Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-inhokki-fraasinne naisilta?

Vierailija
07.08.2019 |

Klassikko eli ainoa teksti on "Ota selvää."

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella suuri osa naisista Tinderissä tuntuu olevan epäaitoja, sieluttomia klooneja joissa ei ole mitään omaa vaan kaikki on kopioitu muualta. Tässä jotain turn-offeja joiden myötä itse ainakin vetäisen oikeaan välittömästi:

- typerät voimaantumiskuvat (ilmahyppy, jeesusposeeraus jonkun vuoren tms päällä)

- feminismi, yksinhuoltajuus, tatuoinnit

- alkoholilla tai tupakalla "leuhkiminen"

- mukanerokkaat ja tekosyvälliset voimaannuttavat mietelausekuvat jotka on kaapattu instagramista tms

- saliposeeraukset, duckfacet

- "osaan vaihtaa autoon renkaat, kädessä pysyy vasara" t

- liian läheltä naamaa ja/tai aurinkolasit päässä otetut kuvat

- peilin kautta otetut selfiet jossa katsotaan kännykkään eikä sinne peiliin

- ne kuvottavat koiranaama, silmälasi tms filtterit kuvissa

- useampi kuva eläimistä tms

- liikaa emojeja profiilissa, erityisesti jos pelkkä profiili koostuu niistä (tälläiset ihmiset ovat joko laiskoja tai sanallisesti lahjattomia)

- lyhyiden sanojen lyhentäminen: jtn, mtn

Kun ei ole mun noista niin ilmankos olen saanut satoja tykkäyksiä ja matcheja:)

Vierailija
82/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

Profiili jossa kuvina joku kukkanen, maisema tai silmä tahi jokin muu rajattu kohde

Ymmärrän, että olet sitä sukupolvea, että vieraat kielet ovat sinulle vaikeita.Ilmeisesti lapsenlapsesi tai lapsenlapsenlapsesi opetti sinut käyttämään Tinderiä.Varmaan oli vaikea oppia, sillä sinun nuoruudessaan, eli 1940-luvulla harvalla oli edes televisiota tai radiota

:D

Eiku kyse on siitä millä mielellä olen Tinderissä :) Josko vaikka löytäisin sen elämäni mielitietyn, yhden ja oikean :)  Jos oma profiili olisi minulla vaikkapa enkuksi niin silloin tarkoitukseni ei olisi kovin vakava, eli saalistaisin vain p****

Koen että jos vakavissani olen niin pitempää suhdetta olisi kovin hankalaa kaukorakkauden varaan laskia koska esimerkiksi viihdyn nykyisessä asuinpaikassani ja aatellut pysyä nykyisen työnantajan palveluksessa. Sitäpaitti suomalaiset naiset ovat maailmase parhaita, miksi siis jotain muuta?

Voithan itse miettiä että jos sinulla on naisena profiili enkuksi niin mitä haluat viestittää sillä suomalaisille miehille :)  Esimerkiksi tälläkin palstalla on ollut joskus aloituksia suomalaisten naisten edesottamuksista ja heidän maineestaan ulkomaisten miesten silmin nähtynä, sekin saattaa sitten vaikuttaa siihen että kun saat suomalaisen kanssa tärpin niin vastapuoli taitaa olla vain yhden asian takia painanut sydäntä ja ehkäpä se yksi asia ei ole puolisohaave :)

J

Hohohoijakkaa, eli suomalainen nainen joka seurustelee/on seurustellut ulkomaalaisen miehen kanssa on "pilaantunut" ja suhde on ollut vain panosuhde ja nainen miehelle vain *ja tämmöinen nainen on saastaa, joka ei kelpaa kuin polkemiseen....vai riippuuko se miehen kansalaisuudesta, vai kaikki ei-kantasuomalaiset lasketaan tähän?

Ihan näin vaan lyhennettynä ja suoraan sanottuna tuo sinun viestisi.

Voi elämän kevät minkälaisia miehiä on liikkeellä, huhuhhuhuijaaa.Taas muistin , miksi en hengailee S24:ssä....taitaa olla sen foorumin miehet siirtyneet Tinderiin.

