Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?
Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.
-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.
Kommentit (1118)
Säälittää ja surettaa alaikäiset kännissä. Mielummin olen siveyden sipuli, tiukkis yms, kuin hortoilisin itse teininä ympäripäissään ilman et kukaan välittää ja aikuiset miehet käyttää tilaisuutta hyväkseen. Vanhempien tulisi eniten kiinnittää huomiota lastensa tekemisiin, myös ihmettelen niitä aikuisia henkilöitä jotka tarjoaa lapsille/teineille alkoholia
Itse en onneksi teininä juonut ja pahin humala oli yli 20 vuotiaana, pahimmat ollut vaan et hoilottanut huonolla äänellä esim oon kolmekymppinen, kertonut valheita esim et olisin nuorempi kuin miltä näytän, sanonut et oon lesbo/bi(oon ihan hetero),, mut ikinä ei tulis pahimmassakaan humala tilassa iskeä randomeja, harrastaa kimppakivaa tai muuta ryhmäsessioita.... Huomaa et suurimmalla osalla katoaa moraali, itse kuulun siihen ryhmään jolla ei tule himoja. Pikemminkin oksettaa koko seksi silloin ja laulelen vaan tyhmiä lauluja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että tällä palstalla on paljon moniongelmaista porukkaa. Suomen suurin virtuaalihourula koko vauva.fi. huh huh, en jois enään ikinä jos näistä yksikin olisi oma tarinani.
Palstan tylsin henkilö 2019-diplomi tulee postissa minä hetkenä hyvänsä.
Siis varmaan 80% näistä jutuista liittyy siihen kuinka neiti on "hihhih"-vetänyt-"hihhih"-perseet ja sitten nussinut puoli Suomea ilman kortsua. Mitä hauskaa siinä on? Siis jos et ole joku elämätön 15-vuotias?
Vaikuttaa aika vahvasti siltä, että vanhempien kurinpito on keskittynyt lähinnä poikiin. Siinä missä nuorissa miehissä nämä holtittomuudet (tappelut,jatkuvat naimiset satunnaisten kanssa,jne) liittyvät lähinnä muutamiin pahimpiin hörhöihin, toisella sukupuolella kontrollin totaalikato kännissä tuntuu olevan enemmänkin normi.
Eli kun nainen juo, kaikki on ihan vapaata! Vttu mä oon kännissä!!! HIHIHIHIHIII!!
Ei saatan*.
Ja mikä parasta, kännejä vedetään viikoittain jo yläkouluikäisenä. Ei paljoa vanhempia kiinnostanut?
Ilmankos lastenhankinta on vähentynyt. Kuka tuollaisten kanssa nyt lapsia hankkisi.
Ja vielä: Oikeasti en välitä paskaakaan, mitä teette. Mutta ei se nyt helvetti ole ihan normaalia, että suurella osalla kommentoijista tuntuu tulleen vuoden KÄNNEIHSSHÄ saman verran panoja kuin normaalille ihmiselle koko elämän aikana. Ettekö te kännit vedettyänne ole huolissanne taudeista tai muista seurauksista lainkaan? Ja todella monella oli morkkis "hauskan illan jälkeen". Ei hauskan illan jälkeen tule morkkista.
Eikö se kerro siitä, että alkoholi ei vain sovi? Tehkää nämä samat hommat selvinpäin. Ainiin, ei tulisi mieleenkään.
Viina on viisasten juoma. Sen täältä on kyllä oppinut.
Onhan sitä itsellekin sattunut, mutta tuorein tapaus kävi tässä kesällä tutulle/säädölle... Mimmi laittoi viestiä että on tyttökavereiden kanssa baarissa ja "on niin kännissä ettei viitsi mennä kämpille" (asuu kimppakämpässä). No minä tietysti lupasin, että sen kun tulee mun luokse nukkumaan.
Kolmen aikaan aamuyöllä tuli sitten sekava viesti että hän alaovella. Ja olihan hän... aivan läpimärkänä kainalossaan puolikas valkkaripullo! Kaikki, hiukset, vaatteet, kaikki valuivat vettä paitsi kengät ja laukku. Tyttö ei osannut selittää missä on kastunut, oli vain kovin hilpeällä tuulella. Ei muuta kuin kännikala nukkumaan ja vaatteet kuivumaan.
Hauskinta on se, että hänellä ei ollut aamulla eikä ole vieläkään mitään muistikuvaa mitä yöllä on tapahtunut. Kavereiden mukaan mitään valkkaripulloa ei ollut mukana kun lähtivät baarista, baarin ja asuntoni välillä ei ole mitään suihkulähteitä, vesialtaita tms :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä noloin tapahtui nyt vappuna.
Vietin vappua tinderistä bongaamani miehen kanssa, emme olleet aiemmin tavanneet. Meillä olikin tosi hauskaa ja jossain vaiheessa päädyimme hänen hippikaveriensa solukämppään hakemaan lisää juomaa. Hipit polttelivat jotain reggaen soidessa taustalla. Seuralaiseni kanssa siinä sohvalla oltiin läheisissä kännisissä tunnelmissa ja käteni meni jossain vaiheessa jätkän housujen sisään hivelemään munankärkeä ja lopulta puoli munaa oli ulkona housuista. Tajusin kuitenkin aika pian lopettaa kun huomasin että kaverit naureskeli tilanteelle. Tästä jatkettiin sitten baariin, josta seuraavat muistikuvat: koitin hypätä jätkän syliin, niin kaaduttiin keskelle tanssilattiaa, yksi tv:stä tuttu tyyppi tuli sitten kyselemään sattuiko ja auttoi ylös lattialta. Seuraavaksi seuralaiseni meni tanssimaan persettä heiluttaen jonkin bodarin viereen, seurasi tappelu ja jätkä sai bodarilta muistoksi mustan silmän. Otin jätkän mukaan asunnolleni ja känniseksi nyt useimmiten on mitä on, miehellä oli puolilöysä ja samalla paljasti jalkafetissinsä.
Mies asuu onneksi toisella paikkakunnalla eikä nähty enää tämän jälkeen.
Olin jo oikeastaan onnellisesti ehtinyt unohtamaan osan illan tapahtumista, mutta valitettavasti palautuikin mieleen näitä lukiessa...
Tuo sinun tinderpokasi kuulostaa ihan minun mieheltäni 😳 Voisitko kertoa minkä ikäinen mies oli ja mikä paikkakunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä noloin tapahtui nyt vappuna.
Vietin vappua tinderistä bongaamani miehen kanssa, emme olleet aiemmin tavanneet. Meillä olikin tosi hauskaa ja jossain vaiheessa päädyimme hänen hippikaveriensa solukämppään hakemaan lisää juomaa. Hipit polttelivat jotain reggaen soidessa taustalla. Seuralaiseni kanssa siinä sohvalla oltiin läheisissä kännisissä tunnelmissa ja käteni meni jossain vaiheessa jätkän housujen sisään hivelemään munankärkeä ja lopulta puoli munaa oli ulkona housuista. Tajusin kuitenkin aika pian lopettaa kun huomasin että kaverit naureskeli tilanteelle. Tästä jatkettiin sitten baariin, josta seuraavat muistikuvat: koitin hypätä jätkän syliin, niin kaaduttiin keskelle tanssilattiaa, yksi tv:stä tuttu tyyppi tuli sitten kyselemään sattuiko ja auttoi ylös lattialta. Seuraavaksi seuralaiseni meni tanssimaan persettä heiluttaen jonkin bodarin viereen, seurasi tappelu ja jätkä sai bodarilta muistoksi mustan silmän. Otin jätkän mukaan asunnolleni ja känniseksi nyt useimmiten on mitä on, miehellä oli puolilöysä ja samalla paljasti jalkafetissinsä.
Mies asuu onneksi toisella paikkakunnalla eikä nähty enää tämän jälkeen.
Olin jo oikeastaan onnellisesti ehtinyt unohtamaan osan illan tapahtumista, mutta valitettavasti palautuikin mieleen näitä lukiessa...
Tuo sinun tinderpokasi kuulostaa ihan minun mieheltäni 😳 Voisitko kertoa minkä ikäinen mies oli ja mikä paikkakunta?
Mies oli muistaakseni syntynyt joko -88 tai -89. Jostain päin satakuntaa oli ainakin kotoisin.
Osuuko lähelle? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että tällä palstalla on paljon moniongelmaista porukkaa. Suomen suurin virtuaalihourula koko vauva.fi. huh huh, en jois enään ikinä jos näistä yksikin olisi oma tarinani.
Palstan tylsin henkilö 2019-diplomi tulee postissa minä hetkenä hyvänsä.
Siis varmaan 80% näistä jutuista liittyy siihen kuinka neiti on "hihhih"-vetänyt-"hihhih"-perseet ja sitten nussinut puoli Suomea ilman kortsua. Mitä hauskaa siinä on? Siis jos et ole joku elämätön 15-vuotias?
Vaikuttaa aika vahvasti siltä, että vanhempien kurinpito on keskittynyt lähinnä poikiin. Siinä missä nuorissa miehissä nämä holtittomuudet (tappelut,jatkuvat naimiset satunnaisten kanssa,jne) liittyvät lähinnä muutamiin pahimpiin hörhöihin, toisella sukupuolella kontrollin totaalikato kännissä tuntuu olevan enemmänkin normi.
Eli kun nainen juo, kaikki on ihan vapaata! Vttu mä oon kännissä!!! HIHIHIHIHIII!!
Ei saatan*.
Ja mikä parasta, kännejä vedetään viikoittain jo yläkouluikäisenä. Ei paljoa vanhempia kiinnostanut?
Ilmankos lastenhankinta on vähentynyt. Kuka tuollaisten kanssa nyt lapsia hankkisi.
Ja vielä: Oikeasti en välitä paskaakaan, mitä teette. Mutta ei se nyt helvetti ole ihan normaalia, että suurella osalla kommentoijista tuntuu tulleen vuoden KÄNNEIHSSHÄ saman verran panoja kuin normaalille ihmiselle koko elämän aikana. Ettekö te kännit vedettyänne ole huolissanne taudeista tai muista seurauksista lainkaan? Ja todella monella oli morkkis "hauskan illan jälkeen". Ei hauskan illan jälkeen tule morkkista.
Eikö se kerro siitä, että alkoholi ei vain sovi? Tehkää nämä samat hommat selvinpäin. Ainiin, ei tulisi mieleenkään.
Viina on viisasten juoma. Sen täältä on kyllä oppinut.
Paskaakaan et välitä, mutta kovasti tuntuu menevän tunteisiin sinulla ja monella muullakin. Miksi?
Eipä ole ollut villejä yhdenyönjuttuja, kun seurustellut aina.
Mutta on sitä kännissä tullut mokattua, lähinnä itkettyä ummet ja lammet sekä aiheuttanut älyttömiä riitoja kavereiden kanssa.
Fataalein oli ehkä taannoin kun olin ollut "hieman" viihteellä ja saavuin yksin kotiin, mies reissussa.
No nälkähän siinä oli kova ja sain uunin lämmitettyä ja pakastepizzan sisään.
Tämän jälkeen filmi poikki, heräsin noin neljältä yöllä sohvalla siihen että koko kämppä on aivan täynnä savua!!!
Sitten muistin pizzan. Uuni pois päältä, ikkunat auki ja onnellisena sänkyyn nukkumaan.
Menin aamulla tarkastamaan tilanteen ja se pizza sekä leivinpaperi olivat vain musta kasa ja uuni oli tummunut jopa ulkopuolelta.
- Pelattiin räsypokkaa kaverin ja miespuolisen tutun kanssa, suudeltiin kaverini kanssa tissit paljaina ja mies otti kuvia . Onneksi kännykkä oli vanha Nokia ja elettiin aikaa ennen Instagramia, Snapchattia ym.
- Hörpittiin kaverin luona pohjia ja päätettiin ettei jakseta mennä pyörillä baariin, otettiin kaverin ajokiellossa oleva auto ja kaveri ajeli sillä sivukatuja pitkin kaupunkiin.
- Juotiin vieraan miehen kanssa paukkuja ristiin niin että molemmilla oli lopulta paidat alkoholista märkinä, minulla vielä semmoinen valkoinen toppi joten olin kuin jostan Miss märkä t-paita kisasta.
- Pissasin ruotsinlaivan yökerhossa alleni kun istuin sohvalla enkä jaksanut nousta vessaan, kaadoin sitten lonkeron syliin ja menin sönkköömään tanssilattialla heiluville kavereille että pitää mennä hyttiin vaihtamaan housut kun kaadoin juomani.
- Juotiin mieskaverin luona päiväkännit, naitiin ja aktin jälkeen en jaksanut pukea vaan kietouduin sellaiseen virkattuun shaaliin ja heiluin se päällä, paljasjaloin. Lähdin siinä asussa ostamaan tupakkaa kioskilta ja takaisin tullessa poliisit pysäytti, puhallutti ja katsoi että menen mieskaverini taloon sisälle. Kun poliisit lähtivät, olin kohta alasti tupakalla ikkunassa.
Nuorena olin reissun päällä moikkaamassa parinsadan kilometrin päässä asuvaa tuttuani.
Siinähän se meni ilta kännäämiseksi ja oli muitakin hänen kavereitaan paikalla.
No iski ihan hirveä olo liiasta juomisesta, ja päädyin halaamaan vessanpönttöä useammaksi tunniksi ja päässä vaan pyöri.
Muut kävivät kuseksimassa suihkukaivoon ja naureskelemassa olotilalleni tuona aikana kun en päässyt liikkeelle. :D
Taannoin Vanhojen risteilyllä helmikuussa roikuin laivan kannen reunalla kaiteesta pitäen, kunnon talvimyrskyssä. Vain jäinen meri alla. Piti näyttää rohkeutta tytöille. Puistattaa, ottaa sydämestä kun mietinkin sitä!
Lähdin yökerhosta ilman takkiani, koska en kännini takia löytänyt narikkalappua. Oli varhainen kevät. Aamulla herättyäni ihmettelin, missä takkini oli, kunnes muistin, että olin tainnut lähteä yökerhosta ilman takkiani. Ja kas kummaa, takin narikkalappukin löytyi housujen vasemmasta etutaskusta. Sitten soittamaan yökerhoon. Siellä vastasi nauhoite, joka kertoi, että yökerho avaa ovensa seuraavan kerran kolmen päivän kuluttua keskiviikkona ja että kadonneita tavaroita voi kysellä paikallisesta löytötavaratoimistosta. Soittelinpa sitten löytötavaratoimistoon, josta minulle kerrottiin, että kyseinen yökerho toimittaa heille löytötavarat kerran viikossa eli tiistaisin, joten takkini olisi löytötavaratoimistossa aikaisintaan keskiviikkoiltapäivänä. Kiva juttu, sillä keskiviikkoon asti minun oli käytettävä joko ohutta kesätakkia tai paksua talvitakkia. Takin lunastaminen löytötavaratoimistosta maksoi muistaakseni 16 euroa.
Perinteistä laivamenoa, juodaan syödään, juodaan lisää, porukka hajaantuu, päädytään vieraaseen porukkaan, juodaan vieraan naisen kanssa lisää, tutustutaan ja juodaan lisää, päädytään hyttiin... Hytissä päädytään ryminällä hytin vessaan missä nainen alkaa ottamaan poskeen, juuri kun naisen kaksi yläkouluikäistä tyttöä tulee hytiin... Nainen on polvillaan lattialla, tuijottaa muna kädessä tyttöjään ja sopertaa "etteks te ollettkaanh nukkuhumassa".
Olin saanut pitkän yrittämisen jälkeen pokattua upean ihastukseni mukaani työmatkalla baarin kosteista tunnelmista. Saavuimme hotellille jossa oli putkikatkoksen johdosta vessat ja suihkut käyttökiellossa juuri noina yön pikkutunteina. Minulla oli hirmuisa pissahätä ja unelmien daami vieressä valmiina aktiin. No pakkohan se oli kokeilla toteuttaa tämä unelma ja jo ensi työntöjen jälkeen en voinut pidätellä ja pissasin naiseen ja tämän säikähtäessä sänkyyn. Nainen lähti vauhdikkaasti ja minä jäin tippa linssissä häpeämään haisevaan petiin.
Tuli tuosta takkijutusta yksi kevyemmän sarjan baaritapaus mieleen. Olin pienehkössä ravintolassa jossa takkeja pidetään tuolin selällä tai naulakossa, ei siis narikkaa. Oli tosi tiivistä, paikka oli täynnä, ja mun takana oleva tuntematon mies otti mun takkini päälle kun oli lähdössä. En nähnyt tätä silloin kun se tapahtui, mutta katselin hetken päästä ovelle päin ja ihmettelin miksi jollain miehellä on samanlainen villakangastakki kuin mulla. Parin sekunnin päästä välähti, ja lähdin sen miehen perään. Pelkkä vahinkohan tuo oli ja sain takkini takaisin, mies oli aikamoisessa tuiterissa.
