Nainen: kuinka moni aloitteistasi on torjuttu?
Ihan nyt sillä asialla kyselen, kun joillain miehillä tuntuu olevan ihmeellinen kuvitelma siitä, että naisilla olisi deittimarkkinoilla helpompaa kuin miehillä. Minä puolestani väitän naisten ja miesten välisen eron olevan se, että me naiset emme ole niin kovia syyttelemään muita epäonnestamme, vaan käännämme katkeruuden ennemmin sisäänpäin.
Oma vastaus tulee kommentteihin jatkoksi.
Kommentit (108)
En ole ihan niin rohkea, että tekisin suoria aloitteita tyyliin "Mennäänkö panemaan" tai "Olen ihastunut suhun, oletko sä muhun". Yleensä teen jotain epäsuorempaa, ja sitten mies ei vain reagoi siihen. Esim. lähetän viestin (ihan tavallisen viestin, jossa ei lue mitään minkä voisi tulkita romanttisesti) enkä saa vastausta. Näin on käynyt joka kerta.
Olen kolme kertaa tehnyt elämäni aikana aloitteen ja niistä kaikista on syntynyt parisuhde. Jos olen kiinnostunut ihmisestä, olen hyvin aktiivinen ja oma-aloitteinen kiinnostukseni esittämisen suhteen, en kuitenkaan hyökkäävä.
Olen ollut yli parikymppiseksi asti todella ujo ja lähestynyt miehiä ainoastaan, jos olen ollut todella ihastunut. Niitä kertoja (netin ulkopuolella) on neljä, ja sain pakit jokaiselta: Kolmessa niissä ilmaisin kiinnostukseni suoraan, yhdessä toivoin, että pidetään yhteyttä kun mies lähti toiseen kaupunkiin opiskelemaan. Yksi heistä kertoi olevansa varattu, kaksi ei vastannut mitään, yksi ei vaikuttanut kiinnostuneelta.
Olen kaunis ja fiksu nainen, nykyisin jo pitkässä parisuhteessa, joka sai alkunsa netin kautta.
Herttilei, valtaosa! Alkaen ihan ala-asteelta kun kaikki ihastukset sanoi tyyliin ”hyi yök”, aina nykypäivään kun lähestymäni miehet usein vaan ignooraa. Enkä edes ole mikään suohirviö. Mutta en tosiaan ole tehnyt asiasta mitään elämäni manifestia tai edes muistele tapauksia. Kun tapaan mielenkiintoisen miehen/naisen/ihan sama, niin kokeilen onneani, enkä ajattele häviäväni siinä mitään. Onnistumisiakin on ollut, kolme, ja kaikki omasta aloitteesta. Minua on lähestytty vain kerran, entisen tyttöystäväni toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon näköjään tulee naisille pakkeja, mutta ehkä syy on tuossa "ylöspäin yrittämisessä"? Itsekin olen torjunut enemmistön naisten aloitteista, koska ei ole aloitteen tekijä oikein vastannut omaa naismieltymystä. Heilastelen enemmän mallimaisten kuin homssuisten lähiöneitien kanssa. Baarissa seksin suhteen rima on kuitenkin siinä keskivaiheilla. Aloitteet sinänsä ovat arvostettavia ja ainakin nostaa arvostusta naista kohtaan.
Tässähän tämä taas tuli. Moni mies -palstaincelit mukaan lukien- ei edes laske naisiksi kuin hyvännäköisimmän 10% naissukupuolen edustajista. Muita ei voi ajatellakaan, sillä eihän ketään miestä voi vaatia kiinnostumaan naisesta joka on tyylitään prismaa, ylipainoinen, lyhytjalkainen, huonoihoinen, väärän ikäinen jne. Kuitenkin naisten enemmistön ulkonäössä on jotain vikaa, siksi ne mallitytöt erottuvatkin.
Naurettavaa miehiltä valittaa jos totuus on se, että vain 10% naisista herättää kiinnostuksen, toiset 10% on sellaisia jotka ehkä noteerataan jotenkin mutta torjutaan kuitenkin jonkun yksittäisen "vian" varjolla. Loput herättävät lähinnä lievää kiusaantumista miehessä joka on keskenään päättänyt olevansa parempaa tasoa koska käy välillä lenkillä, asuu velkaisessa OMISTUSkaksiossa ja on koulutukseltaan insinööri AMK.
Mitä väärää on siinä, että vain 10% naisista on kiinnostavia? Vai haluaisiko joku teistä miehen, jolle kelpaa kuka tahansa nainen? Onneksi minun 10% on eri kuin kaverini 10%
eri
Vierailija kirjoitti:
Herttilei, valtaosa! Alkaen ihan ala-asteelta kun kaikki ihastukset sanoi tyyliin ”hyi yök”, aina nykypäivään kun lähestymäni miehet usein vaan ignooraa. Enkä edes ole mikään suohirviö. Mutta en tosiaan ole tehnyt asiasta mitään elämäni manifestia tai edes muistele tapauksia. Kun tapaan mielenkiintoisen miehen/naisen/ihan sama, niin kokeilen onneani, enkä ajattele häviäväni siinä mitään. Onnistumisiakin on ollut, kolme, ja kaikki omasta aloitteesta. Minua on lähestytty vain kerran, entisen tyttöystäväni toimesta.
Lesbo kun yrittää heteroa niin näin voi tosiaan käydä
On se ihme...
Vierailija kirjoitti:
Hän oli selvänä autolla, joten pyysin voisiko hän heittää mut kotiin. Heittikin ja oli kivaa juttelua ajomatka. Mutta... hän jätti mut sitten vaan siihen alaovelleni ja lähti iloisesti ajamaan kotiinsa! Olin ihan että whaat?
Justjust. Jos siellä alaovella ei kutsuttu vaikka kahville, niin mun mielestä miehen on ihan luonnollista olettaa että haluttiin vaan kyytiä. Vai toivovatko naiset oikeasti kyytiä pyytäessään miehen aina olettavan että olis pillua tarjolla?
Kaikki. Tai sitten halutaan vaan seksijuttua. Vain mallit, hoikat, barbien näköiset ja muut kaunottarat saa treffikutsuja ja niihin rakastutaan