Koskeeko sama arvottaminen muuten myös suomalaisia miehiä, eli suomalainen mies, joka on ollut/on /haluaa seurustella ulkomaalaisen naisen kanssa on vain panemista varten ja pilaantunutta tavaraa, ja kenenkään suomalaisen naisen ei pidä tämmöisen mieheen sotkeutua.Vai meneekö se vaan naisen tavara tämmöisessä kaupassa pilalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

Profiili jossa kuvina joku kukkanen, maisema tai silmä tahi jokin muu rajattu kohde

Ymmärrän, että olet sitä sukupolvea, että vieraat kielet ovat sinulle vaikeita.Ilmeisesti lapsenlapsesi tai lapsenlapsenlapsesi opetti sinut käyttämään Tinderiä.Varmaan oli vaikea oppia, sillä sinun nuoruudessaan, eli 1940-luvulla harvalla oli edes televisiota tai radiota

:D

Eiku kyse on siitä millä mielellä olen Tinderissä :) Josko vaikka löytäisin sen elämäni mielitietyn, yhden ja oikean :)  Jos oma profiili olisi minulla vaikkapa enkuksi niin silloin tarkoitukseni ei olisi kovin vakava, eli saalistaisin vain p****

Koen että jos vakavissani olen niin pitempää suhdetta olisi kovin hankalaa kaukorakkauden varaan laskia koska esimerkiksi viihdyn nykyisessä asuinpaikassani ja aatellut pysyä nykyisen työnantajan palveluksessa. Sitäpaitti suomalaiset naiset ovat maailmase parhaita, miksi siis jotain muuta?

Voithan itse miettiä että jos sinulla on naisena profiili enkuksi niin mitä haluat viestittää sillä suomalaisille miehille :)  Esimerkiksi tälläkin palstalla on ollut joskus aloituksia suomalaisten naisten edesottamuksista ja heidän maineestaan ulkomaisten miesten silmin nähtynä, sekin saattaa sitten vaikuttaa siihen että kun saat suomalaisen kanssa tärpin niin vastapuoli taitaa olla vain yhden asian takia painanut sydäntä ja ehkäpä se yksi asia ei ole puolisohaave :)

J

Vastaan vierestä, mutta kiitos vinkistä, suosittelen kaikille naisille tekstin vaihtoa enkuksi, juurikin että välttäisi osuman hopea-ketun kaltaisilta umpimielisitä suomi-leijona-prkl-miehiltä. :)

:D Saattaa mennä ojasta allikkoon koska en lukeudu noihon maitsemiisi. Saattaa olla päinvastainen vaikutus koska tunnetusti umpimielisillä suomi-leijona-prkl-miehillä pyörii ajatukset kahden eri asian piirissä, ekana aate tahi vastaava, toisena sitten se minkä takia he Tinderissäkin sydämmiä kaikille laittavat :D

Juu mutta eipä se minun mielestä tuo mitään lisäarvoa, infoa tai osoita sivitystasoa, jos siis enkuksi profiili. Ainoa minkä se minun mielestä osoittaa on, että eipä pitempiaikaista seuraa ole laittaja vailla. 

Eihän sen olekkaan tarkoitus osoittaa sivistystaitoa tai tuoda suomi-miehen silmille lisäarvoa.

Jos sinä käyt kerran vuodessa thaikuissa hakemassa pika seuraa ja käytät vain silloin enkkua, niin se ei suinkaan tarkoita, että muut suomalaiset naiset tai miehet puhuisivat enkkua vain jos aikomus on päästä päästä pikap*nolle.

Kommenttisi kertovat kyllä sinun sivistymättömyydestäsi paljonkin. Joten hyvä vain jos mahdollisimman moni nainen välttää osuman kanssasi.

Hitsi, mainehan tässä menee kun hävetäkseni joudun myöntämään etten ikinä ole thaikuissa käynyt :D

Kommenttisi loppuosasta vosi päätellä että meillä, siis sinulla ja minulla on eriävä taso sivistyksessä. Selkeä tahallinen argumentointivirhe osaltasi :D  

Menee? Eiköhän se ole aikoja sitten mennyt ja älä välitä, luulenpa että kenellekkään ei tulisi yllätyksenä vaikka et koskaan olisi poistunut Suomesta.

Palstan hopea-kettu latelemassa miinus listaa naisten profiileista, hah, eiköhän se ole monellekkin naiselle vain helpotus jos täyttävät nuo listassasi mainitsemasi asiat tai edes osan niistä ja välttävät luodin.

Luulenpa vain että ropolainen antaa kaikille epätoivoisesti oikeaa, koska ei ole varaa valita, saat toki leikkiä että valikoisit, kuten muutkin palsta ulisija miehet.

Kiitos rakentavasta palautteesta 😆

Tosin kommentistasi tulee mieleen lisää asioita jotka eskaloituvat siten että tää Hopeakettu ruksia painaa, nimittäin negatiivisyys. Jos kovin negatiivinen profiili niin eipä se lie ilo kelleen olla tekemisissä moisen henkilön kanssa.

Erityismaininnan ansaitsee myöskin naiset jotka jo etukäteen ilmoittavat olevansa oman elämänsä pikku-Myitä. Vallan yleinen naisilla näkyy olevan esittelyteksti jossa lukee jotain tämän tyylistä:

"Jos et siedä minua pahimmillaan niin et ansaitse minua parhaimmillaan"

Tuohan on tavallaan vastuuvapautuslause, lisenssi olla känkkäränkkä😄 Joo ei kiitos ja tää Hopeakettu pääsee taas painamaan, ruksia nimittäin 🤠

Suosittelen käyttämään sellaista kieltä, jonka hallitsee, eli jos kirjakieli ja sivistyssanat eivät ole hallinnassa, niin siinä käy niin, että tekstistä tulee vaikeaselkoisia, kuten tässä viestissä.

Eli Suosittelen käyttämään puhekieltä, kumpikaan kotimainen ei luonnistu.

Vierailija
84/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

Tämä voi tulla suomi-jörölle yllätyksenä, mutta tinderissä on suht paljon enkuksi puhuvia, ihmiset myös matkustelee, joten teksi englanniksi on ymmärrettävää, olettaen että suurinosa suomalaisista osaa lukea kuitenkin englantia.

Vai onko instant turn off jos naiselle kelpaa muukin kuin suomi-jörö?

Ja jos suomijörö haluaa thainaisen, niin se on palstan maailmankansalaisnaisille  raivon aihe.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😃🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Juu ei ole.Eikun vaan charterlennolla kaikki palsta-jonnet, palsta-jurpot Thaikkuihin, paitsi Hopeakettu, jolle ei kelpaa kuin kantasuomipilde.

Viikon parhaat naurut, maha kramppasi😆😆😆😆😃😃😃😅😅😅😅😅😅😊😊😊😊😊

Vierailija
85/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viini, jooga, matkustelu.

tämähän on joka toisella tinderluuskalla profiilissaan 

Miksi olet Tinderissä tai ylipäätään "etsit" näistä, jos naiset ovat sinulle luuskia. Jos vaan reikää etsit, niin eiköhän semmoinen löydy keinotekoisena.

Vierailija
86/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet Tinderissä tai ylipäätään "etsit" näistä, jos naiset ovat sinulle luuskia. Jos vaan reikää etsit, niin eiköhän semmoinen löydy keinotekoisena.

Kyseessä on reaktionmuodostus, eli yksi psyykkisistä perisdefensseistä: kun haluaa oikein kovasti jotakin, mutta kaikista yrityksistä huolimatta ei sitä saa, on pettymys helpompi kestää, kun vähentää kohteen arvoa, jolloin menetys ei tunnu enää niin pahalta.

Eli tässä tapauksessa:Tindetiluuska-naisen arvoa alentava nimitys.Mies on yrittänyt löytää pari-tai panosuhteen pitkään ja hartaasti, mitta on saanut pakit toisensa jälkeen, ja on tosi katkera ja pettynyt.N aosen arvoa alentamalla tämä pettymys on helpompi kestää.....

Vierailija
87/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Minua tulee kohdella kuin prinsessaa, namaste”

Vierailija
88/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurvikas. (=Sairaalloisen plösö.)

Joku one liner naisten suosimista elokuvista.

Sisustustaulujen teksti mottona.

Done, done ja done.....sain varmasti 200pros enemmän mätsejä kuin sinä.Eikö maailma olenkin epäreilu😂😂😂

Voin vaan kuvitella keneltä noita mätsejä tuli.

Vierailija
89/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella suuri osa naisista Tinderissä tuntuu olevan epäaitoja, sieluttomia klooneja joissa ei ole mitään omaa vaan kaikki on kopioitu muualta. Tässä jotain turn-offeja joiden myötä itse ainakin vetäisen oikeaan välittömästi:

- typerät voimaantumiskuvat (ilmahyppy, jeesusposeeraus jonkun vuoren tms päällä)

- feminismi, yksinhuoltajuus, tatuoinnit

- alkoholilla tai tupakalla "leuhkiminen"

- mukanerokkaat ja tekosyvälliset voimaannuttavat mietelausekuvat jotka on kaapattu instagramista tms

- saliposeeraukset, duckfacet

- "osaan vaihtaa autoon renkaat, kädessä pysyy vasara" t

- liian läheltä naamaa ja/tai aurinkolasit päässä otetut kuvat

- peilin kautta otetut selfiet jossa katsotaan kännykkään eikä sinne peiliin

- ne kuvottavat koiranaama, silmälasi tms filtterit kuvissa

- useampi kuva eläimistä tms

- liikaa emojeja profiilissa, erityisesti jos pelkkä profiili koostuu niistä (tälläiset ihmiset ovat joko laiskoja tai sanallisesti lahjattomia)

- lyhyiden sanojen lyhentäminen: jtn, mtn

Kun ei ole mun noista niin ilmankos olen saanut satoja tykkäyksiä ja matcheja:)

Elikkä kysymysmerkki, mitä sinne kannattaa laittaa, ei mitään, kokeiltu on. Jos tyhjä bio tykkäyksiä rapisee jos tekstiä niin ei tai tulee mutta välttää ainakin ne epäsopivat.

Moni mies ei laita esimerkiksi lapsia bioon, mikä on hassua koska se kuitenkin selviää keskustellessa, tulee huijattu olo ja että mies pitää naisi tyhmänä.

Sama pätee naisiin, jos sinne laittaa lapset/ lapsen niin ei tule niin paljon mätsejä, jos taas ei ja lapsi osoittautuu sitten viesteissä, niin miehet kyllä jatkavat juttua ja pyytävät treffeille.

Omituinen on miehen mieli.

Mitä siitä opimme, ei kannata laittaa naisena mitään bioon jos haluaa paljon mätsejä ja jos taas haluaa ne itselle sopivat ns. laatu korvaa määrän periaatteella, niin mahdollisimman rehellinen ja paljon tekstiä jopa vähän provosoiva, niin herkimmät ja pois. Joku feministi-vihervassari-yh voisi olla hyvä, vaikka sitä ei todellisuudessa olisikaan.

En ymmärrä tuota miesten ideologiaa.

Vierailija
90/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurvikas. (=Sairaalloisen plösö.)

Joku one liner naisten suosimista elokuvista.

Sisustustaulujen teksti mottona.

Done, done ja done.....sain varmasti 200pros enemmän mätsejä kuin sinä.Eikö maailma olenkin epäreilu😂😂😂

Voin vaan kuvitella keneltä noita mätsejä tuli.

Ei, sinä et voi edes kuvitella, kun itselläsi ei ole kokemusta minkälaisista mätseistä.Pllunvonkaajat kun karsi ulkopuolelle, niin silti jäi jäljelle 40 +- 10oma ikäisiä miehiä.Huh , kiirettä piti, piti ottaa kaverit avuksi miesten lajitteluun ja valkkaamiseen.5kanssa treffasin ja yhden kanssa olen ollut yhdessä 3vuotta, ja syksyllä mennään naimisiin.

Vierailija
91/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä ketju, kiitos, kiitos!Tästä olen saanut hyvät vinkit siihen, miten saan Tinderissä ja muissa nettideiteillä rajattua Palsta-Jonnet, Jurpot ja Juntit ulos.👍👍👍👍

Vierailija
92/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin pullero? :)

Vierailija
93/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä ketju, kiitos, kiitos!Tästä olen saanut hyvät vinkit siihen, miten saan Tinderissä ja muissa nettideiteillä rajattua Palsta-Jonnet, Jurpot ja Juntit ulos.👍👍👍👍

Sama havainto, lisää vain, niin tietää mitä laittaa, jotta varmasti välttää palsta tyypit. 😄

Vierailija
94/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

Tämä voi tulla suomi-jörölle yllätyksenä, mutta tinderissä on suht paljon enkuksi puhuvia, ihmiset myös matkustelee, joten teksi englanniksi on ymmärrettävää, olettaen että suurinosa suomalaisista osaa lukea kuitenkin englantia.

Ehdottomasti on, kaikki enkkukieliset menee vasemmalle, koska ollaan Suomessa ja haetaan Suomalaista, eikä mitään la ku pek ko ja, niin siis minulle ei kelpaa ulkomaalaisten rakastajat. Olen Suomalainen leijona ja nati onalisti

Tynnyrissä mettän keskellä vieläpä kasvanut, saattaa tulla yllätyksenä kun käy vaikkapa muualla euroopassa riittää ihan jo se etelä-suomi, että mitä häh puhuuko täällä valkolaiset enkkua ja muitakin kieliä kun suomi, eikö se ollut vain mustien ominaisuus.

Joo, mutta minulle ei kelpaa naiset, joille kelpaa mies, joka puhuu jotain muuta kieltä kuin Suomea. Suomi Suomelle! 

Jos ikinä eksyisin Tinderiin niin laittaisin profiilini ruotsiksi. Nämä keskustelut ovat kyllä parasta viihdettä.

Vierailija
95/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako teille mies? Jolla on lapsi? Kouluikäinen. Yksi lapsi vain ja hän on poika. Ymmärrän, että naisilla on paljon vaikeampaa hyväksyä tyttölapsi. Minullakin miehenä on helpompi hyväksyä naisella yksi lapsi ja varsinkin jos hän on tyttö.

Vierailija
96/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myers-Briggs -testin tulos

Vierailija
97/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin pullero? :)

Kyllä olen pullero, bmi Plussan puolella, mutta kaikki on lihasta, ja kyllä meni tunteisiin-häpeän hävettää olla mies kun lukee Tällaisia kommentteja, mitä esimerkiksi sinä täällä suollat.

TM32

Vierailija
98/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako teille mies? Jolla on lapsi? Kouluikäinen. Yksi lapsi vain ja hän on poika. Ymmärrän, että naisilla on paljon vaikeampaa hyväksyä tyttölapsi. Minullakin miehenä on helpompi hyväksyä naisella yksi lapsi ja varsinkin jos hän on tyttö.

Terveisin Namu-namu-setä!

Vierailija
99/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

Ehdottomasti on, kaikki enkkukieliset menee vasemmalle, koska ollaan Suomessa ja haetaan Suomalaista, eikä mitään la ku pek ko ja, niin siis minulle ei kelpaa ulkomaalaisten rakastajat. Olen Suomalainen leijona ja nati onalisti

Tynnyrissä mettän keskellä vieläpä kasvanut, saattaa tulla yllätyksenä kun käy vaikkapa muualla euroopassa riittää ihan jo se etelä-suomi, että mitä häh puhuuko täällä valkolaiset enkkua ja muitakin kieliä kun suomi, eikö se ollut vain mustien ominaisuus.

Joo, mutta minulle ei kelpaa naiset, joille kelpaa mies, joka puhuu jotain muuta kieltä kuin Suomea. Suomi Suomelle! 

Jos ikinä eksyisin Tinderiin niin laittaisin profiilini ruotsiksi. Nämä keskustelut ovat kyllä parasta viihdettä.

Joo tai englanniksi tai "hoono soomi"

Vierailija
100/102 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Profiili enkuksi

Profiili ilman tekstiä

Profiili ilman kuvaa

Joo tai englanniksi tai "hoono soomi"

Jos menen Tinderin, niin laitan kyllä profiili kuvaksi sellaisen kuvan, jossa Istun joogamatolla viiden rescuekoiran kanssa juomassa viiniä, ja taustalla näkyy Greenpeacen juliste👍