Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?
Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.
-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.
Kommentit (1118)
Huh, pelkäsin että tämä ketju on poistettu.
hurskastelijat kirjoitti:
Ei voi kuin nauraa noille mielensäpahoittajille, jotka oikeasti luulevat että vain miehet ovat sikoja. Kyllä siihen seksiin tarvitaan kaksi ja useimmiten ne tulevat vastakkaisista sukupuolista. Olen todistanut lukuisia kertoja, kun varattu kiltti perheenäiti imee vierasta munaa vessassa tai taksin takapenkillä. Myös pikapanot missä sattuu ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. Viinaa päähän ja housut kinttuun. Käykää katsomassa, jos ette usko.
Tiedän, panin laivalla tällaista kilttiä perheenäitiä jolla on ukko kotona. Täytyy sanoa että seuraavana aamuna naisen vasemman käden nimettömässä olevat sormukset tuottivat pienen moraalisen krapulan.
Oltiin kaverin kanssa baarissa töissä jonne jäätiin työillan jälkeen juomaan ja pari kaveria jäi sinne meidän kanssa. Siinä sunnuntai aamuysiltä ei enää naurattanut kun yllättäen omistaja käveli baariin sisään. Täysin normista poikkeavaa että olisi sunnuntai aamulla siellä, niin tuli vähän puskista. Ja varoitukset siitä saatiin tottakai.
-Itse teininä tulin monesti salaa kännissä kotiin ja koska mulla oli tottakai aina saldo loppu puhelimesta, kävin usein siskoilta salaa hakemassa heidän puhelimet jotta pystyin tekstailemaan poikaystävälle tai kaverille tms. Tämä nokia 5110 aikoihin. Saatoin herätä aamulla löytäen tyynyn alta kolmet eri puhelimet, ja hirveät raivot siskoilta tottakai.
-Isosisko ei suostunut lainaamaan henkkareita jotta pääsisin baariin, niin odotin että hän nukahti jotta pystyin käydä salaa lainaamassa niitä. No, ei oikein onnistunut kun menin 16 vuotiaana lähikuppilaan jossa poket tunsivat siskoni.
-Pikkusiskoni taas oli symppis ja meikäläisen teiniajan jäljiltä vanhemmat oli tyytyväisiä kun ei ollut niin raikuli. Hän tosin onnistui aina juomaan itsensä ihan höpökänniin niin että nukahteli busseihin ja sitten soitteli äitiä hakemaan, tai kompuroi kotiin ja sitten meidän iskä oli tyylillä "jaahas, missä reppu? no lähdetääs tuolta tieltä etsimään" ja löysi usein tuhkimon kenkiä ja reppuja pitkin katua. :D
Mulla ainakin tuli sellanen olo, että tämä mies käytti asemaansa hyväkseen, ja väärin.
Eikö opettaja(harjoittelijakin) ole kasvattaja ja auktoriteetti? Varsinkin, jos kyseessä on vielä suurimmalta osin alaikäisten LASTEN luokanopettaja.
Taisi siis nousta hällä valta päähän kuten good ol’ uncle Harvey Weinsteinilla... Kaikkee ei tarvi ottaa, mitä tarjotaan.
Vierailija kirjoitti:
hurskastelijat kirjoitti:
Ei voi kuin nauraa noille mielensäpahoittajille, jotka oikeasti luulevat että vain miehet ovat sikoja. Kyllä siihen seksiin tarvitaan kaksi ja useimmiten ne tulevat vastakkaisista sukupuolista. Olen todistanut lukuisia kertoja, kun varattu kiltti perheenäiti imee vierasta munaa vessassa tai taksin takapenkillä. Myös pikapanot missä sattuu ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. Viinaa päähän ja housut kinttuun. Käykää katsomassa, jos ette usko.
Tiedän, panin laivalla tällaista kilttiä perheenäitiä jolla on ukko kotona. Täytyy sanoa että seuraavana aamuna naisen vasemman käden nimettömässä olevat sormukset tuottivat pienen moraalisen krapulan.
Tämä ei kerro niinkään alkoholin vaaroista, vaan siitä että tässä maassa niin moni roikkuu paskassa ja epätyydyttävässä suhteessa jostain syystä. Kun estot poistuvat, sitten käy noin kun se todellinen tahto jotain muuta kohti nousee sieltä esiin. Itsekin on tullut ryypiskeltyä oman osuuteni, mutta edes tuhannen päissäni ei ole tullut mieleenkään pettää silloin kun olebn ollut oikeasti hyvässä suhteessa ja rakastunut.
Olenhan saanut makeat naurut tätä ketjua lukien 😅 Koittanut samalla miettiä päätäni puhki, mutta ei todellakaan ole tullut mokailtua mitään kännissä ja ikää jo 40. Mä vaan olen täynnä rakkautta humalassa ja naurattaa ja meno on kova, mutta ei mokia. Tai on kai sekin eräänlainen, mutta onneksi en ollut kunnossa lähtemään kaupungille. Vedin kotona niin huikeat pohjat ja kihahti päähän niin, että havahduin, luojan kiitos, omasta vessasta yrjöön ja ulosteeseen. Olisin varmasti kuollut häpeästä jos tuo olisi tapahtunut jossain yökerhon veskissä.
Täällä on kauhisteltu, miten alkoholia juodessa naisten moraali heikkenee ja sekstaillaan ilman ehkäisyä. Juuri tänään oli haastattelu, jossa tuntemattoman miehen kehut somessa johtivat suojaamattomaan seksiin "tyttöjen illassa".
”Eipä siinä muuta sitten tarvittukaan kuin sopiva kesäilta, kavereiden kanssa viihteellä, mies kävelee kadulla vastaan, sanon kavereille, että otan heidät kohta kiinni, parit lasilliset, käsi laskeutuu reidelle. Tie vie ravintolan wc-tiloihin pikaisille. Kehut vaan jotenkin tuntuivat niin sairaan hyvältä tällä iällä.”
Näin 42-vuotias Iida vastasi Iltalehden kyselyyn mikropettämisestä.
Että näin...voitte sitten kuvitella, kun juomaa on mennyt vielä enemmän ja baaritiskillä joku mies tarjoaa juoman ja kehuu rintoja. Ei muuta kuin vessaan imemään ja panemaan.
Vinkki miehille kirjoitti:
Täällä on kauhisteltu, miten alkoholia juodessa naisten moraali heikkenee ja sekstaillaan ilman ehkäisyä. Juuri tänään oli haastattelu, jossa tuntemattoman miehen kehut somessa johtivat suojaamattomaan seksiin "tyttöjen illassa".
”Eipä siinä muuta sitten tarvittukaan kuin sopiva kesäilta, kavereiden kanssa viihteellä, mies kävelee kadulla vastaan, sanon kavereille, että otan heidät kohta kiinni, parit lasilliset, käsi laskeutuu reidelle. Tie vie ravintolan wc-tiloihin pikaisille. Kehut vaan jotenkin tuntuivat niin sairaan hyvältä tällä iällä.”Näin 42-vuotias Iida vastasi Iltalehden kyselyyn mikropettämisestä.
Että näin...voitte sitten kuvitella, kun juomaa on mennyt vielä enemmän ja baaritiskillä joku mies tarjoaa juoman ja kehuu rintoja. Ei muuta kuin vessaan imemään ja panemaan.
Oliko tuo nainen tai mies nyt siis varattu, vai mikä se moraalinen ongelma oli tässä?
Vierailija kirjoitti:
Vinkki miehille kirjoitti:
”Eipä siinä muuta sitten tarvittukaan kuin sopiva kesäilta, kavereiden kanssa viihteellä, mies kävelee kadulla vastaan, sanon kavereille, että otan heidät kohta kiinni, parit lasilliset, käsi laskeutuu reidelle. Tie vie ravintolan wc-tiloihin pikaisille. Kehut vaan jotenkin tuntuivat niin sairaan hyvältä tällä iällä.”Näin 42-vuotias Iida vastasi Iltalehden kyselyyn mikropettämisestä.
Oliko tuo nainen tai mies nyt siis varattu, vai mikä se moraalinen ongelma oli tässä?
Kyseinen nainen oli varattu, koska muuten ei ole kyse pettämisestä
Ostin kaupasta kassillisen ykkäsolutta vaikka piti olla keppanaa, siis en ollu humalassa enkä tullut humalaan. Tosi tarina.
Sen verran pitää kommentoida ketjua lukeville että näistä tarinoista ei voi tehdä mitään yleistystä siihen miten yleistä tällaiset tapahtumat ovat, ei tämä ole mikään gallup missä kysytään oletko sekoillut kännissä vai etkö ole, vaan tähän kertoo ihmiset juurikin niitä ääripään pahimpia sekoiluja mitä joillekkin on sattunut. Onhan osa tarinoista aika surullisia pettämisineen ja hyväksikäytön rajoilla liikkumisineen...
Itse en oikeastaan koskaan ole edes uskaltanut juoda kovaa känniä, koska minulla ei ole aavistustakaan siitä mitä tekisin ja millainen olisin. Tai no, tietyssä seurassa saattaisin eksyä tekemään asioita joista oikeasti tulisi morkkis sitten... joten ennemmin nautin enemmän tai vähemmän varovasti seurustelujuomana alkoholista mutta nin että järki pysyy päässä.
Toisaalta jos minun naiskumppanini henkilöhistoriasta paljastuisi kännisekoilupanoja / ryhmäseksiseikkailuja, kohauttaisin vain olkapäitäni jos ne olisi tapahtuneet ennen kuin olimme yhdessä. Ei minua kiinnosta ihmisen historia vaan tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel*etti mitä kännihu*ria suomalaiset naiset on!
Suksi nyt vi.t.t.uun siitä jeesustelemasta.
Lisää näitä, nauran ihan vääränä! :'D Omia mokia en pysty edes muistelemaan, ilmeisesti ovat vielä niin tuoreessa muistissa että ei naurata edelleenkään. Jonain päivänä avaudun tänne kunnolla.
Jeesustelua, jos ei naura vatsapohjaansa kipeäksi jutuista, joissa mm. petetään puolisoa ja kerrotaan se hassunhauskana kännimokana?
Ei tarvitse nauraa yhtään, eikä edes hymyillä. Ei näitä tarvitse edes lukea.
Fakta nyt on se, että tähän ketjuun ap toivoi kännissä tapahtuneita mokia. Hän ei pyytänyt moralisointia tai solvausta, vaan niitä kännimokia. Sillä, että sinä et naura näille mokille, ei ole mitään merkitystä. Ihmiset kertovat täällä niitä silti, onneksi.
Jos et keksi muuta kommentoitavaa kuin että naiset h.u.o.ria öyh öyh niin jätä mieluummin kommentoimatta.
/66
Olen itse nainen, ja pöyristelisin tuota käytöstä sekä miehiltä, että naisilta.
Surullista, että tuollainen on nykyään ihan basic-juttua ja hauskaa kommellusta.Minusta on surullista ettet sinä ole koskaan elämässäsi päässyt mokailemaan kunnolla, ihan kuin harmittaisi itseäsikin. Taisi nuoruus jäädä elämättä.
etusivulla mokansa jakanut n47
No jaa. Kunnon moka voi olla myös se tornista uimaan kännissä hyppääminen ja henkensä menettäminen. Osassa näistäkin tarinoista on oikeasti ollut hengenlähtö lähellä, ne jotka on kuolleet kännityperyyksissään eivät ole täällä tarinoimassa.
Vierailija kirjoitti:
... Mikä tosin ei ole todennäköistä koska asun Helsingissä ja tuo koirapuisto on aika vilkas. Todennäköisesti useampikin käynyt katsomassa, mutta ei ole sitten viitsinyt tulla kun on ollut puolialaston tyyppi nukkumassa. Tänään teki tiukkaa koiralenkillä, tuntui että kaikki tuijottaa minua. Liekö vainoharhaisuutta vai onkohan puoli kaupunginosaa oikeasti nähnyt...
Nolointa on se että en ole edes yleenäs kova ottamaan alkoholia. Juovuksiin asti juomisesta oli tätä ennen lähemmäs 10 vuotta. Ja olen ollut yleensä kova moralisoimaan ällöttäviä juoppoja. Ja nyt sitten tämä...
Jos se yhtään lohduttaa niin minullakin on moralisointi iän myötä vähentynyt kun ymmärtää paremmin miten helposti ja pahasti sitä voikaan mokailla...
- Kotibileissä yksi puolituttu vähän outo poika makasi sohvalla ja huuteli että tappa kaa joku mut, se joka sen tekee saa mun viinapullon ja röökit. Minä sitten siihen että ok, laitoin tyynyn kundin naamalle ja istuin päälle, onneksi muut repivät pois
- Alkuillasta kännissä Seppälässä, näin miten soma limies , ihan komea katseli minua hyllyjen vlistä ja hymyili joten marssin miehen luo ja sanoin "lets go a fuck ". Mieshän oli innoissaan mukana, mentiin vessaan eikä edes kortsua käytetty hyi helkkari
- Join isäpuoleni viinaa ennen kouluun lähtöä ja olin niin kännissä että kaaduin pyörällä useaan kertaan ja opettaja tajusi heti että olen juonut
- Omissa kihlaisbileissäni nuolin kaveriani parvekkeella, mies näki kaiken, heitti kihlasormuksen kaiteen yli ja kaljat päälleni häipyi.
Vierailija kirjoitti:
- Kotibileissä yksi puolituttu vähän outo poika makasi sohvalla ja huuteli että tappa kaa joku mut, se joka sen tekee saa mun viinapullon ja röökit. Minä sitten siihen että ok, laitoin tyynyn kundin naamalle ja istuin päälle, onneksi muut repivät pois
- Alkuillasta kännissä Seppälässä, näin miten soma limies , ihan komea katseli minua hyllyjen vlistä ja hymyili joten marssin miehen luo ja sanoin "lets go a fuck ". Mieshän oli innoissaan mukana, mentiin vessaan eikä edes kortsua käytetty hyi helkkari
- Join isäpuoleni viinaa ennen kouluun lähtöä ja olin niin kännissä että kaaduin pyörällä useaan kertaan ja opettaja tajusi heti että olen juonut
- Omissa kihlaisbileissäni nuolin kaveriani parvekkeella, mies näki kaiken, heitti kihlasormuksen kaiteen yli ja kaljat päälleni häipyi.
