Suojeluvaisto on mieheen biologisesti sisäänrakennettu
Naiset vain eivät ymmärrä sitä. Hyvä mies nauttii ja voi hyvin, kun saa pitää naisesta huolta. Tämä ei tarkoita, että naisen pitäisi esittää avutonta tilanteessa jossa ei sitä ole.
Kommentit (72)
Kyllä naiset ymmärtää ja hyvin ymmärtävätkin. Tuskin mikään suojeluvaisto on sen voimakkaampi, kuin mitä naiset tuntevat lastaan kohtaan. Olet vatmaan kuullut leijonaemo vertauksen? Sillä yleensä tarkoitetaan sitä, mihin kaikkeen naiset pystyvät suojellakseen lastaan.
Mies ja hyvä mies ei välttämättä ole sama asia.
Ja sitten esimerkkejä kehiin miten tämä halu pitää naisesta huolta näkyy käytännössä.
Mul käy oikeesti usein niin et oon just nii blondi ku voi olla, ihan vahingossa. Mut tosta tuli mieleen ku just yks pvä olin menossa kauppaan, siin oli avattava ovi ja pariskunta ennen mua, ja se nainen Alko työntää sitä ovee väärään suuntaan ja vaan työns ja työns ja sen näki selkeesti et se esitti niin tyhmää 😂😂😂😂sit se ootti se et mies avaa sen oikees een suuntaan😂😂😂😂😂
Jostain syystä naiset eivät ole koskaan tykänneet kun olen halunnut silittää heitä. Aina kuulee että älä koske mun hiuksiin, en oo mikää lapsi, byää byää. Ei sit :o
Suojeluvaisto on myös naiseen biologisesti sisäänrakennettu. Samoin hoivavietti. Naiset suojelevat ja hoivaavat lapsiaan, mutta myös esim. eläimiä. Itse huolehdin myös muiden lapsista, liekö sitten suojeluvaistoa vai totuttu tapa.
T: nainen 33v.
silittäjämies kirjoitti:
Jostain syystä naiset eivät ole koskaan tykänneet kun olen halunnut silittää heitä. Aina kuulee että älä koske mun hiuksiin, en oo mikää lapsi, byää byää. Ei sit :o
Mies josta nainen on tunnetasolla kiinnostunut saa kyllä ihan mitä kohtaa haluaa.
Eli kyseinen nainen tai naiset ei ollut sinusta kiinnostunut.
Myös se ettet litistä ja lähmää naisen hiuksia auttaa asiaa, harva nainen tykkää että kun on vaivalla saanut hiuksiinsa ilmavuutta niin kohta ne menevät rasvaisina päätä myöden. Hyh!
"Halu pitää huolta ja suojella naista" = kontrollifriikkiys, sairaalloinen mustasukkaisuus
Hullu suojelijahemmo on päässyt linnasta. Varokaa.
Suojeluvaisto on kylläkin naaraassa, uroksessa enemmänkin tuhovaisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten esimerkkejä kehiin miten tämä halu pitää naisesta huolta näkyy käytännössä.
- kuristetaan vaimo seisomalla kaulan ja rintakehän päällä, lapset viereisessä huoneessa
- puukotetaan naista 45 kertaa
- sytytetään naisen talo tuleen postiluukun kautta
- asetetaan pommi naisen auton konepellille
- pahoinpidellään seksuaalisesti 50000 naista vuodessa, nostetaan meteli vain niistä tapauksista, joissa tekijä on eri etnisyyttä
- jankataan kuukaudesta toiseen somessa naisvihaa ja naisten ronkeliutta ja naisten velvollisuutta antaa seksiä cusipäille (miten tämä eroaisi raiskauksesta?)
Haukotus.
silittäjämies kirjoitti:
Mä tykkäisin :).
Sama vaisto on myös naisilla. Jostain syystä se kohdistuu usein minuun.
t. ujo lapsenkasvoinen nainen
Ja tämä suojeluvaistoko saa miehiä pahoinpitelemään puolisoitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kuristetaan vaimo seisomalla kaulan ja rintakehän päällä, lapset viereisessä huoneessa
- pahoinpidellään seksuaalisesti 50000 naista vuodessa, nostetaan meteli vain niistä tapauksista, joissa tekijä on eri etnisyyttä
- jankataan kuukaudesta toiseen somessa naisvihaa ja naisten ronkeliutta ja naisten velvollisuutta antaa seksiä cusipäille (miten tämä eroaisi raiskauksesta?)
sä oot sairas!
Hyvä mies huolehtii ensisijaisesti jälkeläisistään. Valitettavan harvoin nykyisin löytyy enää hyviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- jankataan kuukaudesta toiseen somessa naisvihaa ja naisten ronkeliutta ja naisten velvollisuutta antaa seksiä cusipäille (miten tämä eroaisi raiskauksesta?)sä oot sairas!
Ei vaan noita tekevät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Suojeluvaisto on myös naiseen biologisesti sisäänrakennettu. Samoin hoivavietti. Naiset suojelevat ja hoivaavat lapsiaan, mutta myös esim. eläimiä. Itse huolehdin myös muiden lapsista, liekö sitten suojeluvaistoa vai totuttu tapa.
Ei ole vaan suojeluvaisto ja hoivavietti kehittyy tai oikeastaan räjähtåä naiseen kun lapsi syntyy. Sama tapahtuu miehissä .
Mutta suojeluviettiå eikä hoivaviettiä ole ennen omaa lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan suojeluvaisto ja hoivavietti kehittyy tai oikeastaan räjähtåä naiseen kun lapsi syntyy. Sama tapahtuu miehissä .
Mutta suojeluviettiå eikä hoivaviettiä ole ennen omaa lasta.
Kyllä on, jopa pienillä tytöillä on voimakkaampi hoivavietti kuin pojilla. Toki pojillakin sellainen on, ennen kuin heille opetetaan että miesten rooli on aiheuttaa tuhoa ja päästä niskan päälle, ei hoivata. Vain niitä hoivataan jotka ovat omia, muut jääköön oman onnensa nojaan.
Mutta juu tosiaan, naisen hoivavietti räjähtää täyteen voimaansa silloin kun hänestä tulee äiti. Lapsi menee itsestään oman itsen edelle. Naisen itseys unohtuu tyystin, ellei hän tai joku muistuta häntä että hänen on itse pysyttävä kunnossa pitääkseen huolta toisista.
Ihastukseni on samaa mieltä. Minä ainakin tykkään siitä, että hänellä on suojeluvaisto. N29
Toisesta ihmisestä huolen pitäminen on etuoikeus jota ei suoda sellaisille joista ei siihen ole.
Pätee molempiin osapuoliin.
Kyllä nainenkin nauttii kun saa helliä omaa rakastaan, touhun on vaan oltava vastavuoroista.