Kuinka yleistä on, että naisen mukaan tinder-treffeillä ei "synkkaa tarpeeksi hyvin"?
Olen tavannut tinderistä noin 20 naista. En missään nimessä sellaisia out of my league -naisia. Olen hyvin asiallinen ja ollaan aina tultu hyvin juttuun. Silti melkein kaikki sanoo, ettei "syvää kemiaa" löytynyt.
Veukkaan että ongelma ei ole mikään kemian puute, vaan se että nainen on saanut treffien aikana jo 21 uutta matchia ja 13 viestiä, ja kokee näin olevansa jumalatar jolla on loputon valinnanvara.
Kommentit (60)
Miehet on opportunisteja, niille kelpaa mikä vain ja sitten ne suree kun naiset haluaa sitä kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on opportunisteja, niille kelpaa mikä vain ja sitten ne suree kun naiset haluaa sitä kemiaa.
Korjaan; ei "mikä vain" vaan se kaunis ja hoikka, jolla on muutenkin vientiä. Finninaamainen pullero ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin mikä vain? Ei kelpaa lihavat, kouvolatukkaiset, tatuoidut, feministit eikä "räväkät" naiset.
Taitaa valitettavasti olla niin, että naiset ovat silti olleet liian "tasokkaita", koska et kelpaa. Olet varmasti oikeassa, että heillä on muitakin vaihtoehtoja, jotka he kokevat paremmiksi.
Se meinaa et sä olet toyota avensis.
Sellainen hajuton, mauton, tasapaksu, mikä ei herätä tunteita eikä omistamisenhalua. Monet sitä kehuu ja sellaisen hankkii, ilman suurempia intohimoja.
Kun ei paremmasta tiedä niin sitä tyytyy avensikseen.
Ukko36 kirjoitti:
Sellainen hajuton, mauton, tasapaksu, mikä ei herätä tunteita eikä omistamisenhalua. Monet sitä kehuu ja sellaisen hankkii, ilman suurempia intohimoja.
Paitsi että mulla on uusi Audi a6. Olen kaikken noiden vastakohta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Ap
Mistä sitten luulet sinkkuutesi johtuvan?
Itse olen sanonut noin treffikumppanille erinäisistä syistä. Toinen oli liian sosiaalinen ja puhuu mielestäni liikaa, toinen liian pinnallinen, kolmas vaikuttaa työttömältä naisenkipeältä tyhjäpäiseltä haihattelijalta, jonka päähän ei ole pälkähtänyt viiden vuoden työttömyyden jälkeen, että on väärällä alalla. Eivät he olleet silmissäni mitenkään erityisen tyhmiä, rumia tai tylsiä, enkä missään nimessä kuvittele löytäväni ”parempaa” miestä, vain itselleni sopivamman.
"Olen hyvin asiallinen ja ollaan aina tultu hyvin juttuun"
Mutta oletko ollut ihastunut? Onko välillänne "kipinöinyt"? Onko nainen nauttinut seurastasi, rentoutunut, vaikuttanut siltä ettei haluaisi treffien päättyvän? Oletko itse nauttinut naisen seurassa, rentoutunut, toivonut etteivät treffit päättyisi vielä pitkään aikaan?
Kun karkkihyllyllä on valinnanvaraa, otetaan se mikä parhaimmalta vaikuttaa. Jos se et ole sinä, niin kannattaisko tulla pois sieltä karkkihyllyltä ja esiintyä ihan muilla estraadeilla?
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Ap
Kaikkien vastakohta?
Syy on varmaan sitten siinä että haiset pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa valitettavasti olla niin, että naiset ovat silti olleet liian "tasokkaita", koska et kelpaa. Olet varmasti oikeassa, että heillä on muitakin vaihtoehtoja, jotka he kokevat paremmiksi.
Onko joku tusinablondi-kaupankassa liian tasokas akateemiselle, treenatulle, varakkaalle herrasmiehelle? Ne vain toivovat saavansa tasokkaamman. Oletko kuullut hypergamiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku tusinablondi-kaupankassa liian tasokas akateemiselle, treenatulle, varakkaalle herrasmiehelle? Ne vain toivovat saavansa tasokkaamman. Oletko kuullut hypergamiasta?
Jos olet sitten epämiellyttävän näköinen tai todella tylsää seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sanonut noin treffikumppanille erinäisistä syistä. Toinen oli liian sosiaalinen ja puhuu mielestäni liikaa, toinen liian pinnallinen, kolmas vaikuttaa työttömältä naisenkipeältä tyhjäpäiseltä haihattelijalta, jonka päähän ei ole pälkähtänyt viiden vuoden työttömyyden jälkeen, että on väärällä alalla. Eivät he olleet silmissäni mitenkään erityisen tyhmiä, rumia tai tylsiä, enkä missään nimessä kuvittele löytäväni ”parempaa” miestä, vain itselleni sopivamman.
Se yhteensopivuus on tärkeää. Kiinnostaako olla intiimisti tämän tyypin kanssa. Onko kiinnostuksen kohteissa mitään yhteistä. Monet paperilla ok tyypit eivät luonnossa sitten vaan kiinnostakaan. Enpä usko, että esim. Minulla olisi mitään yhteistä ihmisen kanssa, joka hankkii uuden Audin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kirjoitus selittää ainakin sen, miksi tämä henkilö ei kelpaa. Ikävä luonne ja asenne.
Ap mitä haet Tinderissä? Jos haet pysyvää seuraa niin vetääkö sun profiilisi niitä naisia puoleen? Jos haet irtoseksiä niin tuleeko profiilissa se ilmi? Esitätkö? Mikään ei ole nopeampi turn off ku aikuinen mies feikkaamassa ja leuhkimassa. Aikuisilla naisilla on päässä näkymättömät tuntoanturat jotka nopeasti huomaavat kaiken esittämisen. Mitä tarkoitat asiallisuudella? Miten määrittelet hyvin juttuun tulemisen?
Todella harvojen kanssa sekä juttu luistaa, että syntyy halu intiimiin suhteeseen. Kyllä minä pystyn keskustelemaan vaikka aidanseipäistä niiden treffien ajan, mutta se ei tarkoita, että olisin kiinnostunut ihmisestä ,jota niistä puhuminen kiinnostaa. Ei vaan muodostu mitään oikeaa yhteyttä.
Voisko olla että et onnistunut piilottamaan kaikkea katkeruutta, halveksuntaa ja naisvihaa puheistasi, vaikka miten yritit esittää olevasi asiallinen tyyppi?
Mä olen ihmisistä kiinnostunut ja osaan keskustella. Kävin kuusilla tinder-treffeillä. Yksistä jäi selittämätön paha olo. Yhden kanssa olin epävarma, ja olisin voinut tavata uudelleen, mutta hän perui kauniisti. Kahden suhteen tiesin, etten halua enempää, vaikka oli mukava jutella.
Kahden kanssa oli ihan selvästi sitä kemiaa. Toisen kanssa lyhyt romanssi, joka muuttui ystävyydeksi.
Toista tapailen edelleen :)
Olen nainen, tapasin naisia. Kukaan meistä ei kiinnosta iän tai kehonmuodon tai sukupuolen ilmaisun takia i n c e l-vinkujia pätkääkään. (Normaaleja miehiä kyllä ;) )
Ihastuitko itse siis jokaiseen näistä naisista? Kuka tahansa heistä olisi sopinut sinulle loppuelämän elämänkumppaniksi?