Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
281/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrattiin vanhalla kaveriporukalla mökki ja ryyppäämiseksihän se meni, torstaista sunnuntaihin turpa kii mä olen  pelti kii. Hajotettiin vuokraan kuuluva tramppa kun innostuttiin pomppimaan sillä koko lössi ja pulonpyörityksessä pussailtiin kaikki kaikkia kuin kiimaiset teinit kotibileiss. Minulla oli mukana meikinpoistotökötit ja vaihtovaatteet, mutta lopulta menin samat meikit naamassa ja samoissa ruohon tahrimissa valkoisissa sortseissa. Ei ihme, että Lidlin vartija kiinnostui kun   laahustin maanantaiaamuna klo 10 lähi-Lidlin kautta kotiin ! Meikin rippeet pitkin poskia, rastat sojottamassa joka ilmansuuntaan, ruohoiset housut, ei kenkiä, reppu selässä . Ostin pari rahkataskua, jugurttijuoman ja menin kotiin nukkumaan loppupäiväksi. Kolmekymppiselle jo vähän turha rankka tuollainen useamman päivän putki...

Vierailija
282/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sammunut vessanpytylle, puhelinkoppiin ja auton konepellille, koettanut sytyttää väärin päin suussa ollutta tupakkaa, polttanut tupakalla otsatukkani, harrastanut miehen kanssa seksiä ruotsinlaivan hytissä ovi auki,  ottanut mieheltä suihin liikkuvan auton takapenkillä, oksentanut tyhjään tuoppiin  baarissa, rikkonut kotibileissä ovenkahvan niin että jäätiin nalkkiin parvekkeelle, rikkonut baarissa vessanpytyn aiheuttaen kusitsunamin, aiheuttanut palohälytyksen paahtamalla nakkeja leivänpaahtimessa...

Oliko sama mies molemmissa ja oma?

T. moraalinvartija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella erikoista ajattelu, että jos et ole vetänyt sammumiskännejä, kussut housuun, laattaillut ja pannut ihan mitä vaan, niin olisit jotenkin "sievistelijä" tai ettet olisi elänyt nuoruuttasi.

Vierailija
284/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sitten purkamaan terassin. Ihan ok juttu, mutta uusiin lautoihin on varaa vasta ensi kuussa.

Vierailija
285/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivot*

N45

Vierailija
286/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hel*etti mitä kännihu*ria suomalaiset naiset on!

Jos tässä ketjussa olisi miesten kännimokia, niin ihan varmasti tuo sama kommentti olisi siinäkin. Sehän on naisen vika, jos mies panee sammumispisteessä olevaa naista. Suomalaisessa miehessä ei miesten mielestä ole koskaan mitään vikaa.

Naisella ei sitten ole mitään vastuuta riisuessaan itsensä alasti ja levittäessään jalkansa miehelle.

Miehellä ei sitten ole mitään vastuuta vetäessään jortikan housuistaan ja alkaessaan p+nna naista.

Vierailija
287/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kännättiin yläasteikäisinä kotibileissä. Meni mukamas paremmin päähän kun mentiin vaatteet päällä saunaan ja heilutettiin siellä hulluna päätä, kaikki rivissä siellä ylälauteilla :D :D

Sitten itkee vollotettiin ihastusten perään karmeessa kännissä.

Puhuttiin myös siitä urbaanilegendasta, että nousee parhaiten päähän kun kastelee tamponin viinaan ja laittaa sisään. Kukaan ei kai kuitenkaan tätä koskaan kokeillut, en ainakaan minä.

Vierailija
288/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietin koti-iltaa kahden kaverin kanssa 18-vuotiaana. Vedin hedelmäviinipullon n. tunnissa, lähdin jollain kyydillä en muista millä n. 20km päähän kuokkimaan miespuolisen kaverin äidin häihin (collegehousut jalassa ….) ja juttelin henkeviä tän kaverin mummon kanssa ja lauloin karaokea esiintymislavalla. Muistan vieläkin kun istuin sen mummon vieressä siinä pöydässä, mun silmät pyöri kun hedelmäpeli kun yritin kohdistaa katsetta, mummo tuoksui semmoselle mummolan ja sokeripullan yhdistelmälle. Olin myös lähettänyt entiselle poikaystävälle viestejä tyylillä "Knuewo lapeor paösei", eipä ollut vastannu... Äiti sitten joskus yöllä haki mut sieltä hornantuutista, ihmetteli miten olin sinne joutunut kun siis kaveri jonka luokse olin lähtenyt asui kilsan päässä. Kun joskus näin mummoa jossain kaupungilla niin heti alkoi pyörryttää.

😂😂😂

Vierailija
289/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hiprakassa ja minulle tuli mieleen erään taiteilijan tekemä kissantappovideo. Ja kun minulle näitä päähänpinttymiä humalassa tulee, niin niistähän otetaan selvää kaikki. Luin hyvän aikaa tästä kyseisestä taiteilijasta ja lopulta luin tekstin, jossa hän selvensi tätä kissantappovideon tekemistä. Ja minulla pimahti, sillä hänen perustelunsa olivat omaan korvaan aivan järjettömiä.

Minähän kaivoin tyypin yhteystiedot näkyville ja aloin raapustaa tälle kirjettä, jossa kyseenalaistan tätä vääryyttä joka on tapahtunut 15v sitten. Kirje oli oikeasti pitkä, todennäköisesti täynnä kirjoitusvirheitä ja muka-asiallinen. Kyseenalaistin syitä joita hän käytti selityksessään ja kirosin tyypin syvälle.

Muistin tämän vasta seuraavalla viikolla, kun näin koneelta googletukseni ja voi luoja, että hävetti. Pääsin kuitenkin nopeasti yli tästä sekopäisyydestäni, sillä selvinpäinkin nään tyypin iljettävänä. Vastausta en saanut koskaan kirjeeseeni vaikka muistaakseni jätin yhteystiedot. Varmaan ajatteli minun olevan joku vuosia seurannut stalkkeri jolla on suuria ongelmia mielenterveyden kanssa.

Vierailija
290/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin etkoilla kaveriporukalla jonkun meistä kotona, meitä oli varmaan ainakin 10. Sitten lähdettiin takseilla keskustaan baariin. Pidin hyvänä känni-ideana tsekata että välittävätkö ystäväni ja poikaystävä minusta ja hipsin puskaan piiloon sillä välin kun muut menivät takseihin. No ei kukaan tietenkään huomannut yhden puuttuvan ja jäin sinne puskaan itkemään, kun kukaan ei koskaan välitä minusta.

Vierailija
291/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustassa kaverin kanssa yllytettynä näytettiin autotietä ylittäessä sekä tissit että paljaat perseet

Vierailija
292/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä ketjussa olisi miesten kännimokia, niin ihan varmasti tuo sama kommentti olisi siinäkin. Sehän on naisen vika, jos mies panee sammumispisteessä olevaa naista. Suomalaisessa miehessä ei miesten mielestä ole koskaan mitään vikaa.

Naisella ei sitten ole mitään vastuuta riisuessaan itsensä alasti ja levittäessään jalkansa miehelle.

Juurikin tätä olen aina ihmetellyt, että jos molemmat on aikuisia ja kahden promillen kännissä päättäneet naida keskenään, niin miestä syytetään naisen humalatilan hyväksikäytöstä.

Vierailija
293/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierin kännissä liukuportaat alas

Vierailija
294/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on huolestuttavia nuo näkemykset, että nainen jotenkin ei olisi vastuussa kännitekemisistään, vaan esim. seksin suhteen miehen (joka voi olla yhtä kännissä) pitäisi olla se aikuinen, joka varmistaa kumppanin kunnon, että tämä varmasti on riittävän selvä tekemään päätöksen täysissä sielun voimissa, ja vasta sen jälkeen suostuisi seksiin. Niissä nimittäin nainen on, kuin pahimmissa patriarkaalisissa kulttuureissa, lapsen asemassa. Lapsen, jota Miehen pitää vahtia, ettei se nyt tee mitään typerää. Nainen on vajaakykyinen mieheen nähden tällaisen näkemyksen mukaan. 

Itse olen kyllä paljonkiin känniseksiä nuorempana harrastanut (en ole koskaan pettänyt ketään, enkä myöskään kadu mitään niistä kerroista), ja kyllä olen aina niin ajatellut että jos minä itse olen sitä seksiä hinkunut, vaikka se olisikin vain "kännikiiman" ansiota, niin en todellakaan urputtaisi kellekään minun hyväksikäyttämisestäni. Jos aamulla kaduttaisi, pitäisi todeta vaan että näin kävi, ehkäpä pitää jatkossa juoda vähemmän tai vaikka yksin kotona, jossa kiusauksia seksisekoiluihin ei ole. Eikä syyttää ketään joka harrasti seksiä erittäin halukaan naisen kanssa.

Vierailija
295/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui kaksi vuotta sitten. Suoritin pedagogisia opintoja ja tein opetusharjoittelun Tampereen Norssilla ( olen siis mies). Eräänä perjantaina oltiin kaveriporukalla juomassa baarissa, kun kuulen jostain iloista kiljuntaa ja joku kapsahtaa kaulaan roikkumaan. Kyseessä oli kaksi vetämäni kurssin oppilasta, jotka väkisin liittyivät seuraan. Ok, vähän tuntui oudolta, mutta en minä kehdannut/osannut nuoria tyttöjä poiskaan ajaa.

Siinä sitten juotiin porukalla, kaikilla tuntui olevan tosi hyvä fiilis. Tytöt tuntui olevan kiinnostuneita musta ja tulevasta ammatistani, kuulemma mahtavaa nähdä nuoria miehiä opetusalalla. Jossain vaiheessa myös löysin itseni baaritiskiltä pussailemasta yhden tytön kanssa. Onneksi tämän kanssa asiat ei edennyt, koska loppuillasta kuulin toiselta tytöltä hänen olevan alaikäinen. :O

Loppuillasta jutut alkoivat mennä levottomimmiksi, tytöistä toisella ( täysikäinen) oli kuulemma jonkinlainen opettaja-fetissi ja hänen haaveensa oli panna opettajaansa. Noh, kait harjoittelija on sama kuin opettaja eli hän tuli yöksi mun opiskelijakämppään ja pantiin ihan kunnolla aamutunteilla yli tunnin ajan. Halusi, että kerron minkälaisia pervoja rangaistuksia voisin keksiä hänelle jälki-istunnossa ja kuinka laittaisin tuhman tytön aisoihin tiukalla kurilla.

Aamulla olo oli vähän kiusallinen, tällainen 28-v ausku oli juuri pannu 18-v oppilastansa. No, hyvin nopeasti neiti kyllä häipyi, kun vanhemmat oli kuulemma laittanut koko yön viestiä, että missä likka on. :-D eli aika epämukava tilanne kaikin puolin. Eikä tässä vielä kaikki, sillä seuraavalla viikolla jatkui Opetusharjoittelu saman luokan kanssa vielä kolme viikkoa. Molempien tyttöjen ilmeet oli todella kiusalliset maanantaiaamulla ja aivan selvästi olisivat halunneet olla jossain muualla. :-) Noh, onneks siitäkin selvittiin ja opettajaksi valmistuttiin.

Hei, tässä ei ole mitään hauskaa. Miten voit olla niin järjenköyhä, ettet tajua että monet oppilaasi ovat alaikäisiä. Opettajan -koskee myös harjoittelijaa!- on laitointa olla seksisuhteessa oppilaaseensa, etenkin toisella asteella.. Tämä oli oksettava tarina, ja parin kymmenen vuoden päästä tuo pantu tyttö mahdollisesti kirjoittaa itse tänne, että tuli tehtyä tyhmästi, mutta kunpa ope olisi ollut kunnollinen mies eikä ryhtynyt toimeen! Kaikkea ei pidä ottaa, mitä tarjotaan. Idiootti... Jos itse kuulisin tämmöisestä, tekisin ilmoituksen koulun rehtorille ja yliopistolle. Ei ole hauskaa!

Ihme moralisointia? Eikö se nyt olekaan vaan hauskaa jos kaksi täysi-ikäistä yhteisestä halusta panee? Pikku kännisekoilu, ei sen kummempaa.

Kyllä, se on hauskaa jos kaksi aikuista yhteisestä halusta panee.

Se ei ole hauskaa jos puolta vanhempi mies panee oppilastaan. Se on auktoriteettiaseman hyväksikäyttöä, minun käsityksen mukaan laitonta tai vähintään epäsoveliasta. Ihan sama oliko oppilas suostuvainen.

Muutenkin aikuinen mies panemassa teiniä on minun henkilökohtaisen mielipiteeni mukaan hieman vastenmielistä suuren henkisen kypsyyseron vuoksi. Puhumattakaan että mies on auktoriteettiasemassa. Ei ole laillista tai soveliasta jos opettaja, terapeutti, lääkäri tms panee oppilasta/potilasta.

Puolta vanhempi mies? Eiköhän 28v "mies" ole samalla tasolla henkisesti, ellei paljon alempana kun kuin 18v tyttö.

Lopeta saarnaaminen. Toinen jakoi kännimokansa ja sinä leivotaan hänestä pedaria, halloo. Anna olla jo.

N45

28v mies on täysin kehittynyt aikuinen mies. 18v on kehitysiässä oleva teini, jonka aivotkaan eivät ole vielä täysin kehittyneet. Tässä tapauksessa 28v on myös auktoriteettiasemassa tuohon teiniin nähden. Älä naurata, että 28v auktoriteettiasemassa oleva opettajaharjoittelija ja 18v teiniopiskelija olisivat lainkaan samalla viivalla kypsyystasossa.

