Kaikilla on nykyään kädet täynnä tatuointeja.
Mihin tää maailma on menossa....40 vuoden kuluttua vanhainkodeissa kaikilla mummuilla ja papoilla on ryppyset käsivarret täynnä tatskoja ja nuorempi sukupolvi ihmettelee.
Kommentit (85)
No eihän nyt toki kaikilla. Itselläni ei ole yhtään eikä kellään kavereistani eikä suvussa (joka kyllä on aika pieni), ei edes työkavereilla jos ei sitten vaatteiden alla ole piilossa. Ja ikähaarukka on n. 22-62. Itse asiassa en tunne ketään jolla olisi näyttävä iso tatuointi (jos ei lasketa entisen työkaverini lasta joka sattuu olemaan lääkäri ja häntäkään en tapaa muuta kuin sattumalta kadulla jos vastaan tulee). Lähipiirissäni ei kukaan myöskään tupakoi, alko kyllä kelpaa. Oletko poikkeus?
Kahdenlaisia ihmisiä:
Niitä ketkä haluaa esittää tatskoilla kovista eli täydentää omaa persoonaa mitä heillä ei edes ole ja koska muutkin ottavat niitä eli haluavat kuulua joukkoon tai olla hip/cool = ei persoonallisuutta
tai
traumatisoituneet ihmiset jotka ottavat tatskoja traumoihinsa. Jokaista traumaa kohden tatuointi. Tiedän ennen kauniin naisen joka erosi poikaystävästään ja alkoi ottamaan tatuointeja. Shokkivärjäsi kauniit hiuksensa myös.
Minä olen ajatellut ottaa käteeni peitetatuoinnin viiltelyarpien päälle. Pienempi paha se minusta on, jos ihmiset ajattelee mun olevan wt tatuoitu, kun mielisairas hullu.
Mä oon samaa mieltä, et kamalaa vanheta kroppa täynnä tatskoja. Tietäisitte vaan kuinka paikat alkaa roikkua eikä sille voi mitään.
Mut kaikki nämä ihmiset ovat nykyaikana jonkun asian vankeja, joten tatskat sopii heille oikein hyvin. Jos ei ole päässä vain seksi niin sitten kaikenlainen muu nykyhömppä... jonka vanki siis voi olla.
Olen miettinyt ottaa tatuoinnin johonkin paikkaan missä sen voi tarpeen vaatiessa peittää helposti vaatteilla. En vain keksi minkä kuvan ottaisin. Olen kai tylsämielinen kun en keksi aihetta mitä haluaisin katsella loppuikäni. Työni sekä sosiaalisen ympäristöni puolesta on samantekevää vaikka käsivarsissani olisi usempikin kuva.