Taidan tuntea sut. Oltiin yhtä aikaa perhekodissa 96/97 ja muistan miten naureskelit tuota Seppälä-episodia. Aika sekaisin olit. Meneekö sinulla nyt hyvin ?
- Menin laulamaan karaokea ja päädyin harrastamaan seksiä pakettiautoon itseäni vanhemman mustalaisen kanssa, pelkäsin pitkään että miehen vaimo saa tietää ja tulee kostamaan.
- Heräsin ja asunnossani oli outo jalkalamppu, pihalla ei ollut roskalavaa joten en tiedä vieläkään mistä sen lampun nappasin.
- Samoin olen herännyt vessani lattialta vieras neuletakki päällä, ei ollut kenenkään kaverin.
- Lähdin vaalennusaineet päässä alakerran pubiin ja hyvä ettei koko tukka tippunut päästä.
- Lähdin laivalla tukholmaan ystäväni kanssa , heräsin turusta matkailuautosta kahden miehen seurasta.
- Heräsin tyyny ja tukka veressä , oli talvi ja jäiset kadut niin olin ilmeisesti kaatunut matkalla kotiin.
-Päätin toteuttaa unelmani ja käydä kusemassa vanhan kouluni pihaan , samalla tuli ripulitkin ja sotkin takkini sekä kenkäni.
Pahimmat sekoiluvuoteni ajoittuivat ikävuosille 15-20, 21-vuotiaana sain esikoiseni ja rauhoituin.
Menin väärillä henkkareilla yökerhoon ja oksensin tyhjään tuoppiin , tumppailin siihen vielä tupakankin ja jätin pöytään. Sekstailin silloisen poikakaverini kanssa makkarissa muiden katsoessa leffaa olkkarissa, saimme päähämme kokeilla anaaliseksiä ja viuhahdin alapää paljaana kyselemään muilta että "onks tääl jotain rasvaa" . Join vappuna tuttipullosta viinaa ja tiputin peruukkini vessanpyttyyn joka tietenkin tukkeutui, kun hädissäni vedin vessan. Menin pissalle johonkin rappukäytävään ja menkat olivat alkaneet, sotkin kaikki paikat ja valkoiset farkkunikin ennenkuin selvisin ulos.
Voi luoja :D
22-vuotias ja ikävuosien 19-22 aikana perseet on vedetty viidesti:
lukion risteilyllä vedin järkyttävät naamat shoteilla ja lähdin panemaan täystuntematonta miestä sillä hänellä oli samanlainen puhevika, kuin mikä minulla oli ollut. Sammuin miehen hyttiin ja aamuviideltä juoksin kalsarit kainalossa omaan hyttiini, jossa hikipingot kaverini olivat olleet jo täysin tolaltaan, minne olin kadonnut. kerroin sammuneeni kattobaariin.
työkaverin kanssa baarissa: nuokuin tajunnan rajamailla ja eräs, yli 35-vuotta minua vanhempi, komea, kanta-asiakas tuli pöytäämme. hipelöi jalkaani, ja siinä tämä allekirjoittanut sankari 20-vee levitteli "salaa" reisiään tälle miekkoselle. onneksi työkaveri ei huomannut, ja mies ei ole kertonut asiasta kenellekään.
suutuin kaveripojalle, sillä tämä palasi alhaisesti yhteen exänsä kanssa, kun en suostunut alkaa hänelle laastariksi. join etkoilla jätkän viinat ja yökerhossa nuolin varmaan 15 jätkän kanssa. aina kun kaveripoika koitti apajille, nappasin suuteloon lähimmän toisen miehen. lopputulemana juoksin tequilan kanssa tarjotut suolat naamallani pakoon paria 30-vuotiasta naista, joiden tuttua miestä olin nuollut ja nämä akat aikoivat "hakata minut tohjoksi". tässä välissä juoksin myös pakoon silloisesta työpaikastani puolituttua portsaria.
työpaikan pikkujouluissa lähentelin silloista ihastustani, nykyistä poikaystävääni järkyttävässä kierosilmäkännissä kynsin tämän reittä brutaalisti pöydän alla ja jatkoilla kaadoin tämän takeaway ruoat paitani kaula-aukosta sisään (vahingossa). ei tosin syntynyt mitään säpinää tuosta illasta. vasta vajaa vuosi myöhemmin mies uskaltautui tekemään aloitteen suuntaani (oli tosin vielä hurjemmassa humalassa, kuin mitä minä olin aiemmassa iskuyrityksessäni).