Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
601/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

- Päädyin panemaan nuorta parikymppistä poikaa, jolla oli vielä lippalakki päässä koko aktin ajan. Itse olen lähemmäs nelikymppinen.

...

Laitan kohta lisää, kun tulee näitä mieleen. NAINEN 37-V. 

Parikymmppistä lippispäistä poikaa?! Pitäisikö nyt huutaa kehdonryöstöä ja hyväksikäyttöä vai voisiko ihan vaan todeta, että tuskin kumpikaan on ylpeä, mutta ei mikään rikoskaan?

Parikymppinen ei ole enää teini, vaan kehityskausi aikuiseksi on käyty kokonaan. Yksilökohtaista onko se tapahtunut 20v, vai 25v. Suurimmalla osalla ei ole enää mitään vastaansanomista suurista ikäeroista aikuisten kesken, ei niistä 40v mies ja 20v nainen-pareista, eikä noista puumista. Molemmat ovat aikuisia, ei teinejä. :)

Ei ole, aivojen kehittyminen kestää 25 ikävuoteen asti

Joo, ja luonnon mukaan sukukypsyys alkaa siitä kun menkat alkaa.

Samalla periaatteella pojat ovat sukukypsiä kun kassit ovat laskeutuneet ja ensimmäinen erektio on saavutettu.

Järki hoi.

No eipähän, vaan pojat ovat sukukypsiä siinä vaiheessa kun alkaa siemennesteen tuotanto. Järki hoi.

Ja tämähän on siis luonnon näkemys asiasta, ihmislaji on tällaisenaan ollut olemassa noin 200000 vuotta ja siitä korkeintaan viimeiset 100 vuotta on oltu sitä mieltä, että kaikki traumatisoituvat seksistä alle 18-vuotiaina ja jotkut vielä senkin jälkeen.

Vierailija
602/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua, mulle tulee kamala krapula pelkästään siitä kun luen näitä juttuja! :D :D :D :D

Vaikken ole juonut tippaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui Silja Linella noin 15 vuotta sitten. Lähdin käymään viikonloppuna Tukholmassa. Menomatka lähti qvauhdikkaasti käyntiin jo puolenpäivän aikaan pitkällä lounaalla. Siitä laivaan ja tax-freen kautta ja meno jatkui samaan malliin hytissä ja myöhemmin laivan baarissa. Illalla sitten laivan tanssiravintolaan ja sieltä erään daamin kanssa hyttiin jatkoille. Seuraava muistikuva kun aamulla heräilin hytistä suht krapulaiseen oloon. No vessaan aamutarpeille ja kun istuin pöntölle, huomasin että takapuolessa on jotain outoa mikä ei kuulu sinne. Ei muuta kun ponnistamaan ja yllätys oli kohtuullisen suuri kun huomasin että sieltä putosi muun tavaran mukana käytetty kondomi. Mällit näytti olevan sisällä - mutta en tiedä miten oli tiensä löytänyt paikkansa.

Vierailija
604/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinilikkana Porin rännillä istuskelin siinä joillain rappusilla katsellen ihmisvirtaa, sitten lähdin parin pojan mukana (ränniltä tuttuja) haahuilemaan. Päädyttiin Annankatu6, joka oli/on semmonen talo missä kaikkea toimintaa, porilaiset tietää. 

Joka tapauksessa, Annakatu6 oli kiinni, mutta niiden kanssa saatiin yksi ikkuna auki kadun puolelta ja mentiin sisään, minä kiiveten toisen pojan harteilta sisään.

Siellä sitten soitettiin rumpuja ja ties mitä hetken aikaa. Sitten varmaan palloiltiin rännille takasin pyörimään "murtokeikan" jälkeen (mitään ei kyllä varastettu).

Vierailija
605/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noloin tapahtui nyt vappuna.

Vietin vappua tinderistä bongaamani miehen kanssa, emme olleet aiemmin tavanneet. Meillä olikin tosi hauskaa ja jossain vaiheessa päädyimme hänen hippikaveriensa solukämppään hakemaan lisää juomaa. Hipit polttelivat jotain reggaen soidessa taustalla. Seuralaiseni kanssa siinä sohvalla oltiin läheisissä kännisissä tunnelmissa ja käteni meni jossain vaiheessa jätkän housujen sisään hivelemään munankärkeä ja lopulta puoli munaa oli ulkona housuista. Tajusin kuitenkin aika pian lopettaa kun huomasin että kaverit naureskeli tilanteelle. Tästä jatkettiin sitten baariin, josta seuraavat muistikuvat: koitin hypätä jätkän syliin, niin kaaduttiin keskelle tanssilattiaa, yksi tv:stä tuttu tyyppi tuli sitten kyselemään sattuiko ja auttoi ylös lattialta. Seuraavaksi seuralaiseni meni tanssimaan persettä heiluttaen jonkin bodarin viereen, seurasi tappelu ja jätkä sai bodarilta muistoksi mustan silmän. Otin jätkän mukaan asunnolleni ja känniseksi nyt useimmiten on mitä on, miehellä oli puolilöysä ja samalla paljasti jalkafetissinsä.

Mies asuu onneksi toisella paikkakunnalla eikä nähty enää tämän jälkeen.

Olin jo oikeastaan onnellisesti ehtinyt unohtamaan osan illan tapahtumista, mutta valitettavasti palautuikin mieleen näitä lukiessa...

Vierailija
606/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petin miestäni naisen kanssa. Onneksi ei sentään pantu, mutta tapahtui kiihkeää suutelua ja rintojen... hmm... huomioimista. Toinen osapuoli halusi enemmänkin, itse jotenkin heräsin siinä vaiheessa ja lopetin. Kerroin miehelle heti kotiin palattuani. Emme eronneet, toki jonkin aikaa oli aika vaikeaa. Hävettää vieläkin.

En ymmärrä miten kaksi naista voisivatkaan panna. 🤔

Vierailija
607/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset humalat otimme omenaviinistä bestiksen kanssa, sitten kovina potkiskelimme katulamppuja pyörätieltä pimeiksi.

Tämäkin söpö muisto jakoon, ei ole niin paha kuin jakamani kännipanot. :)

Miksi tätä ^ mun kommenttia on mahdettu alapeukuttaa?😩

Tietääkseni katulamput ei kokonaan rikkoutuneet vaikka pimenivät?!

Eikä me kännissä oltu, kun puoliksi omppuviinipullo juotiin jos sitäkään, mutta kuviteltiin olevamme kun oli eka kerta. 😇

Eka kunnon känni oli se kun tän saman kaverin kanssa kekkaloitiin seurakuntatalolle kossupäissämme.

Vierailija
608/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahasin baaripokan kotiin ja kun tyyppi avasi housunsa niin huomasin, että oli värjännyt alapääkarvoituksensa punaisella shokkivärillä. Repesin niin kovaan nauruun, että kaljakulaus lensi suusta.

Vierailija
609/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset humalat otimme omenaviinistä bestiksen kanssa, sitten kovina potkiskelimme katulamppuja pyörätieltä pimeiksi.

Eikä me kännissä oltu, kun puoliksi omppuviinipullo juotiin jos sitäkään, mutta kuviteltiin olevamme kun oli eka kerta. 😇

Eka kunnon känni oli se kun tän saman kaverin kanssa kekkaloitiin seurakuntatalolle kossupäissämme.

Siis mitä väliä, jos joku ventovieras alapeukuttaa sun viestiäsi? Nämä "yhyy miksi on alapeukutettu" -viestit ärsyttää eniten. Sit ainakin käyn alapeukuttamassa.

Vierailija
610/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä soitettiin tuntemattomasta numerosta meidän koulun rehtorin kotinumeroon kännipuheluita, joissa laulettiin esim. Anna mulle piiskaa. Tosi lapsellista ja kiinnihän tuosta olisi jäänyt, jos rehtori olisi halunnut viedä asiaa eteenpäin. Silloin koteihin tuli sellaisia järkyn paksuja paperipuhelinluetteloita, joissa oli sen reksinkin kotinumero. 

Vierailija
611/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kimppakivat

-Toisen muijan pillun nuoleminen ja vastaanottaminen

-Baarin vessassa paneminen

-Baarissa verhon takana paneminen

-Paneminen hotellin käytävällä

-Tappeleminen

-Hampurilaisen heitto ravintolan seinään

-Kaikki lukuisat rasistiset kommentit ihmisistä

- Tissien ja pillun esittely kännissä julkisilla paikoilla

-Vaatteet päällä uiminen yleisessä koskessa, jossa ihmiset katsoivat

-Pyöräily ja potkulautailu niin, että teen sitä itse ja joku on vielä kyydissä

- Auton ajaminen kännissä, samoin kyydissä oleminen

- Nussiminen porealtaassa

- Kuseminen keskelle isoa kaupunkia, suihkulähteeseen, yhden jätkän päälle yms

-Nussiminen kirkon edessä

-Varattujen paneminen

Mitähän muita näitä vielä on? Onhan näitä...

Alkoholi ei sovi minullekaan.

Vierailija
612/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan punaiset bokserit o__o

Vierailija
613/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä kaverin kanssa soitettiin random numeroihin kiimaisia seksipuheluita

Vierailija
614/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaveri sammunu metsään enkä huomannu.

1,5l kossua vedetty puoliks kaverin kaa.

Koiranulkoiluttaja oli löytäny metästä ja vieny kotiin.

Olin siis 14 ja kaveri 15.

Vierailija
615/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kännimoka alta parikymppisenä: kaveri ja hän ajoivat kännissä kilpaa autoilla ja auto lensi katolleen, ruhjeilla selvisi

Vierailija
616/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin 16 ja mentiin silloisen best frendin kanssa huviksemme notkumaan sellaisen sivukadun homokapakan luo, äkkiä siihen ajoi auto josta huudeltiin solvauksia ja haukkuja. Joku isokokoinen kalju ukko, kuskia en nähnyt. Oli tosi pelottavaa nuorille tytöille kun lähdettiin pois ja  se auto teki u-käännöksen, luulin että meidät hakataan.

Saman bestiksen kanssa hiivittiin yöllä mun lapsuuskotiin, bestis oli meillä yötä ja koetettiin olla hiljaa ettei vanhemmat heräisi ja huomaisi että ollaan humalassa. Päätettiin sitten tehdä popcornia mikrossa, pussi syttyi tuleen ja laukaisi palohälyttimen. Seistiin noloina siinä kun äippä ja iskä ryntäsi aamutakit päällä alakertaan katsomaan missä palaa.

Koetin viinin voimin leipoa silloiselle kihlatulleni synttärikakun, en ollut nukkunut hyvin yövuorojen vuoksi ja viini kohahti päähän kuin häkä. Lopputulos oli raaka, lässähtänyt kakku ja jauhoja sekä munia pitkin lattiaa. Ja naapurit varmaan arvostaneet kun klo 12 yöllä huutaa vatkain...

Vierailija
617/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi herättää minulla himot sekä poistaa estot mikä on huono yhdistelmä. Teininä tämä ilmeni kielarivimmani mutta noin 19 vuotiaasta lähtien ainoa tavoitteeni humalassa oli löytää mies jota panna. En turhamaisuttani laittanut laseja yöelämään lähtiessä, joten melkoisia mörköjä tarttui matkaan kun munahaukka metsästi likinäköisenä useamman oluen kumarassa.

- Iskin  so ma lin kun halusin kokea sen paljon puhutun mustan miehen jättimelan, kauhea pettymys oli  löytää pöksyistä  normaalikokoinen kalu.

- Raahasin kotiin  ärrävikaisen Kummeli-hahmolta näyttävän peräkammaripojan joka laukesi housuihinsa eikä  meinannut suostua aamulla lähtemään koska oli rakastunut minuun. Hain tupakkaa kaupasta ja  tämä Maunu Ahonen roikkui kannoillani "mitä me rakas ostetaan`?", kovasti olisi tahtonut viedä minut äidille näytille.

- Yhden miehen kanssa ei ehditty tämän asunnolle, kun sain päähäni keskellä puistoa ottaa tyypiltä suihin NYT ja oksensin tämän päälle.  Ja heti kohta uudestaan, nyt omille housuilleni. Tyyppi häipyi kiroillen ja minä koetin vielä päästä useampaan baariin uutta rakasta etsimään, eivät päästäneet oksennuksella kuorrutettua akkaa jolla meikit pitkin poskia.

Vierailija
618/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä väliä, jos joku ventovieras alapeukuttaa sun viestiäsi? Nämä "yhyy miksi on alapeukutettu" -viestit ärsyttää eniten. Sit ainakin käyn alapeukuttamassa.

Tiedän, tiedän, älä revi pelihousujas.😁

Vierailija
619/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa näistä on oikeasti hauskoja, harmittomia kuten trampolinilla  nukkunut ja metsään havuista suojaa rakentanut. Mutta nämä että tarvitaan palokuntaa, petetään puolisoa, telotaan itsensä tai uhotaan poliiseille eivät hauskoja vaan surullisia. En ole kukkahattu ja olen itsekin  nuorena bailannut paljon, tosin minä olin se joka huolehti kavereista joten en ikinä tehnyt mitään hurjaa. No kerran pissasin hissiin.

Vierailija
620/1118 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä nuorena tullut tehtyä yhtä sun toista... muun muassa:

- sammuminen alapää paljaana asunnon ainoaan vessaan. ovi ei ollut lukossa, muut kotibileiden vieraat löysivät minut sitten sieltä.

- punaviinin oksentaminen poikaystävän autoon.

- hameen hukkaaminen, baarista kotiin pelkissä pikkuhousuissa (joo, en tiedä miten onnistuin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan