Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
621/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kännimoka alta parikymppisenä: kaveri ja hän ajoivat kännissä kilpaa autoilla ja auto lensi katolleen, ruhjeilla selvisi

Eiks tänne ole omia mokia tarkotus jakaa.

No minäkin jaan sitten ex-poikaystävän idiotismia. Ruinasi (jo exänä)parvekkeeni alla alkkareitani, joita nuuhkimalla kai ois runkannut. Kun en vastannut ulinaan mitään, raahasi mattotelineen 2krs.parvekkeeni alle ja ryntäsi sitä kautta sisään. Minä pakenin kellariin.

(Tää on se jamppa joka laitto huonekalunsa paskaksi kirveellä pihallaan kun panin kostoksi 6kymppistä naapuriaan). 💣⚡

Vierailija
622/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti noloin muistoni on tämä. Asuin teini-ikäisenä pienellä paikkakunnalla ja oltiin sitten lähdetty kavereiden kanssa kesälomalla vetämään päiväkännit puistoon. Tulin ihan hirvittävään känniin ja en oikein muista mitään loppuillasta, menin taksilla kotiin. Seuraavan päivän iltapäivällä minulla oli varattu aika kampaajalle ja kun menin sinne niin kampaaja naureskellen tokaisi että "taisi olla aika kova meno sulla eilen, näin sut tossa bussipysäkin vieressä kyykkypissalla ja aika vaivalloiselta näytti". Halusin vajota maan alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi parveke-episodi tapahtu siis vasta vuosien päästä siitä kun ton kanssa seurustelin.

Eli en sitä kostanut.

666 😂

Vierailija
624/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Oltiin juotu siideriä ja minulle tuli pysäkillä hätä, kyykin siinä pysäkin takana kun ystävä huusi että bussi tulee ! No, sainpahan tämähän ohi tahalteen ajavana vi""upäänä tunnetun kuskin pysähtymään paljaalla pyllylläni.

- Menin naapurin asuntoon, kerrosta alemmas ja silittelin  lattialla istuen suloista labriksenpentua että mistäs sinä kulta siihen tulit. Tuon jälkeen lukot sarjoitettiin uudestaan kun kävi ilmi että monella oli tavallaan yleisavain.

- Olin juonut punaviiniä ja syönyt italianpataa  jotka oksensin yökerhon eteen, näky oli kuin kauhuelokuvasta ja jengi väisteli kauhuissaan.

- Väitin jollekin miehelle yökerhossa olevani Satu (en ole) ja  pari päivää myöhemmin joku alkoi mylviä Satua keskellä ydinkeskustaa. Mies juoksi perääni  huutaen Satukulta, Satukulta!

- Sain päähäni alkaa leipoa pullaa kesken kalsarikännien ja väsyin, aamulla taikina lähes käveli vastaan.

- Liukastuin noustessani taksiin ja sekä kuski että kaverit kyseli kävikö pahoin, komeasti rusahti, haluatko päivystykseen. Vastasin ranteen vain venähtäneen ja ettei koske yhtään, ei tietenkään kun puudutusainetta veressä pari litraa! Aamulla ranne oli halonpaksuinen enkä voinut käyttää sitä kättä.

Vierailija
625/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih, laittakaa lisää, kaverin kanssa nauretaan täällä kippurassa! :-D:-D kivaa ajanviettoa sadepäivälle.

Tätä ketjua vissiin lukee jotkut 12-vuotiaat, monesta kommentista päätellen. Harmi, että heidän täytyy kokea nämä jutut itse tajutakseen niiden todellisen huumoriarvon.

Vierailija
626/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin uutta poikaystävää huoneessa jonka jaoin toisen tytön kanssa. Tyttö oli muualla sillä hetkellä, mutta löysi mut aamulla, ja vähän muutakin: mulla oli ollut täysi kuukuppi sisällä, jonka olin vaan vetäissyt sängyssä ulos. Jossain vaiheessa mies oli vienyt mut pesulle. Joka paikka veressä, niin kuin jokin kana oltaisiin teurastettu sängyssä, lattialla, vessassa... Herran jumala sentään. Kaameassa krapulassa siivosin kuukautisverta kämpästä. Olin niin häpeissäni koko seuraavan viikon. Itse en kyllä panisi siinä kunnossa olevaa miestä. Jossain vaiheessa aloin miettiä, että mikä poikaystävää vaivasi. Paljastuikin hyväksikäyttäjäksi myöhemmin.

Vierailija
627/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen uinut teinikänneissä alasti yleisellä uimarannalla.

- Ottanut baaripokan koiran mukaan kotiin. Ilman remmiä. Koira seurasi mua kotiin ja kutsuin sitä pojaksi, kun nimeä en tiennyt. Aamulla heräsin sängystäni ja vieressäni makasi iso koira pitkittäin. Soitin eläinsuojelun ja koiran omistaja oli ilmoittanut koiransa hävinneeksi. Tuli vihaisena hakemaan koiraansa. Koiralla oli hauskaa. Sai multa pallon mukaan, jota kantoi suussaan, kun isännän luokse mentiin.

- Pannut taksikuskin kanssa.

- Menin kännissä hakemaan naapurin lasta leikkimään kanssani pihalle.

- Saunonut lähikapakan noin kymmenen miehen kanssa. Mitään ei tapahtunut.

- Kävellyt korkokengissä yli seitsemän kilometrin matkan baarista, kun bussit eivät enää kulkeneet.

- Laittanut esimiehelle känniviestejä.

Ja keski-ikäinen virkanainen minäkin

Vierailija
628/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä jätin kännissä parikin naispuolista opiskelukaveria ilman, vaikka vonkaus oli jälkikäteen ajateltuna neideillä kova. Luonnollisesti nämä olivat eri kertoja. Kyllähän se olisi oikeasti kelvannut, mutta kun en niitä niin erityisesti ”rakastanut”? Mitään en ole enempää hävennyt elämässäni.

Vierailija
629/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta saa sellaisen kuvan että 90% suomalaisita siitetään kännissä.

Vierailija
630/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta saa sellaisen kuvan että 90% suomalaisita siitetään kännissä.

Esikoisista ainakin jokainen. 

Vierailija
631/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältäkin selviää, että todellakaan suurin osa 15-vuotiaista ei harrasta seksiä ja halukkuus ensimmäiseen yhdyntään on miehillä huomattavasti suurempi kuin naisilla:

https://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/sek…

Miesten halukkuus yhdyntään on ollut jatkuvasti merkittävästi suurempaa kuin naisilla. Naisilla yhdyntää kovasti halunneiden osuus on kasvanut kuitenkin noin kahdellakymmenellä prosenttiyksiköllä 2000-luvulla, ja 1970-lukuun verrattuna naisten yhdyntähalukkuuden kasvu on vielä tätäkin merkittävämpi. Tämän seurauksena sukupuolten halukkuusero ensimmäisen yhdyntään on tuntuvasti pienentynyt. Naisista seitsemän prosenttia ja miehistä neljä prosenttia oli ryhtynyt yhdyntään vastahakoisesti, eikä juuri ketään ollut pakotettu yhdyntään

Ensimmäisen yhdyntäaloitteen tekemisen suhteen miesten ja naisten vastaukset sopivat melko huonosti yhteen.  Jostakin syystä vastuuta ensimmäisestä yhdynnän aloitteesta sysättiin aika monissa tapauksissa toiselle sukupuolelle. Tämä jättää avoimeksi kysymyksen siitä, millaisen käytöksen tai viestinnän miehet ja naiset olivat kokeneet seksuaalisen aloitteen tekemiseksi.

Mielenkiintoista.

Miten tämä nyt tähän ketjuun liittyy.

Minäkin olisin neitsyt ilman alkoholia, juu, ei ole naiset yhtä seksuaalisia selvänä kuin miehet, biologiaa. Mutta tämä on kännimokaketju. Kännissä frigidikin voi muuttua nymfomaaniksi.

Suomalaiset olis jo aikaa sitten kuolleet sukupuuttoon ilman alkoholia.

Vierailija
632/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapaskan copypastetoimittaja tapittaa ketjua silmä kovana. Montakohan sivua keskustelua taas tarvitaan ennen kuin hän "kirjoittaa" artikkelin aiheesta?

Oletpa älykäs kun et hiffaa, että tätä alustaa pyörittää ja kaiken sille tuotetun sisällön omistaa Sanoma OY.

Älä stna suolla soopaa tänne, ellet halua lahjoittaa sitä pois. Kirjoita ruutuvihkoon ja polta, se on kivempi muillekin.

Vierailija
633/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältäkin selviää, että todellakaan suurin osa 15-vuotiaista ei harrasta seksiä ja halukkuus ensimmäiseen yhdyntään on miehillä huomattavasti suurempi kuin naisilla:

https://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/sek…

Miesten halukkuus yhdyntään on ollut jatkuvasti merkittävästi suurempaa kuin naisilla. Naisilla yhdyntää kovasti halunneiden osuus on kasvanut kuitenkin noin kahdellakymmenellä prosenttiyksiköllä 2000-luvulla, ja 1970-lukuun verrattuna naisten yhdyntähalukkuuden kasvu on vielä tätäkin merkittävämpi. Tämän seurauksena sukupuolten halukkuusero ensimmäisen yhdyntään on tuntuvasti pienentynyt. Naisista seitsemän prosenttia ja miehistä neljä prosenttia oli ryhtynyt yhdyntään vastahakoisesti, eikä juuri ketään ollut pakotettu yhdyntään

Ensimmäisen yhdyntäaloitteen tekemisen suhteen miesten ja naisten vastaukset sopivat melko huonosti yhteen.  Jostakin syystä vastuuta ensimmäisestä yhdynnän aloitteesta sysättiin aika monissa tapauksissa toiselle sukupuolelle. Tämä jättää avoimeksi kysymyksen siitä, millaisen käytöksen tai viestinnän miehet ja naiset olivat kokeneet seksuaalisen aloitteen tekemiseksi.

Mielenkiintoista.

Miten tämä nyt tähän ketjuun liittyy.

Minäkin olisin neitsyt ilman alkoholia, juu, ei ole naiset yhtä seksuaalisia selvänä kuin miehet, biologiaa. Mutta tämä on kännimokaketju. Kännissä frigidikin voi muuttua nymfomaaniksi.

Suomalaiset olis jo aikaa sitten kuolleet sukupuuttoon ilman alkoholia.

Sinulla on isoja aukkoja tiedoissa, reppana.

Vierailija
634/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kännissä enkä mokannut. Voi nyt sääli teitä amatöörejä.

Vierailija
635/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Olen uinut teinikänneissä alasti yleisellä uimarannalla.

- Ottanut baaripokan koiran mukaan kotiin. Ilman remmiä. Koira seurasi mua kotiin ja kutsuin sitä pojaksi, kun nimeä en tiennyt. Aamulla heräsin sängystäni ja vieressäni makasi iso koira pitkittäin. Soitin eläinsuojelun ja koiran omistaja oli ilmoittanut koiransa hävinneeksi. Tuli vihaisena hakemaan koiraansa. Koiralla oli hauskaa. Sai multa pallon mukaan, jota kantoi suussaan, kun isännän luokse mentiin.

- Pannut taksikuskin kanssa.

- Menin kännissä hakemaan naapurin lasta leikkimään kanssani pihalle.

- Saunonut lähikapakan noin kymmenen miehen kanssa. Mitään ei tapahtunut.

- Kävellyt korkokengissä yli seitsemän kilometrin matkan baarista, kun bussit eivät enää kulkeneet.

- Laittanut esimiehelle känniviestejä.

Ja keski-ikäinen virkanainen minäkin

Sympaattinen tuo koirajuttu. :) (pl. omistajan huoli)

Vierailija
636/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli koirakaappaajasta mieleen, että itsekin teininä heräsin omasta huoneesta koira sängyssä. Tosin oli oma koira, tai tarkemmin isäni karjalankarhukoira, mutta siis asuin vanhemmillani vielä tuolloin 18-vuotiaana. Olin ihan sataprosenttisen varma, että se oli ollut karkuteillä ja olin ottanut kiinni sen kadulla, muistin että olin huutanut sen nimeä ja juossut korkkareissa perässä. Totuus taisi olla se, että olinkin juossut sitä kiinni, mutta ei ole muita vaihtoehtoja kuin että olen itse ensin päästänyt sen irti häkistään. Ja meillä ei siis pihakoiria pidetty sisällä kuin kovilla pakkasilla vain, mutta ilmeisesti tuona kesäiltana oli tuntunut hyvältä idealta ottaa koira sisälle ja viereen.

Vierailija
637/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi herättää minulla himot sekä poistaa estot mikä on huono yhdistelmä. Teininä tämä ilmeni kielarivimmani mutta noin 19 vuotiaasta lähtien ainoa tavoitteeni humalassa oli löytää mies jota panna. En turhamaisuttani laittanut laseja yöelämään lähtiessä, joten melkoisia mörköjä tarttui matkaan kun munahaukka metsästi likinäköisenä useamman oluen kumarassa.

- Iskin  so ma lin kun halusin kokea sen paljon puhutun mustan miehen jättimelan, kauhea pettymys oli  löytää pöksyistä  normaalikokoinen kalu.

- Raahasin kotiin  ärrävikaisen Kummeli-hahmolta näyttävän peräkammaripojan joka laukesi housuihinsa eikä  meinannut suostua aamulla lähtemään koska oli rakastunut minuun. Hain tupakkaa kaupasta ja  tämä Maunu Ahonen roikkui kannoillani "mitä me rakas ostetaan`?", kovasti olisi tahtonut viedä minut äidille näytille.

- Yhden miehen kanssa ei ehditty tämän asunnolle, kun sain päähäni keskellä puistoa ottaa tyypiltä suihin NYT ja oksensin tämän päälle.  Ja heti kohta uudestaan, nyt omille housuilleni. Tyyppi häipyi kiroillen ja minä koetin vielä päästä useampaan baariin uutta rakasta etsimään, eivät päästäneet oksennuksella kuorrutettua akkaa jolla meikit pitkin poskia.

Ketä Kummeli-hahmoa tuo tyyppi muistutti??

Vierailija
638/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin tällä viikolla 18, joten ne mun mokat on tulossa varmaan tänä viikonloppuna...

Vierailija
639/1118 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin tällä viikolla 18, joten ne mun mokat on tulossa varmaan tänä viikonloppuna...

Nyt varovasti... Ota tämä ketju oppikirjana mitä kaikkea EI TARVITSE KOKEILLA itse! :DD 

Ps. Onnea!

Vierailija
640/1118 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen harrastaa kännissä seksiä, hän ei ole automaattisesti kännin takia "hyväksikäytettävissä". Suomessa todennäköisin vaihtoehto yleensä lienee, että känni vähän rentouttaa ja poistaa estoja, mistä seuraa, että oman seksuaalisuutensa kanssa on "enemmän sinut" eikä nuttura purista niin paljon. Ja ei kun nauttimaan! Vaikka se jälkeen päin ajatellen olisikin "kännimoka". Niin voi silti hyvin olla ihan täysin omasta halusta toteutettu. Eikä siinä ole mitään likaista tai väärää tai moraalitonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi