Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (1001)

Vierailija

Oon tuhannen päissäni baarista tullessa hiljaisella kadulla pysähtynyt, osoittanut tupakalla ollutta kaljua miestä, nauranut: " Hähä, kalju!" ja jatkanut hoippuvaa menoani tuuheatukkaisen poikaystäväni käsikynkässä.

Kuulemma ei ollut niitä hetkiä, jolloin poikaystäväni olisi ollut minusta ihan kaikkein ylpein. Ei mulla tietenkään ole mitään kaljuja vastaan, joku tyhmä humalaisen päähänpisto vain. Toivottavasti ei miesparalle jäänyt traumoja tuosta kohtaamisesta. :D

• ylös 18
  • alas 4
Vierailija

Otin poikakaverilta suihin  junan tupakkakopissa. Sinne tuli joku vanha ukko,joka alkoi vetää käteen ja huusin  jotain "no en tosiaan ime sun vanhaa munaa!", ukko alkoi heilutella puukkoa ja poikakaveri vastasi esittelemällä nyrkkirautaa. Itse vaan nauroin ripsivärit poskilla.

En ole ylpeä siitä, miten sekaisin olin 16vuotiaana :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

- Vedettiin kaverin kanssa päiväkännit ja lähdettiin ostamaan röökiä. olin niin tillintallin että päätin pissata alkulkutunnelissa ja sitten kaaduin kierien siellä housut nilkoissa. Joku soitti poliisit ja kaveri kiskoi minut väkisin mukaansa, siinä sitten juoksin vyö auki pikkarit puolitangossa, tuhero vilkkuen.

- Annoin tuntemattoman  miehen sormettaa ja nuolla minua yökerhon baarissa pöydän alla, sitten mies koetti panna minua niin että olisin vaan ollut pokkana kontallani siellä  hämärässä nurkassa mutta kaverit tuli tässä vaiheessa hätiin. Siinä sitten oltiin minusta köydenvetoa, kaverit toisessa päässä kiskomassa minua tanssilattialle ja tuo mies toisessa päässä kiskomassa sohvalle! Itse vaan nauroin kun tilanne oli niin  älytön.

- Pistin tupakan väärinpäin suuhuni ja ihmettelin, kun ei syty kunnolla. Lopulta heitin kiukustuneena puruja sylkien koko askin jokeen.

- Olimme ulkomailla ja matkalla baarista toiseen baariin kävelimme tatuointiliikkeen ohi, päätimme sitten silloisen poikakaverin kanssa ottaa rakkausatuoinnit! Koetimme kääntää Yön Joutsenlaulua englanniksi tatuoijalle, joka ei tajunnut mitään ja lopulta poistuimme  ranteissa pinkit  sydämenpuolikkaat jotka yhdistyivät kun laitoimme kädet vierekkäin. Ex sai vielä siitä jonkun allergisen reaktion, kuva turposi ja sylki melkein kaiken värin ulos. 

Vierailija

Kaverin poikakaveri teki heille rakkaustatuoinnit mustekynällä ja jollain muulla osalla, minä sitten huutelin että mulle kanssa tatska! He olivat "varanneet" sydämet joten minä sain hymynaaman. Tästä on jo 22 vuotta ja edelleen se näkyy heikosti ranteessani!

Pelattiin toisen kaverini tupareissa Trivial Pursuitia ja minä olin niin innoissani, että tipahdin tuolilta ja mursin häntäluuni.  Olin sitten päivystyksessä höpötellyt iloisena että Edwart Norton polttaa norttia .D Yksi tuttu tuli yöksi luokseni, kun minua ei uskallettu jättää yksin.

Tulin baarista ja olin kai hirmu nälkäinen, sillä aamulla sänkyni ja hiukseni olivat kuin aikuisviihteestä! Sängyssäni oli tyhjä ämpäri  turkkilaista jugurttia ja lattialla lusikka. Olin siis ottanut koko jugurttipöntön sänkyyn ja sammunut kesken ahmimisen.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Nykyään hävettää enää se mitä tulee kännissä ulkomaisiin facebook-ryhmiin tai youtubeen kommentoitua.
Minusta kuoriutuu superisänmaallinen kännissä näköjään, näin keski-iässä. Johonkin tavalliseenkin kommenttiin mikä ei liity eri maihin tai kansallisuuksiin mitenkään, minun pitää kertoa että oon suomalainen (I'm Finn) ja yleensä vielä lisäksi muuta suomihehkutusta.🤭

Seuraavana päivänä sitten toinen silmä peitettynä poistan kommenttejani toimintalokin kautta. 😂

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Ja olen kyllä selvinpäinkin nykyään suuri Suomifani, mutta selvinpäin ne minun "I'm Finn and we.." yms.kommentit näyttää hiton noloilta, niissä on hyvin aggressiivinen ja ylimielinen sävy aina.🙈

986

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin jo yli kolmekymppinen. Olin ilmeisesti baarista ajautunut jollekin rivitaloalueelle, olin jonkun nuoren jätkän asunnossa joka näytteli seurueelle käärmettään, no en oikein pidä noista eksoottisten eläinten keräilijöistä ja siihen liittyvästä bisneksestä, joten löysin itseni sitten pihalta, oli talvi. Mietin siinä varmaan liikkuuko se auto millä olimme tulleet, vielä takaisin kylille päin, vai pitääkö keksiä jotain muuta. No yhtäkkiä seurueessamme ollut n.kuusikymppinen rillipäinen moppitukka mies oli kanssani pakkasessa ja aloimme kielaroimaan. Mies ehdotti että menisimme hänen luokseen. En muista yhtään millä on menty, tuskin ainakaan kävelty, asui sen verran pitkällä.
No kävelin sitten hänen perässään hienostomaiseen rivitaloasuntoon, jonka sanoi olevansa äitinsä asunto. Äiti ei ollut kotona. Menimme äitin makuhuoneen parisänkyyn vehtaamaan, en tiedä onko siitä tullut mitään vai ei, ei mitään muistikuvaa. Kuitenkin muistan heränneeni märkään oloon, olin kussut puoli sänkyä märäksi. Kokosin vaatteeni ja häivyin vähin äänin, varoen etten riko mitään kristallivaasia tai tee muitakaan tuhoja eleganttiin asuntoon.
Ulkona avasin asuntoon vievän portin ja kävelin rapsakkaaseen pakkasilmaan parempien ihmisten alueelle kuselta haisten ja paskalta näyttäen, ei auttanut kuin talsia kotiin 2km matka. Ja vastaan viikonloppuna siihen aikaan tuli tietysti koiranulkoiluttajia ja himoliikkujia sporttisine asenteineen, kuinkas muuten.

Välillä olen miettinyt mitä se mies on tehnyt, kun äidin sängyn patja oli "saastunut".

Tässä tarinassa ihmetyttää KUUSIkymppinen moppitukka, joka vei sinut aitinsä asuntoon. Äiti oli siis vähintään kasikymppinen, vai onko tuo ikä väärin. Tuntuu oudolta, että kuusikymppinen poika käyttäisi vanhus-äitinsä kämppää panoluolana...?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo yli kolmekymppinen. Olin ilmeisesti baarista ajautunut jollekin rivitaloalueelle, olin jonkun nuoren jätkän asunnossa joka näytteli seurueelle käärmettään, no en oikein pidä noista eksoottisten eläinten keräilijöistä ja siihen liittyvästä bisneksestä, joten löysin itseni sitten pihalta, oli talvi. Mietin siinä varmaan liikkuuko se auto millä olimme tulleet, vielä takaisin kylille päin, vai pitääkö keksiä jotain muuta. No yhtäkkiä seurueessamme ollut n.kuusikymppinen rillipäinen moppitukka mies oli kanssani pakkasessa ja aloimme kielaroimaan. Mies ehdotti että menisimme hänen luokseen. En muista yhtään millä on menty, tuskin ainakaan kävelty, asui sen verran pitkällä.
No kävelin sitten hänen perässään hienostomaiseen rivitaloasuntoon, jonka sanoi olevansa äitinsä asunto. Äiti ei ollut kotona. Menimme äitin makuhuoneen parisänkyyn vehtaamaan, en tiedä onko siitä tullut mitään vai ei, ei mitään muistikuvaa. Kuitenkin muistan heränneeni märkään oloon, olin kussut puoli sänkyä märäksi. Kokosin vaatteeni ja häivyin vähin äänin, varoen etten riko mitään kristallivaasia tai tee muitakaan tuhoja eleganttiin asuntoon.
Ulkona avasin asuntoon vievän portin ja kävelin rapsakkaaseen pakkasilmaan parempien ihmisten alueelle kuselta haisten ja paskalta näyttäen, ei auttanut kuin talsia kotiin 2km matka. Ja vastaan viikonloppuna siihen aikaan tuli tietysti koiranulkoiluttajia ja himoliikkujia sporttisine asenteineen, kuinkas muuten.

Välillä olen miettinyt mitä se mies on tehnyt, kun äidin sängyn patja oli "saastunut".

Tässä tarinassa ihmetyttää KUUSIkymppinen moppitukka, joka vei sinut aitinsä asuntoon. Äiti oli siis vähintään kasikymppinen, vai onko tuo ikä väärin. Tuntuu oudolta, että kuusikymppinen poika käyttäisi vanhus-äitinsä kämppää panoluolana...?

Ehkä oli viisikymppinen. Ja mitä ihmeellistä siinä on, jos oli jonkunlainen laitapuolenkulkija jolla ei ollut omaa asuntoa. Jospa asui äitillään.
Ja ihan hyvin kuuskmppisen äiti voi olla elossa.
Meidän talossa asuu minua reippaampi 94vuotias Kaisa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heräsin sohvaltani  hiukset veressä ja umpijäässä.  Parvekkeen ovi oli auki ja minulla oli pelkkä lyhythihainen minimekko, ulkona kova pakkanen...Lisäksi havaitsin olevani mekon alla kommandona vaikka minulla varmasti oli ollut pikkarit ja sukkikset! Koetin  sitten mennä suihkuun  lämmittelemään ja pesemään veret hiuksista, pyörryin. Onnistuin soittamaan äidille joka tuli ja vei sairaalaan. Sain tikit takaraivoon. Kotiin palattuani havaitsin ostaneeni jonkun kebabpaikan tyhjäksi  sillä jääkaapissa oli kolmen eri sortin kebabbia ja kaksi pitsaa. Lisäksi jääkaapissa oli tupakka-aski. Että semmoiset 20v synttärit! Kavereiden mukaan olin yökerhossa mennyt vessaan enkä ollut palannut takaisin. Olen päätellyt että minulle tuli vessassa nälkä ja jollain kännilogiikalla päätin poistua kavereille kertomatta,  sain ruokani ja menin puskapissalle jolloin hukkasin pikkuhousut ja kaaduin.

Tämä vaikuttaa rikokselta. Luultavasti joku (tai jotkut) on käyttänyt tilaasi hyväksi rais..nnut sinut kotonasi. Lasissa ollut varmasti tyrmäystippoja baarissa. Tekijä lienee joku tuttusi kun tiennyt missä asut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin sohvaltani  hiukset veressä ja umpijäässä.  Parvekkeen ovi oli auki ja minulla oli pelkkä lyhythihainen minimekko, ulkona kova pakkanen...Lisäksi havaitsin olevani mekon alla kommandona vaikka minulla varmasti oli ollut pikkarit ja sukkikset! Koetin  sitten mennä suihkuun  lämmittelemään ja pesemään veret hiuksista, pyörryin. Onnistuin soittamaan äidille joka tuli ja vei sairaalaan. Sain tikit takaraivoon. Kotiin palattuani havaitsin ostaneeni jonkun kebabpaikan tyhjäksi  sillä jääkaapissa oli kolmen eri sortin kebabbia ja kaksi pitsaa. Lisäksi jääkaapissa oli tupakka-aski. Että semmoiset 20v synttärit! Kavereiden mukaan olin yökerhossa mennyt vessaan enkä ollut palannut takaisin. Olen päätellyt että minulle tuli vessassa nälkä ja jollain kännilogiikalla päätin poistua kavereille kertomatta,  sain ruokani ja menin puskapissalle jolloin hukkasin pikkuhousut ja kaaduin.

Tämä vaikuttaa rikokselta. Luultavasti joku (tai jotkut) on käyttänyt tilaasi hyväksi rais..nnut sinut kotonasi. Lasissa ollut varmasti tyrmäystippoja baarissa. Tekijä lienee joku tuttusi kun tiennyt missä asut.

Ystävällinen kebab-pizzerian henkilökuntaan kuuluva vain saattanut asiakkaan kotiin ostoksista päätellen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ystävällinen kebab-pizzerian henkilökuntaan kuuluva vain saattanut asiakkaan kotiin ostoksista päätellen.

Tai se/ne jotka raahanneet kommentoijan kotiin ja rais.. nneet, ovat tilanneet ruuat kotiinkuljetuksella, paevekkeella on tupakoitu kun ovi jätetty levälleen.
Joku tuttu tai tutut kyseessä koska liki tiedoton nuori nainen saatu oikeaan osotteeseen.

Vierailija

Selitin jotain kaverille niin innossani että unohdin kädessäni olleen tupakan, tulipää tipahti jalalleni, oli revityt farkut ja juuri paljaalle iholle tippui.  Kaadoin sitten hädissäni kaljan jalalle ja oli kiva olla kaupungilla märissä, kaljanhajuisissa housuissa!

Toisella kertaa sytytin tupakkaa pitkä vappuperuukki päässä ja onnistuin sytyttämään peruukin tuleen, oli jotain keinokuitua ja  olisin voinut palaa pahoin ellei kaverin mies olisi tempaissut peruukkia päästäni ja heittänyt suihkulähteeseen.  Siis heitti peruukin sinne, ei minua :D Ja minä vielä kiitollisuuden asemasta murjotin ja pilasin kaikkien vapun.

Onneksi nykyään en enää polta, enkä juuri juo alkoholiakaan.

Vierailija

Varmaan se kun tanssin  "Selvä päivä"-biisin tahdissa lähikapakassa tanssikaverina tuntematon hujoppi, joka kesken kaiken päätti alkaa imeskellä kaulaani ja humalassa kikattelin vain. Aamulla sokki, kun kaula ja toinen poski täynnä isoja fritsuja! Olin 30, joten hävetti helkkaristi lähteä  ulos ovesta poski syötynä.

Vierailija

Suutelin samaa sukupuolta olevaa ystävään terassilla kielen kanssa ja kun samassa pöydässä istunut, ventovieras mies huuteli "heii... mulle kanssa!" suutelin tätä miestäkin. Minun piti mennä ystävälleni yöksi, hän piti minua tiukasti kädestä kun vain kikatin ja kompuroin. Ja ystäväni  päästäessäni irti kengännauhan solmimisen ajaksi, minä otin sitten hatkat! Heräsin hautausmaalta ison kuusen alta ja koettaessani kävellä olo oli kuin pienellä merenneidolla, jalkoihin sattui joka askelella kamalasti. Uudet  balleriinat olivat hiertäneet jalkani isoille rakoille! Oli kamalaa nilkuttaa noin 2 km keskustaan, todeta ettei ole varaa takseihin eikä busseja kulje klo 5 aamulla (kesäaikataulut) ja ontua paljasjaloin meikit poskilla noin 6km kotiin. Minä oikeasti itkin, kun jalkoihin sattui ja väsytti.

Tämä sattui eilen. Ja olen 49vuotias. Uskon  tehneen virheen siinä, etten syönyt kyllin hyvin ennen kotoa lähtöä. Kahvikupillinen ja leipäviipale ei  riittänyt, kun päälle kaadettiin tuoppikaupalla olutta...

Vierailija

Opin kantapään kautta ettei Duactin ) allergialääke) kanssa alkoa!
Mentiin ystävän kanssa terdelle ja tuntui, että olut käy epätavallisen hyvin päähän. Kävin vessassa ja takaisin tullessa kompastuin omiin jalkoihini, kirjaimellisesti kaaduin pöytään. Ystävä päätti että nyt riittää, mennään hänen luokseen syömään jotain ja saunomaan. Matkalla oikaisimme vanhan hautuumaan poikki ja minulle tuli pissahätä, menin puun alle kykkimään ja lensin nurin. Kirjaimellisesti pyörin peffa paljaana maassa ja nauroin katketakseni, ystävä auttoi minulle pikkuhousut ja shortsit ylös.
Ystäväni luona lauloin lastenlauluja saunassa , menin ulos tupakalle pelkkä toppi päällä ilman minkäänlaisia housuja ja sammuin. Ystäväni venäytti selkänsä kiskoessaan minut ylös ja asuntoonsa...

Olen 42vuotias enkä ole noin kännissä ollut 25vuotis synttäreitteni ( jolloin kusin housuuni baaritiskillä) jälkeen :O

Vierailija

Olin yksin baarissa ja jostain syystä helle sekä kalja pistävät aina vatsani sekaisin,  talvella voin juoda kaljaa mielin määrin!  Aloin sitten jutella yhden miehen kanssa ja juttelu kuumeni suuteluasteelle, mies ehdotti että mentäisiin hänen kämpälleen kun asuu lähellä. Vastasin että muuten hyvä idea mutta mun mahaan koskee jolloin mies silmät ihmeellisesti kiiluen, että ei se haittaa! Käveltiin sitten miehen asunnolle ja sanoin että pitää mennä vessaan mutta mies vaan maanittel,i että tuu sänkyyn ja ota vaatteet pois. Olin aika kännissä enkä jaksanut vänkätä vastaan vaan riisuin ja menin sänkyyn pitkälleni, kohta vatsaa kouraisi ja koetin mennä vessaan mutta mies esti pitäen minua paikallaan sängyssä.  Olin ihan hädissäni kun kuraa roiskui ja mies kiipesi päälleni hokien että ei haittaa, hys hys. Pas ka haisi ja mies pani  kuin mieletön, kesken kaiken vielä vaihtoi kysymättä reikää mikä onnistui helposti kun oli kurat liukasteena. Kun pääsin lopulta pois sängystä kysyin voinko mennä suihkuun ja mies makasi  pas kan peittämä kortsu munassaan,  rentona niissä lemuavissa lakanoissa ja sanoi että mee vain. Mieluiten olisin häipynyt heti, mutten en voinut sen näköisenä!  Pikkarit jäi sinne kun vedin vaan mekon päälleni, otin kengät kainaloon ja melkein juoksin ulos. 

