Rintaliivikaupassa
Mitattiin ja myyjä haki hyllystä liivit.Koko 80D. Onko tuo nyt iso vai pieni? Rintani ei mielestäni ole D kokoa,ehkä C kokoa. Kuutenkin ne istui tosi hyvin. No,nyt sanoin yhdelle miehelle että kokoni on 80D ja hän oli että jees.Sitten näki ilman liivejä ja sanoi että tissini einole nähnytkään kokoa D että b-c korkeintaan. Niin että mistä nyt tiedän mikä kokoni on??
Kommentit (28)
Juuri tuon takia en käy liivikaupassa. Verhon takana sovittaessa myyjä tuntee mittanauhan kanssa samaan koppiin. ”Mitenkäs täällä sujuu?” ”Meillä sujuu ihan hyvin.” 😂
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon takia en käy liivikaupassa. Verhon takana sovittaessa myyjä tuntee mittanauhan kanssa samaan koppiin. ”Mitenkäs täällä sujuu?” ”Meillä sujuu ihan hyvin.” 😂
No ei se tullut koppiin enkä koskaan niitä päästä sinne.Mittasi ihan siinä kaupan puolella.Ei siellä alasti olla kun mitataan.
Rakas ystävä, ei ole olemassakaan C kokoa, tai D kokoa.
Pääsitkös tekemään vastaavia arvioita miehen "mitoista"?
Vierailija kirjoitti:
Luota miehen asiantuntemukseen. Kaupassa myydään, mitä sattuu olemaan varastossa. Esim. C80 on yleisin koko, joten se on aina loppu. Sitten koitetaan myydä rinnakkaiskokoja, jotka muka on sama asia.
No onko 80D rinnakkaiskoko C80:lle? Koska toi istuu napakasti ja ei tunnu miltään. En vain ajatellutkaan että rintaninolisi D kokoa,ennemmin C.
Ostitko changesin liivit? Niissä on koot mitä sattuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luota miehen asiantuntemukseen. Kaupassa myydään, mitä sattuu olemaan varastossa. Esim. C80 on yleisin koko, joten se on aina loppu. Sitten koitetaan myydä rinnakkaiskokoja, jotka muka on sama asia.
No onko 80D rinnakkaiskoko C80:lle? Koska toi istuu napakasti ja ei tunnu miltään. En vain ajatellutkaan että rintaninolisi D kokoa,ennemmin C.
Mitä helvetin väliä sillä on mitä kokolapussa lukee? Eikö ole pääasia että on sopivat?
Tilanne voi muuttua. Olin nuorena 75A , nyt 70 DD, eikä ole lihomisesta kyse.
Jos sun liivit istuu, ne on oikean kokoiset.
No, oma kokoni on 70DD ja ei todellakaan rintani vastaa mielikuvaa ko. koosta. Oon pohtinu, että ehkä ennen.. Sanotaan nyt vaikka 90-luvulla... C-kuppi oli vielä iso, mutta nykyään on kyllä koot muuttunu. Pitäisin omiani b-kuppina, mut toisaalta kun katson jotain pienempi rintaisia kavereita niin mitä kuppeja heille enää jäis... -AA varmaan :D
Eli luulempa et miesten käsitys C/D-kupista vastaa ehkä liivikaupoilla kuppia E/F...olettaen et ympärysmitta on 70-80cm hujakoilla
Vierailija kirjoitti:
Ostitko changesin liivit? Niissä on koot mitä sattuu
Kyllä,en ole sieltä ennen ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D80 rinnakkaiskokoja ovat vähän kokoluokituksesta riippuen C85 ja E75, kirjaimissa siirryttäessä eteenpäin ympärysmitta suurenee ja vastaavasti toisinpäin.
Pöljä sinä ja vielä pöljempi mies. Ei kupin koko tarkoita rinnan kokoa. Stä paitsi todella harva mies edes tietää, että rintaliivien koot ovat kirjaimia.
Minulle on ihan sama, onko minun liivien koko A vai Ö, ei niiden koko liivien mukaan muutu.
Onko ap:lla uteliaat ketunnenät vai harittavat melonit?
Kaverin puolesta kyselen.
M
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lla uteliaat ketunnenät vai harittavat melonit?
Kaverin puolesta kyselen.
M
🤦🏻♀️
No kivahan se on tietää että ei tiedä omaa kokoa muuten kuin ympäryksen.
Joo, jänniltä ne koot tuntuu.
Itse olen kokoa 70E mutta tissini ei todellakaan ole mitkään lollot, päinvastoin. Ehkä ne koot on sitten muuttuneet viime vuosina. Lapsena nimittäin ajattelin että äitini E-kupin rintsikoita voisi käyttää lähinnä kuumailmapallon palloina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D80 rinnakkaiskokoja ovat vähän kokoluokituksesta riippuen C85 ja E75, kirjaimissa siirryttäessä eteenpäin ympärysmitta suurenee ja vastaavasti toisinpäin.
(C)85 on ympäryksestä liian iso ja 75 taas aivan liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne voi muuttua. Olin nuorena 75A , nyt 70 DD, eikä ole lihomisesta kyse.
Olen ollut huomaavinani samaa. Iän myötä rinnat ikäänkuin kasvavat itsestään. Mikä lie hormooni tuon aiheuttaa.