Nyt kun tarkistin niin tuo taitaa juuri ja juuri olla laillisuuden läpäisevällä puolella, mutta millään tavalla sovelista tuo ei ole auktoriteettiaseman ja suuren ikäeron vuoksi, ja taatusti olisi tullut sanomista kiinni jäädessään.

Sinä olet ainoa joka on puhunut p*dofiilista.

Vierailija
296/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tätä olen aina ihmetellyt, että jos molemmat on aikuisia ja kahden promillen kännissä päättäneet naida keskenään, niin miestä syytetään naisen humalatilan hyväksikäytöstä.

Missä olet nähnyt näin tapahtuvan? Tässä ketjussa on puhuttu noin mm sen vuoksi, että aikuiset selvinpäin olevat grillityöntekijät ovat panneet ilman kumia 16v kaatokännissä olevaa teiniä.

Vierailija
297/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on huolestuttavia nuo näkemykset, että nainen jotenkin ei olisi vastuussa kännitekemisistään, vaan esim. seksin suhteen miehen (joka voi olla yhtä kännissä) pitäisi olla se aikuinen, joka varmistaa kumppanin kunnon, että tämä varmasti on riittävän selvä tekemään päätöksen täysissä sielun voimissa, ja vasta sen jälkeen suostuisi seksiin. Niissä nimittäin nainen on, kuin pahimmissa patriarkaalisissa kulttuureissa, lapsen asemassa. Lapsen, jota Miehen pitää vahtia, ettei se nyt tee mitään typerää. Nainen on vajaakykyinen mieheen nähden tällaisen näkemyksen mukaan. 

Itse olen kyllä paljonkiin känniseksiä nuorempana harrastanut (en ole koskaan pettänyt ketään, enkä myöskään kadu mitään niistä kerroista), ja kyllä olen aina niin ajatellut että jos minä itse olen sitä seksiä hinkunut, vaikka se olisikin vain "kännikiiman" ansiota, niin en todellakaan urputtaisi kellekään minun hyväksikäyttämisestäni. Jos aamulla kaduttaisi, pitäisi todeta vaan että näin kävi, ehkäpä pitää jatkossa juoda vähemmän tai vaikka yksin kotona, jossa kiusauksia seksisekoiluihin ei ole. Eikä syyttää ketään joka harrasti seksiä erittäin halukaan naisen kanssa.

Missä olet nähnyt näin tapahtuvan? Tässä ketjussa on puhuttu noin mm sen vuoksi, että aikuiset selvinpäin olevat grillityöntekijät ovat panneet ilman kumia 16v kaatokännissä olevaa teiniä.

Vierailija
298/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin keskellä yötä kännissä eksälle ja lauloin slipknotin snuffia. 😂😂😂😂😂😂 Oltiin juuri erottu ja tunteet oli hiukan pinnassa.

Vierailija
299/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi säästin neitsyyttäni täysi-ikäisyyteen ja parisuhteeseen, olisin ollut luultavasti muuten kavereiden vanavedessä melkoinen teinilortto känniseikkailuissa. Parikymmentä pussailutoveria vuoden sisään sen sijaan mahtui 😁

Vierailija
300/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Päädyin harrastamaan seksiä hierojani kanssa. Aikaisemmin olin useammin käynyt tämän ukon vastaanotolla, mutta en koskaan selvinpäin tuntenut mitään vetoa mieheen. Vaihdoin episodin jälkeen hierojaa. 

- Päädyin panemaan nuorta parikymppistä poikaa, jolla oli vielä lippalakki päässä koko aktin ajan. Itse olen lähemmäs nelikymppinen.

- Nuorempana festareilla harrastin seksiä saman yön aikana kahden eri miehen kanssa. Toinen oli laiha ja pitkätukkainen, toinen tukevampi ja tatuoitu. En edes pessyt alakertaa näiden välillä. 

- Harrastin kännissä seksiä mustan amerikkalaisen miehen kanssa, koska tuiterissa mietin, etten ole aikaisemmin ollut amerikkalaisen kanssa. Tulipahan kokeiltua.

- Kaksi kertaa olen pannut brittiä kännissä ihan vain sen takia, että olen ihastunut brittiaksenttiin. Selvinpäin tuskin olisin lähtenyt hommaan mukaan. Toinen näistä oli vielä baarin vessassa. 

- Ällöttävin baaripoka oli varmaan yksi about 60-v. kaljavatsainen mies, jonka kanssa raahauduimme läheiseen metsään paneskelemaan takaapäin. Muistan vieläkin, miten ukon iso pallovatsa puski pakaroiden väliin ja mulla meni polvet ihan verille. 

Laitan kohta lisää, kun tulee näitä mieleen. NAINEN 37-V. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä