Syitä että et muuttanut miehen kanssa yhteen.
Minulla oli se ettei mies siivonnut edes omaa asuntoaan usein vaan pyysi ja oikeastaan käsi minua siivoamaan kun mies pelasi pleikkaria itse. Miehen keittiössä oli koko ajan likaisiaa lautaasia. Aluksi edes tiskasi mutta huomasin että halusi minun tiskaavan jotta sillä olisi enemmän aikaa pelata. Sanoin miehelle suoraan että jätän sinut ja syytä sinun herneaivoilla on turha miettiä.
Kommentit (12)
Miksi pitäisi muuttaa yhteen jos ei edes aio hankkia lapsia eikä edes ole taloudellista motivaatiota?
No en halunnut nuorempana asua miehen kanssa, vaan halusin asua erillään. Se oli riittävä syy.
Hyi, miten edes seurustelit tuollaisen kanssa. Joka tapauksessa omani: epäsiisteys, ei hallitse talouttaan, epävakaa. Yhden luota lähdin koska oli aggressiivinen. Toinen täysin välinpitämätön
En enää edes harkitse miehen kanssa asumista
Siisteys on pilannut montakin suhdetta minulla. Ihan työssä käyviä miehiä olivat. Tapasin sitten yhden miehen joka oli työtön mutta tuskin samasta työpaikasta jossa oltiin vähään aikaan ja mies olikin oikein siisteys intoilija. Sen kanssa olen olut 8 vuotta. Ihan perus siisteys riittää itselle ja entiset miehet ei edes tiskanneet. Nykyinen mies vaatii että tiskit tiskataan heti ruuan jälkeen ja tykkäsin miehen jämäkkään otteeseen siisteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Siisteys on pilannut montakin suhdetta minulla. Ihan työssä käyviä miehiä olivat. Tapasin sitten yhden miehen joka oli työtön mutta tuskin samasta työpaikasta jossa oltiin vähään aikaan ja mies olikin oikein siisteys intoilija. Sen kanssa olen olut 8 vuotta. Ihan perus siisteys riittää itselle ja entiset miehet ei edes tiskanneet. Nykyinen mies vaatii että tiskit tiskataan heti ruuan jälkeen ja tykkäsin miehen jämäkkään otteeseen siisteydessä.
Kuka muka tiskaa vuonna 2024?
Eikö teillä ole astianpesukonetta?
Nuorena menin yhteen pari kertaa, ajautumista. Toinen oli psyko ja toinen vihainen diabeetikko joka joi joskus. Oli vaikea päästä eroon ja saada omat asunnot. Eli ihan hyvä jos joku ei muuta yhteen. Jos ei sitä toista edes tunne, älä mene randomdeitille ja varsinkaan älä suostu ehdotuksiin. Nuorena oli sinisilmäinen ja ohjailtava.
Koska hän halusi yhteen muuttoa 3kk:n satunnaisen tapailun jälkeen. Päätin suhteen siihen paikkaan. 
N.38
Mies ei halua asumaan kaupunkiin enkä minä halua maalle. Hyvä näin, kun asutaan omillaan.
Miehen taloussotkut ja minun oman tilan tarve
Olen hetero. Se varmaankin oli se suurin syy.
Miehen liian tiivis suhde äitiinsä. Olisi halunnut antaa mammalleen avaimenkin, että tämä voisi käydä vähän kukkia kastelemassa ja pyykkäämässä kun olisimme kumpikin töissä.

Aikuislapsi olisi tarvinnut äidin korvikkeen.