En vieläkään tiedä, mikä hullu se mies ja oli koetan olla ajattelematta, että se oli käytännössä rais kaus. Että kun yritin mennä vessaan ja vaan mies tuli päälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin yksin baarissa ja jostain syystä helle sekä kalja pistävät aina vatsani sekaisin,  talvella voin juoda kaljaa mielin määrin!  Aloin sitten jutella yhden miehen kanssa ja juttelu kuumeni suuteluasteelle, mies ehdotti että mentäisiin hänen kämpälleen kun asuu lähellä. Vastasin että muuten hyvä idea mutta mun mahaan koskee jolloin mies silmät ihmeellisesti kiiluen, että ei se haittaa! Käveltiin sitten miehen asunnolle ja sanoin että pitää mennä vessaan mutta mies vaan maanittel,i että tuu sänkyyn ja ota vaatteet pois. Olin aika kännissä enkä jaksanut vänkätä vastaan vaan riisuin ja menin sänkyyn pitkälleni, kohta vatsaa kouraisi ja koetin mennä vessaan mutta mies esti pitäen minua paikallaan sängyssä.  Olin ihan hädissäni kun kuraa roiskui ja mies kiipesi päälleni hokien että ei haittaa, hys hys. Pas ka haisi ja mies pani  kuin mieletön, kesken kaiken vielä vaihtoi kysymättä reikää mikä onnistui helposti kun oli kurat liukasteena. Kun pääsin lopulta pois sängystä kysyin voinko mennä suihkuun ja mies makasi  pas kan peittämä kortsu munassaan,  rentona niissä lemuavissa lakanoissa ja sanoi että mee vain. Mieluiten olisin häipynyt heti, mutten en voinut sen näköisenä!  Pikkarit jäi sinne kun vedin vaan mekon päälleni, otin kengät kainaloon ja melkein juoksin ulos. 

En vieläkään tiedä, mikä hullu se mies ja oli koetan olla ajattelematta, että se oli käytännössä rais kaus. Että kun yritin mennä vessaan ja vaan mies tuli päälle.

Korona vei haju ja makuaistin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa yhdeltä jannulta jota tapailin hetken, herran suurin fantasia oli että nainen ripuloisi hänen päälleen ja hän saisi panna kakkoseen.  En tietenkään suostunut.

Vierailija

Sammuin hiljaisen kävelytien varressa olevalle penkille aamuyöstä ja heräsin kun joku nee""riäijä koetti herätellä,  olin sanonut että painuu vi""un ja otti sen kirjaimellisesti sillä seuraavaksi heräsin kun tyyppi ähkyi päällä. 

Olin kaverin luona bileissä ja halusin lainata muotovaahtoa, pullo oli peilikaapin päällä ja nousin pöntön kannelle sillä seurauksella, että kansi hajosi ja repi pohkeeni auki.

Tutustuin baarissa  kahteen mieheen  joista toinen oli kuulemma tatuoija, sovittiin että tekee viidelläkympillä minulle kuvan ja lähdettiin muuten samantien tekemään sitä kuvaa! Nakutteli  käärmeen reiteeni ja sen jälkeen vielä pani siinä pöydällä. Aamulla totesin,että kortsu on sisällä ja reidessä tulehtunut kuva jostain onkimadosta.

Kadotin ruotsinlaivalla kaverit sekä kengät, oksensin paitani sisään ja päädyin putkaan.

Join ystäväni kanssa viiniä  hänen miehensä rakentamalla terassilla josta puuttui vielä kaiteet, putosin ja ruhjoin itseni kiviin. 

Selvisin kunnialla baarista kotiin, menin vessaan ja  kompastuin kissaani iskien leuan lavuaariin, leuka murtui.

Sivut