Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?
Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.
-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.
Kommentit (1118)
Annoin nuoren mustalaiskundin (olin itsekin vasta 19 tai 20) sormettaa minut orgasmiin asti baarin nurkassa minkä jälkeen kundi koetti viedä hiuksista pitäen ulos baarista, kaveri pelasti.
Pelasin bilistä kaveria odottellessa joidenkin vanhojen patujen kanssa, minulla oli avoin toppi ja jossain vaiheessa ne papparaiset meni ihan villeiksi, syy selvisi kun baarimikko tuli käskemään että laitahan ne rinnat piiloon nyt. Kumpikin tissi hyppi topin päällä.
Lauloin karaokessa "ollaanko enkeleitä toisillemme" biisiä pilaversiona "ollaanko per""tä toisillemme" (ollaanko pe""tä toisillemme, mä sulta irti revin pään..) ja kaveri heilutti sytkää lavan edessä, huumorintajuton baarimikko heitti ulos ja antoi porttikiellon.
Pyöräilin baarista kotiin kesäyönä ja tuli kuuma, matkan varrella oli uimaranta jonka laiturilla jotkut pussikaljotteli kuun loisteessa ja minä vain painelin pokkana vierestä alasti järveen.
Koetin ehdottaa poikakaverille baarissa että lähdettäisiin harrastamaan seksiä, oli menkat tuloilla ja olen niitä ennen hyvin himokas. Poikakaveri ei suostunut joten nappasin lennosta jonkun vieraan jannun joka ei paljon vastustellut kun nätti tyttö tulee sanomaan että sinä ja minä, nussimaan, nyt! Pitkäaikainen seurustelusuhde meni sitten poikki kännikiiman takia :(
Vierailija kirjoitti:
Sammuin hiljaisen kävelytien varressa olevalle penkille aamuyöstä ja heräsin kun joku nee""riäijä koetti herätellä, olin sanonut että painuu vi""un ja otti sen kirjaimellisesti sillä seuraavaksi heräsin kun tyyppi ähkyi päällä.
Olin kaverin luona bileissä ja halusin lainata muotovaahtoa, pullo oli peilikaapin päällä ja nousin pöntön kannelle sillä seurauksella, että kansi hajosi ja repi pohkeeni auki.
Tutustuin baarissa kahteen mieheen joista toinen oli kuulemma tatuoija, sovittiin että tekee viidelläkympillä minulle kuvan ja lähdettiin muuten samantien tekemään sitä kuvaa! Nakutteli käärmeen reiteeni ja sen jälkeen vielä pani siinä pöydällä. Aamulla totesin,että kortsu on sisällä ja reidessä tulehtunut kuva jostain onkimadosta.
Kadotin ruotsinlaivalla kaverit sekä kengät, oksensin paitani sisään ja päädyin putkaan.
Join ystäväni kanssa viiniä hänen miehensä rakentamalla terassilla josta puuttui vielä kaiteet, putosin ja ruhjoin itseni kiviin.
Selvisin kunnialla baarista kotiin, menin vessaan ja kompastuin kissaani iskien leuan lavuaariin, leuka murtui.
Kuulostaa siltä että sulta on toi juominen lähtenyt vähän lapasesta.
Nämä kyllä viihdyttää krapulaista!
Olin 35vuotias, äskettäin eronnut ja aika synkissä fiiliksissä..
Olin vuokrannut asunnon kaupungin keskustasta ja yhtenä lauantaina join yksin lonkeroa ja likööriä kuunellen ysärihittejä ja muistellen tippa linssissä nuoruuttani. Ja sitten sain idean, mää lähen nyt yökerhoon! Olin niin pelti kii etten jaksanut meikata enkä vaihtaa vaatteitani, vanhoja pillifarkkuja ja polviin yltävää venynyttä nukkaista neulepaitaa. Kengätkin oli jotkut talvinilkkurit ja takki ikivanha kulahtanut toppatakki. Pyörin tanssilattialla nuorten, laittautuneiden tyttösten seassa huutamassa että hyvästi selvä päivä ja tupakkakopissa kaaduin turvalleni niin että iskin naamani jonkun kenkään (!)! Heräsin nenä kipeänä, farkut pissasta kosteina sohvaltani. Käsilaukku oli eteisessä ja luojan kiitos kaikki oli tallessa, kännykkä ja lompakko mutta takkiani en löytänyt. Koskaan. Ehkä se jäi baariin, en mennyt kysymään. Taloyhtiön ilmoitustaululla oli myöhemmin heippalappu että sinä joka oksensit lauantaina hissiin.. punotin hiusteni alla sitä lukiessani.
Ylös viikonlopun kunniaksi, jos tulisi uusi juttuja vaikka korona ja pakkaset lienee hillinneetkin ihmisten menohaluja.
seurustelin erään mimmin kans ja mentiin baari-illan jälkeen huoltsikalle syömään.no menin sit vessaan ja siinä pisuaarilla seisoessani vieressä seisoi joku tyyppi joka alkoi puhella niitä näitä.ennenkuin tajusin oltiin yhdessä vessakopissa ja se tyyppi otti multa suihin.laukesin ja lähdin kopista pois,mimmin luo.ei asuttu yhdessä joten menin kotiin ja aloin viestittelemään tämän vessa tyypin kans joka johti siihen että pian taksilla hänen luo ja sainkin sitte helkkarin isoa sisääni.että tämmöstä kivaa. oli morkkis pitkän aikaa,en tiennyt omaavani bi piirteitä itsessäni.
Onhan näitä, mutta paras ehkä yöllinen vierailuni täysin tuntemattomien ihmisten luokse. Olin menossa kavereitteni luokse yöksi, mutta he eivät olleetkaan kotona. Muistelin, että eikös se yksi kirjeenvaihtokaverini muuttanut tänne samaan rappuun. En muistanut edes sen naisen nimeä, mutta painoin ovikelloa ja kun nuori mies aukaisi oven, sanoin: "Onko emäntä kotona?
Mies: "Ei ole mitään emäntää tässä osoitteessa.."
Minä: No ei väliä. Mä tulen kuitenkin teille yöksi.
Aamulla heräsin, kun kolme miestä seisoi sohvan vieressä tuijottamassa mua ja supisemassa, että hei siis kuka toi on. Oven avannut mies sanoi, että ei hän tiedä, se vaan tuli tänne...
Pikkasen hävetti. Nousin siitä ja sanoin, että mä tästä lähdenkin. Kiitos vaan yösijasta.
Olin 17 ja laivalla kaverin sekä tämän äidin kanssa. Äiti meni istuskekemaan baariin ja me tytöt seikkailtiin kahdestaan. Tutustuimme noin parikymppiseen kundiin joka pyysi meidät hyttiin juomaan ja tuntui minusta kiinnostuneelta, minua kiinnosti vain ne juomat ja olin lisäksi neitsyt. Kun kaveri lähti vessaan kundi koetti riisua paitaani ja olin niin kännissä että inisin vain "älä hei viitsi", kun kaveri palasi istuin lattialla paita puoliksi pois päältä ja kundi makasi alasti sängyllä käskyttäen minua viereen. Kaveri sai raivarin, veti minut ylös ja nappasi pöydältä pullon käteen minkä jälkeen juostiin ulos nauraen kuin hyeenat. Kundi hermostui kun pullo ja pi""lu vietiin, muttei sentään juossut alasti perään. Päädyttiin pallomereen juomaan lisää. Kun lopulta saavuimme hyttiin kaverin äitiä ei näkynyt missään ja kun lopulta tuli, olimme kaikki niin kännissä ettei paljon juteltu. Eikä kai teiniaivoillamme edes pidetty tapahtunutta mitenkään isona juttuna, intoiltiin vain kun oltiin saatu VIIINAAAA JEEEE.
Onhan näitä sattunut kaikelaista kun aattelee, että ekan kerran maistoin alkoa kun olin 12 ja nyt oon 42..
Kerran mun piti mennä kaverille yöksi mutta eksyttiin toisistamme, menin heittelemää pikkukiviä sen ikkunaan ja huutamaan että tuu avaa nyt! joku ukko pisti pään ikkunasta että mitä hel vettiä täällä mesotaan, vastasin että päästä mut sisään on vessahätä ja väsyttää. Menin sit tän uppo-oudon isäni ikäisen (olin itse jotain 17) miehen luo yöksi ja tyyppi alkoi hakata hanskaan mun teinipersettä katsellessa, onneks ei sentään käyny päälle. Aamulla selvis että olin ihan väärän talon pihassa, ihme ettei kaveri ollut avannut :D
Sit toisen kerran, olikohan 20vee silloin löysin mun vessasta kuorsaamasta ihan pikimustan ukon, valkoiset silmänvalkuiset vaan vilkku kun sain sen lopulta avaa silmät. Oli marraskuu eikä sillä ollu sukkia tai pitkähihasta, farkut ja t-paita vaan. Tosi pitkä ja laiha eikä osannut sanoa suomeks muuta ku pas ka,en tajunnut yhtään, miksi se oli mun asunnossa! Joi vettä hanasta ja lähti, tajusin jälkeenpäin sen ottaneet mun sandaalit mukaan eli sillä ei vissiin ollut kenkiäkään mutta sandaalit alkutalvella..? Toivottavasti löysi himaansa.
joko pääsiäismunia maalattu pöhnässä?
Otin kotona pohjia ja lähdin pyöräilemään terdelle jossa kaveri ootti, hiekkaisessa mäessä lähti pyörä alta ja mulla farkkusortsit. Polvet verillä jatkoin matkaa. En eees putsannut jalkoja mitenkään muuten ku baarin vessassa vähän vessanpaperilla ja vedellä pyyhin, toinen polvi sit tulehtu kunnolla. Turpos ja punotti ni piti mennä päivystykseen.
Sammuin tupakka kädessä ja edellispäivänä ostettuihin Adidaksen nappiverkkareihin paloi reikä 😥 äiti oli todella vihainen ,enkä saanut uusia (olin 15).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdään äänestys:
Hauskin kännimoka näistä kaikista?
Se kun jollain ei ollut kotiavaimia, kiipesi kolmannen kerroksen parvekkeelle, mutta puolivälissä matkaa oli pysähtynyt yrjöämään. Joku oli poliisitkin soittanut. Voisin itsekin soittaa jos näkisin jonkun kiipeävän kerrostaloa pitkin ylöspäin. Huhhuh. Aikamoinen hämäkhäkkinainen.
:D
Tämä on voittaja minunkin mielestäni.
Se yksi jolle tatuoitiin joku onkimato reiteen ja pantiin kaupan päälle on hopealla.
Joo-o, tämän ketjun luettuani ei kyllä yhtään enää harmita ettei ole ollut tyttöystävää. Sairasta sikailua koko ketju täynnä. Ja tämä on sitten jotain "voimaantumista"
voititko?