Kaikilla on nykyään kädet täynnä tatuointeja.
Mihin tää maailma on menossa....40 vuoden kuluttua vanhainkodeissa kaikilla mummuilla ja papoilla on ryppyset käsivarret täynnä tatskoja ja nuorempi sukupolvi ihmettelee.
Kommentit (85)
Minua ihmetyttää, että eivätkö ne ihmiset kyllästy niihin kuviinsa? Vaikka olisi kuinka hyvän taiteilijan tekemiä. Ja eikö se muste leviä ajan myötä vähän ikävästi?
Vierailija kirjoitti:
Minä näin rannalla lihavan naisen joka oli tatuoinut siivet selkäänsä. Olivat vähän rullalla ne siivet, mutta varmaan hänen omasta mielestään kivat. No. Sanotaanhan sitä että erilaisuus on rikkautta.
Minusta tuo on jotenkin herttainen tarina.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun näin kuvan Ville Valosta joskus vuosituhannen alussa, kun sillä oli toinen käsivarsi kokonaan tatuoitu. Ajattelin että ompa hurjan näköistä, kun niitä oli tuolloin vielä melko harvalla. Nyt vastaavia näkee lähes päivittäin perus suomi junteillakin. Kyllä maailma on muuttunut nopeasti.
Melkein jokatoisella nuorella naisella on käsivarsi tatuoituna 🤔
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, että eivätkö ne ihmiset kyllästy niihin kuviinsa? Vaikka olisi kuinka hyvän taiteilijan tekemiä. Ja eikö se muste leviä ajan myötä vähän ikävästi?
Ei niihin kyllästy, koska ei niihin kiinnitä aktiivisesti huomiota. Muste leviää aina vähän, mutta kuva ei mene sumppuun jos ei ole liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
Miten se käsivarsikokonaan-tatuointi tehdään? Otetaanko pikkuhiljaa pieniä erilaisia kuvia vai kerralla tehdään jotain epämääräistä kuviosarjaa?
En ole asiantuntija, eikä ole ainuttakaan tatskaa minulla, mutta katsoin mielenkiinnolla aikoinaan tullutta tv-ohjelmaa HelsINK- tatuointistudiosta (nimi varmaan väärin). Siellä näytti olevan varsinaisia taitureita, todella upeita kuvia, kuten susi ja pöllö jne. tehtiin. Sessio saattoi kestää useita tunteja tai sitten ihan vain tunninkin, eli luulisin että sekä että.
Vierailija kirjoitti:
Telkkuohjelmissa ainakin usein korjaillaan haalistuneita kuvia. Kerran oli joku saanut ihan kammottavan tulehduksen punaisesta väristä, jolle paljastui lopuksi olevan allerginen :o Koko punainen sydän piti poistaa ranteesta.
Eräs takavuosien Miss Suomi otti mummonsa muistoksi tribaalitatuoinnin. Ja tämä tarina on tosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin rannalla lihavan naisen joka oli tatuoinut siivet selkäänsä. Olivat vähän rullalla ne siivet, mutta varmaan hänen omasta mielestään kivat. No. Sanotaanhan sitä että erilaisuus on rikkautta.
Riippuu niin, miten asian ilmaisee. "Olivat vähän rullalla ne siivet", suorastaan suloista :) Mutta "Läskin tatskan siipihöyhenet piiloutuivat melkein kokonaan ihraisten poimujen alle", eli hieman erilainen lähestymistapa...
Joka toista haukkuu, sen napa pyörii ja paukkuu! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ovat todella hyviä. Niiden avulla näkee vähä-älyisen roskasakin jo kaukaa ja voi sitten välttää sitä. Suosittelen kaikkia wt-tyyppejä tatuoimaan naamansakin niin tunnistaminen helpottuu entisestään.
Ihmiset jotka haukkuvat muita roskasakiksi, eivät ole yhtään parempia ihmisiä kuin muut.
Elämämkoululainen antoi sellaisen statementin, että pätee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu niin, miten asian ilmaisee. "Olivat vähän rullalla ne siivet", suorastaan suloista :) Mutta "Läskin tatskan siipihöyhenet piiloutuivat melkein kokonaan ihraisten poimujen alle", eli hieman erilainen lähestymistapa...
Tuo tulkinta kertoo enemmän sinusta kuin siitä isosta naisesta, jolla oli siivet. Minusta siinä on juuri herttaista se, että isokin ihminen voi haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tulkinta kertoo enemmän sinusta kuin siitä isosta naisesta, jolla oli siivet. Minusta siinä on juuri herttaista se, että isokin ihminen voi haaveilla.
Ei tuo tulkinta kerro minusta yhtään mitään. Annoin vain esimerkin siitä, kuinka asia saa ihan uuden ulottuvuuden noin. miten se YLEENSÄ PALSTALLA ESITETTÄISIIN. Näin ylipainoisena, enkä muutenkaan esitä asiaa noin, kuten kuvailin. Miksi, oi miksi pitää aina käsittää asia tahallaan väärin????? Ja kuulepas, kun minä ajattelin ihan söpösti tuosta ylipainoisesta naisesta ja hänen haaveestaan! Sinun syyttelevä asenteesi kertoo taas sinusta aika paljon.
Rumaa mielestäni, mutta se siinä on hemmetin hauskaa, kuinka vanhemmat sedät siitä tuohtuvat, kun nuoret naiset on heiltä kuvilla pilattu :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Rumaa mielestäni, mutta se siinä on hemmetin hauskaa, kuinka vanhemmat sedät siitä tuohtuvat, kun nuoret naiset on heiltä kuvilla pilattu :D :D :D
Ensimmäistä krt törmään tällaiseen asenteeseen. Onko ihan yleistäkin?
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö väittää että kaikilla 35 - 55 vuotiailla on tatuointi?
20-45 vuotiailla suomalaisilla varmasti yli puolella on joku tatuointi
Vierailija kirjoitti:
Se etu siinä ehdottomasti on! Itselläni ei ole tatuointeja, mutta kun kävin vanhemmalla kampaajalla kynittämässä olkamittaiset vaaleat hiukseni ihan lyhyeksi kampaaja kauhisteli että:
"Eikö sua harmita tällainen miehenkarkotusmalli? Eikö kuitenkin jätettäisi eteen vaikka leukaan asti pituutta ja taakse lyhyempi?"
Ei harmita eikä jätetty. Töissä käytän yleensä päähinettä, mutta joskus kun on jäänyt kotiin on kantissedät kauhistelleet että "mitä sä oot tehnyt hiuksilles?" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun näin kuvan Ville Valosta joskus vuosituhannen alussa, kun sillä oli toinen käsivarsi kokonaan tatuoitu. Ajattelin että ompa hurjan näköistä, kun niitä oli tuolloin vielä melko harvalla. Nyt vastaavia näkee lähes päivittäin perus suomi junteillakin. Kyllä maailma on muuttunut nopeasti.
Melkein jokatoisella nuorella naisella on käsivarsi tatuoituna 🤔
Tarkoitat siis, että melkein jokaisella joita instagramissa stalkkaat.
Voihan instagram antaa kuvan, että monilla olisi tatuoinnit, mutta jos vähääkään kulkee kaduilla kesäisin niin tietää, ettei niitä tatuointeja niin paljoa ole.
Miten se käsivarsikokonaan-tatuointi tehdään? Otetaanko pikkuhiljaa pieniä erilaisia kuvia vai kerralla tehdään jotain epämääräistä kuviosarjaa?