintansa on minulle luonut. Sitaateissa oleva on se viesti, joka hänen toiminnastaan välittyy ihan sanattomasti. Tänään osin sanoinkin.
Mä niin toivoin Reetulle paria, mutta siellähän Vanessa jo oli. Toivottavasti juttu etenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eivät kyllä osaa ollenkaan lukea rivien välistä. Toiset taas bongasivat dominoivuuden ja lipevyyden jo ensimmäisissä jaksoissa.
Ja toiset teki päätelmänsä ulkonäön perusteella, koska ainahan tuon näköiset miehet on dominoivia ja lipeviä. Ja lukee rivien välistä mitä haluavat, koska kyllähän se ja tämä sanoi noin, koska minä sanon niin.
Sofia näyttäis aavistuksen lämmenneen Eetulle(?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toiset teki päätelmänsä ulkonäön perusteella, koska ainahan tuon näköiset miehet on dominoivia ja lipeviä. Ja lukee rivien välistä mitä haluavat, koska kyllähän se ja tämä sanoi noin, koska minä sanon niin.
Hyvää yötä ja kauniita unia. Oman Tommy-kullan kuvia <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkia paitoja Vanella on näkynyt? Iron Maiden ja Megadeth ainakin..?
Eikös formaattiin kuulu, että tuotanto antaa vaatteet? (sponsoroitu?) Kaikilla nimittäin samantyylisiä merkittömiä vaatteita. Ainakin brittien versiossa tuo oli päivänselvää
Sekö selittää nuo kaameat persvakobikinit, en ikipäivänä suostuisi näyttäytymään sellaisissa missään, vähiten tv:ssä.
Mietin muuten tän päivän jaksoa katsoessani että kuinka hyvin mahtaisi itsellä (e-kuppi) toimia esim. Jennillä ollut yksiolkaiminen bikiniyläosa... voisi olla aika epätoivoinen ilmestys :D
Mä ainakin pidän Eetusta koska hänen tyyliset miehet yleensäkin miellyttävät mua. Ja kyllähän se nyt vaan näytti erittäin hyvältä se hattu päässä.
Minusta Reetu vaikuttaa samanlaiselta kuin poika, joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa. Uskaltaiskohan se suudella ketään. Ja Oliver tuntuu taas siltä, että hitsi kun pitää oottaa, eikä pääse p..ee.
Ehkä tästä kaudesta sittenkin vielä jotakin kehkeytyy? Aluksi näytti, että ketään ei kiinnosta kukaan...
Vierailija kirjoitti:
Sofia näyttäis aavistuksen lämmenneen Eetulle(?)
Eetun järjestämä yllätys taisi kaikessa yksinkertaisuudessaan olla hyvin toimiva :) Sofia näytti olevan hyvin otettu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaako joku Eetu-fani noita ihailevia kommentteja? Voisi nyt myös kertoa, mitä tavattoman viisasta Eetu on muka tehnyt tai sanonut.
Ei hitaus tarkoita harkitsevuutta saati älykkyyttä. Se on...hitautta.Treffit olivat tahattoman koomiset.
Täällä on monta kertaa kerrottu erilaisia esimerkkejä, miksi Eetu vaikuttaa siltä, että ÄO ei ole sieltä matalimmasta päästä.
Jotkut sitten vetävät tästä jostain syystä pultit, ja alkavat tehtailla Eetua ala-arvoisesti, vailla faktapohjaa haukkuvia kommentteja.
Jos itse pidät Eetua "yksinkertaisena" tai "hitaana", niin mitäpä jos itse vuorostasi yrittäisit perustella miksi näin?
Tommyn tuttuna on hassua lukea näitä syväluotaavia dominoiva narsisti -analyysejä. Se, joka luonnehti Tommyä Frendien Joeyksi osui mielestäni jotakuinkin lähimmäs.
Tuotanto ei anna vaatteita, mutta tietyissä tilanteissa he käskevät että pitää olla esim. bikinit, korkkarit tai vaikka joku hienompi asu päällä.
Joku brittiversioon osallistunut ainakin kertoi, että naisten oltaisiin haluttu olevan mahdollisimman paljon juuri bikineissä.
Molly kertoi Insta-livessä, että oli ostanut ties kuinka monilla euroilla vaatteita reissuun, joten ei, tuotanto ei anna vaatteita.
Mun mielestä Eetu on hyvännäköinen ja juuri sopivan hidas 😁 Mutta se onkin vaan mun mielipide, mä taas en tykkää Oliverin ulkonäöstä, mutta kaikilla on oma makunsa ja se on ihan ok!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä yksinkertaisuus. Etkö todella itse näe mitään hämärää tuollaisessa käyttäytymisessä?
Kaikki muutkin miehet tuolla ovat komeita. Ei heistä vain tule tuollaista vaikutelmaa. Tommy on jotenkin erityisen hyvännäköinen vain sinun mielestäsi. Kaikilla ei ole samanlainen maku kuin sinulla..
Mun mielestä tässä jaksossa ruutuaika jakautui yllättävänki tasaisesti väkimäärän huomioon ottaen. Vane joko on vähän Reetuun tai kohta joo varmaan putoaa, arvoituksellisuutensa ja söpöytensä takia kyllä ihana mutta eipä taida löytää rakkautta vai oiskohan se kuitenkin lämmennyt ees hiukan Reetuun.Nikitalta hyviä purkauksia nyt tässä jaksossa,ei kukaan voi kestää kaikkea ja aina hymy kasvoilla. Inkasta ja Joelista vois ehkä tulla jotain vai tuleeko Joel etenee taas liian innokkaasti. Oiskohan seuraava putoaja Vanessa tai Jenni.