Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

New York Times ihmettelee presidentti Trumpin ylös kipuavaa suosiota - "Miljoonat amerikkalaiset, jotka eivät pitäneet presidentistä vuonna 2016, pitävät nyt"

Vierailija
09.08.2019 |

Mitenkäs tämä on mahdollista, että Trumpin kannutusprosentti on vain noussut ja noussut?

Eikö hänen pitänyt olla paha ja rasisti?

Don’t Assume Trump’s Approval Rating Can’t Climb Higher. It Already Has.

https://www.nytimes.com/2019/08/07/upshot/trump-approval-rating-rise.ht…

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan olla kaikkien mielestä kiinnostavaa miksi niin valtava ero median raportoinnin ja kansansuosion välillä. Asiaa varmaan valottaa se, että USAssa journalisteista 85% on rekisteröityneitä demokraatteja ja meillä on pitkälti sama epätasapaino.

Juuri tällaisen median takia ihmiset alunperinkin äänestivät Trumpia.

tietysti naisvihamielisyys. Naista ei tulla valitsemaan USA:ssa vielä pitkään aikaan presidentiksi, vaikka olisi kuinka pätevä ja osaava.

Tämä nyt vain on bullshittiä.

Trumpistit kannattavat kyllä ja haluavat fiksun naispresidentin. Hillary ei vain ollut sellainen millään mittapuulla.

Rebublikaanien piireissä jo nyt on selkeitä ehdokkaita naispresidentiksi. Kuten vaikkapa tummaihoinen nuori Candace Owens joka on suosiossaan Trumpin tasoa jo nyt. 2024 todennäköinen presidentti, Donald Trump Jr ohella.

Candace Owens? Salli mun nauraa. Tämän mielestähän lipun polttamisen pitäisi johtaa kansalaisuuden menettämiseen eli ei ainakaan konservatiiveille muka-niin-tärkeä perustuslaki merkitse mitään.

Minä nauran kovemmin sitten, kun hänestä tulee ensimmäinen naispresidentti.

Poliittinen IQ on hyvin alhainen, jos ei jo nyt näe että tässä on lähes 100% varma tulevaisuuden presidentti.

Vierailija
162/169 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä isähahmoa kaipaavat persut, jotka spämmäävät mestaria ja trumpia palstalla. Tästä palstasta on tullut Kansanradion tapainen marisijoiden pesäpaikka.

Olet pahasti väärässä. Donald Trump pitää minua hänen isänään ja hän tarvitsee enemmän minua kuin minä häntä ja hän on valmis auttamaan minua sen mitä hän pystyy. Hän on jo antanut minulle paljon ja hän tietää että minun läsnäololla on enemmän positiivista vaikutusta suomessa kuin amerikassa. Se mitä amerikka haluaa suomelle niin sitä ei löydy medioista, se on vain De Facto mitä me nähdään keskustelemalla sananvapaudella joka oli syy myös Trumpin vaalivoittoon ja ihmiskunnan vuorovaikutussuhteeseen ilman varastamista jota eurooppa tekee ja tuhoaa euroopan identiteettiä alusta loppuun. Amerikassa on kunnioitus joka on syntynyt jumalan ja jumalaa rukoilevien toimesta joiden syvimmissä vesissä on ollut John Kerry ja George Bush ja toivottavasti tulevat olemaan koska jumalan hyvä oppi tulee kunnioituksella amerikasta koko maapalloon eikä euroopasta.

Minä olen heidän isä ja oppilas koska he ovat vanhempia ja me kaikki ollaan elämän koulussa jossa ei voi koskaan oppia liikaa tai kysyä liikaa sekä sukuni on rikkaampi historiallani jota he kunnioittavat. Kysymällä et häviä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rarehanu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USA:ssa on nyt Trumpin alla:

- Historian paras taloudellinen tilanne

- Historian alin tummaihoisten työttömyysprosentti

- 75 vuoteen alhaisin naisten ja latinalaisamerikkalaisten työttömyys

Näillä on jotain tekemistä asian kanssa.

Plus sillä, että presidentti Trump on historian parhaimpia presidenttejä, historian jokaisen maan mittapuulla eli ei pelkästään USA:n mittapuulla.

Ajattelet ilmeisesti samalla tavalla kuin trumppi, että kaikki hyvät asiat on minun saavutuksiani ja kaikki huonot asiat on muitten tekosia.

Todellisuus on kuitenkin ihan erillainen kuin tämä kuvitelma.

Tassa sinulle vahan tietoa USAn presidenteista. Trumpin kannatus ei ole edes 50% talla hetkella.

https://www.ranker.com/crowdranked-list/the-u-s-presidents-from-best-to…

Vierailija
164/169 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ihmiset ovat elämässään sillä lailla periaatteettomia että ajattelevat että tarkoitus pyhittää keinot. Ei siis haittaa jos presidentti on rasisti ja laukoo mitä sattuu kunhan minulla menee hyvin.

Nämä ovat myös niitä samoja ihmisiä jotka ovat nostaneet lukemattomia diktaattoreita valtaan ja pitäneet heitä siellä.

Kunnollisen presidentin tehtävä on aina olla rasisti.

Sellainen presidentti ei ole mistään kotoisin joka ei pidä oman maan kansalaisia arvokkaampina kuin muiden.

Trumpin ongelma lienee kyllä myös se että hän ei pidä edes kaikkia oman maan kansalaisia yhtä arvokkaina jos heidän ihonvärinsä tai kulttuuritaustansa on väärä.

Niin, muuten vain Trump on deittaillut tummaihoista naista 3 vuotta aikanaan.

Voiko rasisti tehdä sellaista? Ei.

Voi hyvänen aika sentään. Suurimmat naisvihaajat vonkaavat pllua kaikilta naisilta ja varmasti himonssivat, jos joku pubiruusu haaransa heille avaa. Eihän sellainen naisista riippuvainen voi naisia vihata. No kyllä voi, sellaiset ovat juuri pahimpia,, mitä epäitsenäisempi, äidin helmoissa kuvaannollisesti roikkuvampi äijä, sitä enemmän se naisia vihaa. He eivät pidä naista ihmisenä, vain jonkinlaisena esineenä, hyvän olon lähteenä, tissinä tai plluna, ja jota vihataan, kun se esine ei toimi tai ei toimi niin kuin pitäisi.

Kerron muuten esimerkin elävästä elämästä koskien rzismiä:

lapsuuden kaverini on umpirasisti ja on sitä avoimesti, oli nuorena skiniporukoissa ja seurusteli erään skinipojan kanssa. Etelänmatkalla sitten kerran otti ja tempaisi kunnolla, aloitti nimittäin kiihkeän lomaromanssin hotellimme baarin mustan tarjoilijan kanssa. Kaksi viikkoa kiihkeää panemista. Hirveä moraalinen krapula ja vannottaminen, et älä vain kerro. 

Hänen käytöksensä oli minusta yllättävää, en ollut tajunnut, että hänen seksuaalisen kiinnostuksen kohteisiin kuului myö tällainen miestyyppi. Minä, joka olen kaupunkilainen liberaali, mm razhismia vastustava, yksilön oikeuksia puolustava tyyppi, omaan paljon kapeamman seks. kiinostuksen repertuaarin, en esim. välitä seksuaalisesti naisista, enkä toisen rotuisista miehistä. Tai japanilaiset, korealaiset ja kiinalaiset kiinnostaa valkoihoisten lisäksi, mutta ei kuitenkaan etelä-aasialaiset, varsinkaan ei thaimaalaiset, vietnamilaiset jne, koska pidän heitä liian feminiinisinä. Sillä ei ole mitään tekemistä r zsismin kanssa, minun seksuaaliset mieltymykset ovat minun seksuaalisia mieltymyksiä, samoin kuin kaverini mieltymykset ovat hänen mieltymyksiään. Mutta huvittavaa se noin käytännössä joskus on, koska olen varma siitä, että hätäisimmät luulivat/luulevat sen olevan juuri toisinpäin.

