Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsissa ehdotetaan täyskieltoa puhelinmyynnille

Vierailija
27.08.2025 |

Sama pitäisi saada Suomeen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yritysjohtajat ikinä luovu myynnistä, koska vie niin isot katteet. Toki kunhan ei myyjät itse johtajille soittele, niin kaikki on hyvin.

Vierailija
2/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on niin valtava yleishaitta, että pitäisi saada pois, salattuihin työpuhelimiinkin tulee näitä myyntipuheluita ja mihinkään ei enää voi soittaa takaisin ja jopa virkamiesten ja viranomaisten työt kärsivät.

Samalla yleistyvät nämä automaattiset myyntipuhelut ja automaattiset huijauspuhelut ja työpuhelimesta soitat takaisin niin isot laskut kilahtaa jne jne jne jne....ja työaika menee hukkaan ja vaikka mitä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi kyllä järkevää, todella veetuttaa kaikki puhelinmyyjät ja on ihmisarvoa loukkaavaa jos työkkäri ehdottaa jollekin puhelinmyyjän työtä. Itse en ole koskaan ollut työtön mutta jos moista työtä ehdotettaisiin, kieltäytyisin ehdottomasti karenssinkin uhalla, ei ole kunniallista työtä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsissa-esitetaan-tayskieltoa-puh…

Vierailija
4/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EK ei hyväksy. Kyllä dementoituneilta vanhuksilta on saatava rahat pois.

Vierailija
5/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin menee täällä Ruotsissa läpi. Demareilla vielä oma lotto sverigelotteri jota vanhuksille puhelinmyynnillä myydään; puolue saa kymmeniä miljoonia vuodessa sisään rahaa.Tästä oli iso numeriska keväällä kun myyntipuheluita oli nauhoitettumutta siihen se jäi; myynti jatkuu edelleen! 

Vierailija
6/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs noissa vikana.  Vastaan kun sattuu aikaa olemaan ja höpöttelen omiani.  Toiset katkaisee itse puhelunsa, joku jää höpöttämään kanssani.

Vierailija
7/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs noissa vikana.  Vastaan kun sattuu aikaa olemaan ja höpöttelen omiani.  Toiset katkaisee itse puhelunsa, joku jää höpöttämään kanssani.

No vaikka se vika, että puhutaan yksinäisille vanhuksille ummet ja lammet niin että lupautuvat tilaamaan vähillä rahoillaan jotain mitä eivät millään tavalla tarvitse. Totta kai pitäisi olla laitonta kuten minkä tahansa muidenkin huijausten.

Vierailija
8/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo varmaan pysty onnistumaan. Jokainen  voi ihan itse lopettaa nuo myöntipuhelut Robinsonissa.

Kuluttaja voi rajoittaa puhelinmyyntiä soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8-18. Puhelun hinta 0,39 €/min+pvm, jonotus on maksuton (huom. palvelunumeroon ei voi soittaa ulkomailta). ASML ei veloita muita maksuja

Vierailija
9/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen sotkun saivat Mummolleni aikaan ! 

Kuten monille muillekkin vanhuksille.

Oikein hieno ammatti on...

Vierailija
10/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli myyntipuheluiden lisäksi ulkomaisia huijauspuheluita, sillä yhteystietoni vuosivat Linkedin- ja Valion tietovuodoissa. Joka ikinen arkipäivä tuli näitä puheluita. Tein kaikki kommervenkit eli markkinointikiellon, puhelinnumeron muuttamisen salaiseksi jne. Mutta kun numero on kerran saatu huijarin käyttöön, ei näistä.ollut apua. Ratkaisu oli vaihto uuteen puhelinnumeroon, joka tietysti on salainen. Nyt on ihanan rauhallista ja höpöhöpösoitot loppuneet. Kieltäydyn myös yritysten nettisivuilla ei-välttämätyömistä evästeustä enkä ikinä tilaa uutiskirjeitä. Rauha maassa!

Vierailija
11/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynnissä ammttina ei ole mitään järkeä koska siitä tienaa alle työttömyyskorvauksen jos ei osaa myydä. Soitelkoon pomot itse.

Vierailija
12/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puhelinmyyjät voisi toimittaa Siperiaan. 

Vierailija
13/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne loppu ku lopettaa puhelut 

Vierailija
14/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ne loppu ku lopettaa puhelut 

Sama kokemus täällä. En voi laittaa numeroa salaiseksi, koska työpuhelin. Mutta kun järjestelmällisesti jokaiselle tyrkylle heti vastaa, etten osta mitään ja luuri korvaan, kyllä ne soittelut aikaa myöten loppuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi