Tinder-inhokki-fraasinne naisilta?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- "Liikunnallinen ja terveelliset elämäntavat" (pelkkiä tiukasti rajattuja kasvokuvia profiilissa)
- "Sopivan pyöreä tai normaalipainoinen" (jos kokovartalokuvia, niin valehtelematta vähintään 30kg ylipainoa)
Jos pelkästä lärvistä kuva ja vielä yläviistosta, niin ei ole ylläri mitä sen pään alapuolella on loppuosa.
Parikertaa joutunut toteamaan tuon, ei tinderin kautta vaan muista palveluista. Ja pahinta oli että toinen oli laittanut profiiliin kropan määritykseksi "fit".. Toinen taas ei mainostanut kroppaa mutta mainosti urheilevan paljon. No urheilihan hän paljon mutta oli veska... Joten nykyään pelkät naamat ja viistokuvat vasuriin.
Mitä tarkoittaa veska tällaisessa kontekstissa?
Veska = Maalivahti. Salibandy puolelta.
Todella piristävää huomata, että miehet swaippaa vasuriin näin paljon naisia! Todella positiivinen juttu, jatkakaa samaan malliin :) Tähän mennessä kaikki on aina vaan kommentoinut, että miehen tykkäys tinderissä ei merkitse yhtään mitään, koska miehet tykkää kaikista. Kiva huomata, että näin ei olekaan!
Vierailija kirjoitti:
Myös jos nainen pystyisi kertomaan että haluaako tasa-arvoista suhdetta vai haluaako kenties jatkaa sinkkutyylistä elämän tyyliä.
Tasa-arvoisen suhteen miellän tavalliseksi parisuhteeksi, mutta mitä tuo sinkkutyylinen elämäntyyli on tässä? Sitä, että nainen jatkaa muiden tapailua suhteesta huolimatta?
Vai sitä, että ei suostu muuttamaan yhteen vaikka seurustelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös jos nainen pystyisi kertomaan että haluaako tasa-arvoista suhdetta vai haluaako kenties jatkaa sinkkutyylistä elämän tyyliä.
Tasa-arvoisen suhteen miellän tavalliseksi parisuhteeksi, mutta mitä tuo sinkkutyylinen elämäntyyli on tässä? Sitä, että nainen jatkaa muiden tapailua suhteesta huolimatta?
Vai sitä, että ei suostu muuttamaan yhteen vaikka seurustelee?
Minä teen mitä minä haluan, enkä ilmoittele sinulle tai en koskaan kysele sinulta mielipiteitä. Valitettavasti ei ole ihan itsestäänselvyys kaikille nykypäivän naisille mitä parisuhde tarkoittaa.
ONS, Polyt on oma lukunsa. Onneksi he ilmoittavat usein omissa profiileissa jo nykyään tiedot. Plus 100% ohittavat jos miehellä lukee että ei hae noita.
Luulen että naiset kertovat aika hyvin jo nykyään jos eivät halua muuttaa koskaan saman katon alle. Ainakin muissa palveluissa kuin Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
"Rento ja rempseä naisen alku" = reilu 40 v. yksinhuoltaja moniongelmaisine kakaroineen
" Naisellinen / kurvikas" = pallomainen olemus toki ympyrässäkin on muoto ja kurvi.
" Kotona viihtyvä, en käy baareissa" = flegmaattinen, viihtyy sotkunsa keskellä college housuissaan tukka hapsottaen ja päärynä siideriä latkien
"Harrastan joogaa" = jep jep
" Tärkeintä elämässäni on pälä pälä pälä" = ja sitten se oikea listaus, kiitos.
"Avoimin mielin, en tiedä mitä haen" = biologinen kello tikittää viime sekuntteja ja kohta räjähtää.
😂
Tinderistä en tiedä, mutta muita profiilikuvia olen nähnyt paljon. Pikku Myy omakuvana tai missään muussa kuvassa kertoo, että kannattaa pysytellä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun lyhyydestä näkyy miesten vapaamielisyys naisia kohtaan. Samaa ei voi sanoa siitä toisinpäin olevasta ketjusta, missä naiset nillittämällä nillittävät ja näyttävät oikean luontonsa.
Tai sitten se kertoo kävijämäärästä, kuinka paljon miehiä täällä käy vs naisia.
Kuulostat kovin kitkerältä ja katkeralta, otahan happea välillä, nillittämisen sijasta.
Harmittaako, kun joku kutsuu sinun nillittämistä sen oikealla nimellä eli nillitykseksi sen sijaan että mielistelisi sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- "Liikunnallinen ja terveelliset elämäntavat" (pelkkiä tiukasti rajattuja kasvokuvia profiilissa)
- "Sopivan pyöreä tai normaalipainoinen" (jos kokovartalokuvia, niin valehtelematta vähintään 30kg ylipainoa)
Jos pelkästä lärvistä kuva ja vielä yläviistosta, niin ei ole ylläri mitä sen pään alapuolella on loppuosa.
Parikertaa joutunut toteamaan tuon, ei tinderin kautta vaan muista palveluista. Ja pahinta oli että toinen oli laittanut profiiliin kropan määritykseksi "fit".. Toinen taas ei mainostanut kroppaa mutta mainosti urheilevan paljon. No urheilihan hän paljon mutta oli veska... Joten nykyään pelkät naamat ja viistokuvat vasuriin.
Mitä tarkoittaa veska tällaisessa kontekstissa?
Veska = Maalivahti. Salibandy puolelta.
Aina oppii uutta - kiitos vastauksesta. :)
Minä itse asiassa sytyn siitä, kun nainen kirjoittaa profiilissaan selkeästi ironisesti tuon live laugh love, oikein trollaten sitä kuinka wt:t kirjoittaa tällaista epäironisesti. Jotkut osaavat tämän, mutta en kerro miten ne sen tekevät koska ne ovat harvinaisia ja tunnistaisivat tästä itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Todella piristävää huomata, että miehet swaippaa vasuriin näin paljon naisia! Todella positiivinen juttu, jatkakaa samaan malliin :) Tähän mennessä kaikki on aina vaan kommentoinut, että miehen tykkäys tinderissä ei merkitse yhtään mitään, koska miehet tykkää kaikista. Kiva huomata, että näin ei olekaan!
Niin tykkääkin.
Nekin jotka eivät oikein miellytä, swaipataan oikealle jos vaikka saisi a) helppoa seksiä b) lisää mätsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tykkääkin.
Nekin jotka eivät oikein miellytä, swaipataan oikealle jos vaikka saisi a) helppoa seksiä b) lisää mätsejä.
Ei mene läpi enää, ei koskaan :) Edellisellä sivulla on useampaan kertaan selväsanaisesti kommentoitu, että swaipataan vasuriin. Tulen muistuttamaan tästä ketjusta joka ikinen kerta, kun näen ketjun jossa yritetään dissata naisten tinder-osumia. I'm on a mission ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tykkääkin.
Ei pidä paikkaansa. Olen mies joka swaippaa about 20 prossaa oikealle.
Miksi swaippaisin oikealle ja avaisin keskustelun, jos minua ei kiinnosta koko tapaus ulkoisesti eikä myöskään profiilin perusteella henkisestikään?
Moni myös "tuntee" toisensa tai on nähnyt jo toisensa jos asuu semipienessä kaupungissa, joten miksi ihmeessä swaippailisin näille puolitutuille kyllää jos ei edes kiinnosta kun sitten normielämässä näen niitä kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
- Työnkuva/titteli
Tää olis mulle lievää ahdistusta aiheuttava, koska oma työ on korkeakoulututkinnosta huolimatta huonosti palkattua (selvästi alle suomalaisen mediaanitulon) ja työ ei ole mitenkään erityisen arvostetulta alalta.
Itse olen siinä mielessä kiitollinen, että olen saanut olla töissä yhtäjaksoisesti kohta 15 vuotta, työ on ihan tavallista, eikä siihen liity mitään epäeettistä, mutta jatkuvasti törmään siihen että alani työtä ei arvosteta.
Vierailija kirjoitti:
- Mikä on haave tulevasta suhteesta (lyhyttä seuraa vai loppuelämää)
Tämäkin on vähän haastavaa etukäteen tarkalleen määritellä.
Olen omasta mielestäni parisuhdeihminen, mutta kiinnyn ja sitoudun hitaasti, mutta sitten kun sitoudun, niin sitäkin vakavammalla mielellä.
Viimeisimmässä suhteessa emmin todella kauan uskallanko alkaa suhteeseen ja vielä kauemmin sitä sitoudunko. Loppujen lopuksi olin kuitenkin todella sitoutunut.
Nyt kun on traumaattinen avioero takana, niin on todella vaikea sanoa etukäteen mitä haluaisin.
Ihan lyhyttä seuraa en haluaisi (en usko että tarvitsen pelkkää s*ksiseuraa), mutta jos tapaisin jonkun ja hänen kanssa ei synkkaisikaan, niin lyhyeksihän se sitten jäisi.
Mutta voiko heti ajatella todella vakavaa suhdetta?
Jos se vakava tarkoittaa vain sitä, ettei tapailla muita, niin kyllä, mutta monet muut asiat on minulle sellaisia joita pitää saada rauhassa katsella.
Esimerkiksi en herkkään lähtis nyt asumaan kenenkään kanssa ja vielä vähemmän laittaisin taloutta samaan nippuun.
En myöskään luota enää omaan arvostelukykyyni ihmisten suhteen, siksikin pitäisi saada rauhassa hiljalleen tutustua.
En ole vielä "markkinalla", joten osaltani ei ole vielä tarvetta miettiä, mitä se haave tarkalleen on.
Eipä siinä paljoa tarvita, että nainen aiheuttaa kaiken kiinnostuksen menettämisen kirjoittamisensa kautta.
Hänen tarvitsee kirjoittaa vain ja ainoastaan tämä sana profiiliinsa: feministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tykkääkin.
Miksi swaippaisin oikealle ja avaisin keskustelun, jos minua ei kiinnosta koko tapaus ulkoisesti eikä myöskään profiilin perusteella henkisestikään?
Moni myös "tuntee" toisensa tai on nähnyt jo toisensa jos asuu semipienessä kaupungissa, joten miksi ihmeessä swaippailisin näille puolitutuille kyllää jos ei edes kiinnosta kun sitten normielämässä näen niitä kumminkin.
No tuostahan on hyvä tilasto jossa perusnätti nainen teki mahdollisimman tavallisen Tinder-profiilin. 253/300 swaippasi oikealle.
Tällä kuvalla 220/300 mätsiä:
https://is.mediadelivery.fi/img/658/cb5c0cdc0fc24e228d568acada3950b6.jp…
Jopa tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja ollenkaan, mätsejä tuli 180/300.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun lyhyydestä näkyy miesten vapaamielisyys naisia kohtaan. Samaa ei voi sanoa siitä toisinpäin olevasta ketjusta, missä naiset nillittämällä nillittävät ja näyttävät oikean luontonsa.
Tämä kertoo lähinnä sen että miehille kelpaa reikä kuin reikä. Vähän voisi miehet katsoa millaiseen uuniin siemenensä lykkää.
Vaihtaisin tämän konditionaaliin eli kelpaisi.....mutta kun ei saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tykkääkin.
No tuostahan on hyvä tilasto jossa perusnätti nainen teki mahdollisimman tavallisen Tinder-profiilin. 253/300 swaippasi oikealle.
Tällä kuvalla 220/300 mätsiä:
https://is.mediadelivery.fi/img/658/cb5c0cdc0fc24e228d568acada3950b6.jp…
Jopa tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja ollenkaan, mätsejä tuli 180/300.
Joo näenkin yllättävän paljon noita ihan mustia profiileja, jossa on siis vain yksi kuva joka on musta kokonaan. Sellaisetkin naiset saavat paljon mätsejä, se on selvää. Itse kuitenkin vasuria tiukasti, nämä ovat varmaan jotain jotka ovat siellä sen takia että selvittelee onko miehensä siellä :) Rauhassa salapoliisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tykkääkin.
Niin no miehethän etsivät vaan reikää ja naiset parisuhdetta, joten miesten mätsit meinasivat vain yhtä asiaa:kertapano tai vakipano.M iksi siis ottaa miehiä vakavasti, Tinderissä tai missään.Jos m*naa haluan, niin sitten etsin livenä, niin voi arvioida tarjolla olevan tavaran paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä paljoa tarvita, että nainen aiheuttaa kaiken kiinnostuksen menettämisen kirjoittamisensa kautta.
Hänen tarvitsee kirjoittaa vain ja ainoastaan tämä sana profiiliinsa: feministi
Onko tuo synonyymi erityiskohtelua vaativalle miehistä pitävälle naiselle?
:D
Miehistähän hän kuitenkin pitää ainakin jonkin verran jos profiili näkyy miehille.
Harrastuksilla ei väliä, koska harvemmin niitä yhdessä aletaan harrastaa. Tietty poikkeuksia on esim. jos haluat kumppanin mukaan golf kierrokselle tai prätkä ajeluille jne.