Tämä on varmaan kuvottavin ketju pitkiin aikoihin. Eikö ihmisillä ole mitään moraalia? Mistä lähtien on ollut ok vetää viinaa kuin sieni ja sen jälkeen panna tuntemattomia ihmisiä? Toivottavasti nämä ketjun törkeimmät tapaukset jäävät ikuisesti lapsettomiksi, sillä noin löysillä elämänarvoilla ei pidä lähteä lasta kasvattamaan. Sanoisin, että hävetkää, mutta tuskin nämä osaavat edes hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan kuvottavin ketju pitkiin aikoihin. Eikö ihmisillä ole mitään moraalia? Mistä lähtien on ollut ok vetää viinaa kuin sieni ja sen jälkeen panna tuntemattomia ihmisiä? Toivottavasti nämä ketjun törkeimmät tapaukset jäävät ikuisesti lapsettomiksi, sillä noin löysillä elämänarvoilla ei pidä lähteä lasta kasvattamaan. Sanoisin, että hävetkää, mutta tuskin nämä osaavat edes hävetä.
älä huoli, elämä on tällaista. Sinulla on varmasti asiat hyvin ja se riittää sinulle, muiden asiat on muita juttuja. Tsemppiä ja valoa sinulle!
Olin välillä pohtinut rastojen ottoa ja ollessani tissuttelemassa kaverilla päätin että nyt tehdään minulle ne rastat, eikun kaverille huovutusneula käteen ja toimeen. Koristeeksi laitoimme mm. pussinsulkijoita ja kaverin vanhan parittoman korviksen, sitten liehumaan yöelämään että katsokaa minulla on rastat ! Aamulla herätessä ihmettelin mitä kummaa minulla roikkuu päässä.
Ja olin 26v, en 16v.
baarista joskus tuhannen kännissä,mutta vielä hyvässä nousussa tuleena päätit pistää silloisen tyttöystävän hiusvärin päähän.
minulla siis hyvin vaalea tukka ja siihen punainen väri, oli hemmetin hauskaa sitte olla töissä ja koulussa seuraavat kuukaudet. Meni vaaleenpunaseksi hiukset,
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osasta ketjulaisia lienee jo lapsia, olet toiveinesi myöhässä.
En ole huomannut että aiemmat kännipanotoilailuni olisi äitiyteeni mitenkään vaikuttaneet.
Ikäkausina 18-30 vuotiaana:
- oksensin kotibileissä emännän reppuun ja laitoin repun sängyn alle piiloon.
- jatkoilla kaverin luona riisuin itseni alasti ja päädyin alasti rappukäytävään nukkumaan - erehdyin vessan ovesta.
- 40+ nainen imi mua laivalla infopisteen sohvalla aamuyöstä siivoojien katsellessa.
Panin samaa naista hänen hytissään, kun hänen 16v tytär kaverinsa tuli katselemaan mitä ne touhutaan.
- Opiskeluaikana vedin ravintolassa miesopettajaa turpaan ja panin naisopettajaa vessassa.
- 19 vuotiaana sukulaisen häissä join pontikkaa ja pirtua. Haukuin kaikki, pyysin setäni vaimoa ottamaan suihin ja lopulta kaaduin koiran päälle, joka puri mua käteen. Äiti oli pitkään vihainen/ pettynyt.
- kuristin kännissä leikkipainissa laivalla kaverini tajuttomaksi. Säikähdin.
- panin kännissä parhaan kaverini exää (ei pitäisi tehdä koskaan).
- rikoin kännissä ison pankin ikkunan. Pääsin vartijoita ja poliiseja karkuun. Seuraavat viikot pelkäsin kiinni jäämistä.
- potkaisin tappelussa toista jätkää päähän. Ambulanssi haki hänet. En jäänyt kiinni. Asia painoi minua monia vuosia.
- kasasin kännissä taloyhtiön isot betoniset kukkaruukut rapun eteen.
- Riitelin aamuyöstä yläkerran narkkarin kanssa. Viereisen asunnon mummo sai sydärin, kun pelästy huutamista ja ovien hakkaamista. Oli joutunut sairaalaan. Hänen poikansa ilmoitti poliisille. Parin viikon päästä poliisin kanssa sovittiin, että maksamme mummon lääkäri, lääke ja ambulanssikulut. Mummo muutti palvelulaitokseen sairaalasta.
Olen lopettanut juomisen 5 vuotta sitten kokonaan.