Kuinka yleistä on, että naisen mukaan tinder-treffeillä ei "synkkaa tarpeeksi hyvin"?
Olen tavannut tinderistä noin 20 naista. En missään nimessä sellaisia out of my league -naisia. Olen hyvin asiallinen ja ollaan aina tultu hyvin juttuun. Silti melkein kaikki sanoo, ettei "syvää kemiaa" löytynyt.
Veukkaan että ongelma ei ole mikään kemian puute, vaan se että nainen on saanut treffien aikana jo 21 uutta matchia ja 13 viestiä, ja kokee näin olevansa jumalatar jolla on loputon valinnanvara.
Kommentit (60)
Mä en ole käynyt Tinder-treffeillä, mutta kaveri on monilla. Tapailee aina tosin yhtä kerrallaan. Usein olen saanut kuulla tuon, ettei kemiaa ole, vaikka vaikuttaa mukavalta ja juttu luistaa. Ei edes heti luovuta, vaan antaa oikeasti mahdollisuuden. Mutta jos kemiaa ei ole/synny, sitä ei ole. Ja se on kuitenkin suhteessa tosi tärkeä osa, jos ei ole kaveria etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Se meinaa et sä olet toyota avensis.
Sellainen hajuton, mauton, tasapaksu, mikä ei herätä tunteita eikä omistamisenhalua. Monet sitä kehuu ja sellaisen hankkii, ilman suurempia intohimoja.
Kun ei paremmasta tiedä niin sitä tyytyy avensikseen.
Paitsi että mulla on uusi Audi a6. Olen kaikken noiden vastakohta
Ap
Olet siis omahyväinen? Mitä väliä sillä on, että sinulla on audi a6?
Itse en jaksa tälläisenä introverttina käydä treffeillä, koska se on todella rasittavaa. Sinun pitäisi käydä kymmenillä ja taas kymmenillä treffeillä ja osuisiko edes silloin kohdalle sellainen, että siitä mitään tulisi. Siksi olen yksin. T. 44-v valkoinen heteromies
Treffejä olisi tarjolle kokoajan, mutta nykyään kieltäydyn kaikista, koska mikään ei ole tylsempää kuin olla vaivautuneena treffeillä. Tyydyn siis vain vaihtamaan aina uusien tuttavuuksien kanssa muutaman viestin ja sitten se on siinä, huvinsa kullakin.
Minäkin olen introverttimies ja en lähde enää minkäänlaisille treffeille. Väkinäinen tutustuminen ei sovi minulle ollenkaan ja treffeillä vain ne naiset ovat löytäneet kemiaa, jotka eivät ole kiinnostaneet minua. Eli ovat tunteneet sitä kemiaa minusta huolimatta, kun taas ne jotka ovat odottaneet minun luovan sen kemian ovat pettyneet. Muutenkin treffeillä minulle tulee epämukava olo kuten työhaastatteluissakin, joten jätän ne mieluusti väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Se meinaa et sä olet toyota avensis.
Sellainen hajuton, mauton, tasapaksu, mikä ei herätä tunteita eikä omistamisenhalua. Monet sitä kehuu ja sellaisen hankkii, ilman suurempia intohimoja.
Kun ei paremmasta tiedä niin sitä tyytyy avensikseen.
Paitsi että mulla on uusi Audi a6. Olen kaikken noiden vastakohta
ApOlet siis omahyväinen? Mitä väliä sillä on, että sinulla on audi a6?
Audi mies on sitten niin kovin kerkeeväinen.. Johan tuo jo meuhkaa tuolla toisaalla kun naisille ei kelpaa rikas mies :D
Minulla kemian kokeminen on niin harvinaista, että jotta tapaan yheen, jonka kanssa koen kemiaa, pitää käydä n 500 treffillä. Siksi kyllästyin edes yrittämällö yrittämään ja aloin vain pitää silmät auki ulkona ihmisten parissa liikkuessani. Siten Se Oikea mies lopulta löytyikin.
Nirso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on opportunisteja, niille kelpaa mikä vain ja sitten ne suree kun naiset haluaa sitä kemiaa.
Miten niin mikä vain? Ei kelpaa lihavat, kouvolatukkaiset, tatuoidut, feministit eikä "räväkät" naiset.
Pelkuri :D
Vierailija kirjoitti:
Kun karkkihyllyllä on valinnanvaraa, otetaan se mikä parhaimmalta vaikuttaa. Jos se et ole sinä, niin kannattaisko tulla pois sieltä karkkihyllyltä ja esiintyä ihan muilla estraadeilla?
Kyllä jokaiselle löytyy tykkääjä, ei saa masentua jos ei heti tärppää.
Miksi sanoit noin kirjoittajalle, halusitko pahan mielen? Taitaa sinulla itsellä olla paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Itse en jaksa tälläisenä introverttina käydä treffeillä, koska se on todella rasittavaa. Sinun pitäisi käydä kymmenillä ja taas kymmenillä treffeillä ja osuisiko edes silloin kohdalle sellainen, että siitä mitään tulisi. Siksi olen yksin. T. 44-v valkoinen heteromies
Treffejä olisi tarjolle kokoajan, mutta nykyään kieltäydyn kaikista, koska mikään ei ole tylsempää kuin olla vaivautuneena treffeillä. Tyydyn siis vain vaihtamaan aina uusien tuttavuuksien kanssa muutaman viestin ja sitten se on siinä, huvinsa kullakin.
Ei tuo introverttiydestä johdu. En minä ollut vaivautunut treffeillä, oli monesti ihan mukavaakin. Ei se niin sujuvaa tietenkään ollut kuin sosiaalisemmilla. Kaikki ekstrovertit miehet antoivat aina pakit tai feidasivat ensimmäisten treffien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole käynyt Tinder-treffeillä, mutta kaveri on monilla. Tapailee aina tosin yhtä kerrallaan. Usein olen saanut kuulla tuon, ettei kemiaa ole, vaikka vaikuttaa mukavalta ja juttu luistaa. Ei edes heti luovuta, vaan antaa oikeasti mahdollisuuden. Mutta jos kemiaa ei ole/synny, sitä ei ole. Ja se on kuitenkin suhteessa tosi tärkeä osa, jos ei ole kaveria etsimässä.
Ei pidä paikkaansa, että jos ei ole heti, niin sitä ei ole koskaan. Tiedän monta ihmistä (itseni mukaanlukien ;) ) jota nykyinen puoliso ei todellakaan heti sytyttänyt. Kun pikkuhiljaa tutustuttiin kavereina, yhtäkkiä pommi putosi, se kemia vaan roihahti, täysin puun takaa.
Onko niin, että nykyihmiset ei jaksa jäädä odottelemaan, vaan heti annetaan tuomio, ja vipsataan uutta naamaa kehiin vain?
Vierailija kirjoitti:
Jos tapaaminen on rasittavaa, niin kannattaisko jatkaa tutustumista kirjoittamalla hieman pidempään? Vähän niinkuin ennenvanhaa, oma kirjekaveri <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa valitettavasti olla niin, että naiset ovat silti olleet liian "tasokkaita", koska et kelpaa. Olet varmasti oikeassa, että heillä on muitakin vaihtoehtoja, jotka he kokevat paremmiksi.
Onko joku tusinablondi-kaupankassa liian tasokas akateemiselle, treenatulle, varakkaalle herrasmiehelle? Ne vain toivovat saavansa tasokkaamman. Oletko kuullut hypergamiasta?
Tämä kirjoitus selittää ainakin sen, miksi tämä henkilö ei kelpaa. Ikävä luonne ja asenne.
Kyllä, ja kun ap:lta meni myös se autovertailu täysillä yli hilseen niin sen lisäksi aika tyhmä.
Tinder on panoseuran helppoon hakemiseen, swipe left-right. Syvällisemmissäkin deittisaiteissa jatkoon pääsyn (useammat treffit) todennäköisyys lienee 10-20 % (riippuu paljon kuinka realistisesti osaat ilmaista itseäsi kirjallisesti) ja todellisen kemian löytymisen todennäköisyys muutaman prosentin (treffit johtavat seurusteluun). Ai niin, ja niitä mätsejä eli ensitreffejä et voi itsekään löytää kuin parhaimmillaan muutaman vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, että jos ei ole heti, niin sitä ei ole koskaan. Tiedän monta ihmistä (itseni mukaanlukien ;) ) jota nykyinen puoliso ei todellakaan heti sytyttänyt. Kun pikkuhiljaa tutustuttiin kavereina, yhtäkkiä pommi putosi, se kemia vaan roihahti, täysin puun takaa.
Onko niin, että nykyihmiset ei jaksa jäädä odottelemaan, vaan heti annetaan tuomio, ja vipsataan uutta naamaa kehiin vain?
Monen kohdalla kyllä oikeasti tietää ettei tule ihmisestä koskaan kiinnostumaan, sori vaan. Enkä jäisi odottelemaan vuosia jotain tunteiden syttymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tunne ketään. Kerran kävin väkisin vielä kaksilla treffeillä vaikka näin heti että tästä ei tule mitään. Toisen naama alkoi vain ärsyttää koko ajan enemmän. Enää en tuhlaa tuntiakaan väkisin yrittämiseen, siitä ei ole iloa kenellekään. Pahinta on jos vastapuoli luulee, että kolmansien treffien sopiminen on selkeä merkki kiinnostuksesta. Vaikka toinen yrittää koko ajan hampaat irvessä löytää edes kiinnostuksen hitusta itsestään - turhaan.
Minä sain kahdelta kilttimieheltä (tohtorikoulutus, ok tulot, ulkonäkö ihan jees, lyhyehköjä, luonteet kuin märkä rätti) pakit, mutta sitten löysin pitkän ja lihaksikkaan, hyväsydämisen ja -tuloisen, älykkään miehen, joka tiesi heti haluavansa minut. Olin noihin kilttimiehiin ehtinyt jopa ihastuakin, koska kirjoittelimme pitkät pätkät ennen tapaamista, ja tapaamiset olivat sitten kohtuullisen hirveitä. Tämän yhden miehen kanssa en sitten olisi edes halunnut lähteä treffeille, koska hän ei "sytyttänyt" minua kirjoitteluvaiheessa.
Summa summarum, miesmakuni netissä on huono eikä humanistien ilmeisesti kannata sekaantua tekniikan tohtoreihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tunne ketään. Kerran kävin väkisin vielä kaksilla treffeillä vaikka näin heti että tästä ei tule mitään. Toisen naama alkoi vain ärsyttää koko ajan enemmän. Enää en tuhlaa tuntiakaan väkisin yrittämiseen, siitä ei ole iloa kenellekään. Pahinta on jos vastapuoli luulee, että kolmansien treffien sopiminen on selkeä merkki kiinnostuksesta. Vaikka toinen yrittää koko ajan hampaat irvessä löytää edes kiinnostuksen hitusta itsestään - turhaan.
En kyllä voi käsittää miksi kukaan kävisi noin monilla treffeillä, jos toinen ei kiinnosta alun perinkään millään tavalla. Tuo on sitä toistakin kohtaan epäreilua. Itse en mene ensimmäisillekään treffeille tuollaisessa tilanteessa. Kyllä sen heti huomaa kiinnostaako toinen ja jos ei vähääkään, en usko että se siitä voisi muuksi muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä voi käsittää miksi kukaan kävisi noin monilla treffeillä, jos toinen ei kiinnosta alun perinkään millään tavalla. Tuo on sitä toistakin kohtaan epäreilua. Itse en mene ensimmäisillekään treffeille tuollaisessa tilanteessa. Kyllä sen heti huomaa kiinnostaako toinen ja jos ei vähääkään, en usko että se siitä voisi muuksi muuttua.
Kiitos saarnasta. Kuten sanoin: tein noin kerran nähdäkseni voiko kiinnostus herätä kun tapaan ihmisen toisen tai kolmannen kerran. Nyt tiedän omasta kokemuksesta että ei voi. Katsos kun jotkut haluavat itse tietää miten omat aivot ja tunteet toimivat, eikä vain olettaa. Ehkä kyseinen mies kuitenkin selvisi siitä että jätin hänet käytyämme kahdesti kahvilla ja kerran kävelyllä.
Kävin viime kesänä kaksilla Tinder-treffeillä, eli otos ei ole hääppöinen. Ensimmäisen kanssa oli kiva viestitellä, mutta tavatessa en tuntenut minkäänlaista romanttista kiinnostusta enkä halunnut mennä enää toisille treffeille.
Toisen kanssa tunsin selvää kemiaa ja aloimme tapailla. Ihastuin häneen ihan kunnolla, vaikka emme loppujen lopuksi luonteiden puolesta oikein yhteen sopineetkaan. Hän teki muutamaa kuukautta myöhemmin päätöksen, ettei halunnut enää tavata. Nyt jälkeenpäin ajateltuna ihan oikea lopputulema, vaikka silloin kirpaisi.
Luulenpa, että aplle sopisi tämä kirjallista luettavaksi paremmin kuin sille 10 v pojalle jolle joku valopää näitä suositteli.
Free Agent Lifestyle: Men's Guide To Peace, Quiet and Freedom
- The King's Chronicles: how to escape the wrath of American women and live like a king
- The Rational Male
- The Sovereign Man: How to Become a Man of High Value, Confidence and Action
- The Divorces of a Fat Dad aged 44 1/4: Hell to Happiness and SEX SEX SEX!
- The MGTOW Solution: Reclaiming your life, your happiness, and your freedom.
- Go Your Own Way: Understanding MGTOW.
- Going MGTOW: Surviving Modern Life Without Women