Siinä olisi loksahtanut monen leuka varpaisiin, jos olisin sanonut, että toi kiekeriä kiihkeästi imuttava tyttö kuuluu erääseen rzistisimpään järjestöön, minkä tiedän, pitävät mm. kiegereitä apinoina eli harrastaa nyt omien aatteitensa mukaan eläimeensekaantumista.  Ja juu, en kertonut silloin aikoinaan kenellekään. What happens in ..... stays in .... Oi kultaista n(h)uoruutta. Minä sekaannuin puolestani punahiuksiseen brittiin.

Nainen ei voi biologialleen mitään. Miehekäs, naiselle paikkansa näyttävä, isovehkeinen ja tummapiirteinen barbaari tulee viemään aina voiton. Vietit ja sivistys ovat hankalassa ristiriidassa keskenään. Etenkin feministeillä.

No terve, naisvihuri. Onko äitikkä jo tuonu voikkaleipää ja kakka-oota tietsikan viereen?

En vihaa naisia sen enempää tai vähempää kuin miehiäkään. Huvittava kuitenkin taaskin huomata, että teillä vasureilla on taipumusta orastavaan koprofiliaan kun ulosteista, kakkasta ja kaikenmaailman kakkapyllyistä puhutte koko ajan, kuten se eräskin feministinen "koomikko"...

Vierailija
165/169 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä isähahmoa kaipaavat persut, jotka spämmäävät mestaria ja trumpia palstalla. Tästä palstasta on tullut Kansanradion tapainen marisijoiden pesäpaikka.

Toisaalta näistä persu mestaarista pauhaavat ovat kyllä melko täysin täyttä eliksiiristä kusipäisyyttä. Annan pointsit kommentillesi mutta en lausetta "kaipaavat isähahmoa".

Vierailija
166/169 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta näistä persu mestaarista pauhaavat ovat kyllä melko täysin täyttä eliksiiristä kusipäisyyttä. Annan pointsit kommentillesi mutta en lausetta "kaipaavat isähahmoa".

Persu mestarista pauhaavat kaipavat íđíótísmín Jumalaa ja sinisen auringonvalon kreationismiä vastoin jumalan tahtoa ja aurinkoa.

Vierailija
167/169 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki poliitikot valehtelee jossain kohtaa uraansa, mutta suurin osa näistä ei myönnä sitä tai kääntää asioita omaksi eduksi eteenpäin. Trump, vaikkakin välillä puhuu ohi suunsa eikä aina tarkista faktoja ennen twiittejä, tekee tämän niin umpisuoraan ja aidosti, että monet jenkit tykkää. Jenkeissä on näitä " hyviä" poliitikkoja jotka sitten jää kiinni kaikesta sonnasta vaikka on niin kauniisti ja fiksusti esiinnytty julkisesti. Mä pidän Trumpin tyylistä vaikka mut nyt teilataan, sori, mulla on oikeus mun mielipiteeseeni.

Miksi ihmeessä pyytelet anteeksi sitä, että pidät valehtelevista poliitikoista?

Onko muunlaisia poliitikoita olemassa?

Poliitikot ovat ihmisiä. Demokratioissa sellaisia ihmisiä, joita ihmiset edustajikseen haluavat.

En ole koskaan tajunnut jengiä, jotka kitisevät valehtelevista poliitikoista ja sen jälkeen haluavat edustajakseen sen poliitikon, joka eniten puhuu sitä itseään (Trump, Johnson, Huhtasaari, näitähän riittää).

Vierailija
168/169 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa amerikkalaisista on syötetty ja juotettu tyhmäksi. Tottakai niihin vetoaa suurieleinen, itsevarma ja hyvinvoiva valkoinen mies.

Vierailija
169/169 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt valehtelette. Amerikassa ei ole ikinä pidetty saati edes haluttu republikaanipresidenttiä, kysykää vaikka keltä tahansa eurooppalaiselta vasemmistolaiselta.